Koopakte getekend, en onder de koop uit willenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef m@x het volgende:
Ik heb gezocht maar kan het topic in WGR zo snel niet vinden. Heb jij toevallig een linkje voor me?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef m@x het volgende:
Iemand nog leuke behanglinkjes?
Heb je er nog aan gedacht?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik heb helaas geen behanglinkjes en ben ook net wéér vergeten een stukje voor je op te sturen van het groen.![]()
![]()
Maar ik denk dat ik vanavond nog even daar ben, dus dan probeer ik er echt heel hard aan te denken, goed?
Oh hemel, onze smaken kunnen niet nog verschillender worden dacht ik eerst bij je meubels.. maar het kan dus welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:25 schreef m@x het volgende:
Bedankt voor de linkjes![]()
Inmiddels begin ik een beetje terug te komen op het goudvissenplan voor Kai's kamer. Ik zag ergens zulk geweldig fotobehang. Daar moet, in combinatie met tuinkabouters en koekoeksklokken toch ook wel iets moois van te maken zijn:
Veel te leuke sitequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef Igraine het volgende:
Fotobehang is zo leuk vind ik. Op kleurmijninterieur staan er megaveel.
Ik vind deze helemaal geweldig.
[afbeelding]
Hmmja ok, tis niet echt wat voor Kai dat geef ik toe.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Sugar het volgende:
Ja, m@x! Ik heb er vandaag aan gedacht! Sterker nog: ik heb het gedaan!![]()
Ow god wat een soepzooitje! (en dan zit ik pas op pagina 2 met lezen!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:00 schreef m@x het volgende:Oeh, wat een fijne linkjes
Ireth, zie dit topic voor alle verkoopperikelen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef phluphy het volgende:
Sugar, m@x, de buuf liep net langs met het nieuwe krantje van de Gamma.
In een flits zag ik wat leuke nieuwe behangetjes. Zou er zeker even naar gaan kijken.
Het zit wel iets verder dan om de hoek maar het is idd wel in de buurt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Volledig offtopic, maar zit Koster Klokken niet bij jou om de hoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |