Zo hee, wat een lelijke tieten heeft die vrouw.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
Jullie weten zo langzamerhand wel dat ik hier verslag van moet doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie OPquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Ja, stop toch eens met scheidsrechter spelen en geniet van alles wat NIET mag en toch gedaan wordt. Niet selectief, maar bij iedereen die wat doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was voordat de regels weer zijn aangescherpt. Dus VOOR vorige week maandag.
Heeft nix net niet de post van Huub verscheurd of zoiets?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Nogmaals, TONEELHAAK voor dhr.Denniks.
Hahaha, dat zijn hangende siliconen tieten, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet lsechter meet worden
[afbeelding]
Klopt hij doet het ook veel liever anaal. Maar misschien. Er is nu een vent zonder bedgenoot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:49 schreef mahe het volgende:
nix doet alleen orale sex, hij lult erover
Flanders International College of Osteopathy ??quote:
Nou al? Hij is er nog maar net...Gun die arme jongen toch nog een kans....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
jah wa jij wil johquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flanders International College of Osteopathy ??
Nog een kans?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nou al? Hij is er nog maar net...Gun die arme jongen toch nog een kans....![]()
Hoop dat iemand ze nu even gaat vertellen dat het drie keer was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef AnTjUh het volgende:
en ja hoor amanda is al weer om
hoppa dat nest in
Boef...quote:
je mag best aangeven wat de bedoeling is, daar hoef je geen scheidsrechter voor te zijn. Anyway, na al het gepreek van Brian ben ik moe en ga ik lekker naar bed. En niet vergeten de POLL in te vullenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, stop toch eens met scheidsrechter spelen en geniet van alles wat NIET mag en toch gedaan wordt. Niet selectief, maar bij iedereen die wat doet.
Ik ben verbaasd,.........ik zeg, een OSCAR voor die 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch verbazingwekkend redelijk toneelspel voor amateurs....
Het was een gratis boobjob, gesponsord door de Bergman kliniek, en tja...dan mag je geen kwaliteit verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef noltje het volgende:
Hahaha, dat zijn hangende siliconen tieten, dat heb ik nog nooit gezien.
Teeeering, wat zijn dat voor bouwvakkers daar in die Bergman kliniek ?![]()
Ze zijn ook niet even groot en niet gelijk.
Ja, en Huub het het waarschijnlijk gezien vanuit Achter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft nix net niet de post van Huub verscheurd of zoiets?
Brian heeft dat enge strakke hoofd weer, met die dode ogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt nu zo scheel...die kijkt echt 2 kanten op..hihi
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand ze nu even gaat vertellen dat het drie keer was.
Komt van de pammetjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt nu zo scheel...die kijkt echt 2 kanten op..hihi
die moet de kooi in en snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef mahe het volgende:
snel vertellen nu van die 3 x
Denniks is Mister Slave.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef ruby het volgende:
Dennis zou een leuke maat voor Eric zijn geweest.
"zo die is weer van mij"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat gaat weer een anaaltje worden ........
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze dus .........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft dat enge strakke hoofd weer, met die dode ogen![]()
Dat heeft niet lang geduurd dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef wolferl het volgende:
Nou we gaan aftellen tot hoelang het duurt voordat Denniks nu over Huub en Lieke gaat beginnen.
Ja, zo zie ik het ook. Maar denk dat dat meer aan Aman dan aan Brian ligt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef F04 het volgende:
Brian is het weer gelukt om Amnda op ten duur om te praten.
Het lijkt wel op hij haar hoofd eraf gaat trekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze dus .........
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch verbazingwekkend redelijk toneelspel voor amateurs....
Is ook een kut scriptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dit een beetje overdreven..dat gejank om een paar kusjes.
Pardon. Hij heeft zijn tong in Nadia's mond gedouwd hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je nog dat ze samen planden dat ze Huub zou zoenen om Lieke te kwetsen. Dat 'moest ook kunnen'. Nu zien we hoezeer 'het kan'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Het lachertje van de kooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
1 grote grap, die hele Denniks. 1 grote grap.
Haar tieten moeten nog opgeblazen worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Tas d'r tieten zijn echt klein
[afbeelding]
Nuh, alleen ongelijk![]()
Ja, maar dat deed hij uit blijdschap!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Pardon. Hij heeft zijn tong in Nadia's mond gedouwd hoor!![]()
DAT WAS EEN ONGELUKJEquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Pardon. Hij heeft zijn tong in Nadia's mond gedouwd hoor!![]()
En toch is hiermee een peloton ontwikkelde mensen een hele avond zoet geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Constant naar de plasma kijken, af en toe lachen...Jahoor, redelijk toneelspel.
Als een ruzie tussen die 2 eens een keertje 2 dagen ipv 2 uur zou duren, dan zou het tenminste nog een KLEIN beetje geloofwaardig overkomen...
Ze kiest maar weer voor de liefe vrede...Ze wil blije mensen zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef F04 het volgende:
Brian is het weer gelukt om Amnda op ten duur om te praten.
Ik zei het toch en ik ben geeneens helderziendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef noltje het volgende:
Amanda is te dom om lang kwaad te zijn (korte termijn geheugen).![]()
Over ongeveer 3 kwartier zijn ze weer aan het neuken als konijnen.
What's new![]()
Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Oh, Natasia en Dennis proberen toch nog even te stoken.
Nou Dennis, kom op. Confronteer Brian ermee.![]()
zo te horen heeft hij lef zat voor een meisjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef Shayndel het volgende:
Ergens ben ik blij dat nix de sneaky brainless wel door heeft. Jammer dat hij geen lef heeft verder.
ok, dus spullen vernielen mag weer. Stijn terug, ben benieuwd voor hoe langquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, en Huub het het waarschijnlijk gezien vanuit Achter.
En BREAKING DAILY NEWS
Volgens Huub is Favorietje terug
Ja, want wij kijken graag naar mensen die dommer zijn dan ons.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
En toch is hiermee een peloton ontwikkelde mensen een hele avond zoet geweest.![]()
![]()
Volgens mij is het bijna tijd voor een verloving.. ze hebben immers vrijdag al 2 maanden verkeringquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Het enige wat hij nog moet zeggen nu is: Ik hou van je Mannie.. en dan is het allemaal weer goed
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, want wij kijken graag naar mensen die dommer zijn dan ons.
Wij zien de splinter in een andermans oog-- enz-enz![]()
Zdngmwquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef F04 het volgende:
Wie had eigelijk de leiding toen stijn er niet was?
Brrrr eng die ogen van Brianquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze dus .........
[afbeelding]
Ja, dat is best wel ernstig........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
En toch is hiermee een peloton ontwikkelde mensen een hele avond zoet geweest.![]()
![]()
Ik denk het ook niet, pas als hij de toneelhaak krijgt beseft ie pas wat ie gedaan heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden.![]()
Febo en de buren zijn het zelfde. Net als "achter", de productie dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
ik heb sinds kort ook streams en ben beetje verslaafd geworden...
1 ding weet ik niet wat is de febo en wat is bij de buren??
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het bijna tijd voor een verloving.. ze hebben immers vrijdag al 2 maanden verkering
Maar dan vergeeft ze hem gegarandeerd alles weer![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het bijna tijd voor een verloving.. ze hebben immers vrijdag al 2 maanden verkering
Maar dan vergeeft ze hem gegarandeerd alles weer![]()
boze buurvrouw debora flens alias pannekoek of ook wel kutflensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef F04 het volgende:
Polo (Marco), blijkbaar de vervanger van Frans (denk ik), dus dat is de "eind-redakteur", terwijl Stijn de "uitvoerende producent" is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef F04 het volgende:
Tja, apies kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef cobain94 het volgende:
Dennix moet nu even naar brian gaan om te bashen..(De verkering met amanda is toch weer aan)Dus brian kan weer veel hebben nu..
aha tnxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Febo en de buren zijn het zelfde. Net als "achter", de productie dus.
Voor iedereen, want net als bij z`n vorige vakantie waren de afgelopen 2 weken waardeloos...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Voor wie kan de terugkeer van stijn positief zijn?
Voor dergelijke vragen is een apart topic. Jouw vraag is daar ook onlangs beantwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
voor ons Allen streamersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Like....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
D: Laat niemand voor jou bepalen en doe lekker je eigen ding.
Voor Huub!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Stijn is helemaal dol op Huub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
'achter'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
Dat is de producente van Talpa, dus niet alleen van DGK, maar alle programmas die Talpa produceert. Ik denk dus niet dat ze de dagelijkse leiding heeft in DGK, maar meer af en toe langskomt etc...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
boze buurvrouw debora flens alias pannekoek of ook wel kutflens![]()
Uit blijdschap dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:12 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar de vraag is ... Waarom heeft Brian het eigenlijk gedaan? Hij is toch niet zo dom te denken dat het nooit zou uitkomen
Ik heb er nog niets van gemerkt andersquote:
huubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Volgens mij was Jaap degene die het min of meer in gang heeft gezetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:12 schreef cobain94 het volgende:
Heeft jaap wel eens wat doorgekregen wat er vanavond is gebeurd?WAAR IS JAAP...
Ja, Stijn vindt het altijd super als Huub hem om de streams weer eens uitscheldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
Stijn is helemaal dol op Huub.
Ik denk dat zij er dagelijks zitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is de producente van Talpa, dus niet alleen van DGK, maar alle programmas die Talpa produceert. Ik denk dus niet dat ze de dagelijkse leiding heeft in DGK, maar meer af en toe langskomt etc...
Ik blijf mijn twijfels houden over die 1e zoen. Zelfs Nadia zegt net dat het allemaal wel meeviel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Clank het volgende:
Ik verwacht dat Dennis zo 'per ongeluk' nog even laat vallen dat Brian 3 x gezoend heeft... want daar had hij het vanavond over.
das ist doch auch geilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja, Stijn vindt het altijd super als Huub hem om de streams weer eens uitscheld
gelukkig heeft ze het lijnen wel volgehoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze niet meer tegen Brian praat, zolang ze "hier" nog is.
Nou, ik ben reuze benieuwd. Natasia heeft dit nog nooit kunnen volhouden, dus...
Nou, dat wordt ook eentonig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
Brian wil vast weer zelfmoord plegen.
WB Stijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
Zijn er echt geen andere bewoners meer?
morgen, 100%!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Clank het volgende:
Ik verwacht dat Dennis zo 'per ongeluk' nog even laat vallen dat Brian 3 x gezoend heeft... want daar had hij het vanavond over.
Wie weet mag ze vandaag nog weg die verraadster.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze niet meer tegen Brian praat, zolang ze "hier" nog is.
Nou, ik ben reuze benieuwd. Natasia heeft dit nog nooit kunnen volhouden, dus...
Als er twijfel zou zijn geweest over de eerste zoen, dan zou Brian wel anders gereageerd hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden over die 1e zoen. Zelfs Nadia zegt net dat het allemaal wel meeviel.
Maar wanneer waren die andere 2 zoenen dan?
Ik denk dat die er niet waren, maar dat dat een verhaal is wat Nadia de wereld in heeft geholpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden over die 1e zoen. Zelfs Nadia zegt net dat het allemaal wel meeviel.
Maar wanneer waren die andere 2 zoenen dan?
Er wordt door de bewoners wel eens gesproken van "zij komt vandaag langs" etc. Dus ik heb niet echt de indruk dat zij de dagelijkse beslommeringen van het programma doet, dat is meer voor Stijn en Frans Marco denk ik. Maar echt zeker zullen we dat waarschijnlijk nooit weten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat zij er dagelijks zit
We moeten van Dennis en Nadia gaan houden.Nou dan kunnen ze lang wachten,merk nu al dat een avond zonder Huub op de streams gewoon saai is.Huub hoort gewoon bij elke ruzie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
Zijn er echt geen andere bewoners meer?
Een man die geen scripts kan schrijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Dat is God.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Dus er breken mooie tijden aan.quote:
Als Huub nou mee had gedaan denk ik toch dat ze dat dan door zou hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Day het volgende:
Dat Amanda niet doorheeft dat ze zwaar wordt opgestookt door Natasia en Nadia.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
Tomorrow, tomorrow, I'll terror tomorrow, it's always a day away..........
Ik heb geen facking idee ....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Hij verlulde zich inderdaad, Natas en Nadia zeiden dat hij lult.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef Kimberleyy het volgende:
HOOOWWW Dennis verluld ze bijna.. hij zegt .. 1 x?????? ohw oke 1 x..
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Ja Dennis zou zelf eens een bommetje moeten gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef Kimberleyy het volgende:
HOOOWWW Dennis verluld ze bijna.. hij zegt .. 1 x?????? ohw oke 1 x..
Dat heeft dellie toch niet door. Dellie snapt hint/tekens niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij verlulde zich inderdaad, Natas en Nadia zeiden dat hij lult.
Dan komt ie vast niet meer.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Kimberleyy het volgende:
Als brian nou alles ontkend had.. hadden we hem nog geloofd ook.. aangezien er geen beelden zijn over het voorgeval...
Dat laatste.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Liggen Lieke, Huub en Jaap al op bed. Of krijgen we ze niet te zien, omdat ze in gesprek zijn met Stjn? (achter de schermen)
Als hij (en de andere 5) na alle negatieve media aandacht goed scoort zeg ik m`n vertrouwen op in de nederlandse TV kijkerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor het Huub en sliko lied komt weer langs.Die looser heeft ook echt niks anders.
Hoop dat hij morgen amper een procent haalt.
Ja, klopt allemaal en je hebt goed op het paardemeisje gelet. Niet iedereen heeft dat door namelijk dat er gebrek is aan personeel. Er gaat ook een gerucht rond dat hij palma.........vandaar palma zo'n mannelijke stem heeft psssttquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.
Oke dat hebben jullie even voor me opgehelderdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, klopt allemaal en je hebt goed op het paardemeisje gelet. Niet iedereen heeft dat door namelijk dat er gebrek is aan personeel. Er gaat ook een gerucht rond dat hij palma.........vandaar palma zo'n mannelijke stem heeft pssstt![]()
Huub heeft snode plannen, maar wil die niet met Jaap delen. Jaap geeft hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Wat zei Huub nu dat hij snode plannen met Jaap had? Voor of tegen hem?
Met mijn handen op mijn dijenquote:
jalouzie maak je niet boosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Ik word echt bloedchagerijnig van dat stelselmatig Lieke Slieko noemen![]()
Ohh je bedoelt Denni...Mister Slave.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
Is dat ventje in dat roze shirtje een homo![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
deze?
http://www.youtube.com/watch?v=iRUgLtKB3ds
Ze moet er goed uitzien voor de seks straks met Brian.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef Prospera het volgende:
Ik snap het niet
Het is 1.30
[afbeelding]
Je heb talentquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mijn handen op mijn dijen
Ben ik best een toffe peer
Als ze in mijn zakken glijen
Hoef ik nix en nada meer
het verwonderd me toch telkens weer hoe goede ideeén volledig door Tien worden afgeschotenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Visual het volgende:
[..]
volgens mij mocht een samenwerking ook niet met favoriet (tussen jaap en huub)
kan ze beter der billen poetsenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze moet er goed uitzien voor de seks straks met Brian.
Nada doet het ook, maar zij gaat niet neukenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze moet er goed uitzien voor de seks straks met Brian.
Ik mag in mijn handen klappenquote:
vertelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Er komt binnenkort een brief uit almere naar nasty
Het is een soort zelfbevrediging.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nada doet het ook, maar zij gaat niet neuken![]()
Netty heeft haar pen al gepakt namelijk. Die stream 24/7 per dagquote:
Geen woooooooooooooorden maar dahaden, leve Dennix Nax! tralalalalalaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag in mijn handen klappen
Dat ik zo'n fijn ventje ben
Maar mijn handen houd ik elders
Omdat ik de wereld ken
Vleeshaakquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Welterusten Pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
zo en nu echt naar mn nest .
Slaaplekkert
nasty en netty kunnen zowiezo niet met elkaar toch, ik dacht een briefje van de sociale dienst of zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Netty heeft haar pen al gepakt namelijk. Die stream 24/7 per dag
dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft snode plannen, maar wil die niet met Jaap delen. Jaap geeft hem groot gelijk.
Trustequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Slaaplekkert
Welterustequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Slaaplekkert
tja....maakt niet uit als Amanda het maar te weten komtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer er dan voor een 2e en 3e keer gezoend is?
Dat denk ik aangezien dellie ook ooit vellen brieven kreeg van netty toen netty er niet mee eens was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:34 schreef mahe het volgende:
[..]
nasty en netty kunnen zowiezo niet met elkaar toch, ik dacht een briefje van de sociale dienst of zo
Dat weet niemand.Dat zeggen Jaap en Dennis weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
ja ja was ook mooi toen moet ze vaker doen die padquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat denk ik aangezien dellie ook ooit vellen brieven kreeg van netty toen netty er niet mee eens was.
Omdat Nadia het tegen hun vertelde, maar denk niet dat het dus echt gebeurd is...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef rooie3 het volgende:
Dat weet niemand.Dat zeggen Jaap en Dennis weer.
Is dat dan nix of Huub bij jaap aan de schaaktafel? Vogens mij hoor ik Huubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.Dat zeggen Jaap en Dennis weer.
Meestal weet ik vrij veel, maar dit is gewoon niet op de stream geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
Huub en Jaap zijn gezellig aan het schaken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:39 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dat dan nix of Huub bij jaap aan de schaaktafel? Vogens mij hoor ik Huub
Daar zou die grote praatjesmaker toch voor gaan zorgen vannacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:40 schreef farceman het volgende:
Als ze er nu niet voor gaan zorgen dat Amanda of Brian met iemand anders zoent zijn ze binnen 24 uur weer aan het konijnen.....beh.....
Ja, hij gaat als Nadia en Amanda 5 minuten in zijn bed liggen tussen de 2 liggen om Brain te naaien! Ben benieuwd........... Ik denk zomaar dat hij het niet durft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar zou die grote praatjesmaker toch voor gaan zorgen vannacht.
Zal hij wel weer uitstellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:42 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, hij gaat als Nadia en Amanda 5 minuten in zijn bed liggen tussen de 2 liggen om Brain te naaien! Ben benieuwd........... Ik denk zomaar dat hij het niet durft.
Nee hoor, want Dennis zal hem ten eerste nooit confronteren en mocht hij het wel in zijn hoofd halen, staat hij met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omlaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef mahe het volgende:
die nix geeft nu af op rat, dan zullen volgens het script, hupp en rat wel snel gaan bonden tegen de grote onoverwinnelijke nix
Zeker wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, want Dennis zal hem ten eerste nooit confronteren en mocht hij het wel in zijn hoofd halen, staat hij met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omlaag.
Ik zal geen Bokito gebruiken, maar ik begrijp wat je bedoeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
Wat zit dat Bokito woman daar te zeuren?
Ik kan het geluid niet meer aanzetten als ik die kop zie
nix zal idd wel nix doen maar het komt wel rond als de febo dat wilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, want Dennis zal hem ten eerste nooit confronteren en mocht hij het wel in zijn hoofd halen, staat hij met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omlaag.
Van mij mag ze morgen rechtstreeks de poort uit naar huisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ooh, dat zal hij toch niet meer durfen nadat wat er 2dagen geleden was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer op geld geeft dan om haar kinderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Van mij mag ze morgen rechtstreeks de poort uit naar huis![]()
![]()
Natasia de backstabbing biatch![]()
Maar Bokito is nog beschaafder als Nasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal geen Bokito gebruiken, maar ik begrijp wat je bedoeld![]()
Nadia en Natasja en Dennis zitten ook te geilen op Amanda's verdriet overigens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
Natasia "ik haat dat, he. Altijd dat lachen om andermans leed"
Oja... je lag in een deuk toen Sylvia een brief kreeg over haar vaders sterfbed
Ze spoort gewoon niet, daarom zit ze daarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer op geld geeft dan om haar kinderen.
Hee Henk, wil je dat niet meer zo stellen. Gorilla's hebben een klacht neergelegd bij de ombudsman, dus uitpassen met die aaponterende teksten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
zou die mij gehoord hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Huub tegen Natasja: Ga je eens aankleden, je loopt erbij als een gevulde rolmops.
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar Bokito is nog beschaafder als Nas![]()
Kan jij dan even het RIAGG bellen op de dag wanneer zij de villa uit mag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze spoort gewoon niet, daarom zit ze daar![]()
Dat is een hele goede gang, ik ga mee met de gorilla'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hee Henk, wil je dat niet meer zo stellen. Gorilla's hebben een klacht neergelegd bij de ombudsman, dus uitpassen met die aaponterende teksten.
Dat mag ik hopen voor Wilgo idd, want naar zoiemand teruggaan lijkt me ook nietsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Kan jij dan even het RIAGG bellen op de dag wanneer zij de villa uit mag?Wilgo zal nu vast ook wel stiekem vreemdgaan.
:S Hoezo zou hij dan niet terug komen? Ik hoorde dat hij juist terug kwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:50 schreef farceman het volgende:
Stijn komt niet meer terug?
Ik zou het een hele goede prestatie vinden van Wilgo als hij één jaar lang zichzelf 'droog' kan houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor Wilgo idd, want naar zoiemand teruggaan lijkt me ook niets![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zou het een hele goede prestatie vinden van Wilgo als hij één jaar lang zichzelf 'droog' kan houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |