Die staan al de hele dag op scherp.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef riri het volgende:
laat de beveiliging maar paraat staan.....
Filmpje van?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Marrije het volgende:
Brian vertelt nu ook maar van 1 x zoenen ipv 3 x
Zoiets??quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er al geschreven naar de NUON voor het stopzetten van gas, licht en water?
Ik wil het wel even door geven morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er al geschreven naar de NUON voor het stopzetten van gas, licht en water?
Staat in de updatesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan zo 1 2 3 niet vinden in welke cos het gaat over het telefoontje van Eric en Sylvia. Wat zeiden ze zo'n beetje?
Idd zo is die. Als hij niet op haar kan inpraten dan draait hij door. Nog ff wachten dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef cindy10 het volgende:
ik zei toch als emo brian niet werkt,dan word het vuurwerk?![]()
![]()
Zou je nu een keer de moeite willen nemen een NORMALE OP te plaatsen. DANK U en start anders geen nieuwe COSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
En los!
Briljante zet... daarmee zet hij zichzelf op zeker op de ontslagstoelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian naar de telefoon en vraagt een stemming aan voor Amanda
Precies, zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Zoiets??
Ik struikelde en mijn tong viel in haar mond
toch voelde ik een andere kont.
Ik dacht "dit kan mijn Manda niet wezen"
helaas was ik niet na 1 keer genezen.
Lieve Amanda blijf toch bij mij
die Nadia zoent niet zo lekker als jij.
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd
maar ze is echt niets weerd.
Amanda laat mij je begeren
ik wil alleen jou anaalyseren.
er staat wel ergens een linkje naar een mp3 van het gesprek, maar het ging nergens over. Syl, Eric en Palma waren op de kermis in tilburg en zaten wat te schreeuwen dat ze hem mistenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan zo 1 2 3 niet vinden in welke cos het gaat over het telefoontje van Eric en Sylvia. Wat zeiden ze zo'n beetje?
Hij zit er al op, Huub, de slimmerik, heeft gelijk gebeld vanavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Briljante zet... daarmee zet hij zichzelf op zeker op de ontslagstoel![]()
En of er nou nog iemand is die hem erin houdt of niet maakt niet uit, Brian kan daar absoluut niet tegen![]()
Nog nooit een Antiliaan zo zien kruipenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef Shayndel het volgende:
Brainles: ik hou van focking/(geneukte) amanda!!
http://www6.evilshare.com/5554bd8c-8aac-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou zeg, die OP's van jou stellen niet veel voor zeg. Dat kun je beter aan anderen overlaten !!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
En los!
Dat weet ik, maar er is ook ontslag voor Lieke aangevraagd dus dan zal er eerst gestemd moeten worden over voor wie er een ontslagstemming volgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zit er al op, Huub, de slimmerik, heeft gelijk gebeld vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |