abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 22:16:31 #1
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764639
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 26!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\\\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \\\'zwelg hier in zelfmedelijden\\\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[SINGLES] #25 Niet-Singles zoenen toch anders
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:17:38 #2
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764706
Nu moeten we nog ruzie maken welke dicht moet
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:18:59 #3
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51764773
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Lips het volgende:
Nu moeten we nog ruzie maken welke dicht moet
die van mij, want die van jouw is veeeeeeeeel officieler met regels enzo
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:20:18 #4
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764848
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef QueenR het volgende:

[..]

die van mij, want die van jouw is veeeeeeeeel officieler met regels enzo
Haha, ja ik heb netjes meteen de OP verzorgd
Miauw
pi_51764858
en weer single... hoera
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_51764861
Luchtige zomerliefdes.. ook wel korte hartstochtelijke relatie waarna je nooit meer met elkaar contact hebt, maar dan geromantiseerd. Veelal wordt dit door vrouwen gedaan.
Ze doen over het algemeen niet aan dit soort praktijken, maar als het zomer is en je bent in het buitenland dan kan het weer wel.

Goh, wat bizar.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:22:36 #7
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764950
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Luchtige zomerliefdes.. ook wel korte hartstochtelijke relatie waarna je nooit meer met elkaar contact hebt, maar dan geromantiseerd. Veelal wordt dit door vrouwen gedaan.
Ze doen over het algemeen niet aan dit soort praktijken, maar als het zomer is en je bent in het buitenland dan kan het weer wel.

Goh, wat bizar.
Ik vind dit erg generaliserend en neerbuigend naar de moderne vrouw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
  maandag 23 juli 2007 @ 22:25:22 #8
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765097
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef Godshand het volgende:
en weer single... hoera
welcome to the club
  maandag 23 juli 2007 @ 22:26:17 #9
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765123
quote:

Goh, wat bizar.
zou niet weten waarom single vrouwen er op de vakantie niet aan zouden doen. Is toch gewoon leuk?
pi_51765409
Verhaal van QueenR: is hij niet bang dat zijn kind dingen gaat zegen tegen zijn moeder?
  maandag 23 juli 2007 @ 22:35:00 #11
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765558
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verhaal van QueenR: is hij niet bang dat zijn kind dingen gaat zegen tegen zijn moeder?
misschien. Maar dat vind ik dus ook nog niet zo erg. Ik wil zelf ook niet iemand over de vloer hebben als de kinderen er zijn voordat ik echt het gevoel heb dat het wat wordt. Dus dat ie rustiger aan deed begrijp ik ook. Maar als het kind in bed ligt kan er toch wel een belletje ofzo vanaf? helemaal niets van je laten horen terwijl je eerst door laat schemeren erg veel interesse te hebben, en alleen als je alleen bent en je verveeld contact opnemen vind ik toch wel wat raar.
pi_51765722

En pas over 3 weken vakantie...
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:11 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51765904
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
mwah...als dat kind nog jong is, gaat het op tijd naar bed en kan hij in theorie daarna prima bellen of smsen...

dat zou wel een erg suf excuus zijn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:47 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51765933
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Frumzel het volgende:

En pas over 3 weken vakantie...
ik heb al 2 maanden vakantie

misschien in augustus nog een weekje weg ofzo...ik zie wel
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:43:10 #15
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765956
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mwah...als dat kind nog jong is, gaat het op tijd naar bed en kan hij in theorie daarna prima bellen of smsen...

dat zou wel een erg suf excuus zijn
my point...
pi_51765961
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik vind dit erg generaliserend en neerbuigend naar de moderne vrouw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kan hier wel in mee gaan.. exotisch eiland, leeg strand, mooie man/vrouw die plots tegenkomt, etcetera etcetera.. als in boeken/films.
Ja, een dergelijke omgeving maakt het allemaal mooier, maar als puntje bij paaltje komt kon het ook de buurjongen die je altijd over het hoofd hebt gezien zijn.
Het gaat er eigenlijk om:
- Niemand weet wat je doet, er zijn geen bekenden om je heen, dus je zal er nooit meer wat over horen als je eenmaal weer thuis bent en niemand zal het ooit te weten komen, tenzij jij het vertelt.
- Je komt die persoon nooit meer tegen (over het algemeen), dus het zal niet iemand zijn die je in een theehuis tegenkomt als je met je nieuwe vriend zal komen o.i.d.
- De persoon komt uit een ander (exotisch) land, wat het allemaal wat extra's geeft.

Luchtige vakantieliefdes zijn ook mogelijk in Nederland, vraag alleen even of hij je meeneemt naar de vlindertuin in een dierenpark en of hij wat zinnen Italiaans/Spaans leert en in je oor fluistert.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef QueenR het volgende:

[..]

zou niet weten waarom single vrouwen er op de vakantie niet aan zouden doen. Is toch gewoon leuk?
Uiteraard, het ging erom dat ze het niet in Nederland doen.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:43:30 #17
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51765970
quote:

Goh, wat bizar.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat er grofweg even veel mannen zijn waar dat voor geldt, want: of vrouwen gaan op vakantie massaal met hun lesbische gevoelens experimenteren, of een paar mannen hebben een overvolle agenda.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 23 juli 2007 @ 22:43:54 #18
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765992
quote:

[..]

morgen rond deze tijd zit ik nu in mijn spaanse villaatje aan een wijntje!!!!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:44:40 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766021
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:

[..]

my point...
duidelijk dus...ook leuke mannen zijn klootzakken

maandag 23 juli 2007 @ 22:45:14 #20
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766050
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iedereen kan hier wel in mee gaan.. exotisch eiland, leeg strand, mooie man/vrouw die plots tegenkomt, etcetera etcetera.. als in boeken/films.
Ja, een dergelijke omgeving maakt het allemaal mooier, maar als puntje bij paaltje komt kon het ook de buurjongen die je altijd over het hoofd hebt gezien zijn.
Het gaat er eigenlijk om:
- Niemand weet wat je doet, er zijn geen bekenden om je heen, dus je zal er nooit meer wat over horen als je eenmaal weer thuis bent en niemand zal het ooit te weten komen, tenzij jij het vertelt.
- Je komt die persoon nooit meer tegen (over het algemeen), dus het zal niet iemand zijn die je in een theehuis tegenkomt als je met je nieuwe vriend zal komen o.i.d.
- De persoon komt uit een ander (exotisch) land, wat het allemaal wat extra's geeft.

Luchtige vakantieliefdes zijn ook mogelijk in Nederland, vraag alleen even of hij je meeneemt naar de vlindertuin in een dierenpark en of hij wat zinnen Italiaans/Spaans leert en in je oor fluistert.
[..]

Uiteraard, het ging erom dat ze het niet in Nederland doen.
das ook nogal moeilijk he, anders waren het geen vakantieliefdes als ik het hier deed terwijl ik thuis was
(en gok dat de vakantiegangers binnen nederland het ook gewoon doen hoor)
pi_51766055
quote:

[..]

niet eerlijk
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 22:45:44 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766071
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:

[..]

morgen rond deze tijd zit ik nu in mijn spaanse villaatje aan een wijntje!!!!
spaans villaatje...klinkt helemaal niet slecht...laat ik je, voor ik het straks vergeet, alvast maar een heerlijke vakantie wensen dan
  maandag 23 juli 2007 @ 22:45:48 #23
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766074
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

duidelijk dus...ook leuke mannen zijn klootzakken

ik spot een thema

maar dat was toch niet het thema wat ik zocht!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:46:15 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766086
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Frumzel het volgende:

[..]

niet eerlijk
gewoon stoppen met je baan en de tijd nemen om iets nieuws te vinden iedereen kan het!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:46:53 #25
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766107
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

spaans villaatje...klinkt helemaal niet slecht...laat ik je, voor ik het straks vergeet, alvast maar een heerlijke vakantie wensen dan
gracias (en dan nu maar weer snel wat meer on topic voordat we van slowchat beschuldigd worden)
  maandag 23 juli 2007 @ 22:47:03 #26
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766116
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef QueenR het volgende:

ik spot een thema

maar dat was toch niet het thema wat ik zocht!
gelukkig maar dat ik een grapje maakte dan
pi_51766169
C-C is overigens terug van vakantie (ik heb dr gespot )
pi_51766396
Jezus Christus, jullie posten heel wat af (ik lees het morgen eens op m'n gemak na)

Heb even advies nodig:

Er is een jongen die mij heel erg leuk vindt, maar ik hem eigenlijk niet genoeg. Vorige week heeft hij me gezoend (ik zag het totaal niet aankomen). Ik ga verder geen smoezen oid verzinnen, ik vond de intimiteit wel ff fijn. Denk dat daar niets verkeerds mee is.

Hoe dan ook, ik wil hem dus vertellen dat ik hem niet zie zitten op die manier. En het volgende probleem is: hij werkt binnen hetzelfde bedrijf. Nu zit ik dus te dubben: zal ik hem nu bellen en uitleggen wat er bij mij speelt en hem zeggen dat ik het af wil kappen of kan ik dat beter morgen face-to-face doen?

Ik ben heel erg voor face-to-face, maar ik wil morgen ook geen gedrag gaan faken. Wat adviseren jullie? (want ik weet het even niet meer). Zeker niet als ik net weer (!) een sms krijg of ik hem wil bellen omdat hij gezellig wil kletsen en ik vanmiddag nog een sms kreeg of we vanavond of morgenavond af konden spreken.

Graag reactie
(ik zit er gewoon mee in mijn maag, want ik vind het echt een aardige jongen en hij verdient het niet om in een illusie te leven)
You're never fully dressed until you wear a smile
  maandag 23 juli 2007 @ 22:55:32 #29
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766503
face to face lijkt me sowieso netjes...maar misschien kun je hem smsen dat je hem morgen even wil spreken...met een beetje geluk komt die hint dan al aan

(smsen of jij wil bellen? )
pi_51766609
Face to face doen. En hoe.. daar denk ik even over na voor je.
pi_51766801
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Abbadon het volgende:
face to face lijkt me sowieso netjes...maar misschien kun je hem smsen dat je hem morgen even wil spreken...met een beetje geluk komt die hint dan al aan

(smsen of jij wil bellen? )
Pcies, als vrouwen 'met je willen praten' is het altijd slecht nieuws, haha. Als ik die jongen in kwestie zou zijn zou ik het wel fijn vinden als je de moeite nam om me het in persoon uit te leggen. Dat kan prima zonder lullig te worden.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  maandag 23 juli 2007 @ 23:02:35 #32
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766818
absoluut face to face, met idd evt dat smsje met hint
pi_51766844
Hoe te vertellen is het probleem niet. Morgen merken dat hij me graag ziet, terwijl ik hem zo niet zie en dat wil gaan vertellen wel.

En Abba, ik denk dat hij smst omdat hij 'de bui al voelt hangen'. Ik heb geen contact meer gezocht, dus ik vermoed dat hij geruststelling zoekt.
pi_51766936
Ik ben bang dat als ik hem ga smsen dat ik morgen wil spreken, hij belt en ernaar gaat vragen of dat hij zich de halve nacht zorgen gaat lopen maken. Ik ben meer iemand die het lijden niet uit wil stellen, direct duidelijkheid verschaffen zeg maar. Dus òf meteen vertellen over de telefoon òf morgen face-to-face.
  maandag 23 juli 2007 @ 23:06:40 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51767024
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef MNR het volgende:

En Abba, ik denk dat hij smst omdat hij 'de bui al voelt hangen'. Ik heb geen contact meer gezocht, dus ik vermoed dat hij geruststelling zoekt.
ik zou niet te veel voor hem gaan denken in dit geval...een beetje waarschuwing van te voren is wel prettig...

op deze manier weet hij in ieder geval dat er wat komt, en als je het hem face to face verteld is het voor beide partijen makkelijker...

lijkt me

(ik ben zo goed in het uitmaken )
  maandag 23 juli 2007 @ 23:07:22 #36
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51767052
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef MNR het volgende:
Ik ben bang dat als ik hem ga smsen dat ik morgen wil spreken, hij belt en ernaar gaat vragen of dat hij zich de halve nacht zorgen gaat lopen maken. Ik ben meer iemand die het lijden niet uit wil stellen, direct duidelijkheid verschaffen zeg maar. Dus òf meteen vertellen over de telefoon òf morgen face-to-face.
in dat geval: het laatste...duidelijk
pi_51767109
Op het werk is misschien een beetje lullig
  maandag 23 juli 2007 @ 23:08:40 #38
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51767112
na een keer zoenen is toch nog geen reden om een halve nacht zorgen te gaan lopen maken? Het nieuws is of: ik wil meer, of ik wil niets. Geen ik ben zwanger ofzo
  maandag 23 juli 2007 @ 23:10:28 #39
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51767189
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef QueenR het volgende:
na een keer zoenen is toch nog geen reden om een halve nacht zorgen te gaan lopen maken? Het nieuws is of: ik wil meer, of ik wil niets. Geen ik ben zwanger ofzo
dat zou ook wel een grappig smsje zijn dan valt de werkelijkheid morgen ineens ontzettend mee
pi_51767203
ik hoop dat hier een tegentopic van loopt hehe
  maandag 23 juli 2007 @ 23:11:46 #41
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51767259
is dit ut vrijgezellie gewillige zonlievende strandliggende singles topic ?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_51767317
Okay, ik denk dat ik gewoon niet ga reageren op zijn laatste sms en dat ik het morgen (na het werk uiteraard) vertel. Even door de zure appel heenbijten.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef QueenR het volgende:
Ik merk aan hem dat hij dat anders ziet.. vandaar dat ik me zorgen maak. Vind de hele situatie al l*llig genoeg, maar ben wel blij dat ik nu ingrijp.
pi_51767352
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef PabloLopez het volgende:
ik hoop dat hier een tegentopic van loopt hehe
Hehe.. nou dat weet ik zeker van niet

But thx all! Dit lucht ff op
  maandag 23 juli 2007 @ 23:28:33 #44
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51767941
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef MNR het volgende:

But thx all! Dit lucht ff op
ach, ja...straks ben je geen single meer en kan je niet meer in dit topic komen
pi_51767989
Ik vind het erg positief dat je het hem wil zeggen!

Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar dan aan de kant van de jongen. En zij maar niets zeggen en doen alsof alles koek en ei was. Tot ik haar eens aansprak op haar gedrag...gutste het er in 1 keer uit. En daar heb ik een maand over staan tobben...

Maar goed, weer iets geleerd over meisjes
  maandag 23 juli 2007 @ 23:30:54 #46
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51768041
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef katerwater het volgende:

Maar goed, weer iets geleerd over meisjes
ehmm...wat dan precies?
pi_51768118
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ehmm...wat dan precies?
Niet teveel tobben over meiden, anders wordt je gek.

Als ze de boot afhoudt, wil dat niet zeggen dat ze je niet leuk vind. Maar ik zou er niet te hard op hopen, gewoon verdergaan met je leven
pi_51768157
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Abbadon het volgende:
ach, ja...straks ben je geen single meer en kan je niet meer in dit topic komen
Neuj, ben vanmiddag bij een vriendin geweest, heb vanmiddag een goed gesprek gehad met een vriendin en heb uit puur persoonlijke redenen besloten dat het goed voor mij is om single te blijven de komende tijd.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef katerwater het volgende:
Ik vind het erg positief dat je het hem wil zeggen!
Dank je
Dat vind ik lief dat je dat zegt.
  maandag 23 juli 2007 @ 23:37:15 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51768296
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef MNR het volgende:

Neuj, ben vanmiddag bij een vriendin geweest, heb vanmiddag een goed gesprek gehad met een vriendin en heb uit puur persoonlijke redenen besloten dat het goed voor mij is om single te blijven de komende tijd.
ik denk dat het sowieso altijd goed is om een tijdje single te blijven na een relatie...even bewijzen dat je het ook alleen kan is goed voor je zelfrespect, en da's weer beter voor je volgende relatie
pi_51768417
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

gewoon stoppen met je baan en de tijd nemen om iets nieuws te vinden iedereen kan het!
Niet iedereen heeft nog de luxe bij z'n ouders thuis te wonen
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 23:42:17 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51768574
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Frumzel het volgende:

[..]

die luxe heb ik niet nee...

jaloezie leidt tot sneue reacties...
  maandag 23 juli 2007 @ 23:43:29 #52
166669 dvunz
pi_51768653
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Frumzel het volgende:

[..]

noem je dat luxe dan ?
pi_51768716
Duidelijkheid alom.
pi_51768746
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

die luxe heb ik niet nee...

jaloezie leidt tot sneue reacties...
Ik ben niet jaloers!

(stomme vakantievierder... )
Ehm... ok
pi_51768765
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef dvunz het volgende:

[..]

noem je dat luxe dan ?
je ouders leven op straat?
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 23:46:44 #56
166669 dvunz
pi_51768803
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Frumzel het volgende:

[..]

je ouders leven op straat?
aan een straat ook goed?
pi_51768964
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef dvunz het volgende:

[..]

aan een straat ook goed?
Mja, je hebt wegen met dubbele straten. Dus

Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 23:51:23 #58
166669 dvunz
pi_51769001
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Mja, je hebt wegen met dubbele straten. Dus

mooi

mag ik dan nu van jou lange poten en de kalverstraat?
pi_51769116
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef dvunz het volgende:

[..]

mooi

mag ik dan nu van jou lange poten en de kalverstraat?
ik ga naar bed. Wordt me teveel hier
Ehm... ok
pi_51769401
Nou ik had 2 "vakantieliefdes" met 1 ga ik sowieso afspreken... und.. noou ja ging eigenlijk wel 't zelfde als in Nederland

Ik heb denk ik eh dit jaar nog maar met 4 gasten gezoend Nou ja` ik vond het niet maar
hoorde alleen van andere vriendinnen.. huh? maar ik soms wel elke avond 1 als ik uitga.. en soms ga ik wel 4x per week uit
wtf

en die 1e was de volgende dag per ongeluk geëmigreerd en zn vrienden ook en die andere zijn nog wel potentieel om mee af te spreken
en nu ben ik vergeten waarom ik dit ook alweer aan het typen was haha
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:08:28 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51769585
per ongeluk geëmigreerd?

wow, die ga ik ook een keer gebruiken denk ik...
pi_51769602
Wat een sletten, die vriendinnen van jou, M. Of uh, P.F.
pi_51769760
Haha ja ik had het ook wtf nooit verwacht
ik zo.. huh je zoent toch met een jongen omdat je hem leuk vindt !

Ja nou.. ik vroeg na een paar dagen zijn nummer aan een gemeenschappelijke kennis.. En hij zo.. uh.. maar hij is gister vetrokken naar Cuba, daar gaat ie wonen.. En nu woont die kennis ook opeens in Zuid-Afrika of zo
pi_51769817
huh jij had 2 dagen geleden een berichtje geplaatst? of gister? geen mailtje gehad
(dwag)
pi_51770688
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Frezer het volgende:

[..]

Vooralsnog ga ik er vanuit dat er grofweg even veel mannen zijn waar dat voor geldt, want: of vrouwen gaan op vakantie massaal met hun lesbische gevoelens experimenteren, of een paar mannen hebben een overvolle agenda.
Mannen romantiseren dit fenomeen niet. Omdat de vrouwen dit wel degelijk doen en dus altijd wel in zijn voor een holidayromance zijn ze ook makkelijker, waar de man met liefde gebruik van maakt.
Daarnaast is het algemeen bekend dat mannen niet vies zijn van mooie vrouwen, ook al zijn dat er drie verschillende in een week. Vrouwen, aan de andere kant, willen zich neerzetten als degelijk, monogaam en kieskeurig.. ondanks ze ook wel graag net zo vrij als de man zouden willen zijn in affaires vinden ze het vaak niet kunnen, aangezien ze snel als 'slet' of iets dergelijks gelabeld worden.
Op vakantie kunnen ze vanalles doen, thuis weet niemand immers wat ze heeft uitgevoerd. Vandaar dat vrouwen altijd erg naar vakantie incluis vakantieliefdes uitkijken.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef QueenR het volgende:

[..]

das ook nogal moeilijk he, anders waren het geen vakantieliefdes als ik het hier deed terwijl ik thuis was
(en gok dat de vakantiegangers binnen nederland het ook gewoon doen hoor)
Jawel, maar zo speciaal is het niet. Je ook luchtige liefdes in Nederland hebben, maar daar doen vele vrouwen niet aan, omdat ze / de omgeving het niet vindt kunnen.
Talking about hypocritical. _!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:21:17 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51774628
Ik moet nog tot 1 september wachten tot ik mijn luchtige vakantieliefdes kan gaan najagen. Maar dan wel meteen een maand lang in de USandA!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:42:34 #67
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51774968
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:

Jawel, maar zo speciaal is het niet. Je ook luchtige liefdes in Nederland hebben, maar daar doen vele vrouwen niet aan, omdat ze / de omgeving het niet vindt kunnen.
Talking about hypocritical. _!
dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde. Nou niet gaan zeggen niet aantrekken van wat andere van je denken want das onzin. Als je als vrouw dan echt verliefd wordt en die kerel wil je niet omdat je een "afgelikte boterham" bent baal je toch wel heel erg lijkt me! Dus zodra jullie stoppen met twee maatstaven te meten zullen vrouwen ook wel wat makkelijker worden.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:13:19 #68
94676 Garisson72
pi_51775665
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef QueenR het volgende:

dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde.
In mijn omgeving heb ik eigenlijk de indruk dat vooral vrouwen deze frase maar blijven aanhalen en zodoende deze overtuiging maar in stand blijven houden. Mannen hoor ik dit eigenlijk nooit zo zeggen...
is dat herkenbaar?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:15:50 #69
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51775719
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Mannen romantiseren dit fenomeen niet. Omdat de vrouwen dit wel degelijk doen en dus altijd wel in zijn voor een holidayromance zijn ze ook makkelijker, waar de man met liefde gebruik van maakt.
Daarnaast is het algemeen bekend dat mannen niet vies zijn van mooie vrouwen, ook al zijn dat er drie verschillende in een week. Vrouwen, aan de andere kant, willen zich neerzetten als degelijk, monogaam en kieskeurig.. ondanks ze ook wel graag net zo vrij als de man zouden willen zijn in affaires vinden ze het vaak niet kunnen, aangezien ze snel als 'slet' of iets dergelijks gelabeld worden.
Op vakantie kunnen ze vanalles doen, thuis weet niemand immers wat ze heeft uitgevoerd. Vandaar dat vrouwen altijd erg naar vakantie incluis vakantieliefdes uitkijken.
[..]
Niet zo generaliseren OJ. Ik romantiseer het ook. Mn deense vakantie vriendinnetje van 3 jaar geleden . 48KG 1.58m. Geweldig romantische seks op een afgelaten strandje, langs het water. En kilometers verderop lichtjes van de huisjes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:41:30 #70
172358 oddman
Introspecteur
pi_51776433
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef MNR het volgende:
Goede instelling.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:54:27 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51776742
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Garisson72 het volgende:

In mijn omgeving heb ik eigenlijk de indruk dat vooral vrouwen deze frase maar blijven aanhalen en zodoende deze overtuiging maar in stand blijven houden. Mannen hoor ik dit eigenlijk nooit zo zeggen...
is dat herkenbaar?
Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...

ik vermoed wel dat vrouwen zich er veel drukker om maken dan nodig is...vooral onderling
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:04:19 #72
88139 JoeyT
pi_51777035
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...

ik vermoed wel dat vrouwen zich er veel drukker om maken dan nodig is...vooral onderling
Ik vind ook dat een vrouw zich toch een beetje hoort in te houden. Ik zou het zeer onaantrekkelijk vinden als mijn vriendin 30 mannen had geneukt terwijl zij met het omgekeerde totaal geen moeite mee heeft.Denk dat het gewoon komt dat een man er wat voor moet doen om seks te krijgen terwijl een goed uitziende vrouw niet eens een woord hoeft te zeggen. Vrouwen horen zich niet te laten neuken door jan en alleman, maar gelukkig zit dat ook niet in hun aard. Dat maakt t liefdesspel nog een beetje spannend
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:07:45 #73
94676 Garisson72
pi_51777130
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Abbadon het volgende:

ok, ik had me er even een ander beeld bij gevormd. Ik dacht aan een vrouw die, als je haar leert kennen, bekent dat ze een 'wild leven' heeft (gehad), in het algemeen en op verschillende plekken, met mannen die elkaar niet kennen, uitgesmeerd over een behoorlijke periode. Zoiets.

Als het zich idd allemaal in één kroeg afspeelt waar iedereen elkaar kent, en zij heeft er de halve kroeg doorheen gejaagd, dan zou ik ook niet staan te popelen. voor een relatie dan hè...

Intussen overigens wel benieuwd hoe het slecht-nieuws-gesprek van MNR gegaan is...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:11:14 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51777220
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
ok, ik had me er even een ander beeld bij gevormd. Ik dacht aan een vrouw die, als je haar leert kennen, bekent dat ze een 'wild leven' heeft (gehad), in het algemeen en op verschillende plekken, met mannen die elkaar niet kennen, uitgesmeerd over een behoorlijke periode. Zoiets.

Als het zich idd allemaal in één kroeg afspeelt waar iedereen elkaar kent, en zij heeft er de halve kroeg doorheen gejaagd, dan zou ik ook niet staan te popelen. voor een relatie dan hè...
voor de duidelijkheid:
als je, voordat je haar leert kennen, al weet dat ze met het halve dorp op de hooizolder heeft gelegen, hoef je haar niet voor een relatie...
als je daar achterkomt omdat ze je vertelt dat ze een beetje een wild leven gehad heeft, dan doet het een stuk minder ter zake...

dus het verschil zit 'm in; weet je het van te voren? ken je degenen met wie ze heeft liggen rollebollen?

zoiets?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:14:56 #75
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_51777313
Ben al drie jaar vrijgezel en word het eigenlijk wel een beetje beu nu! Net nog een vakantieflirtje gehad, en voor mijn part mag dat wel iets langer duren...
pi_51777340
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
Intussen overigens wel benieuwd hoe het slecht-nieuws-gesprek van MNR gegaan is...
Ze spiekt ondertussen even mee (tussen het coderen door)

Heb nog geen gesprek gehad, doe dat aan het einde van de werkdag (of eerder als hij me direct gaat vragen of er wat is). Voel me er gelukkig wel veel minder schuldig over dan gisteren, omdat ik gewoon weet dat ik het juiste doe. En ik denk dat hij het ook wel goed op gaat pakken. So, de uitslag is nog onbekend
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:18:34 #77
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51777402
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef MNR het volgende:

Ze spiekt ondertussen even mee (tussen het coderen door)

Heb nog geen gesprek gehad, doe dat aan het einde van de werkdag (of eerder als hij me direct gaat vragen of er wat is). Voel me er gelukkig wel veel minder schuldig over dan gisteren, omdat ik gewoon weet dat ik het juiste doe. En ik denk dat hij het ook wel goed op gaat pakken. So, de uitslag is nog onbekend
schuldgevoel is nergens voor nodig in dit geval, nee als je geen valse verwachtingen opgewekt hebt...

maar goed, we wachten dan maar af
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:25:36 #78
94676 Garisson72
pi_51777615
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Abbadon het volgende:

voor de duidelijkheid:
als je, voordat je haar leert kennen, al weet dat ze met het halve dorp op de hooizolder heeft gelegen, hoef je haar niet voor een relatie...
als je daar achterkomt omdat ze je vertelt dat ze een beetje een wild leven gehad heeft, dan doet het een stuk minder ter zake...

dus het verschil zit 'm in; weet je het van te voren? ken je degenen met wie ze heeft liggen rollebollen?

zoiets?
nou gevoelsmatig zeg ik: het zit hem in het territorium waarbinnen het zich voltrokken heeft. Als betrokkene lekker om zich heen geleefd heeft in heel het land en over een lange periode, dan zie ik dat als iemand die niet bang is om van het leven te genieten.
Als het zich allemaal binnen één kroeg afspeelt met het mannelijk bestand van één dorp, dan zul je het met me eens zijn dat het een stuk minder 'werelds' is. Nietwaar?
pi_51777700
Ow, en over jullie 'neuk-statement'. Als de vrouw in kwestie haar wilde haren nog niet kwijt is, vind ik dat ze gewoon lekker mag flirten/seksen/avondje lekker kroelen met een vent. Van wie heeft ze toestemming nodig om zich netjes te gedragen? Zo'n vrouw wordt vanzelf wel rustiger als ze daar aan toe is. En als je dan als man aan haar motieven twijfelt, haar ziet als een 'slet'... tja ach, dan weet je gewoon niet goed het verschil te maken tussen heden en verleden.

Ik snap wat jullie willen zeggen met de gedachte dat iedereen er overheen geweest is, ik zou dan zelf ook zwaar twijfelen of die jongen me wel serieus leuk vindt of me niet slechts ziet als een fling, maar ik vind ook dat je je als persoon (man of vrouw) niet moet laten tegenhouden door wat anderen van je denken als jij nog gewoon behoefte hebt om flink de beest uit te hangen. De bezinning komt vanzelf wel.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:28:48 #80
94676 Garisson72
pi_51777712
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef Abbadon het volgende:

als je geen valse verwachtingen opgewekt hebt...
Daar zit 'm de crux idd.
Maar zoals gezegd, we wachten geduldig af!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:29:20 #81
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51777729
Waarom lijkt mijn halve (plattelands)familie toch te willen dat ik een einde maak aan mijn single-bestaan ? Word er moedeloos van steeeeeds weer te moeten vertellen dat ik een happy single ben! Wat niet wegneemt trouwens dat ik best een vriend zou will horen, maar waarom moet dat nu?

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51777750
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Als het zich allemaal binnen één kroeg afspeelt met het mannelijk bestand van één dorp, dan zul je het met me eens zijn dat het een stuk minder 'werelds' is. Nietwaar?
Ikke wel
Maar nu ga ik weer aan t werk

*zwaait*
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:31:16 #83
172358 oddman
Introspecteur
pi_51777788
Iemand nog behoefte aan een luchtige vakantieliefde? Ik heb er één in de aanbieding. Nu zonder emotionele verplichtingen!

[ Bericht 1% gewijzigd door oddman op 24-07-2007 11:49:56 ]
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:35:49 #84
94676 Garisson72
pi_51777930
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef MNR het volgende:

Ik snap wat jullie willen zeggen met de gedachte dat iedereen er overheen geweest is, ik zou dan zelf ook zwaar twijfelen of die jongen me wel serieus leuk vindt of me niet slechts ziet als een fling, maar ik vind ook dat je je als persoon (man of vrouw) niet moet laten tegenhouden door wat anderen van je denken als jij nog gewoon behoefte hebt om flink de beest uit te hangen. De bezinning komt vanzelf wel.
Absoluut! volledig mee eens.
Mijn credo: positief egoisme. Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij wil, je bent aan niemand verantwoording verschuldigd. Als je dat doet, moet je echter wel voorbereid zijn op eventuele reacties, good or bad, vind ik.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef MNR het volgende:

*zwaait*
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:39:20 #85
94676 Garisson72
pi_51778034
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef BettyR het volgende:
Waarom lijkt mijn halve (plattelands)familie toch te willen dat ik een einde maak aan mijn single-bestaan ?
sleutelwoord vetgedrukt.
pi_51778261
teeveepee
Work hard, play harder!
Last.fm
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:54:37 #87
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51778492
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef MNR het volgende:
Ow, en over jullie 'neuk-statement'. Als de vrouw in kwestie haar wilde haren nog niet kwijt is, vind ik dat ze gewoon lekker mag flirten/seksen/avondje lekker kroelen met een vent. Van wie heeft ze toestemming nodig om zich netjes te gedragen? Zo'n vrouw wordt vanzelf wel rustiger als ze daar aan toe is. En als je dan als man aan haar motieven twijfelt, haar ziet als een 'slet'... tja ach, dan weet je gewoon niet goed het verschil te maken tussen heden en verleden.
rationeel gezien heb je helemaal gelijk
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:56:37 #88
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51778550
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef BettyR het volgende:
Waarom lijkt mijn halve (plattelands)familie toch te willen dat ik een einde maak aan mijn single-bestaan ? Word er moedeloos van steeeeeds weer te moeten vertellen dat ik een happy single ben! Wat niet wegneemt trouwens dat ik best een vriend zou will horen, maar waarom moet dat nu?
Happy Single... ik wist niet dat er mensen waren die die term ook echt gebruiken
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:57:11 #89
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51778567
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef MNR het volgende:

[..]

Ikke wel
Maar nu ga ik weer aan t werk

*zwaait*
mij hou je niet voor de gek...je leest gewoon nog mee

pi_51779299
Haha!
(true)
pi_51779491
Hey Odd, heb je daar nu een spelfout verbetert?
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:54 schreef Abbadon het volgende:
rationeel gezien heb je helemaal gelijk
Ja, gevoel is weer een heel ander verhaal. Wil er nog wel wat over zeggen, maar dat doe ik later.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
Absoluut! volledig mee eens.
Mijn credo: positief egoisme. Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij wil, je bent aan niemand verantwoording verschuldigd. Als je dat doet, moet je echter wel voorbereid zijn op eventuele reacties, good or bad, vind ik.
Ja, bij daden volgen consequenties als je buitensporig rondneukt. True.

Ow: pauze!!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:37:49 #92
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51781567
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:22 schreef MNR het volgende:
Haha!
(true)
Ik wist het wel!
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef MNR het volgende:
Ja, gevoel is weer een heel ander verhaal. Wil er nog wel wat over zeggen, maar dat doe ik later.
gevoel maakt alles altijd ingewikkelder...vaak genoeg gemerkt dat als m'n gevoel ja zegt, m'n verstand uiteindelijk altijd wel een manier vind om het daarmee eens te zijn...
quote:
Ja, bij daden volgen consequenties als je buitensporig rondneukt. True.
Ik ben het erg eens met Garrison wat dat betreft...iedereen is alleen verantwoordelijk voor het eigen gedrag, en voor de consequenties daarvan...dus doe wat je wil, zolang je de consequenties maar accepteert...en bij dat laatste zit vaak het probleem
pi_51782746
Mannen
mannen die ik wel leuk vind

hhaha
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:20:35 #94
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51782890
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mannen

hhaha
Niet eens alle mannen ? Dat valt weer mee dan, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:21:17 #95
94676 Garisson72
pi_51782911
quote:
Mannen

hhaha
thank you.
Drive through.
pi_51782923
haha nou ja
een jongen die vind mij na 3 jaar blijkbaar nog helemaal t einde
en ik zit dus zo in die vriendengroep

maar nu opeens zijn ze/hij totaal jaloers of wat dan ook en heb ik het gedaan

maar toen bedacht ik
er zijn ook leuke jongens
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:23:39 #97
172358 oddman
Introspecteur
pi_51782987
Nou nog leuke dames, dan ben ik ook tevreden.
- Bertrand Russell
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:29:09 #98
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51783177
quote:
Mannen

hhaha
wat is het toch heerlijk simpel soms
pi_51783202
Haha
nou ik dacht of de samenvatting of een monoloog
dat 1e dus
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:31:31 #100
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51783238
pi_51783409
okee even kort..
een jongen die denkt dat het mijn (ex)vriend weet ik t is
ook heel claimerig maar verder wel aardig
doet hij achter iemands rug om raar
zeg ik dat
heb ik het gedaan mag ik branden in de hel blabla

maar toen bedacht ik ook.. fijn nu ben ik eindelijk wel van hem af !
en fijn! ik heb 2 jongens die wel leuk (en normaal) zijn!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:43:55 #102
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51783561
ok duidelijk

min of meer...
pi_51784275
mwhahaha
ik wil het wel PMen
pi_51784613
Wacht even; die jongen denkt dat hij mogelijkerwijs jouw vriend en/of ex-vriend is?
En nou doet hij raar, en heb jij het gedaan omdat je er wat van gezegd hebt? Hier ga ik even voor zitten
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:23:38 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51784793
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mwhahaha
ik wil het wel PMen
doe maar, als je denkt dat dat helpt
pi_51787259
= dubbel post =
pi_51787265
Okay, hij loopt dus net de deur hiet uit. Ik ga hem niet achterna lopen, dat vind ik niet gepast (zit op mijn afstudeerstage). Net maar gesmst dat ik hem vanavond wil spreken, dat ik hem wat wil vertellen. Nu nog even afwachten of hij daar tijd voor heeft.

Voordat hij net wegliep, gaf hij nog zo'n zoen in de lucht.. volgens mij heeft hij het echt niet door. Nou ja, ik denk dat hij het nu wel door heeft. En heb ook al in mijn hoofd zitten wat ik hem wil vertellen, dus komt allemaal goed. Nu nog afwachten hoe hij daarop gaat reageren.
pi_51787408
Ah, we hebben al reactie. Hij wil vanavond wel langskomen (bij mij thuis). Heb gezegd dat ik ook best in [plaatsnaam] af wilde spreken als dat voor hem makkelijker was. Denk dat bij mij thuis niet echt de perfecte lokatie is, neutraal terrein lijkt me beter.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:48:48 #109
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51787485
hij heeft duidelijk geen flauw idee, de arme jongen...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:54:29 #110
94676 Garisson72
pi_51787649
wel lichtelijk naïef van hem, als hij geen bui ziet hangen dan. Zoals hier al eerder gezegd: een vrouw die smst 'ik wil je spreken, heb je wat te vertellen' spells bad news...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:56:27 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51787701
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
wel lichtelijk naïef van hem, als hij geen bui ziet hangen dan. Zoals hier al eerder gezegd: een vrouw die smst 'ik wil je spreken, heb je wat te vertellen' spells bad news...
tja...maar hij ziet alles door een roze bril, wordt gedragen op de vleugels van de liefde, hoort haar stem in het zingen van vogels en het zuchten van de wind....reddeloos verloren...

als een lammetje naar het slachtblok...
pi_51787730
Dat weet ik niet, het zou wel reëel zijn om nu iets te vermoeden. Maar goed, ik weet precies wat ik ga zeggen en zal zorgvuldig met zijn gevoelens omgaan en duidelijk zijn. Gisteren maakte ik me nog wel zorgen en voelde ik me schuldig, maar nu besef ik me goed dat ik niet verantwoordelijk ben voor zijn gevoelens hierin.

[Edit:]Ok... voel me toch wel l*llig, maar tijdens het gesprek zal ik me vasthouden aan bovenstaande gedachte (anders raakt hij helemaal in de war). Aan de ene kant ben ik blij dat ik zo'n emo-meid ben, ik heb nu eenmaal geen hart van steen, maar aan de andere kant? Ik zou echt wel toe willen geven omdat ik dat mezelf ook zou gunnen als ik gek op iemand zou zijn. Maar dat is geen juist uitgangspunt natuurlijk (n.b. dit is geen verkapt ik-twijfel maar meer inlevingsvermogen, altruisme)

[ Bericht 43% gewijzigd door MNR op 24-07-2007 17:07:59 ]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:17:29 #113
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51788297
MNR, je bent een schat, maar je bewijst hem er inderdaad geen dienst mee door genuanceerd te gaan doen...je bent niet verantwoordelijk voor zijn gevoelens, en je kan je eigen gevoelens ook niet dwingen...natuurlijk is het lullig, maar daar ontkom je niet aan...afwijzing is nooit leuk...duidelijkheid is het belangrijkste, en je doet dit gewoon op de enige juiste manier

..en misschien was mijn pakketje metaforen wat overdreven
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:21:09 #114
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51788387
Is er hier toevallig iemand die ooit in de situatie gezeten heeft dat een meisje je ongeveer de liefde verklaard maar dat ze wel zelf nog een vriend heeft.

Ik vind het nu een beetje lastige situatie om aan te pakken
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:31:30 #115
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51788666
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit in de situatie gezeten heeft dat een meisje je ongeveer de liefde verklaard maar dat ze wel zelf nog een vriend heeft.

vraag 1: zijn haar gevoelens voor jou wederzijds?
vraag 2: is zij bereid het uit te maken met haar huidige vriendje?
vraag 3: kun je nog met jezelf leven als je haar helpt met vreemdgaan?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:36:15 #116
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51788800
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Mike.Strutter het volgende:

Tis wel fout van haar als ze met jou iets begint als ze haar relatie niet afkapt, maar dat is niet jouw verantwoording wanneer er wat gescharreld wordt.

Indien je echt serieuze interesse in haar hebt zou ik persoonlijk wel willen dat ze eerst haar relatie afkapt voordat er verder wordt gegaan. Als ze dat niet doet zou ik afstand bewaren.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:40:01 #117
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51788902
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

vraag 1: zijn haar gevoelens voor jou wederzijds?
vraag 2: is zij bereid het uit te maken met haar huidige vriendje?
vraag 3: kun je nog met jezelf leven als je haar helpt met vreemdgaan?
1. Ik weet niet goed hoe ik me erbij moet voelen. Toen ze pas een relatie had met die jongen (en ik dat nog niet wist) heb ik wel openlijk met haar geflirt en haar toen een jaar minder gezien. Het is een leuk meisje, alleen ik ken haar niet zo goed.

2. Ze zit zelf met twijfel wat ze nu moet doen, ze bekende afgelopen weekend dat ze het anderhalf jaar geleden uit had willen maken om met mij verder te gaan. Nu is het weer een flinke tijd verder en ze weet zelf ook lastig hoe ze dat aan moet pakken.

3. Ik heb een hekel aan vreemdgaan en ik vind het ook niet de basis voor een goede/vaste relatie. Als ze zo over kan stappen naar mij toe, kan het natuurlijk ook naar anderen gebeuren later.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:36 schreef Frezer het volgende:

[..]

Tis wel fout van haar als ze met jou iets begint als ze haar relatie niet afkapt, maar dat is niet jouw verantwoording wanneer er wat gescharreld wordt.

Indien je echt serieuze interesse in haar hebt zou ik persoonlijk wel willen dat ze eerst haar relatie afkapt voordat er verder wordt gegaan. Als ze dat niet doet zou ik afstand bewaren.
Van een beetje flirten ben ik niet vies, ze moet zelf haar eigen relatie afkappen als ze dat echt wil. Maar dan moet ik ook voor mezelf gaan bepalen wat ik wil.

Ik ben nu al een aantal jaren single en een keer een relatie zou geen kwaad doen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:42:11 #118
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51788950
dan is het duidelijk...aangeven dat je haar wel leuk vind, maar niet zo goed kent, en dat je zeker niets mer haar wil als ze nog een relatie heeft....

als zij het dan uitmaakt: prima..
zo niet: ook prima, het is niet alsof je verliefd bent...

het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:21:21 #119
101353 mrbox
Miep miep
pi_51790252
Single zijn is ff niet leuk..
k'heb zo zin in een knuffel nu
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51790934
haha o van mij mag je wel een knuffel
een beertje of een andere?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:47:57 #121
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51791116
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef Abbadon het volgende:
dan is het duidelijk...aangeven dat je haar wel leuk vind, maar niet zo goed kent, en dat je zeker niets mer haar wil als ze nog een relatie heeft....

als zij het dan uitmaakt: prima..
zo niet: ook prima, het is niet alsof je verliefd bent...

het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt...
Ja het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt alleen mijn ervaringen met liefde zijn nooit simpel en makkelijk
pi_51791142
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:21 schreef mrbox het volgende:
Single zijn is ff niet leuk..
k'heb zo zin in een knuffel nu
Hierbij een virtuele..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:01:08 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51791565
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Ja het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt alleen mijn ervaringen met liefde zijn nooit simpel en makkelijk
I know...en vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten

zeg, PF...waar blijft die PM met uitleg!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:03:10 #124
101353 mrbox
Miep miep
pi_51791641
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o van mij mag je wel een knuffel
een beertje of een andere?
grappig
doet me denken aan de keer dat ik wel iemand letterlijk een knuffel heb gestuurd omdat ze het moeilijk had. Alleen dat was wel lief bedoeld
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hierbij een virtuele..
*zucht* Dankje
pi_51792061
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Abbadon het volgende:
zeg, PF...waar blijft die PM met uitleg!
Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...

En voor mrbox een mooi nummertje
pi_51792353
lekkere wazige PM sorry
weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken haha

o ik ga vakantieboy terug-terug smsen spannend
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:32:45 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51792629
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef MNR het volgende:

Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...
Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad

overigens is het nog niet duidelijker en heb ik alleen nog meer informatie...en als PF denkt zoals ze schrijft, is ze heel erg in de war...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:59 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51793598
Hihi, zojuist stond er bovenaan mijn pagina een advertentie voor een datingsite. "Vrouw zoekt mannen". Zou polygamie een oplossing zijn voor het mannenoverschot op internetdatingsites? .
KuikenGuppy
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:06:41 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51793935
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef Burdie het volgende:
Hihi, zojuist stond er bovenaan mijn pagina een advertentie voor een datingsite. "Vrouw zoekt mannen". Zou polygamie een oplossing zijn voor het mannenoverschot op internetdatingsites? .
je kan het proberen...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:51:09 #130
101353 mrbox
Miep miep
pi_51795729
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef MNR het volgende:

[..]

En voor mrbox een mooi nummertje
Ook jij bedankt

Wat als een vrouw zegt, wanneer ze je belt als ze "iets leuks" te melden heeft, je bent de eerste die ik bel ?
Of wil ik nu weer te veel zien ?
pi_51795869
Oh trouwens, ik heb mijn duidelijkheid.. He's not in love en ik ook niet. Gelukkig nog niet!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:58:08 #132
94676 Garisson72
pi_51796005
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn duidelijkheid.. He's not in love en ik ook niet. Gelukkig nog niet!
dus je hebt het toch durven vragen?
pi_51796347
Vorig jaar een leuke (duitse) net wel/niet vriendin. Ze vond de afstand toch iets te groot. Maar toen het juist weer erg goed ging, vertelde ze dat ze daar al een tijd een vriend had en nog erger ze was *per ongeluk* zwanger geraakt van hem.. Lichtelijk gezegd: erg balen....

Over een dikke maand ga ik een Europareis maken van 7 maanden. Samen met een goede vriend van me hebben we een erg gave camper gekocht. Ben benieuwd of er nog vakantie liefdes opduiken hahaha.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:20:42 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51796929
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef mrbox het volgende:

Wat als een vrouw zegt, wanneer ze je belt als ze "iets leuks" te melden heeft, je bent de eerste die ik bel ?
Of wil ik nu weer te veel zien ?
je wil te veel zien...
pi_51797569
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Keej, well done Whoops! (dat je duidelijkheid hebt gevraagd )

@mrbox: graag gedaan

Ik heb ook zojuist mijn geprek afgerond. Het was wel ff emotioneel. Hij vond mij echt helemaal geweldig. Hij was ook oprecht heel blij dat ik eerlijk was en nu ingreep. Hij vond het echt heel jammer want hij vond me echt zo'n leuke meid, ik was ook helemaal zijn type. En ik geloof dat ik het nu al wat meer en beter begin te snappen. Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt.
pi_51797593
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad
Hehe.. keej dan, heb niets gezegd
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:44:15 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51797907
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef MNR het volgende:

[..]

Hehe.. keej dan, heb niets gezegd
ach, je kent me niet, dus hoe kon je weten dat dat soort dingen voor mij niet gelden?

Goed dat je zo eerlijk bent geweest da's voor veel mensen al te moeilijk...kan me goed voorstellen dat hij daar oprecht blij mee was...

maar "Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt."...leg eens uit, wat versta je daar precies onder?
pi_51798365
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dus je hebt het toch durven vragen?
Nope, hij kwam er zelf mee. Het is wel een schatje hoor, zei gewoon dat hij het juiste gevoel er niet bij had. En ik heb gezegd dat ik blij was dat hij het gezegd heeft omdat het er bij mij wel aan zat te komen. No hard feelings en hoera voor de eerlijke mannen. Ze bestaan!
pi_51798404
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Keej, well done Whoops! (dat je duidelijkheid hebt gevraagd )

@mrbox: graag gedaan

Ik heb ook zojuist mijn geprek afgerond. Het was wel ff emotioneel. Hij vond mij echt helemaal geweldig. Hij was ook oprecht heel blij dat ik eerlijk was en nu ingreep. Hij vond het echt heel jammer want hij vond me echt zo'n leuke meid, ik was ook helemaal zijn type. En ik geloof dat ik het nu al wat meer en beter begin te snappen. Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt.
Kun je mij dat leren?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:00:52 #140
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51798597
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nope, hij kwam er zelf mee. Het is wel een schatje hoor, zei gewoon dat hij het juiste gevoel er niet bij had. En ik heb gezegd dat ik blij was dat hij het gezegd heeft omdat het er bij mij wel aan zat te komen. No hard feelings en hoera voor de eerlijke mannen. Ze bestaan!
Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staat
Miauw
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:07:05 #141
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51798881
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Lips het volgende:

Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staat
vrouwen...begrijp jij ze?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:09:15 #142
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51798978
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

vrouwen...begrijp jij ze?
Beter kan je jezelf afvragen of je ze sowieso wel wil begrijpen

Deze week ook weer, op een datingsite wat interesseberichjtes ontvangen, leek best leuk dus mail/MSN uitgewisseld en daarna niks meer van zich laten horen.
pi_51799284
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kun je mij dat leren?
Wil je best wat vertellen over mijn ervaringen hoor, no probs. Kun je dan specifieker zijn wat je precies wilt weten/leren?
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Abbadon het volgende:
"Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt."...leg eens uit, wat versta je daar precies onder?
Ik zie mezelf als een oprecht persoon, dus handel ik daar ook naar
Wat ik daaronder versta? Nou.. ik ga een poging wagen om het uit te leggen. Kijk, deze jongen vond ik heel aardig, en ik had een paar keer met hem afgesproken. De tijd daartussen ben ik er niet veel mee bezig geweest en heb gewoon genoten van de momenten die ik met hem had. Was ook helemaal niet bang dat hij zich op een andere meid zou richten o.i.d. Voelde me niet bedreigd, was er niet mee bezig. En ik vond het echt frappant dat hij me vertelde dat hij het altijd uitmaakte met een meid omdat hij het gevoel had zijn vrijheid te verliezen (dat was na 4 maanden, of na een maand) en bij mij had hij dat niet. Hij zei ook dat hij het benauwend vond als een meid heel snel dichtbij kwam.

Toen dacht ik: dat is ook helemaal niet gek want ik had helemaal de drang niet om heel snel heel dichtbij te komen, helemaal in hem op te gaan. Ik genoot gewoon van de momenten en stond er niet bij stil dat hij een ander evt. tegen zou komen. Ik maakte me ook helemaal geen zorgen over hem en andere meiden. Dat had ik voorheen wel altijd. Als ik een kerel leuk vond, maakte ik me al heel snel zorgen over andere vrouwen in zijn omgeving.
Maar goed, wat ik dus bij mijn laatste ex deed is ontzettend veel bezig zijn met wat hij dacht, wat er door hem heenging en bijna constant de angst hem te verliezen. Tja, en als je bang bent iemand te verliezen, klamp je je aan hem vast (was overigens pas de eerste keer dat ik dat gevoel heel erg had. 6 Jaar terug ook bij een vriendje, maar die zag ik dan ook alleen in de weekenden, was toch anders).

En nu verbaasde ik me erover, of was het meer een eye-opener, dat als ik gewoon meer in balans bleef, dus met mezelf bezig was en een klein beetje met die ander, dat dat ook kan en 'goed is'. Ja, het klinkt allemaal heel normaal voor de meesten, maar voor mij is dat niet. Ik ben vroeger in de steek gelaten door mijn ouders, dus als ik me ga hechten aan iemand, dan was ik altijd bang dat hij me zou verlaten.

En juist nu heb ik ervaren dat dat dus helemaal niet waar is. Dus dat vind ik echt gaaf! Ik vind het gaaf (hoe cru het ook klinkt) dat iemand gek op mij kan worden zonder dat ik me er zorgen over heb hoeven maken. Hij vond het juist prettig dat het allemaal zo rustig aan ging. Ookal heb ik deze keer dan ook geen verlangen en verliefde gevoelens, dan komt dat een volgende keer wel en nu snap ik waar ik op kan vertrouwen.

Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
pi_51799384
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja, ik zat een beetje op zo'n punt waarvan ik dacht, als het nog langer doorgaat, word ik verliefd, dan kan ik de trein niet meer stoppen. Dat is niet gebeurd, zeker niet nu hij het zelf ter sprake heeft gebracht.
pi_51799706
MNR, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Sommige dingen moet je zelf ondervinden.

Ik merk dat er bij mij al wel meer balans komt. Een tijdje geleden zou ik me kut voelen als iemand zou zeggen dat het juiste gevoel ontbreekt. Ik ben er nog niet maar het gaat wel goedkomen met mij. Ik besefte me onlangs dat ik onbewust desperater was dan ik dacht. Oplossen begint met bewustwording en ik merk nu al dat ik makkelijker wordt en er minder waarde aan hecht. Ik blijf lekker een beetje daten en als ik voor het eerst verliefd word, denk ik wel weer na over een relatie. Eerst maar eens de relatie met mezelf in orde maken want ook onbewust wil ik niet desperate zijn en daardoor settelen voor minder.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:30:42 #146
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51800006
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik zat een beetje op zo'n punt waarvan ik dacht, als het nog langer doorgaat, word ik verliefd, dan kan ik de trein niet meer stoppen. Dat is niet gebeurd, zeker niet nu hij het zelf ter sprake heeft gebracht.
Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig, .
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:35:51 #147
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51800275
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig, .
Ik dacht het.... jij zei (schreef) het...
Miauw
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:42:05 #148
101353 mrbox
Miep miep
pi_51800575
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef Lips het volgende:
[..]

Ik dacht het.... jij zei (schreef) het...
Denk dat ze eigenlijk hem wel super leuk vond maar zichzelf niet liet gaan en daar eerst wat meer zekerheid wilde van de andere kant. En als je dan maar optijd opstapt is de klap niet zo hard
Whoops verbeter als ik fout zit Tis ook niet zo dat ze zichtzelf niet kan verdedigen maar ik herken het wel een beetje, ik vergeet alleen altijd optijd op te stappen
pi_51800787
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Verliefdheid groeit toch? Bij mij is het gevoel van iemand leuk vinden wel afhankelijk van hoe daarop gereageerd wordt. We vinden elkaar leuk. Meer niet voor hem en ik stond op het punt wel meer te gaan voelen dan iemand leuk vinden.

Ik ben sowieso beïnvloedbaar door anderen, ik neem iemands mindstate snel over. Bij mijn ex was ik altijd chagerijnig en hij ook, bij mijn andere ex was ik meestal vrolijk. En bij deze jongen praatte ik bijvoorbeeld heel veel en hij is niet echt iemand die makkelijk op de praatstoel zit. Dus soms heeft het juist het tegenovergestelde effect. Ik denk dat iedereen in een bepaalde mate wel vatbaar is voor het humeur van een ander.
pi_51800830
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef mrbox het volgende:

[..]

Denk dat ze eigenlijk hem wel super leuk vond maar zichzelf niet liet gaan en daar eerst wat meer zekerheid wilde van de andere kant. En als je dan maar optijd opstapt is de klap niet zo hard
Whoops verbeter als ik fout zit Tis ook niet zo dat ze zichtzelf niet kan verdedigen maar ik herken het wel een beetje, ik vergeet alleen altijd optijd op te stappen
Je verwoordt het ontzettend goed.

Edit: deze tactiek bevalt me ook. Het voelt niet eens als een teleurstelling. Eerder een leermoment want WD heeft geleerd dat eerlijke mannen wel degelijk bestaan en dat je je maar beter niet halsoverkop ergens in kunt storten want dan kun je nog aan de rem trekken.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:51:20 #151
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51801014
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MNR het volgende:
Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
zo wazig is het niet klinkt alsof je ontdekt hebt dat een relatie een aanvulling moet zijn op je leven, en geen invulling ervan. Als je teveel met de ander bezig bent, loop je het risico jezelf uit het oog te verliezen, te gaan forceren, en dan kan het beklemmend worden....en dan schep je zelf de situatie waar je het meest bang voor bent...

Sommige mensen vinden dat claimerige heerlijk, maar dat zijn in mijn ervaring vooral mensen die bang zijn om alleen te zijn, en dat is zelden een goede basis voor een relatie...

gewoon jezelf zijn, en dan ook nog eens leuk gevonden worden...kan me voorstellen dat dat erg lekker voelt

nu weet je hoe het moet...nu dit nog vasthouden op het moment dat je zelf ook daadwerkelijk gevoelens hebt voor een ander

zeg het maar als ik verkeerd interpreteer....
pi_51801833
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef Abbadon het volgende:
zeg het maar als ik verkeerd interpreteer....
Nee, klopt helemaal wat je zegt. Maar wil er wel bij zeggen dat ik dit gedrag nog nooit eerder heb vertoond, zei het omdat ik me nog nooit aan iemand gehecht had

Kutte was wel, dan net voordat ik dat gesprek had, mijn ex binnenkwam (zat samen met mijn huisgenoot te eten op de bank), met zijn nieuwe vriendin/scharrel weet ik veel wat. Die hebben elkaar 'bezegeld' 2 weken nadat wij voor het laatst met elkaar naar bed waren geweest.

En dan zit ik daar op de bank, hij durfde me niet eens aan te kijken en liep meteen zijn kamer in met haar. Zij zei gedag, hij niet (ik zei ook geen gedag terug, ben niet gek!). Mijn huisgenoot zei nog: "dat is niets voor hem om geen gedag te zeggen". En ik begon helemaal te trillen (geen idee waar het van was, woede? verdriet?) en had zoiets van " "

Maar ik was niet eens jaloers en dacht zelfs van: "als hij erachter komt dat hij nog steeds van me houdt, komt hij vanzelf naar me toe. Daar vertrouw ik op". En als het niet zo is, dan heb ik me vergist of durft hij niet eerlijk tegen zichzelf te zijn. Maar ondertussen ben ik wel met mezelf in het reine aan het komen.

Was in ieder geval niet leuk om een andere meid te zien, en het raakte me toch wel, ik reageerde er lichamelijk op. Voorheen zou ik me er druk over maken, en nu doe ik dat heel even en richt me weer op mezelf.

Goh... dat single zijn is eigenlijk best goed voor mij

En Whoops, ik snap wat je wilt zeggen. Bewustwording is 'the best'
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:26:03 #153
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51802339
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef MNR het volgende:
Nee, klopt helemaal wat je zegt. Maar wil er wel bij zeggen dat ik dit gedrag nog nooit eerder heb vertoond, zei het omdat ik me nog nooit aan iemand gehecht had
I'm just that good ...maar nog nooit?
quote:
Kutte was wel, dan net voordat ik dat gesprek had, mijn ex binnenkwam (zat samen met mijn huisgenoot te eten op de bank), met zijn nieuwe vriendin/scharrel weet ik veel wat. Die hebben elkaar 'bezegeld' 2 weken nadat wij voor het laatst met elkaar naar bed waren geweest.

En dan zit ik daar op de bank, hij durfde me niet eens aan te kijken en liep meteen zijn kamer in met haar. Zij zei gedag, hij niet (ik zei ook geen gedag terug, ben niet gek!). Mijn huisgenoot zei nog: "dat is niets voor hem om geen gedag te zeggen". En ik begon helemaal te trillen (geen idee waar het van was, woede? verdriet?) en had zoiets van " "

Maar ik was niet eens jaloers en dacht zelfs van: "als hij erachter komt dat hij nog steeds van me houdt, komt hij vanzelf naar me toe. Daar vertrouw ik op". En als het niet zo is, dan heb ik me vergist of durft hij niet eerlijk tegen zichzelf te zijn. Maar ondertussen ben ik wel met mezelf in het reine aan het komen.

Was in ieder geval niet leuk om een andere meid te zien, en het raakte me toch wel, ik reageerde er lichamelijk op. Voorheen zou ik me er druk over maken, en nu doe ik dat heel even en richt me weer op mezelf.
2 weken erna?
ach, sommige mensen kunnen niet zonder een relatie...als je je met iemand anders bezig kan houden, hoef je je tenminste niet met jezelf bezig te houden...straks kom je erachter dat je jezelf niet mag, dat je niet doet wat je gelukkig maakt, dat het leven niet is geworden wat je ervan verwachtte...

mooi dat je je zo goed hebt gehouden in ieder geval...die winst wordt je niet meer afgepakt het is logisch dat het je raakt, en dat hoef je ook niet te negeren...belangrijkste is wat je er vervolgens mee doet...
quote:
Goh... dat single zijn is eigenlijk best goed voor mij
haha natuurlijk...hoe beter je jezelf kent, des te beter weet je wat je gelukkig maakt...en als je je goed voelt, trek je vanzelf andere mensen aan
pi_51802609
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef Abbadon het volgende:
I'm just that good ...maar nog nooit?
Zelfbescherming
quote:
2 weken erna?
Ja, technisch gezien had hij het begin februari uitgemaakt. Toen nog maanden seks-met-ex (was ik zelf ook bij). Ik wilde hem gewoon niet loslaten, hij mij ook niet. Uiteindelijk heb ik het een halt toegeroepen nadat ik erachter kwam dat de situatie niet veranderde (niemand hoeft me uit te leggen dat .. )
quote:
...als je je met iemand anders bezig kan houden, hoef je je tenminste niet met jezelf bezig te houden...
Dat was ook mijn verdrietige gevoel...

En thx voor je woorden, echt lief van je. Een hart onder de riem kon ik nu wel even gebruiken
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:51:26 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51803173
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef MNR het volgende:

En thx voor je woorden, echt lief van je. Een hart onder de riem kon ik nu wel even gebruiken
graag gedaan...

en er is niks mis met zelfbescherming...ik ben de laatste om op dat vlak ook maar iets te zeggen
pi_51803518
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

overigens is het nog niet duidelijker en heb ik alleen nog meer informatie...en als PF denkt zoals ze schrijft, is ze heel erg in de war...
En bedankt
Nee ik snapte het niet en nu is mijn conclusie ook: het is te dom voor woorden

mwhaha ik heb helemaal kriebels in mn buik want ik ben nog steeds aan t bedenken wat ik wil sturen
moet eigenlijk weer zo als de vorige x met wat vrienden er bij beetje praten. oja smsje. o ja sturen. oja klaar.
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:09:04 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51803788
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

En bedankt
Nee ik snapte het niet en nu is mijn conclusie ook: het is te dom voor woorden
graag gedaan...eerlijkheid is belangrijk

te dom voor woorden? mooi om te zien dat je m'n laatste PM citeert
pi_51803868
ik zeg
mijn conclusie ook
wat refereert naar iemand anders die het ook heeft gezegd

het uitstellen van een smsjes sturen is best leuk mwhaha
vooral geen idee wat ik er in moet zetten ook
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:13:48 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51803949
'iemand anders'? tuurlijk
pi_51803993
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef QueenR het volgende:

[..]

dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde. Nou niet gaan zeggen niet aantrekken van wat andere van je denken want das onzin. Als je als vrouw dan echt verliefd wordt en die kerel wil je niet omdat je een "afgelikte boterham" bent baal je toch wel heel erg lijkt me! Dus zodra jullie stoppen met twee maatstaven te meten zullen vrouwen ook wel wat makkelijker worden.
Niet alleen de vrouw zou hier het voordeel uit kunnen halen, aangezien er dan meer vrouwen eerder in zijn voor een luchtige, korte relatie, zodat er voor de man ook weer meer aanbod is.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren OJ. Ik romantiseer het ook. Mn deense vakantie vriendinnetje van 3 jaar geleden . 48KG 1.58m. Geweldig romantische seks op een afgelaten strandje, langs het water. En kilometers verderop lichtjes van de huisjes
Het heeft zeker iets speciaals, geen twijfel over. Maar voor vrouwen is dit niet de enige reden waarom ze zo naar vakantieliefdes uitkijken.
Als jij in je omgeving met meer dan twintig vrouwen het bed hebt gedeeld binnen drie maanden tijd en dit deels bekend is in je omgeving, zou dit eerder in je voordeel werken dan in je nadeel.
Bij vrouwen werkt dat over algemeen niet zo; op vakantie zijn ze vrij in hun doen en laten.
What happens on holiday, stays on holiday.
pi_51804083
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:13 schreef Abbadon het volgende:
'iemand anders'? tuurlijk
ik zeg toch ook omdat ik het met je eens ben
doe moeilijk of zo
pi_51804123
Als ik wist dat een gast met 20 meisjes naar bed was geweest in 3 maanden zou ik me echt niet vereerd voelen dat hij met mij gaat praten of zo Eerder van oja heb je die gast... nee bedankt liever niet nummer 21..
pi_51804182
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik wist dat een gast met 20 meisjes naar bed was geweest in 3 maanden zou ik me echt niet vereerd voelen dat hij met mij gaat praten of zo Eerder van oja heb je die gast... nee bedankt liever niet nummer 21..
Precies dat is zo onaantrekkelijk en echt niet stoer
pi_51804280
Zeggen de pubers nu.
De realiteit echter, laat zien dat veel vrouwen nieuwsgierig worden en meer interesse krijgen.
Hetzelfde idee als je een hele mooie vriendin hebt en met haar in het centrum loopt, je allemaal aandacht krijgt van andere vrouwen. Vrouwen kunnen met zo'n enorme afgunst naar andere vrouwen kijken.
pi_51804332
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef OldJeller het volgende:
Zeggen de pubers nu.
De realiteit echter, laat zien dat veel vrouwen nieuwsgierig worden en meer interesse krijgen.
Hetzelfde idee als je een hele mooie vriendin hebt en met haar in het centrum loopt, je allemaal aandacht krijgt van andere vrouwen. Vrouwen kunnen met zo'n enorme afgunst naar andere vrouwen kijken.
Aandacht is wat anders dan seks Iemand die het maar met iedereen doet is gewoon niet aantrekkelijk Iemand die veel aandacht krijgt wel
pi_51804445
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef cikolata het volgende:

[..]

Aandacht is wat anders dan seks Iemand die het maar met iedereen doet is gewoon niet aantrekkelijk Iemand die veel aandacht krijgt wel
Iemand die met meerdere/vele (as you wish) mooie vrouwen een (korte) relatie heeft gehad, heeft dus aandacht gekregen en krijgt dat nog.
Iemand die gewoon met willekeurige personen seks heeft en belabberde maatstaven heeft.. tsja.. irrelevant.
pi_51804461
Ja aandacht is wel leuk
ervaring ook
maar tot op zekere hoogte
iig is mijn ervaring
pi_51804578
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iemand die met meerdere/vele (as you wish) mooie vrouwen een (korte) relatie heeft gehad, heeft dus aandacht gekregen en krijgt dat nog.
Iemand die gewoon met willekeurige personen seks heeft en belabberde maatstaven heeft.. tsja.. irrelevant.
Je had het net over 20 vrouwen in 3 maanden, dat zijn wel hele korte relaties

Met aandacht bedoel ik dat iemand gewild is, dus dat veel mensen het met hem/haar zouden willen doen. Dat maakt iemand aantrekkelijker.
Maar als hij dan met iedereen relaties begint of seks heeft maakt dat hem minder bijzonder => minder aantrekkelijk.
pi_51804727
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef cikolata het volgende:

[..]

Je had het net over 20 vrouwen in 3 maanden, dat zijn wel hele korte relaties

Met aandacht bedoel ik dat iemand gewild is, dus dat veel mensen het met hem/haar zouden willen doen. Dat maakt iemand aantrekkelijker.
Maar als hij dan met iedereen relaties begint of seks heeft maakt dat hem minder bijzonder => minder aantrekkelijk.
Vrouwen noemen dergelijke escapades alsnog liever 'relatie' kan ik je vertellen.
Daar vergeet je te nuanceren. Je gaat er nu vanuit dat die 20 vrouwen in 3 maanden, die we als voorbeeld namen, zijn enige aanbod was en dus ook niet echt mooie, laat staan speciale, vrouwen waren.
Tuurlijk wordt hij niet gewilder als hij op de avances van elke vrouw ingaat, maar als hij dit niet doet en zijn lat hoog heeft liggen en alleen voor de mooie, interessante gaat, werkt dit zeker wel in zijn voordeel m.b.t. de aandacht van vrouwen.
Overigens geldt dit ook voor mannen; hebben wat on / slecht mogelijk is.
pi_51804844
aan de andere kant
ik weet iig zeker dat ik geen vriendje hoef zonder ervaring
dat is ook weer zo een geklungel
ga dan eerst maar even oefenen
pi_51804968
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:45 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vrouwen noemen dergelijke escapades alsnog liever 'relatie' kan ik je vertellen.
Daar vergeet je te nuanceren. Je gaat er nu vanuit dat die 20 vrouwen in 3 maanden, die we als voorbeeld namen, zijn enige aanbod was en dus ook niet echt mooie, laat staan speciale, vrouwen waren.
Tuurlijk wordt hij niet gewilder als hij op de avances van elke vrouw ingaat, maar als hij dit niet doet en zijn lat hoog heeft liggen en alleen voor de mooie, interessante gaat, werkt dit zeker wel in zijn voordeel m.b.t. de aandacht van vrouwen.
Overigens geldt dit ook voor mannen; hebben wat on / slecht mogelijk is.
Ik ga het echt niet met iemand doen omdat hij toevallig veel aandacht krijgt, raar beeld heb jij van vrouwen
En zoals ik al een paar keer gezegd heb : aandacht maakt wel aantrekkelijker, maar exclusiviteit ook. Ook al doe je het met 20 supermooie mensen in 3 maanden, dan ben je voor die mooie mensen minder exclusief, dus minder aantrekkelijk, dus die mooie mensen zullen het minder snel met je doen.
pi_51804998
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
aan de andere kant
ik weet iig zeker dat ik geen vriendje hoef zonder ervaring
dat is ook weer zo een geklungel
ga dan eerst maar even oefenen
dat ook ja ik ben liever de laatste van 20 dan de eerste. maar dan wel verspreid over 10 jaar ofzo
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:49:41 #173
182969 Luftwaffles
Ha Ha Ha ! Internets
pi_51805802
Ik heb geloof ik in deel 21 geklaagd over het feit dat mijn laatste 'verovering' niks van zich liets horen als ik contact zocht. Ze bleek al lange tijd samen te wonen. Normaal gesproken had ik een tirade afgestoken over vrouwen die niet eerlijk kunnen zijn etc. Maar deze keer kreeg ik de slappe lach, tot grote verbazing van mezelf en mijn broertje (die had verwacht dat ik ontzettend boos zou worden hierover.)

Ik ben nog steeds benieuwd of ik ongevoeliger wordt voor blauwtjes lopen op zo'n flauwe manier, of dat ik ontzettend bitter ben geworden
pi_51807161
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Verliefdheid groeit toch?
Dat was precies de vraag die ik een jaar of 10 geleden aan mijn vader stelde in zo'n geweldig vader/zoon gesprek dat we hadden toen pa merkte dat ik niet helemaal in goede doen was. En mijn vader antwoordde als volgt:"Ja, verliefdheid kan groeien. Maar dan moet er wel eerst een vonkje zijn."

Blijkbaar was er bij jullie beiden dan geen vonk.

En als je verliefd bent twijfel je ook niet of je verliefd bent. Dan ben je het, of je nou wil of niet.
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:44:52 #175
94676 Garisson72
pi_51808907
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MNR het volgende:

En nu verbaasde ik me erover, of was het meer een eye-opener, dat als ik gewoon meer in balans bleef, dus met mezelf bezig was en een klein beetje met die ander, dat dat ook kan en 'goed is'. Ja, het klinkt allemaal heel normaal voor de meesten, maar voor mij is dat niet. Ik ben vroeger in de steek gelaten door mijn ouders, dus als ik me ga hechten aan iemand, dan was ik altijd bang dat hij me zou verlaten.

En juist nu heb ik ervaren dat dat dus helemaal niet waar is. Dus dat vind ik echt gaaf! Ik vind het gaaf (hoe cru het ook klinkt) dat iemand gek op mij kan worden zonder dat ik me er zorgen over heb hoeven maken. Hij vond het juist prettig dat het allemaal zo rustig aan ging. Ookal heb ik deze keer dan ook geen verlangen en verliefde gevoelens, dan komt dat een volgende keer wel en nu snap ik waar ik op kan vertrouwen.

Geen wazig verhaal, je legt het heel goed uit vind ik. Maar begrijp ik nu goed dat je tot dit inzicht komt n.a.v. dit ene voorval? Indien ja: ik vind een steekproef van één niet bijzonder veel om tot zulke conclusies te komen.

Mijn punt is dat je op iedere persoon anders kan reageren. Deze figuur maakte kennelijk niet zoveel emoties en warme gevoelens (en ballen in je buik, als we toch met zompige termen gaan gooien ) bij je los, dus is het gemakkelijker om afstandelijker en objectiever te blijven, zoals je nu doet. Ofwel: in balans, zoals je zegt.
Een volgende persoon kan evenwel een compleet andere uitwerking op je hebben. Die kan weer zoveel teweegbrengen dat je meer uit balans raakt.

Ik denk niet dat je erop kan vertrouwen dat je vanaf nu altijd die balans zult blijven houden, alleen maar omdat het deze keer zo uitpakte.
pi_51812035
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk niet dat je erop kan vertrouwen dat je vanaf nu altijd die balans zult blijven houden, alleen maar omdat het deze keer zo uitpakte.
Morgu

Je hebt gelijk in het bovenstaande, dat zie ik zelf ook zo. Ik vertrouw mezelf daar ook nog niet genoeg in
Denk dat ik juist moet leren mijn emoties hierin te leren beheersen.

Het is nieuw voor me dat je er ook minder energie in kunt steken (lees: geen zorgen hoef te maken) en toch kunnen ervaren dat de ander blijft. De balans zal ik nog moeten ervaren
And moge de goden me bijstaan op de dag dat ik hard voor iemand ga vallen... want ik ben me zeer bewust dat ik dan niet meer afstandelijk en objectief ben

Als ik er alleen al aan denk.... Geloof dat ik echt het doordeweeks iedere avond in het sportcentrum te vinden ben en probeer die ander zoveel mogelijk te blocken (weet ik allemaal niet hoor, maar heb nog geen idee hoe ik het aan ga pakken)

Ben het dualisme herself
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:08:09 #177
94676 Garisson72
pi_51812757
Middag inmiddels!

je lijkt wel bang voor je eigen reacties, voor je eigen persoonlijkheid. vertrouw je jezelf daar zo weinig in?
Ik heb er zelf ook een tijd zoveel over nagedacht, tot ik merkte dat ik de boel een beetje aan het over-analyseren was en vergat dat je de teugels ook gewoon kunt laten vieren. Een beetje vertrouwen durft te hebben in de goede afloop.
pi_51820927
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
Middag inmiddels!
Hehe..
quote:
je lijkt wel bang voor je eigen reacties, voor je eigen persoonlijkheid. vertrouw je jezelf daar zo weinig in?
Daar heb ik geen pasklaar antwoord op, daar moet ik even over nadenken.
pi_51827110
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 04:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat was precies de vraag die ik een jaar of 10 geleden aan mijn vader stelde in zo'n geweldig vader/zoon gesprek dat we hadden toen pa merkte dat ik niet helemaal in goede doen was. En mijn vader antwoordde als volgt:"Ja, verliefdheid kan groeien. Maar dan moet er wel eerst een vonkje zijn."

Blijkbaar was er bij jullie beiden dan geen vonk.

En als je verliefd bent twijfel je ook niet of je verliefd bent. Dan ben je het, of je nou wil of niet.
Als dat laatste klopt, dan was ik zeker niet verliefd. Het vonkje was er trouwens van mijn kant wel hoor.
pi_51835768
oeh.. vakantieliefdes.. altijd fijn
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:03:04 #181
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_51835779
Tjah, laat ik hier ook eens posten dan....

Ik ben een flink aantal maanden aan het begin van dit jaar verliefd geweest op iemand die niet bereikbaar was (te lang verhaal) en het heeft ook een (te) lange tijd geduurd voor ik daar overheen was, maar gelukkig ligt dat achter me.

Het was de eerste keer dat ik echt verliefd ben geweest en het heeft me wel laten beseffen wat ik eigenlijk mis en het heeft me een ander mens gemaakt in sommige opzichten. Voorheen was ik bijvoorbeeld altijd het type die alleen de voordelen van het single zijn zag en de nadelen van een relatie, maar zoiets veranderd je toch wel zoals ik al zei. Ik kijk er nu anders tegenaan en ben me ook meer bewust geworden van dingen.

Alles heeft dus z'n voor- (nieuwe vrienden, nieuwe ervaring rijker, ander inzicht op 't leven) en nadelen (depressie voornamelijk).

Neemt niet weg dat ik het erg mis om iemand te 'hebben', sterker nog, die 'need' daartoe is alleen maar groter geworden. Ik ben 'pas' 18 maar al single voor een veel te lange tijd. Meer dan een korte vakantieliefde in m'n jonge jaren is er niet geweest. (Heeft ook met onzekerheid enzo te maken gehad, al is dat gelukkig al een heel stuk minder).

Het is echt niet zo dat ik uit ben op een relatie ofzo, maar gewoon leuke dingen doen met een dame (aandacht geven en krijgen) is voorlopig al meer dan genoeg voor mij. Ik merk wel (en ben er ook opgewezen) dat ik me daardoor te snel laat 'gebruiken'. Dus dat ik teveel over heb of doe voor 'n dame, vanwege wat ik eerder zei; gebrek aan die aandacht.

Ik heb onlangs wel iemand ontmoet via een vriend, maar daar verwacht ik verder helaas weinig van (wat overigens niet aan mij ligt). Misschien ben ik wel te negatief, maar wat wil je? Na een lange periode met veel problemen en nog genoeg problemen die in het verschiet liggen is het moeilijk om positief te blijven denken.

Hoe dan ook, yet another single meldt zich hier. Dunno waarom ik dit post, ik zal 't wel gewoon even kwijt moeten.

Ow, en eventuele bekenden; i don't care
pi_51835916
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef TommyGun het volgende:
-heel verhaal-
WELCOME! Join the singles club.. maak je niet druk.. de meesten hebben hier zoiets van.. bekenden.. i don't care

Kunt in ieder geval lekker vrij kletsen over het single zijn..
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:22 #183
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_51836007
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

WELCOME! Join the singles club.. maak je niet druk.. de meesten hebben hier zoiets van.. bekenden.. i don't care

Kunt in ieder geval lekker vrij kletsen over het single zijn..
Jeuj, dankje
pi_51836452
quote:
Misschien ben ik wel te negatief, maar wat wil je? Na een lange periode met veel problemen en nog genoeg problemen die in het verschiet liggen is het moeilijk om positief te blijven denken.
Het is niet erg om je af en toe eens k*t te voelen of om ergens negatief over te zijn. Op voorwaarde dat je het je leven niet gaat beïnvloeden.

Enne, tuurlijk ga jij weer positief denken en je lekker positief voelen. Want:
quote:
"maar wat wil je?"
Ik neem aan dat jij je lekker happy wilt voelen
Sowieso kun je hier af en toe goed hard lachen. Ik noem geen namen, maar d'r zitten hier een paar zotten tussen
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:20:57 #185
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_51836680
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Het is niet erg om je af en toe eens k*t te voelen of om ergens negatief over te zijn. Op voorwaarde dat je het je leven niet gaat beïnvloeden.

Enne, tuurlijk ga jij weer positief denken en je lekker positief voelen. Want:
[..]

Ik neem aan dat jij je lekker happy wilt voelen
Sowieso kun je hier af en toe goed hard lachen. Ik noem geen namen, maar d'r zitten hier een paar zotten tussen
Lastig uit te leggen, maar ik kom heus wel aan lachen toe hoor . Het is gewoon zo dat bepaalde problemen veel invloed hebben (gehad) en die je toch bij blijven. Daarom ga ik de laatste tijd ook meer naar vrienden en wat meer reizen; het is een goede afleiding. Maarja in de uren dat ik maar wat kansloos zit te computeren ga ik toch weer veel nadenken en dat is alles behalve goed.

Ik mag eigenlijk niet klagen, en heb ook altijd genoeg steun gehad en krijg nog steeds volop steun van vrienden maar een leuke dame mag toch wel in mijn leven treden . Ik heb al ervaren dat zo iemand mij een positiever mens kan maken.

woensdag 25 juli 2007 @ 23:25:01 #186
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51836850
ga je er vooral niet blind op staren, TommyGun pas op dat je dingen niet zwaarder maakt dan ze zijn...

...en MNR, moet jij niet gaan slapen?!
pi_51837083
Gelukkig ben ik niet de enige met liefdesverdriet

Doet deugd
pi_51837250
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Abbadon het volgende:
...en MNR, moet jij niet gaan slapen?!
Ben net thuis, neem nog ff een waterijsje en dan gaat deze dame idd een keer de volle 8 uur slapen (dat betekent dat ik -3 minuten geleden al in slaap had moeten vallen
pi_51837667
quote:
verhaal
WOW, op een paar dingen na is het alsof ik deze post geschreven heb.

Had aan het begin van het jaar een net wel/ net niet relatie met een leuk meisje. Na veel mooie momenten bleek dus dat ze zwanger was van iemand anders. Heb haar met kerst en oudjaar een week bij me gehad (toen ze al 4 maanden zwanger was)
daarna op de trein naar huis gezet (was duitse) en sinds die tijd nooit meer iets van haar vernomen. Voor die tijd veel smsjes, email msn e.d. Maar ineens helemaal niets meer.

Heb nog zelf wat mailtjes gestuurd enzo. Ben ook de hele maand depressief geweest, alles was kut, klote en miste haar zo enorm. Kon maar niet begrijpen waarom ze zomaar niets meer liet horen.

NU (bijna 8 maanden verder) kijk ik er toch weer heel anders tegen aan. Mis haar nog steeds, en hoop dat ze ooit weer eens iets van zich laat horen, 3 jaar vriendschap en meer naar de klote binnen enkele maanden. Maar goed begrijp nu dat bepaalde dingen niet zo makkelijk konden gaan zoals ik het zou graag had willen zien.

Ben ook wel wat veranderd. Was altijd redelijk verlegen en stil. Heb o.a. door dit een veel positievere houding. Ik geniet van alles en heb schijt aan wat andere mensen daarvan denken.

Het leven is zo heerlijk. Natuurlijk mag je je zo nu en dan klote voelen door een kapotte relatie, of omdat je geen relatie meer hebt gehad. Maar laat je er niet te lang door leiden. Wees positief, dan komt de rest ook allemaal wel. En anders maar niet!!
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:23:06 #190
94676 Garisson72
pi_51845162
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:52 schreef MNR het volgende:

Daar heb ik geen pasklaar antwoord op, daar moet ik even over nadenken.
Maar dat hou je kennelijk voor jezelf?
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:

de meesten hebben hier zoiets van.. bekenden.. i don't care
*proest
Alsof er iets zou zijn om je voor te moeten schamen als je single bent....
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef TommyGun het volgende:

Ik mag eigenlijk niet klagen, en heb ook altijd genoeg steun gehad en krijg nog steeds volop steun van vrienden maar een leuke dame mag toch wel in mijn leven treden . Ik heb al ervaren dat zo iemand mij een positiever mens kan maken.
Nooit een goed teken als iemand aangeeft dat zijn geluk afhangt van iemand anders, imo.
Da's vragen om problemen.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef student_van_het_leven het volgende:

Ben ook wel wat veranderd. Was altijd redelijk verlegen en stil. Heb o.a. door dit een veel positievere houding. Ik geniet van alles en heb schijt aan wat andere mensen daarvan denken.

Het leven is zo heerlijk. Natuurlijk mag je je zo nu en dan klote voelen door een kapotte relatie, of omdat je geen relatie meer hebt gehad. Maar laat je er niet te lang door leiden. Wees positief, dan komt de rest ook allemaal wel. En anders maar niet!!
+10 herkenbaar!
Volgens mij heb ik sinds het uitgaan van mijn laatste relatie hetzelfde proces doorgemaakt als jij, en tot dezelfde conclusie gekomen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:25:29 #191
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51845222
quote:
blablabla
Je laten gebruiken is niet eens zo erg zolang jij ook krijgt wat je wilt
Thinking about thinking of you.
pi_51845947
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Maar dat hou je kennelijk voor jezelf?
Nee, dat is het niet. Zat vanmorgen nog even te denken of ik erop zou posten (evenals gisteravond), maar de waarheid is gewoon dat ik het niet weet. Ik heb geen idee.. daarom had ik nog niets gepost.
pi_51846127
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
je lijkt wel bang voor je eigen reacties, voor je eigen persoonlijkheid. vertrouw je jezelf daar zo weinig in?Ik heb er zelf ook een tijd zoveel over nagedacht, tot ik merkte dat ik de boel een beetje aan het over-analyseren was en vergat dat je de teugels ook gewoon kunt laten vieren. Een beetje vertrouwen durft te hebben in de goede afloop.
Okay, er nu nog eens bij stilstaand, ik probeer bij mezelf tegenwerpingen te vinden die bovenstaande bestrijden, maar het lukt me niet om er 1 te verzinnen waar ik achter sta.. ik ben idd bang voor mijn eigen reacties, mijn eigen persoonlijkheid. Ik ben bang dat als ik zwaar verliefd word en me dan gedraag zoals ik me zou willen gedragen, die ander keihard van me wegrent. Is dat een eerlijk antwoord?

En ik heb geen idee wat ik daartegen kan doen.

[Edit:] dit beeld heb ik nooit gehad van mezelf, totdat mijn relatie uitging.. waarvan ik nog steeds het gevoel heb dat ik daarin gefaald heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door MNR op 26-07-2007 10:08:31 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:15:54 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51846438
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef MNR het volgende:

Okay, er nu nog eens bij stilstaand, ik probeer bij mezelf tegenwerpingen te vinden die bovenstaande bestrijden, maar het lukt me niet om er 1 te verzinnen waar ik achter sta.. ik ben idd bang voor mijn eigen reacties, mijn eigen persoonlijkheid. Ik ben bang dat als ik zwaar verliefd wordt en me dan gedraag zoals ik me zou willen gedragen, die ander keihard van me wegrent. Is dat een eerlijk antwoord?

Ik denk dat iedereen die angst op een bepaalde manier wel heeft. Heftige emoties zijn eng...de controle verliezen is eng...en als je verliefd bent, ben je kwetsbaar, en loop je altijd het risico gekwetst te worden...
Ik denk dat dat niet erg is, en dat je er weinig tegen kan doen, behalve het accepteren...
Wat je wel kan doen is zorgen dat je zeker weet dat je met de consequenties om kan gaan...dat je je alleen ook wel redt...dat je alleen ook gelukkig kan zijn...dat je je bewust bent van het risico dat je neemt, en er bewust voor kiest, inclusief de eventuele consequenties...dan overkomt het je niet, maar neem je er op een bepaalde manier controle over, voor zover dat kan... en als het misloopt, dan loopt het mis...je weet het pas zeker als je het probeert, en dat is altijd nog beter dan het helemaal maar niet proberen...

ofzo

[edit:] Ik realiseer me dat ik dat vroeger ook wel had die angst, maar tegenwoordig helemaal niet meer. Ik ben wie ik ben en ik ga me niet anders voordoen. Als iemand anders daar iets tegen heeft, is dat niet mijn probleem...

[ Bericht 7% gewijzigd door Abbadon op 26-07-2007 10:29:56 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:28:52 #195
94676 Garisson72
pi_51846798
quote:

Okay, er nu nog eens bij stilstaand, ik probeer bij mezelf tegenwerpingen te vinden die bovenstaande bestrijden, maar het lukt me niet om er 1 te verzinnen waar ik achter sta.. ik ben idd bang voor mijn eigen reacties, mijn eigen persoonlijkheid. Ik ben bang dat als ik zwaar verliefd word en me dan gedraag zoals ik me zou willen gedragen, die ander keihard van me wegrent. Is dat een eerlijk antwoord?

[Edit:] dit beeld heb ik nooit gehad van mezelf, totdat mijn relatie uitging.. waarvan ik nog steeds het gevoel heb dat ik daarin gefaald heb.
Absoluut een heel eerlijk antwoord.
Alles staat of valt denk ik bij de mate waarin je tevreden en blij bent met jezelf. Je bent zelf namelijk de enige persoon op aarde waarvan je zeker weet dat die jou nooit zal laten vallen.
Als je dus zorgt dat je helemaal blij bent met jou en je leven, dan is dat je vangnet, de basis waar je altijd op kunt terugvallen. Dan kun je dus ook "risico's" lopen wanneer je de teugels wat laat vieren rondom een ander persoon. (en ws kom je er dan achter dat die risico's bij nader inzien toch niet zo heftig waren... )

Je moet er ook weer voor oppassen om jezelf niet enorm te gaan tegenhouden in je natuurlijke gedrag rondom andere mensen. Als jij zo hartstochtelijk bent in je verliefdheid als je nu beschrijft, dan is dat zo - dat ben jij. 't Is nog iets om trots op te zijn ook, vind ik. Zonde als je dat probeert in te dammen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:35:20 #196
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51846987
wat zijn we het weer eens, Garisson
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:45:05 #197
94676 Garisson72
pi_51847287
haha, GMTA zeggen ze dan hè!
pi_51847346
Ik vind 't trouwens niet sneu om single te zijn
alleen dat 't speciaal een naam moet hebben is zo overdreven
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:52:03 #199
94676 Garisson72
pi_51847492
quote:
Heb je het idee dat je 'gefaald' hebt omdat je bent zoals je beschrijft, dus zo Headfirst into the Hurricane-verliefd wordt?

Overigens, het is imo niet mogelijk te falen in een relatie - als het goed is ben je in een relatie zoals je bent en als dat niet blijkt te werken, dan pasten jullie kennelijk niet (meer) bij elkaar. Meer niet.

Nog meer overigens, ben je nog steeds bezig met die relatie en de reden van het uitgaan? Ms ben je nog niet klaar met het verwerken daarvan... hoe dan ook, het lijkt mij gezonder om positief richting toekomst te kijken. Bygones be bygones.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:55:49 #200
94676 Garisson72
pi_51847602
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha, Hoe zou je het dan willen benoemen? Relatielozen? Alleengaanden?
Op één of andere manier moet je het toch kunnen duiden, anders wordt het denk ik wat moeilijk communiceren.

Eigenlijk vind ik aan het woord Single helemaal niet zo'n negatieve connotatie hangen.
pi_51847700
gewoon
nee-ik-heb-geen -vriendje-wat-dan

donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:02 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51847757
quote:
wat is sneu vind zijn mensen die een relatie hebben omdat ze niet alleen willen zijn...

dat zijn overigens vaak dezelfde mensen die vinden dat je medelijden verdient als je alleen bent...
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:37 #203
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51847769
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon
nee-ik-heb-geen -vriendje-wat-dan

wat sneu
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:04:44 #204
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51847853
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is sneu vind zijn mensen die een relatie hebben omdat ze niet alleen willen zijn...

dat zijn overigens vaak dezelfde mensen die vinden dat je medelijden verdient als je alleen bent...
Ik ga geen relatie starten om gewoon een relatie te hebben. Ik ken mensen die het doen en ik vind dat gewoon nep, ik zou dat niet kunnen.

Ik vermaak me net zo goed als m'n vrienden die een vriendin hebben, dus veel medelijden hoeven ze niet te hebben.
pi_51847896
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mwhahaha

nee van mij hoeft t niet
kun je tenminste zoenen met wie je leuk vind haha
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:08:14 #206
88139 JoeyT
pi_51847964
You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over
Damn all these beautiful girls
They only wanna do your dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

http://youtube.com/watch?v=Lt6o8NlrbHg

pi_51848705
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
geen zomerliefde gevonden tijdens m'n vakantie dus .
Tap tap tap
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:40:48 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51848910
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
Tegenvaller...en dan heb je nog zo je best gedaan! 't is een schande!
pi_51849060
quote:
Je mag anders gerust wat foto's hier posten hoor..
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:50:21 #210
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51849172
Normaal zijn Italianen mannen, daar toch vrij gevoelig voor
pi_51850471
Ik snap niet wat er zo leuk is aan blond haar Mijn bruine haar is ook leuk
pi_51850790
FREEEEEEEEDOMMMM ftw.
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:07:37 #213
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51851353
quote:
Ook geen gesis gehoord?
pi_51851561
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan blond haar Mijn bruine haar is ook leuk
blond haar komt niet zo heel veel voor in italie .
Tap tap tap
pi_51851569
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ook geen gesis gehoord?
wat betekent dat dan?
Tap tap tap
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:56:23 #216
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51852946
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:

wat betekent dat dan?
Tja, soort van aandacht trekken, flirten. Maar misschien dat ze dat alleen in Napels doen, m''n zus werd er gek van
pi_51853023
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

blond haar komt niet zo heel veel voor in italie .
Mijn bruine haar noemen zij daar trouwens ook blond haha
pi_51853124
gesis als
psssssssssssssssssscht pscccccccccccccccccccht
cioa bella pssssssssssssssssscht ?

was in italie met een witblond meisje van 1.85 en cup E (en slank)
nou.. je raad het al... ik werd niet lastig gevallen
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:08:18 #219
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51853379
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gesis als
psssssssssssssssssscht pscccccccccccccccccccht
cioa bella pssssssssssssssssscht ?
Dat ja
pi_51853565
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat ja
ja, door zwervers .
en vieze mannetjes bij kraampjes die zowat je hele hand aflikken als je ze wilt betalen. het liefst gooide ik het geld gewoon naar ze.
Tap tap tap
pi_51854110
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef Abbadon het volgende:
Wat je wel kan doen is zorgen dat je zeker weet dat je met de consequenties om kan gaan...dat je je alleen ook wel redt...dat je alleen ook gelukkig kan zijn...dat je je bewust bent van het risico dat je neemt, en er bewust voor kiest, inclusief de eventuele consequenties...dan overkomt het je niet, maar neem je er op een bepaalde manier controle over, voor zover dat kan...
De laatste keer ging ik ervan uit dat het toch niet stuk zou gaan. Stond er niet eens bij stil. Maar wat je schrijft over consequenties... vinger op de zere plek. En ik wil idd nu eerst helemaal alleen gelukkig worden (lees: vorige relatie achter me laten).
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
Absoluut een heel eerlijk antwoord.
quote:
Alles staat of valt denk ik bij de mate waarin je tevreden en blij bent met jezelf. Je bent zelf namelijk de enige persoon op aarde waarvan je zeker weet dat die jou nooit zal laten vallen.
True, daarom is het ook zo belangrijk om tevreden te zijn met jezelf. Ik ben tevreden met mezelf
(en ik snap ook heel goed waarom er mannen achter me aanzitten )
quote:
Je moet er ook weer voor oppassen om jezelf niet enorm te gaan tegenhouden in je natuurlijke gedrag rondom andere mensen. Als jij zo hartstochtelijk bent in je verliefdheid als je nu beschrijft, dan is dat zo - dat ben jij. 't Is nog iets om trots op te zijn ook, vind ik. Zonde als je dat probeert in te dammen!
Hahaha. Ik ben dat idd, dat heb je goed tussen de regels door gelezen.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je het idee dat je 'gefaald' hebt omdat je bent zoals je beschrijft, dus zo Headfirst into the Hurricane-verliefd wordt?
Nee en ja. Aan de ene kant vind ik van niet, bedoel, er is niets mis met verrtrouwen en daar naar leven. Aan de andere kant wel.. ik weiger gewoon te geloven dat we niet bij elkaar passen/pasten. Hij had gewoon zijn bek open moeten trekken.
quote:
Nog meer overigens, ben je nog steeds bezig met die relatie en de reden van het uitgaan? Ms ben je nog niet klaar met het verwerken daarvan... hoe dan ook, het lijkt mij gezonder om positief richting toekomst te kijken. Bygones be bygones.
Iedere keer als hij contact met me opzoekt, ben ik bezig met de reden van het uitgaan ja. En van de week nam hij zijn nieuwe 'vriendin' mee naar ons huis (we wonen in hetzelfde studentencomplex) en als ik dan 's avonds op mijn kamer ben, denk ik idd: "okay, hij ligt nu een ander te neuken" en dan ben ik er ook mee bezig. Al helemaal omdat ik dan denk: "jeej, hoe kun je haar nu nemen? Ik ben echt veel bijzonderder, leuker, aantrekkelijker en liever als zij".

Afgezien van die momenten, kan ik het wel loslaten. Maar als hij thuis mèt haar is of contact met me zoekt...
quote:
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk vind ik aan het woord Single helemaal niet zo'n negatieve connotatie hangen.
We zijn geen 15 meer
Toen ging dat idd nog zo: "heb jij geen vriendje/vriendinnetje? "

Single mannen juist heel aantrekkelijk
pi_51854180
hahaha
nou ja.. ik ga er vanuit dat als ik met een jongen aan het zoenen ben dat hij geen vriendin heeft
en dat hij boven de 18 is
maar misschien moet ik dat voortaan wel vragen.

hoi. ben jij single. ?

pi_51854208
o eerst zo een leuke jongen..
aan t praten en zo..
en hij.. hoe oud ben je.. en ik 19..
en hij.. o ik ben 17

en ik.. fuck nou en ?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:54:10 #224
94676 Garisson72
pi_51854980
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef MNR het volgende:

True, daarom is het ook zo belangrijk om tevreden te zijn met jezelf. Ik ben tevreden met mezelf
Gaan we nou arrogant worden?
quote:
Nee en ja. Aan de ene kant vind ik van niet, bedoel, er is niets mis met verrtrouwen en daar naar leven. Aan de andere kant wel.. ik weiger gewoon te geloven dat we niet bij elkaar passen/pasten. Hij had gewoon zijn bek open moeten trekken.
Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
quote:
Iedere keer als hij contact met me opzoekt, ben ik bezig met de reden van het uitgaan ja. En van de week nam hij zijn nieuwe 'vriendin' mee naar ons huis (we wonen in hetzelfde studentencomplex) en als ik dan 's avonds op mijn kamer ben, denk ik idd: "okay, hij ligt nu een ander te neuken" en dan ben ik er ook mee bezig. Al helemaal omdat ik dan denk: "jeej, hoe kun je haar nu nemen? Ik ben echt veel bijzonderder, leuker, aantrekkelijker en liever als zij".

Afgezien van die momenten, kan ik het wel loslaten. Maar als hij thuis mèt haar is of contact met me zoekt...
Ja als je constantinu met hem wordt geconfronteerd en dientengevolge dus met jullie voorbije relatie, wordt het moeilijk om afstand te nemen. Al zou het dan nog steeds mogelijk moeten zijn om naar een gedachte als 'hij ligt nu met haar te neuken, en ik heb lekker mijn eigen ding.' te gaan. Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
quote:
but of course we are.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:12:38 #225
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51855673
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef MNR het volgende:

De laatste keer ging ik ervan uit dat het toch niet stuk zou gaan. Stond er niet eens bij stil. Maar wat je schrijft over consequenties... vinger op de zere plek. En ik wil idd nu eerst helemaal alleen gelukkig worden (lees: vorige relatie achter me laten).
da's het dubbele aan een relatie...je gaat erin met de gedachte dat het voor altijd is (waarom zou je er anders aan beginnen?) maar de waarheid is anders, en dat komt dan alsnog onverwachts en voelt alsof je faalt...
quote:
(...all that, en ook nog zo bescheiden )

maar tevreden is nog niet hetzelfde als gelukkig kun je nagaan hoeveel mannen er dan achter je aan zullen zitten...
quote:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...
pi_51856025
Heb 1,5 week geen internet gehad dus ben even weg van weggeweest

hoe dan ook ik nog steeds single en helaas nog geen einde in het verschiet maar we kijken rustig verder.
pi_51859222
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh jij had 2 dagen geleden een berichtje geplaatst? of gister? geen mailtje gehad
(dawg)
Que?
pi_51859959
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
pi_51860009
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
pi_51860399
ja in mn fotoboek
pi_51860453
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
Gaan we nou arrogant worden?
Neuj, dat is gewoon een Response.write(zelfreflectie)
quote:
Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.
quote:
Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
quote:
but of course we are.
LOL!!
Zeer zeker!

En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Abbadon het volgende:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...
MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden )"
pi_51860456
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja in mn fotoboek
Oh dat. Ja, een heul erg diepgaand berichtje.
pi_51868624
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.

Wat lenzen en een nieuw kapsel al niet kunnen doen man!
Complimentjes tot en met.

Feels good being me
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:21 #234
101353 mrbox
Miep miep
pi_51868773
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.

Feels good being me
Kijk super
bril had ook wel wat hoor
pi_51870147
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!

Feels good being me
Ah, vandaar dat je het fobo af aan het struinen bent? Zodat iedereen je nieuwe piccies ziet?
  donderdag 26 juli 2007 @ 23:10:35 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51871229
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:

MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden )"
in alle bescheidenheid; inderdaad!
pi_51872873
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:04:40 #238
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51873099
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef dawg het volgende:
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
nope, zegt me niks
pi_51873298
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschap Blijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet )

Als ik weer eens op m'n ziel ben getrapt baal ik er wel van, dan noem ik mezelf naief. Maar ik kan me niet inleven in mensen die aan een stuk door het ene matig interessante projectje met het andere afwisselen, voortdurend afstand houden, voorzichtig en berekenend te werken gaan. LEEF!, denk ik dan. Vind je iemand te gek, ga ervoor! En zo niet, dan niet, dan ben je toch gewoon alleen, lijkt mij beter dan een matig interessante figuur naast je op de bank te hebben....

Ik vind niet snel een man uitsteken boven "leuk om als gewone vrienden mee om te gaan, maar meer ook niet". Die weinige keren dat ik dat wel vind, reken maar dat ik me er headfirst in stort. En af en toe enorme brokken maak, that's part of the game
pi_51873473
Italiaanse vrouwen reageren trouwens ook hevig op twee meter lange, hoogblonde Nederlandse mannen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:19:10 #241
166669 dvunz
pi_51873528
word er nog bietje gebatst hiezo?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:32:07 #242
94676 Garisson72
pi_51878442
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:

Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.

Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les. Accepteer dat jullie kennelijk niet de juiste persoon voor elkaar waren. En weet dat je het de volgende keer heel anders gaat doen! maar gezien je vorige posts zit je al redelijk op die koers.
't Klinkt triviaal misschien, maar ik heb dit zelf al een paar keer doorgemaakt en ik weet zeker dat je deze 'inzichten' na zo'n ervaring nodig hebt voordat je het achter je kunt laten en weer richting horizon kunt kijken!
quote:
En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense... ). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande. So thanks!
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
nee, dat is in KPD. U bent abuis, monneer.
pi_51887431
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschap Blijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet )

[*cut*]
Hey, een oude bekende! Leuk je weer eens te zien Thaleia
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef Garisson72 het volgende:
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les.
Ik geloof dat ik hem 'al' ( ) begin te snappen.
quote:
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense... ). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande. So thanks!
Theatraal, haha. Schitterend!
Graag gedaan, ik ventileer slechts mijn mening (so, thank yourself).

Maar jongens, ik ben echt moe (gisteravond weer te lang gezellig zitten kletsen)
(ben blij dat het dadelijk borrel is, daarna weekend en ga nu weer aan de slag)

Mensen nog leuke plannen voor het weekend? Of batsplannen? (of '-kansen' voor de gewillige lezer )
pi_51888109
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
Mensen nog leuke plannen voor het weekend?
Ikea
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18:31 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_51888130
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ikea
Leuk, tussen alle stelletjes.
For great justice!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:23:51 #246
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_51888371
quote:
schande !!
wat?
pi_51888634
quote:
Ikea
Ow leuk! Als ik geld over zou hebben deze maand, zou ik ook naar de Ikea gaan na het lezen van jouw post. Er is toch niets heerlijker dan naar hartelust shoppen! Heer-lijk! Gewoon je halve huis opnieuw inrichten. Lekker hoor!
pi_51888940
quote:

[..]

Ikea
Stapel...bed?
pi_51891248
Ik heb een heerlijk bed, dat wordt zeker niet vervangen Nee, ik moet vooral allemaal van die kleine onzindingen: ladenkastjes, ophangrekjes. En we gaan er lunchen

Verder zondag werken en vanavond koken voor twee vrienden. Dat doet me eraan denken dat ik weleens mag beginnen aan de guacamole
pi_51892628
Internetdate loopt fataal af

Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:53:00 #251
101353 mrbox
Miep miep
pi_51893546
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef OldJeller het volgende:
Internetdate loopt fataal af

Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
Moet wel een beetje een uitdaging blijven natuurlijk
pi_51894469
tja maar de uitdaging om in leven te blijven is iets te veel van het goede
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:11:44 #253
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51896964
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
Batsen

noem je dat echt zo???? En dat durf je ook hardop zo te noemen.....

kan me niet indenken dat er nog een zelfrespecterend iemand over je heen wil als je sex 'batsen' noemt
Miauw
pi_51897043
bumsen?
Tap tap tap
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:18:34 #255
94676 Garisson72
pi_51897138
ik prefereer 'ketsen'.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:33:18 #256
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51897522
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
ik prefereer 'ketsen'.
Miauw
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:37:04 #257
94676 Garisson72
pi_51897610
nee, niet hand-tegen-hand-ketsen...
pi_51897720
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef Garisson72 het volgende:
nee, niet hand-tegen-hand-ketsen...
LOL!!

Als iemand het woord 'batsen' in de woord neemt in een gesprek met mij, begin ik dus gewoon keihard te lachen!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:44:36 #259
94676 Garisson72
pi_51897816
Ik zou het ook niet met droge ogen kunnen zeggen denk ik.
Maar goed, ik ben dan ook geen jumpstylende vmbo'er.
pi_51898270
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"

Pretty please ... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:03:57 #261
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51898314
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"

Pretty please ... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:17:40 #262
94676 Garisson72
pi_51898661
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:

ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
pi_51898674
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?
<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>
pi_51898723
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
Hmmmm... nee
Wel heb ik een zwak voor accenten en leuke stemmen (herken je persoonlijkheid in).

Het is zo leuk om vrijgezel te zijn, je kunt over ieder type man fantaseren wat je maar wilt
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:27:24 #265
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51898884
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:28:05 #266
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51898893
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef MNR het volgende:

[..]

<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>
*noteert*

pi_51899006
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Abbadon het volgende:
hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!
Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaan

LOL!! Echt Gari, nu heb ik flashback aan Jan
(ik luisterde dat vroeger wel eens stiekem voor t slapen gaan. De meeste die een gedicht schreven waren echt *zo* desperate!!)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:38:49 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51899128
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:33 schreef MNR het volgende:

Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaan
I know redelijk kansloos wel...maar ook wel grappig
quote:
LOL!! Echt Gari, nu heb ik flashback aan Jan
(ik luisterde dat vroeger wel eens stiekem voor t slapen gaan. De meeste die een gedicht schreven waren echt *zo* desperate!!)
Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNR

MNR [betekenisvolle stilte] je weet [betekenisvolle stilte] dat ik van je hou
je ogen [betekenisvolle stilte] zijn [betekenisvolle stilte] blauw
ik blijf [betekenisvolle stilte] je altijd [betekenisvolle stilte] trouw
omdat [betekenisvolle stilte] ik zoveel [betekenisvolle stilte] van je hou
dus zeg ik [betekenisvolle stilte] nu [betekenisvolle stilte] tegen jou
dat ik [betekenisvolle stilte] ontzettend [betekenisvolle stilte] van je hou

oprechte emotie
pi_51899228
Een haiku heeft nog meer diepgang
pi_51899351
Het is trouwens wel de eerste keer dat iemand een gedicht voor me schrijft

Hey ToTje!!!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:48:43 #272
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51899379
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef MNR het volgende:
Een haiku heeft nog meer diepgang
hee, 't is candlelight...het gaat om de emotie, en de stem van jan...zonder die dingen blijft er inderdaad niet veel meer over dan wat opgewarmde lucht, verpakt in een ballon van sinterklaasrijm...

maar goed, ik zal nog eens moeite doen

vrijdag 27 juli 2007 @ 21:54:39 #273
94676 Garisson72
pi_51899560
ik luisterde altijd Candlelight als ik moeite had met de stoelgang.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:55:28 #274
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51899578
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat iemand een gedicht voor me schrijft
dat klinkt al beter
pi_51899738
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik luisterde altijd Candlelight als ik moeite had met de stoelgang.
ROTFLOL!!!
Serieus, ik moest echt even hilarisch hard lachen!!!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:03:44 #276
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51899828
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

I know redelijk kansloos wel...maar ook wel grappig
[..]

Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNR

MNR [betekenisvolle stilte] je weet [betekenisvolle stilte] dat ik van je hou
je ogen [betekenisvolle stilte] zijn [betekenisvolle stilte] blauw
ik blijf [betekenisvolle stilte] je altijd [betekenisvolle stilte] trouw
omdat [betekenisvolle stilte] ik zoveel [betekenisvolle stilte] van je hou
dus zeg ik [betekenisvolle stilte] nu [betekenisvolle stilte] tegen jou
dat ik [betekenisvolle stilte] ontzettend [betekenisvolle stilte] van je hou

oprechte emotie
't is maar goed dat ik een sterke blaas heb en niet net een slok van m'n bier nam

Echt
Miauw
pi_51899893
Kheb echt een retedruk weekend.
Vanavond vroegen vrienden of ik mee ging wat drinken, maar ik ben echt kapot van deze werkweek. Maak effetjes 48 uur in 6 dagen tijd dus .. phoephoe valt niet mee.
Morgen met mijn meiden lekker los in een kroeg/danscafe waar ik nooit geweest ben, maar waarvan ik goede verhalen hoor. Eerst lekker daar tutten met zijn allen en dan op pad!
Zondag lekker uitslapen, en daarna naar een markt hier in de buurt met mijn stiefmama om weer eens bij te kletsen.. en daarna nog iets aan school en aan het huishouden hier doen als ik daar de puf nog voor heb.

En maandag om half 8 gaat de wekker weer ....
pi_51900084
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef Lips het volgende:
't is maar goed dat ik een sterke blaas heb en niet net een slok van m'n bier nam
Echt
Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval wel
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:18:04 #279
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51900190
vrouwen *zucht*

wat een stukje slechte poëzie al niet kan doen...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:20:44 #280
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51900260
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval wel
Ik zou dan ook in m'n broek zeiken van het lachen, maar ik zou het absoluut schattig vinden!!
Denk dat ik het zelfs in zou lijsten
Miauw
pi_51904382
Twinkle20 is wel hot zonder bril
pi_51904439
vroeger als ik niet kon slapen luisterde ik altijd candlelight
pi_51908429
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Twinkle20 is wel hot zonder bril
Ooooooooow sweedy .. Dus het klinkt niet arrogant als ik zeg dat ik mezelf nu nog mooier vind?
Ik hou van mij!
pi_51908798
... hoor je nooit zingen
(of de wat serieuzere versie)

[ Bericht 27% gewijzigd door MNR op 28-07-2007 10:46:05 ]
pi_51910121
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 10:14 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ooooooooow sweedy .. Dus het klinkt niet arrogant als ik zeg dat ik mezelf nu nog mooier vind?
Ik hou van mij!
nee want op die 1e 2 fotos vind ik je een leuk meisje en op die andere een nerd met een bril
Je ziet er idd veel leuker uit en dat mag je ook wel vinden
pi_51911102
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik zou een echt gedicht schrijven. En dat haar uiteraard niet laten lezen.
pi_51916205
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik zou een echt gedicht schrijven. En dat haar uiteraard niet laten lezen.
Dat klinkt heel logisch dawg, héél logisch
pi_51916244
Nouja, gedichten die ik schrijf zijn meestal nogal persoonlijk, dus ik zal ze niet snel laten lezen, als zij het onderwerp is.
pi_51916329
Waarom niet?
pi_51916415
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:18 schreef MNR het volgende:
Waarom niet?
Heb daar niet echt een goede reden voor. Ik schrijf ze voor mezelf ook.
pi_51916479
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:21 schreef dawg het volgende:
Heb daar niet echt een goede reden voor. Ik schrijf ze voor mezelf ook.
Ahhh...

Maar dat is jammer dat je er geen goede reden voor hebt. Zou niet inzien waarom je haar zoiets leuks en persoonlijks zou ontnemen.
pi_51916522
Ik zou het wel beetje sad vinden als iemand met zo een simpel gedichtje aan kwam zetten Maar dat ben ik
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:26:21 #293
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51916600
Ik ben al verkocht als ze het met een pen op papier zetten!
Miauw
pi_51916795
Deze vond ik vanmorgen (toen ik voor Twinkle20 dat nummer op ging zoeken). Echt *zo* schattig! Het jochie is misschien 14of zo? (in ieder geval nog jong), maar het is zo lief.

Vroeger op de basisschool gaven we ook altijd van die briefjes door. Je weet wel "wil jij met mij?". Als ik zo'n briefje kreeg, las ik hem niet, keek ik niet welke naam erop stond en gaf ik hem altijd door. Ik was zo verlegen. Al gaf ik hem eerst links door en kreeg ik hem weer terug, gaf ik nog terug door naar rechts. En die jongen maar denken dat ik hem niet leuk vond.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:40:05 #295
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51916997
Dat filmpje is echt TE schattig
Miauw
pi_51917417
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Ahhh...

Maar dat is jammer dat je er geen goede reden voor hebt. Zou niet inzien waarom je haar zoiets leuks en persoonlijks zou ontnemen.
Ik sta uiteraard wel open voor omkoping.
pi_51917427
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou het wel beetje sad vinden als iemand met zo een simpel gedichtje aan kwam zetten Maar dat ben ik
Mijn gedichten zijn niet simpel.
pi_51917510
Dat filmpje. Knap gemaakt, ik zou het niet kunnen.
pi_51923224
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef dawg het volgende:
Ik sta uiteraard wel open voor omkoping.
Zeg... kreeg ik niet nog een bos bloemen van jou?
omkoping - bos bloemen = gedicht
pi_51923310
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Zeg... kreeg ik niet nog een bos bloemen van jou?
omkoping - bos bloemen = gedicht
Had je gelijk dan? Anders krijg ik een date.
pi_51923670
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef dawg het volgende:
Had je gelijk dan? Anders krijg ik een date.
Okay, dan maken we er serieus werk van. Stuur jij de PM of ik?

*ziet nu al die gezichten al voor zich als ze haar bos bloemen ontvangt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')