Ik weet toch niet of diegene bezig is met het schrijven van een 'grote complete' op. Zullen we weer gezellig ontopic weer gaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.
Daarbij lijkt het idd een sport te worden om eerste te zijn en dat is irritant, zeker als anderen wel bereid zijn een completere OP toe te voegen.
Dat was gepost in de COS.... en al voordat jij jouw COS aanmaakte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of diegene bezig is met het schrijven van een 'grote complete' op.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:38 schreef Meneermax het volgende:
brain moet kruipen
laalala lala
brain moet kruipen
laaaaaaaaaa lalalalala
Maar ik zie ook een beetje collectieve verontwaardiging die ik bij andere starters en gelegenheden mis. Het is de laatste tijd wel vaker schering en inslag, en dan mag je er juist niets over zeggen. Plaats dan een algemene klacht in de FB (niet een specifieke zoals nu).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij het vanavond vooral verprutst heeft door wederom snel ff een COS aan te maken terwijl in de vorige COS al duidelijk was dat iemand anders ermee bezig was.... inclusief een OP waaruit wel helemaal duidelijk werd wat er nou gaande was, want de situatie was in eerste instantie in de villa nogal verwarrend voor een hoop mensen.
Daarbij lijkt het idd een sport te worden om eerste te zijn en dat is irritant, zeker als anderen wel bereid zijn een completere OP toe te voegen.
Wat een baby actie, wat een terror.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Shayndel het volgende:
Zat nix nu de kaart(en) van Lieke en Huub te verschuren.
Bartjeuhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef nueffeniet het volgende:
lijkt wijlen bart de graaff wel met tering tering tering tubbie
Klopt en dat mocht echt niet meer.De regels waren duidelijk toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef wolferl het volgende:
Zit die gore klootzak van een Denniks nu alle kaarten van Huub en Lieke te verschuren en weg te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |