Nee hoor, want Dennis zal hem ten eerste nooit confronteren en mocht hij het wel in zijn hoofd halen, staat hij met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omlaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef mahe het volgende:
die nix geeft nu af op rat, dan zullen volgens het script, hupp en rat wel snel gaan bonden tegen de grote onoverwinnelijke nix
Zeker wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, want Dennis zal hem ten eerste nooit confronteren en mocht hij het wel in zijn hoofd halen, staat hij met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omlaag.
Ik zal geen Bokito gebruiken, maar ik begrijp wat je bedoeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
Wat zit dat Bokito woman daar te zeuren?
Ik kan het geluid niet meer aanzetten als ik die kop zie
nix zal idd wel nix doen maar het komt wel rond als de febo dat wilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, want Dennis zal hem ten eerste nooit confronteren en mocht hij het wel in zijn hoofd halen, staat hij met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omlaag.
Van mij mag ze morgen rechtstreeks de poort uit naar huisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ooh, dat zal hij toch niet meer durfen nadat wat er 2dagen geleden was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer op geld geeft dan om haar kinderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Van mij mag ze morgen rechtstreeks de poort uit naar huis![]()
![]()
Natasia de backstabbing biatch![]()
Maar Bokito is nog beschaafder als Nasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal geen Bokito gebruiken, maar ik begrijp wat je bedoeld![]()
Nadia en Natasja en Dennis zitten ook te geilen op Amanda's verdriet overigens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
Natasia "ik haat dat, he. Altijd dat lachen om andermans leed"
Oja... je lag in een deuk toen Sylvia een brief kreeg over haar vaders sterfbed
Ze spoort gewoon niet, daarom zit ze daarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer op geld geeft dan om haar kinderen.
Hee Henk, wil je dat niet meer zo stellen. Gorilla's hebben een klacht neergelegd bij de ombudsman, dus uitpassen met die aaponterende teksten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
zou die mij gehoord hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Huub tegen Natasja: Ga je eens aankleden, je loopt erbij als een gevulde rolmops.
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar Bokito is nog beschaafder als Nas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |