Nee, toen hield ik net mijn adem in, ik dacht dat die ging slaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Heb je geen cap dattie helemaal verkrampte omdat hij bijna uitbarstte
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef noltje het volgende:
Goed gedaan Dennix, zo maak je je populair bij de kijkers. NOT![]()
Stijn is er niet en Huub ligt in bed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef neehe het volgende:
En Huub zit waarschijnlijk achter mee te kijken bij Stijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Dit MOET een sanctie worden voor Dennix het kwam ook op het scherm!!!!
amanda heeft haar opgege###ldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik snap er nu niks meer van.. vanmiddag een filmpje gezien waar Nadia zowat jankt van de pijn wnr Dennis bij haar naar binnen wil.. en zonet zegt ze in het zwembad.. kom we gaan neuken in de douche.... Iemand die het wel begrijpt?
Misschien zat hij op het filmpje een gaatje te verquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik snap er nu niks meer van.. vanmiddag een filmpje gezien waar Nadia zowat jankt van de pijn wnr Dennis bij haar naar binnen wil.. en zonet zegt ze in het zwembad.. kom we gaan neuken in de douche.... Iemand die het wel begrijpt?
Mooi!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Dit MOET een sanctie worden voor Dennix het kwam ook op het scherm!!!!
Heeft het rukkertje een playboy toegezonden gekregen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Waar zijn de Dennis fans wanneer Dennis eens echt stoer los gaat op wat post?![]()
Dat was voordat de regels weer zijn aangescherpt. Dus VOOR vorige week maandag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......
toen mocht het nogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......
Zijn dat die nieuwe tieten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet lsechter meet worden
[afbeelding]
Hoeren zien dit als complimentjes geven, zo geeft Nada Nix het idee dat hij een heel grote heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Kimberleyy het volgende:
Kun je proberen om een paar seconden langer na te denken voordat je iets post?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef p_sc_l26 het volgende:
![]()
![]()
Mony het is niet erg wat ik gedaan heb je begrijpt me niet
![]()
En je bent zo jong want lekker nou dan komt deze antie gou
Niet blijven zeiken please.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet slechter meer worden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet slechter meer worden
[afbeelding]
Hoezo moet Jaap dat door lullen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Jaap het doorlult..1000 euro aan Dennix zijn broek:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |