quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het bijna tijd voor een verloving.. ze hebben immers vrijdag al 2 maanden verkering
Maar dan vergeeft ze hem gegarandeerd alles weer![]()
boze buurvrouw debora flens alias pannekoek of ook wel kutflensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef F04 het volgende:
Wie had eigelijk de leiding toen stijn er niet was?
Polo (Marco), blijkbaar de vervanger van Frans (denk ik), dus dat is de "eind-redakteur", terwijl Stijn de "uitvoerende producent" is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef F04 het volgende:
Wie had eigelijk de leiding toen stijn er niet was?
Tja, apies kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef cobain94 het volgende:
Dennix moet nu even naar brian gaan om te bashen..(De verkering met amanda is toch weer aan)Dus brian kan weer veel hebben nu..
aha tnxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Febo en de buren zijn het zelfde. Net als "achter", de productie dus.
Voor iedereen, want net als bij z`n vorige vakantie waren de afgelopen 2 weken waardeloos...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Voor wie kan de terugkeer van stijn positief zijn?
Voor dergelijke vragen is een apart topic. Jouw vraag is daar ook onlangs beantwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
ik heb sinds kort ook streams en ben beetje verslaafd geworden...
1 ding weet ik niet wat is de febo en wat is bij de buren??
voor ons Allen streamersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Like....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
D: Laat niemand voor jou bepalen en doe lekker je eigen ding.
Voor Huub!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
Stijn is helemaal dol op Huub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef wolferl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |