Gewoon gezellig meedoen, zoals eerder ook deed. De laatste tijd zit je te zeiken, daarmee maak je jezelf alleen maar onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Oh, oke, oke. Wat wil je dat ik doe? Wil je dat ik geen Cos meer aanmaak of zeker alleen met een grote comple op.
Wat mij betreft kun je je aan de regels houden die al tijden geleden zijn vastgesteld: als je bereid bent er een fatsoenlijke OP in te zetten dan kan een COS gelijk geopend worden, als je dat niet wilt doen en je er met "en los" vanaf wilt maken dan kan dat als er 5 minuten geen COS is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Oh, oke, oke. Wat wil je dat ik doe? Wil je dat ik geen Cos meer aanmaak of zeker alleen met een grote comple op.
NU moet de redactie eens optreden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het absolute bewijs dat Dennix persoonlijke spullen (post) van Huub vernietigd. Japio wijst hem er zelfs op dat hierop een sanctie staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jonge doe je dingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze zouden eens een briefje van natasje openscheuren, nou dan waren de rapen gaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Dennis scheurt post van Huub en Lieke kapot. Persoonlijk bezit he.
Dat éne kaartje zal Huub vast niet missen.. maar de Febo zou hem nu idd een sanctie moeten geven omdat hij toch persoonlijke spullen vernielt. Straks vernielt iedereen weer elkaars spullen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het absolute bewijs dat Dennix persoonlijke spullen (post) van Huub vernietigd. Japio wijst hem er zelfs op dat hierop een sanctie staat.
Of geen OPquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jonge doe je ding![]()
Maar maak gewoon in vervolg een mooie OP.
ik heb bij de huige OP het idee dat ik een stukje van tien.tv aan het lezen benquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jonge doe je ding![]()
Maar maak gewoon in vervolg een mooie OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |