das ist doch auch geilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja, Stijn vindt het altijd super als Huub hem om de streams weer eens uitscheld
gelukkig heeft ze het lijnen wel volgehoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze niet meer tegen Brian praat, zolang ze "hier" nog is.
Nou, ik ben reuze benieuwd. Natasia heeft dit nog nooit kunnen volhouden, dus...
Nou, dat wordt ook eentonig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
Brian wil vast weer zelfmoord plegen.
WB Stijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
Zijn er echt geen andere bewoners meer?
morgen, 100%!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Clank het volgende:
Ik verwacht dat Dennis zo 'per ongeluk' nog even laat vallen dat Brian 3 x gezoend heeft... want daar had hij het vanavond over.
Wie weet mag ze vandaag nog weg die verraadster.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze niet meer tegen Brian praat, zolang ze "hier" nog is.
Nou, ik ben reuze benieuwd. Natasia heeft dit nog nooit kunnen volhouden, dus...
Als er twijfel zou zijn geweest over de eerste zoen, dan zou Brian wel anders gereageerd hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden over die 1e zoen. Zelfs Nadia zegt net dat het allemaal wel meeviel.
Maar wanneer waren die andere 2 zoenen dan?
Ik denk dat die er niet waren, maar dat dat een verhaal is wat Nadia de wereld in heeft geholpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden over die 1e zoen. Zelfs Nadia zegt net dat het allemaal wel meeviel.
Maar wanneer waren die andere 2 zoenen dan?
Er wordt door de bewoners wel eens gesproken van "zij komt vandaag langs" etc. Dus ik heb niet echt de indruk dat zij de dagelijkse beslommeringen van het programma doet, dat is meer voor Stijn en Frans Marco denk ik. Maar echt zeker zullen we dat waarschijnlijk nooit weten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat zij er dagelijks zit
We moeten van Dennis en Nadia gaan houden.Nou dan kunnen ze lang wachten,merk nu al dat een avond zonder Huub op de streams gewoon saai is.Huub hoort gewoon bij elke ruzie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
Zijn er echt geen andere bewoners meer?
Een man die geen scripts kan schrijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Dat is God.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Dus er breken mooie tijden aan.quote:
Als Huub nou mee had gedaan denk ik toch dat ze dat dan door zou hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Day het volgende:
Dat Amanda niet doorheeft dat ze zwaar wordt opgestookt door Natasia en Nadia.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
Tomorrow, tomorrow, I'll terror tomorrow, it's always a day away..........
Ik heb geen facking idee ....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Hij verlulde zich inderdaad, Natas en Nadia zeiden dat hij lult.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef Kimberleyy het volgende:
HOOOWWW Dennis verluld ze bijna.. hij zegt .. 1 x?????? ohw oke 1 x..
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Kimberleyy het volgende:
Who the fack is Stijn
Ja Dennis zou zelf eens een bommetje moeten gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef Kimberleyy het volgende:
HOOOWWW Dennis verluld ze bijna.. hij zegt .. 1 x?????? ohw oke 1 x..
Dat heeft dellie toch niet door. Dellie snapt hint/tekens niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij verlulde zich inderdaad, Natas en Nadia zeiden dat hij lult.
Dan komt ie vast niet meer.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Kimberleyy het volgende:
Als brian nou alles ontkend had.. hadden we hem nog geloofd ook.. aangezien er geen beelden zijn over het voorgeval...
Dat laatste.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Liggen Lieke, Huub en Jaap al op bed. Of krijgen we ze niet te zien, omdat ze in gesprek zijn met Stjn? (achter de schermen)
Als hij (en de andere 5) na alle negatieve media aandacht goed scoort zeg ik m`n vertrouwen op in de nederlandse TV kijkerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor het Huub en sliko lied komt weer langs.Die looser heeft ook echt niks anders.
Hoop dat hij morgen amper een procent haalt.
Ja, klopt allemaal en je hebt goed op het paardemeisje gelet. Niet iedereen heeft dat door namelijk dat er gebrek is aan personeel. Er gaat ook een gerucht rond dat hij palma.........vandaar palma zo'n mannelijke stem heeft psssttquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
The fackct is dat stijn de kroketten en frikandellen levert aan de gouden kooi en soms ook paardenmeisje is.
Oke dat hebben jullie even voor me opgehelderdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, klopt allemaal en je hebt goed op het paardemeisje gelet. Niet iedereen heeft dat door namelijk dat er gebrek is aan personeel. Er gaat ook een gerucht rond dat hij palma.........vandaar palma zo'n mannelijke stem heeft pssstt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |