Nada doet het ook, maar zij gaat niet neukenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze moet er goed uitzien voor de seks straks met Brian.
Ik mag in mijn handen klappenquote:
vertelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Er komt binnenkort een brief uit almere naar nasty
Het is een soort zelfbevrediging.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nada doet het ook, maar zij gaat niet neuken![]()
Netty heeft haar pen al gepakt namelijk. Die stream 24/7 per dagquote:
Geen woooooooooooooorden maar dahaden, leve Dennix Nax! tralalalalalaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag in mijn handen klappen
Dat ik zo'n fijn ventje ben
Maar mijn handen houd ik elders
Omdat ik de wereld ken
Vleeshaakquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Nogmaals, TONEELHAAK voor dhr.Denniks.
Welterusten Pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
zo en nu echt naar mn nest .
Slaaplekkert
nasty en netty kunnen zowiezo niet met elkaar toch, ik dacht een briefje van de sociale dienst of zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Netty heeft haar pen al gepakt namelijk. Die stream 24/7 per dag
dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft snode plannen, maar wil die niet met Jaap delen. Jaap geeft hem groot gelijk.
Trustequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Slaaplekkert
Welterustequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Slaaplekkert
tja....maakt niet uit als Amanda het maar te weten komtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer er dan voor een 2e en 3e keer gezoend is?
Dat denk ik aangezien dellie ook ooit vellen brieven kreeg van netty toen netty er niet mee eens was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:34 schreef mahe het volgende:
[..]
nasty en netty kunnen zowiezo niet met elkaar toch, ik dacht een briefje van de sociale dienst of zo
Dat weet niemand.Dat zeggen Jaap en Dennis weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer er dan voor een 2e en 3e keer gezoend is?
ja ja was ook mooi toen moet ze vaker doen die padquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat denk ik aangezien dellie ook ooit vellen brieven kreeg van netty toen netty er niet mee eens was.
Omdat Nadia het tegen hun vertelde, maar denk niet dat het dus echt gebeurd is...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef rooie3 het volgende:
Dat weet niemand.Dat zeggen Jaap en Dennis weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |