Ze zouden eens een briefje van natasje openscheuren, nou dan waren de rapen gaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Dennis scheurt post van Huub en Lieke kapot. Persoonlijk bezit he.
Dat éne kaartje zal Huub vast niet missen.. maar de Febo zou hem nu idd een sanctie moeten geven omdat hij toch persoonlijke spullen vernielt. Straks vernielt iedereen weer elkaars spullen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het absolute bewijs dat Dennix persoonlijke spullen (post) van Huub vernietigd. Japio wijst hem er zelfs op dat hierop een sanctie staat.
Of geen OPquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jonge doe je ding![]()
Maar maak gewoon in vervolg een mooie OP.
ik heb bij de huige OP het idee dat ik een stukje van tien.tv aan het lezen benquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jonge doe je ding![]()
Maar maak gewoon in vervolg een mooie OP.
Nee, toen hield ik net mijn adem in, ik dacht dat die ging slaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Heb je geen cap dattie helemaal verkrampte omdat hij bijna uitbarstte
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef noltje het volgende:
Goed gedaan Dennix, zo maak je je populair bij de kijkers. NOT![]()
Stijn is er niet en Huub ligt in bed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef neehe het volgende:
En Huub zit waarschijnlijk achter mee te kijken bij Stijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Dit MOET een sanctie worden voor Dennix het kwam ook op het scherm!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |