Ik zou als man ook dat pannekoeken hoofd missen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef Shayndel het volgende:
Brainles: ik hou van focking/(geneukte) amanda!!
Zever niet zo man .......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah maar de vorige cos was al bij 300 berichten.
Bron: Tien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
Brien z'n relatie met Amanda is stuk. Brian doet een halfzachte poging om het uit te praten.”In welk geval kunnen we het uitpraten?”, vraagt hij zachtjes. “Relatie is op basis van vertrouwen”!, bijt Amanda hem pissig toe. “Klopt, ik heb gefaald”, geeft de Antilliaan toe. “Je bent gewoon een vuile klootzak!”, zegt Amanda giftig. En dan schiet Brian uit de slof en maakt Amanda uit voor hoer en dendert de slaapkamer uit. Nou Brian als je het echt goed wil maken!?
[afbeelding]
Nadiaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
jaja, er staat veel op het spel voor Brian.
Tas straks weg, Amanda misschien in een ander kamp...wie gaat er dan nog voor Brian?
Ik zeg altijd 'het is geen wedstrijd'. Als mensen gaan klagen (en je weet, één schaap over de dam en er volgen er meer), dan is het misschien een teken even een stapje terug te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Een leuk kettinkie is ook goed..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian komt morgen met een bos bloemen..zoals het bij Nena ook ging.
daar zorgt achter wel voor denk je echt dat Brian zo simpel wegtekrijgen is .. daar vinden ze echt wel wat op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
jaja, er staat veel op het spel voor Brian.
Tas straks weg, Amanda misschien in een ander kamp...wie gaat er dan nog voor Brian?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog nooit een Antiliaan zo zien kruipen![]()
![]()
![]()
En dat Natasia ook in dat complot zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Shayndel het volgende:
Heeft dellie nu eindelijk door dat het slecht voor de backup was???![]()
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'het is geen wedstrijd'. Als mensen gaan klagen (en je weet, één schaap over de dam en er volgen er meer), dan is het misschien een teken even een stapje terug te doen.
Ik probeer het niet eens meer nadat de afgelopen tijd de ene na de andere van mij te laat was. Maar als ik het doe, plaats ik altijd een actueel bericht plus verwijzingen naar andere topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk vind ik het fijn als de cossen weer een beetje uitgebreid zijn met wat info, link naar slowchat...zoals ze een tijdje terug waren. Ik heb niet helemala meegekregen of dat opeens is afgeschaft of dat het laksheid werd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef dikkedoelie het volgende:
En toch.. liever Brian dan Dennis in DGK. Bah wat is die gozer nep.
Ik weet het nu zo ondertussen wel. Kunnen we weer ontopic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens meer nadat de afgelopen tijd de ene na de andere van mij te laat was. Maar als ik het doe, plaats ik altijd een actueel bericht plus verwijzingen naar andere topics.
Maar wat je probleem dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zie dat het pas je eerste dag op FOK! is. Ik geef je het advies om zoiets niet meer te posten hier, daar houden de mods niet zo vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wil je me niet beledigen...HIJ is een KUT An
word straks de nieuwe COS geopend met het bericht "fico!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.
Daarbij lijkt het idd een sport te worden om eerste te zijn en dat is irritant, zeker als anderen wel bereid zijn een completere OP toe te voegen.
Ik weet toch niet of diegene bezig is met het schrijven van een 'grote complete' op. Zullen we weer gezellig ontopic weer gaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.
Daarbij lijkt het idd een sport te worden om eerste te zijn en dat is irritant, zeker als anderen wel bereid zijn een completere OP toe te voegen.
Dat was gepost in de COS.... en al voordat jij jouw COS aanmaakte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of diegene bezig is met het schrijven van een 'grote complete' op.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:38 schreef Meneermax het volgende:
brain moet kruipen
laalala lala
brain moet kruipen
laaaaaaaaaa lalalalala
Maar ik zie ook een beetje collectieve verontwaardiging die ik bij andere starters en gelegenheden mis. Het is de laatste tijd wel vaker schering en inslag, en dan mag je er juist niets over zeggen. Plaats dan een algemene klacht in de FB (niet een specifieke zoals nu).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een baby actie, wat een terror.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Shayndel het volgende:
Zat nix nu de kaart(en) van Lieke en Huub te verschuren.
Bartjeuhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef nueffeniet het volgende:
lijkt wijlen bart de graaff wel met tering tering tering tubbie
Klopt en dat mocht echt niet meer.De regels waren duidelijk toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef wolferl het volgende:
Zit die gore klootzak van een Denniks nu alle kaarten van Huub en Lieke te verschuren en weg te gooien.
Oh, oke, oke. Wat wil je dat ik doe? Wil je dat ik geen Cos meer aanmaak of zeker alleen met een grote comple op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was gepost in de COS.... en al voordat jij jouw COS aanmaakte.
Ik had het niet tegen jou.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik weet het nu zo ondertussen wel. Kunnen we weer ontopic?![]()
Op 2 na alle COSsen van vandaag zijn van TS.... ik kan me voorstellen dat een aantal mensen het een beetje zat is, en er is in FB al over gesproken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zie ook een beetje collectieve verontwaardiging die ik bij andere starters en gelegenheden mis. Het is de laatste tijd wel vaker schering en inslag, en dan mag je er juist niets over zeggen. Plaats dan een algemene klacht in de FB (niet een specifieke zoals nu).
En toch gaat Brian vooruit met zijn zelfbeheersingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Borga het volgende:
bijna
Heb je geen cap dattie helemaal verkrampte omdat hij bijna uitbarsttequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog een nieuwe avatar?![]()
[afbeelding]
Dit zal weer een fantastisch TV-moment opleveren.quote:
Regels... DGK_REDAKTIE... uitvoerenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef rooie3 het volgende:
Klopt en dat mocht echt niet meer.De regels waren duidelijk toch.
Gewoon gezellig meedoen, zoals eerder ook deed. De laatste tijd zit je te zeiken, daarmee maak je jezelf alleen maar onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Oh, oke, oke. Wat wil je dat ik doe? Wil je dat ik geen Cos meer aanmaak of zeker alleen met een grote comple op.
Wat mij betreft kun je je aan de regels houden die al tijden geleden zijn vastgesteld: als je bereid bent er een fatsoenlijke OP in te zetten dan kan een COS gelijk geopend worden, als je dat niet wilt doen en je er met "en los" vanaf wilt maken dan kan dat als er 5 minuten geen COS is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Oh, oke, oke. Wat wil je dat ik doe? Wil je dat ik geen Cos meer aanmaak of zeker alleen met een grote comple op.
NU moet de redactie eens optreden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het absolute bewijs dat Dennix persoonlijke spullen (post) van Huub vernietigd. Japio wijst hem er zelfs op dat hierop een sanctie staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jonge doe je dingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze zouden eens een briefje van natasje openscheuren, nou dan waren de rapen gaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Dennis scheurt post van Huub en Lieke kapot. Persoonlijk bezit he.
Dat éne kaartje zal Huub vast niet missen.. maar de Febo zou hem nu idd een sanctie moeten geven omdat hij toch persoonlijke spullen vernielt. Straks vernielt iedereen weer elkaars spullen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het absolute bewijs dat Dennix persoonlijke spullen (post) van Huub vernietigd. Japio wijst hem er zelfs op dat hierop een sanctie staat.
Of geen OPquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jonge doe je ding![]()
Maar maak gewoon in vervolg een mooie OP.
ik heb bij de huige OP het idee dat ik een stukje van tien.tv aan het lezen benquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jonge doe je ding![]()
Maar maak gewoon in vervolg een mooie OP.
Nee, toen hield ik net mijn adem in, ik dacht dat die ging slaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Heb je geen cap dattie helemaal verkrampte omdat hij bijna uitbarstte
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef noltje het volgende:
Goed gedaan Dennix, zo maak je je populair bij de kijkers. NOT![]()
Stijn is er niet en Huub ligt in bed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef neehe het volgende:
En Huub zit waarschijnlijk achter mee te kijken bij Stijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Dit MOET een sanctie worden voor Dennix het kwam ook op het scherm!!!!
amanda heeft haar opgege###ldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik snap er nu niks meer van.. vanmiddag een filmpje gezien waar Nadia zowat jankt van de pijn wnr Dennis bij haar naar binnen wil.. en zonet zegt ze in het zwembad.. kom we gaan neuken in de douche.... Iemand die het wel begrijpt?
Misschien zat hij op het filmpje een gaatje te verquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik snap er nu niks meer van.. vanmiddag een filmpje gezien waar Nadia zowat jankt van de pijn wnr Dennis bij haar naar binnen wil.. en zonet zegt ze in het zwembad.. kom we gaan neuken in de douche.... Iemand die het wel begrijpt?
Mooi!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Dit MOET een sanctie worden voor Dennix het kwam ook op het scherm!!!!
Heeft het rukkertje een playboy toegezonden gekregen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Waar zijn de Dennis fans wanneer Dennis eens echt stoer los gaat op wat post?![]()
Dat was voordat de regels weer zijn aangescherpt. Dus VOOR vorige week maandag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......
toen mocht het nogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ok dattie het doet. Huub heeft het bij hem ook gedaan. Het is toch geen big deal......
Zijn dat die nieuwe tieten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet lsechter meet worden
[afbeelding]
Hoeren zien dit als complimentjes geven, zo geeft Nada Nix het idee dat hij een heel grote heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef Kimberleyy het volgende:
Kun je proberen om een paar seconden langer na te denken voordat je iets post?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef p_sc_l26 het volgende:
![]()
![]()
Mony het is niet erg wat ik gedaan heb je begrijpt me niet
![]()
En je bent zo jong want lekker nou dan komt deze antie gou
Niet blijven zeiken please.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet slechter meer worden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TS had de OP al verpest, de rest van het topic kan niet slechter meer worden
[afbeelding]
Hoezo moet Jaap dat door lullen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Jaap het doorlult..1000 euro aan Dennix zijn broek:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |