Dat laatste.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Liggen Lieke, Huub en Jaap al op bed. Of krijgen we ze niet te zien, omdat ze in gesprek zijn met Stjn? (achter de schermen)
Als hij (en de andere 5) na alle negatieve media aandacht goed scoort zeg ik m`n vertrouwen op in de nederlandse TV kijkerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor het Huub en sliko lied komt weer langs.Die looser heeft ook echt niks anders.
Hoop dat hij morgen amper een procent haalt.
Ja, klopt allemaal en je hebt goed op het paardemeisje gelet. Niet iedereen heeft dat door namelijk dat er gebrek is aan personeel. Er gaat ook een gerucht rond dat hij palma.........vandaar palma zo'n mannelijke stem heeft psssttquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.
Oke dat hebben jullie even voor me opgehelderdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, klopt allemaal en je hebt goed op het paardemeisje gelet. Niet iedereen heeft dat door namelijk dat er gebrek is aan personeel. Er gaat ook een gerucht rond dat hij palma.........vandaar palma zo'n mannelijke stem heeft pssstt![]()
Huub heeft snode plannen, maar wil die niet met Jaap delen. Jaap geeft hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Wat zei Huub nu dat hij snode plannen met Jaap had? Voor of tegen hem?
Met mijn handen op mijn dijenquote:
jalouzie maak je niet boosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Ik word echt bloedchagerijnig van dat stelselmatig Lieke Slieko noemen![]()
Ohh je bedoelt Denni...Mister Slave.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
Is dat ventje in dat roze shirtje een homo![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
deze?
http://www.youtube.com/watch?v=iRUgLtKB3ds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |