Nederlandse of Antilliaanse peopquote:
En als TS dan nog verzoekjes op zou nemen van mensen om de OP op te leuken dan gebeurt dat niet want heel TS is niet meer in het topic te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, TS lijkt er een sport van te maken als eerste een nieuwe COS te openen (zelfs als er in de vorige COS al iemand aangegeven heeft de volgende met zeer complete OP aan te maken) en behalve het snel openen van een COS gebeurt er verder vrij weinig.
Mensen stellen een duidelijke en complete OP op prijs zodat ze uit de OP kunnen halen wat er gebeurd is.
Het is vervelend als niemand de kans krijgt een COS met een fatsoenlijke OP aan te maken omdat er telkens iemand (en steeds dezelfde) sneller is.
Gezien de regel is dat de eerste COS open blijft mag je dan tenminste van TS verwachten dat die zich ook aan de regel houdt dat er een klein en duidelijk verslag in de OP komt.
kijk, zo komen we ergens. . .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Ik steek mij fucking tong in haar per ongeluk en wat heb jij allemaal verzwegen.
Heb dan een beetje geduld man.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou zeg, die OP's van jou stellen niet veel voor zeg. Dat kun je beter aan anderen overlaten !!!
ja en het gaat meer om het verzwijgen dan de zoen op zich gok ik zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:29 schreef Meneermax het volgende:
allemachtig, en dit gaat nog maar over één zoen, maar ik begrijp dat het dus 3x is gebeurd?!
Uit blijdschap!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:29 schreef Meneermax het volgende:
allemachtig, en dit gaat nog maar over één zoen,
Eensch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als TS dan nog verzoekjes op zou nemen van mensen om de OP op te leuken dan gebeurt dat niet want heel TS is niet meer in het topic te vinden
Dat is me om het even.quote:
Men heeft opeens last van collectieve verontwaardiging. Ik heb je laatste OP's gezien en vind ze karig, maar wel door de beugel kunnen. Waarschijnlijk willen anderen er ook eens een openen.quote:
wat zal die gaan doen,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Uit blijdschap!Brian is gewoon een vrolijke blije jongen!
![]()
Hij gaat vast wat brekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef ruby het volgende:
En ja hoor, Brian wordt weer psycho.
Hij lult tegen zich zelf 10 x: niks breken, niks breken, niks breken....enz.
Yup, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en het gaat meer om het verzwijgen dan de zoen op zich gok ik zo
Vies hé ....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef neehe het volgende:
Die dennix liep echt als een homo., a la Erik.
Jah maar de vorige cos was al bij 300 berichten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Men heeft opeens last van collectieve verontwaardiging. Ik heb je laatste OP's gezien en vind ze karig, maar wel door de beugel kunnen. Waarschijnlijk willen anderen er ook eens een openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |