Ja, en Huub het het waarschijnlijk gezien vanuit Achter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft nix net niet de post van Huub verscheurd of zoiets?
Brian heeft dat enge strakke hoofd weer, met die dode ogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt nu zo scheel...die kijkt echt 2 kanten op..hihi
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand ze nu even gaat vertellen dat het drie keer was.
Komt van de pammetjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt nu zo scheel...die kijkt echt 2 kanten op..hihi
die moet de kooi in en snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef mahe het volgende:
snel vertellen nu van die 3 x
Denniks is Mister Slave.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef ruby het volgende:
Dennis zou een leuke maat voor Eric zijn geweest.
"zo die is weer van mij"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat gaat weer een anaaltje worden ........
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze dus .........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft dat enge strakke hoofd weer, met die dode ogen![]()
Dat heeft niet lang geduurd dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef wolferl het volgende:
Nou we gaan aftellen tot hoelang het duurt voordat Denniks nu over Huub en Lieke gaat beginnen.
Ja, zo zie ik het ook. Maar denk dat dat meer aan Aman dan aan Brian ligt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef F04 het volgende:
Brian is het weer gelukt om Amnda op ten duur om te praten.
Het lijkt wel op hij haar hoofd eraf gaat trekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze dus .........
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch verbazingwekkend redelijk toneelspel voor amateurs....
Is ook een kut scriptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dit een beetje overdreven..dat gejank om een paar kusjes.
Pardon. Hij heeft zijn tong in Nadia's mond gedouwd hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je nog dat ze samen planden dat ze Huub zou zoenen om Lieke te kwetsen. Dat 'moest ook kunnen'. Nu zien we hoezeer 'het kan'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Het lachertje van de kooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
1 grote grap, die hele Denniks. 1 grote grap.
Haar tieten moeten nog opgeblazen worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Tas d'r tieten zijn echt klein
[afbeelding]
Nuh, alleen ongelijk![]()
Ja, maar dat deed hij uit blijdschap!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Pardon. Hij heeft zijn tong in Nadia's mond gedouwd hoor!![]()
DAT WAS EEN ONGELUKJEquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Pardon. Hij heeft zijn tong in Nadia's mond gedouwd hoor!![]()
En toch is hiermee een peloton ontwikkelde mensen een hele avond zoet geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Constant naar de plasma kijken, af en toe lachen...Jahoor, redelijk toneelspel.
Als een ruzie tussen die 2 eens een keertje 2 dagen ipv 2 uur zou duren, dan zou het tenminste nog een KLEIN beetje geloofwaardig overkomen...
Ze kiest maar weer voor de liefe vrede...Ze wil blije mensen zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef F04 het volgende:
Brian is het weer gelukt om Amnda op ten duur om te praten.
Ik zei het toch en ik ben geeneens helderziendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef noltje het volgende:
Amanda is te dom om lang kwaad te zijn (korte termijn geheugen).![]()
Over ongeveer 3 kwartier zijn ze weer aan het neuken als konijnen.
What's new![]()
Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Oh, Natasia en Dennis proberen toch nog even te stoken.
Nou Dennis, kom op. Confronteer Brian ermee.![]()
zo te horen heeft hij lef zat voor een meisjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef Shayndel het volgende:
Ergens ben ik blij dat nix de sneaky brainless wel door heeft. Jammer dat hij geen lef heeft verder.
ok, dus spullen vernielen mag weer. Stijn terug, ben benieuwd voor hoe langquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, en Huub het het waarschijnlijk gezien vanuit Achter.
En BREAKING DAILY NEWS
Volgens Huub is Favorietje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |