Ik zou als man ook dat pannekoeken hoofd missen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef Shayndel het volgende:
Brainles: ik hou van focking/(geneukte) amanda!!
Zever niet zo man .......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah maar de vorige cos was al bij 300 berichten.
Bron: Tien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
Brien z'n relatie met Amanda is stuk. Brian doet een halfzachte poging om het uit te praten.”In welk geval kunnen we het uitpraten?”, vraagt hij zachtjes. “Relatie is op basis van vertrouwen”!, bijt Amanda hem pissig toe. “Klopt, ik heb gefaald”, geeft de Antilliaan toe. “Je bent gewoon een vuile klootzak!”, zegt Amanda giftig. En dan schiet Brian uit de slof en maakt Amanda uit voor hoer en dendert de slaapkamer uit. Nou Brian als je het echt goed wil maken!?
[afbeelding]
Nadiaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
jaja, er staat veel op het spel voor Brian.
Tas straks weg, Amanda misschien in een ander kamp...wie gaat er dan nog voor Brian?
Ik zeg altijd 'het is geen wedstrijd'. Als mensen gaan klagen (en je weet, één schaap over de dam en er volgen er meer), dan is het misschien een teken even een stapje terug te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Een leuk kettinkie is ook goed..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian komt morgen met een bos bloemen..zoals het bij Nena ook ging.
daar zorgt achter wel voor denk je echt dat Brian zo simpel wegtekrijgen is .. daar vinden ze echt wel wat op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
jaja, er staat veel op het spel voor Brian.
Tas straks weg, Amanda misschien in een ander kamp...wie gaat er dan nog voor Brian?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog nooit een Antiliaan zo zien kruipen![]()
![]()
![]()
En dat Natasia ook in dat complot zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Shayndel het volgende:
Heeft dellie nu eindelijk door dat het slecht voor de backup was???![]()
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'het is geen wedstrijd'. Als mensen gaan klagen (en je weet, één schaap over de dam en er volgen er meer), dan is het misschien een teken even een stapje terug te doen.
Ik probeer het niet eens meer nadat de afgelopen tijd de ene na de andere van mij te laat was. Maar als ik het doe, plaats ik altijd een actueel bericht plus verwijzingen naar andere topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk vind ik het fijn als de cossen weer een beetje uitgebreid zijn met wat info, link naar slowchat...zoals ze een tijdje terug waren. Ik heb niet helemala meegekregen of dat opeens is afgeschaft of dat het laksheid werd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef dikkedoelie het volgende:
En toch.. liever Brian dan Dennis in DGK. Bah wat is die gozer nep.
Ik weet het nu zo ondertussen wel. Kunnen we weer ontopic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens meer nadat de afgelopen tijd de ene na de andere van mij te laat was. Maar als ik het doe, plaats ik altijd een actueel bericht plus verwijzingen naar andere topics.
Maar wat je probleem dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zie dat het pas je eerste dag op FOK! is. Ik geef je het advies om zoiets niet meer te posten hier, daar houden de mods niet zo vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wil je me niet beledigen...HIJ is een KUT An
word straks de nieuwe COS geopend met het bericht "fico!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.
Daarbij lijkt het idd een sport te worden om eerste te zijn en dat is irritant, zeker als anderen wel bereid zijn een completere OP toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |