doe maar, als je denkt dat dat helptquote:
tja...maar hij ziet alles door een roze bril, wordt gedragen op de vleugels van de liefde, hoort haar stem in het zingen van vogels en het zuchten van de wind....reddeloos verloren...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
wel lichtelijk naïef van hem, als hij geen bui ziet hangen dan. Zoals hier al eerder gezegd: een vrouw die smst 'ik wil je spreken, heb je wat te vertellen' spells bad news...
vraag 1: zijn haar gevoelens voor jou wederzijds?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit in de situatie gezeten heeft dat een meisje je ongeveer de liefde verklaard maar dat ze wel zelf nog een vriend heeft.Ik vind het nu een beetje lastige situatie om aan te pakken
Tis wel fout van haar als ze met jou iets begint als ze haar relatie niet afkapt, maar dat is niet jouw verantwoording wanneer er wat gescharreld wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit in de situatie gezeten heeft dat een meisje je ongeveer de liefde verklaard maar dat ze wel zelf nog een vriend heeft.Ik vind het nu een beetje lastige situatie om aan te pakken
1. Ik weet niet goed hoe ik me erbij moet voelen. Toen ze pas een relatie had met die jongen (en ik dat nog niet wist) heb ik wel openlijk met haar geflirt en haar toen een jaar minder gezien. Het is een leuk meisje, alleen ik ken haar niet zo goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vraag 1: zijn haar gevoelens voor jou wederzijds?
vraag 2: is zij bereid het uit te maken met haar huidige vriendje?
vraag 3: kun je nog met jezelf leven als je haar helpt met vreemdgaan?
Van een beetje flirten ben ik niet vies, ze moet zelf haar eigen relatie afkappen als ze dat echt wil. Maar dan moet ik ook voor mezelf gaan bepalen wat ik wil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tis wel fout van haar als ze met jou iets begint als ze haar relatie niet afkapt, maar dat is niet jouw verantwoording wanneer er wat gescharreld wordt.
Indien je echt serieuze interesse in haar hebt zou ik persoonlijk wel willen dat ze eerst haar relatie afkapt voordat er verder wordt gegaan. Als ze dat niet doet zou ik afstand bewaren.
Ja het is zo ingewikkeld als je het zelf maaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef Abbadon het volgende:
dan is het duidelijk...aangeven dat je haar wel leuk vind, maar niet zo goed kent, en dat je zeker niets mer haar wil als ze nog een relatie heeft....
als zij het dan uitmaakt: prima..
zo niet: ook prima, het is niet alsof je verliefd bent...
het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt...
Hierbij een virtuele..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:21 schreef mrbox het volgende:
Single zijn is ff niet leuk..
k'heb zo zin in een knuffel nu![]()
I know...en vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ja het is zo ingewikkeld als je het zelf maaktalleen mijn ervaringen met liefde zijn nooit simpel en makkelijk
grappigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o van mij mag je wel een knuffel
een beertje of een andere?
*zucht* Dankjequote:
Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |