Tja, apies kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef cobain94 het volgende:
Dennix moet nu even naar brian gaan om te bashen..(De verkering met amanda is toch weer aan)Dus brian kan weer veel hebben nu..
aha tnxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Febo en de buren zijn het zelfde. Net als "achter", de productie dus.
Voor iedereen, want net als bij z`n vorige vakantie waren de afgelopen 2 weken waardeloos...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Voor wie kan de terugkeer van stijn positief zijn?
Voor dergelijke vragen is een apart topic. Jouw vraag is daar ook onlangs beantwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
ik heb sinds kort ook streams en ben beetje verslaafd geworden...
1 ding weet ik niet wat is de febo en wat is bij de buren??
voor ons Allen streamersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Like....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
D: Laat niemand voor jou bepalen en doe lekker je eigen ding.
Voor Huub!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Stijn is helemaal dol op Huub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
'achter'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
ik heb sinds kort ook streams en ben beetje verslaafd geworden...
1 ding weet ik niet wat is de febo en wat is bij de buren??
Dat is de producente van Talpa, dus niet alleen van DGK, maar alle programmas die Talpa produceert. Ik denk dus niet dat ze de dagelijkse leiding heeft in DGK, maar meer af en toe langskomt etc...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
boze buurvrouw debora flens alias pannekoek of ook wel kutflens![]()
Uit blijdschap dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:12 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar de vraag is ... Waarom heeft Brian het eigenlijk gedaan? Hij is toch niet zo dom te denken dat het nooit zou uitkomen
Ik heb er nog niets van gemerkt andersquote:
huubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Volgens mij was Jaap degene die het min of meer in gang heeft gezetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:12 schreef cobain94 het volgende:
Heeft jaap wel eens wat doorgekregen wat er vanavond is gebeurd?WAAR IS JAAP...
Ja, Stijn vindt het altijd super als Huub hem om de streams weer eens uitscheldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
Stijn is helemaal dol op Huub.
Ik denk dat zij er dagelijks zitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is de producente van Talpa, dus niet alleen van DGK, maar alle programmas die Talpa produceert. Ik denk dus niet dat ze de dagelijkse leiding heeft in DGK, maar meer af en toe langskomt etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |