Kan jij dan even het RIAGG bellen op de dag wanneer zij de villa uit mag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze spoort gewoon niet, daarom zit ze daar![]()
Dat is een hele goede gang, ik ga mee met de gorilla'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hee Henk, wil je dat niet meer zo stellen. Gorilla's hebben een klacht neergelegd bij de ombudsman, dus uitpassen met die aaponterende teksten.
Dat mag ik hopen voor Wilgo idd, want naar zoiemand teruggaan lijkt me ook nietsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Kan jij dan even het RIAGG bellen op de dag wanneer zij de villa uit mag?Wilgo zal nu vast ook wel stiekem vreemdgaan.
:S Hoezo zou hij dan niet terug komen? Ik hoorde dat hij juist terug kwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:50 schreef farceman het volgende:
Stijn komt niet meer terug?
Ik zou het een hele goede prestatie vinden van Wilgo als hij één jaar lang zichzelf 'droog' kan houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor Wilgo idd, want naar zoiemand teruggaan lijkt me ook niets![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zou het een hele goede prestatie vinden van Wilgo als hij één jaar lang zichzelf 'droog' kan houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |