Dat is wel een typische Brian-excuus ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou het nu wel hilarisch vinden als Brian zou zeggen dat Nadia hem begon te zoenen en dat hij zijn mond erover wilde houden om haar so called vriendschap met Amanda niet te verstoren...![]()
![]()
8quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar jij ziet toch ook, dat dit gewoon een heel slecht toneelstuk is tussen die twee ....
30 jaar geen sexquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je op die leeftijd van Elly nog lopen te soppen? Volgens mij vindt ze het wel wat
Dat heeft ze altijd als ze wat aanschoten. Dat is juist het leukstequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Amanda komt nu wel weer sterk uit de hoek qua argumentatie.
Juist ja.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Helemaal niet, zij pakt haar vriend aan die haar vriendin zoende.
Tot Amanda er achterkomt dat het niet 1 keer, niet 2 keer, maar 3 keer gebeurd isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Hij dacht dat het manny was.
exitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef noekje het volgende:
Amanda gooit best hard een kussen naar Brian z'n hoofd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Oooohhh nu word het mooiBrian gaat echt flippen zo
hoe krijgen we die INFO de kooi in...make my day!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot Amanda er achterkomt dat het niet 1 keer, niet 2 keer, maar 3 keer gebeurd is![]()
Dan zijn Brian en Nadia allebei de pineut![]()
Iedereen weet het.... behalve Amandaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hoe krijgen we die INFO de kooi in...make my day!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Brainless kan af een toe een lach gewoon niet onderdrukken ...... hoezo slecht toneelspel.
en als dat niet werkt,krijgen we vuurwerk!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef Meneermax het volgende:
ah, nu krijgen we de brian-emo-truc,,,
euro'tje lenenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat een sooi weerBijna spijt dat ik geen streams meer heb
![]()
jemig ja! da;s wel een vliegtuigje waard. ik lap 25,-quote:
Ik voel weer een gedicht opkomen.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
Het wordt heet onder Brian zijn voetjes, hij is Natas kwijt als back up, nu moet hij werkelijk alles doen om Manny terug te krijgen. Voro het eerst in 10 maanden moet hij werken.
ik ook das 50quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Meneermax het volgende:
[..]
jemig ja! da;s wel een vliegtuigje waard. ik lap 25,-
Eensch. Je hebt dan wel de collect call van Sylvia en Eric naar Huub gemist .....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dit nu slecht geacteerd of zo?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hoe krijgen we die INFO de kooi in...make my day!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |