Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Oh, Natasia en Dennis proberen toch nog even te stoken.
Nou Dennis, kom op. Confronteer Brian ermee.![]()
zo te horen heeft hij lef zat voor een meisjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef Shayndel het volgende:
Ergens ben ik blij dat nix de sneaky brainless wel door heeft. Jammer dat hij geen lef heeft verder.
ok, dus spullen vernielen mag weer. Stijn terug, ben benieuwd voor hoe langquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, en Huub het het waarschijnlijk gezien vanuit Achter.
En BREAKING DAILY NEWS
Volgens Huub is Favorietje terug
Ja, want wij kijken graag naar mensen die dommer zijn dan ons.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
En toch is hiermee een peloton ontwikkelde mensen een hele avond zoet geweest.![]()
![]()
Volgens mij is het bijna tijd voor een verloving.. ze hebben immers vrijdag al 2 maanden verkeringquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Het enige wat hij nog moet zeggen nu is: Ik hou van je Mannie.. en dan is het allemaal weer goed
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, want wij kijken graag naar mensen die dommer zijn dan ons.
Wij zien de splinter in een andermans oog-- enz-enz![]()
Zdngmwquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef F04 het volgende:
Wie had eigelijk de leiding toen stijn er niet was?
Brrrr eng die ogen van Brianquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze dus .........
[afbeelding]
Ja, dat is best wel ernstig........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
En toch is hiermee een peloton ontwikkelde mensen een hele avond zoet geweest.![]()
![]()
Ik denk het ook niet, pas als hij de toneelhaak krijgt beseft ie pas wat ie gedaan heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden.![]()
Febo en de buren zijn het zelfde. Net als "achter", de productie dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef voidmage het volgende:
ik heb sinds kort ook streams en ben beetje verslaafd geworden...
1 ding weet ik niet wat is de febo en wat is bij de buren??
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het bijna tijd voor een verloving.. ze hebben immers vrijdag al 2 maanden verkering
Maar dan vergeeft ze hem gegarandeerd alles weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |