abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51783409
okee even kort..
een jongen die denkt dat het mijn (ex)vriend weet ik t is
ook heel claimerig maar verder wel aardig
doet hij achter iemands rug om raar
zeg ik dat
heb ik het gedaan mag ik branden in de hel blabla

maar toen bedacht ik ook.. fijn nu ben ik eindelijk wel van hem af !
en fijn! ik heb 2 jongens die wel leuk (en normaal) zijn!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:43:55 #102
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51783561
ok duidelijk

min of meer...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51784275
mwhahaha
ik wil het wel PMen
pi_51784613
Wacht even; die jongen denkt dat hij mogelijkerwijs jouw vriend en/of ex-vriend is?
En nou doet hij raar, en heb jij het gedaan omdat je er wat van gezegd hebt? Hier ga ik even voor zitten
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:23:38 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51784793
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mwhahaha
ik wil het wel PMen
doe maar, als je denkt dat dat helpt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51787259
= dubbel post =
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51787265
Okay, hij loopt dus net de deur hiet uit. Ik ga hem niet achterna lopen, dat vind ik niet gepast (zit op mijn afstudeerstage). Net maar gesmst dat ik hem vanavond wil spreken, dat ik hem wat wil vertellen. Nu nog even afwachten of hij daar tijd voor heeft.

Voordat hij net wegliep, gaf hij nog zo'n zoen in de lucht.. volgens mij heeft hij het echt niet door. Nou ja, ik denk dat hij het nu wel door heeft. En heb ook al in mijn hoofd zitten wat ik hem wil vertellen, dus komt allemaal goed. Nu nog afwachten hoe hij daarop gaat reageren.
pi_51787408
Ah, we hebben al reactie. Hij wil vanavond wel langskomen (bij mij thuis). Heb gezegd dat ik ook best in [plaatsnaam] af wilde spreken als dat voor hem makkelijker was. Denk dat bij mij thuis niet echt de perfecte lokatie is, neutraal terrein lijkt me beter.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:48:48 #109
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51787485
hij heeft duidelijk geen flauw idee, de arme jongen...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:54:29 #110
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51787649
wel lichtelijk naïef van hem, als hij geen bui ziet hangen dan. Zoals hier al eerder gezegd: een vrouw die smst 'ik wil je spreken, heb je wat te vertellen' spells bad news...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:56:27 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51787701
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
wel lichtelijk naïef van hem, als hij geen bui ziet hangen dan. Zoals hier al eerder gezegd: een vrouw die smst 'ik wil je spreken, heb je wat te vertellen' spells bad news...
tja...maar hij ziet alles door een roze bril, wordt gedragen op de vleugels van de liefde, hoort haar stem in het zingen van vogels en het zuchten van de wind....reddeloos verloren...

als een lammetje naar het slachtblok...
pi_51787730
Dat weet ik niet, het zou wel reëel zijn om nu iets te vermoeden. Maar goed, ik weet precies wat ik ga zeggen en zal zorgvuldig met zijn gevoelens omgaan en duidelijk zijn. Gisteren maakte ik me nog wel zorgen en voelde ik me schuldig, maar nu besef ik me goed dat ik niet verantwoordelijk ben voor zijn gevoelens hierin.

[Edit:]Ok... voel me toch wel l*llig, maar tijdens het gesprek zal ik me vasthouden aan bovenstaande gedachte (anders raakt hij helemaal in de war). Aan de ene kant ben ik blij dat ik zo'n emo-meid ben, ik heb nu eenmaal geen hart van steen, maar aan de andere kant? Ik zou echt wel toe willen geven omdat ik dat mezelf ook zou gunnen als ik gek op iemand zou zijn. Maar dat is geen juist uitgangspunt natuurlijk (n.b. dit is geen verkapt ik-twijfel maar meer inlevingsvermogen, altruisme)

[ Bericht 43% gewijzigd door MNR op 24-07-2007 17:07:59 ]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:17:29 #113
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51788297
MNR, je bent een schat, maar je bewijst hem er inderdaad geen dienst mee door genuanceerd te gaan doen...je bent niet verantwoordelijk voor zijn gevoelens, en je kan je eigen gevoelens ook niet dwingen...natuurlijk is het lullig, maar daar ontkom je niet aan...afwijzing is nooit leuk...duidelijkheid is het belangrijkste, en je doet dit gewoon op de enige juiste manier

..en misschien was mijn pakketje metaforen wat overdreven
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:21:09 #114
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51788387
Is er hier toevallig iemand die ooit in de situatie gezeten heeft dat een meisje je ongeveer de liefde verklaard maar dat ze wel zelf nog een vriend heeft.

Ik vind het nu een beetje lastige situatie om aan te pakken
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:31:30 #115
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51788666
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit in de situatie gezeten heeft dat een meisje je ongeveer de liefde verklaard maar dat ze wel zelf nog een vriend heeft.

vraag 1: zijn haar gevoelens voor jou wederzijds?
vraag 2: is zij bereid het uit te maken met haar huidige vriendje?
vraag 3: kun je nog met jezelf leven als je haar helpt met vreemdgaan?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:36:15 #116
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51788800
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Mike.Strutter het volgende:

Tis wel fout van haar als ze met jou iets begint als ze haar relatie niet afkapt, maar dat is niet jouw verantwoording wanneer er wat gescharreld wordt.

Indien je echt serieuze interesse in haar hebt zou ik persoonlijk wel willen dat ze eerst haar relatie afkapt voordat er verder wordt gegaan. Als ze dat niet doet zou ik afstand bewaren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:40:01 #117
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51788902
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

vraag 1: zijn haar gevoelens voor jou wederzijds?
vraag 2: is zij bereid het uit te maken met haar huidige vriendje?
vraag 3: kun je nog met jezelf leven als je haar helpt met vreemdgaan?
1. Ik weet niet goed hoe ik me erbij moet voelen. Toen ze pas een relatie had met die jongen (en ik dat nog niet wist) heb ik wel openlijk met haar geflirt en haar toen een jaar minder gezien. Het is een leuk meisje, alleen ik ken haar niet zo goed.

2. Ze zit zelf met twijfel wat ze nu moet doen, ze bekende afgelopen weekend dat ze het anderhalf jaar geleden uit had willen maken om met mij verder te gaan. Nu is het weer een flinke tijd verder en ze weet zelf ook lastig hoe ze dat aan moet pakken.

3. Ik heb een hekel aan vreemdgaan en ik vind het ook niet de basis voor een goede/vaste relatie. Als ze zo over kan stappen naar mij toe, kan het natuurlijk ook naar anderen gebeuren later.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:36 schreef Frezer het volgende:

[..]

Tis wel fout van haar als ze met jou iets begint als ze haar relatie niet afkapt, maar dat is niet jouw verantwoording wanneer er wat gescharreld wordt.

Indien je echt serieuze interesse in haar hebt zou ik persoonlijk wel willen dat ze eerst haar relatie afkapt voordat er verder wordt gegaan. Als ze dat niet doet zou ik afstand bewaren.
Van een beetje flirten ben ik niet vies, ze moet zelf haar eigen relatie afkappen als ze dat echt wil. Maar dan moet ik ook voor mezelf gaan bepalen wat ik wil.

Ik ben nu al een aantal jaren single en een keer een relatie zou geen kwaad doen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:42:11 #118
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51788950
dan is het duidelijk...aangeven dat je haar wel leuk vind, maar niet zo goed kent, en dat je zeker niets mer haar wil als ze nog een relatie heeft....

als zij het dan uitmaakt: prima..
zo niet: ook prima, het is niet alsof je verliefd bent...

het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:21:21 #119
101353 mrbox
Miep miep
pi_51790252
Single zijn is ff niet leuk..
k'heb zo zin in een knuffel nu
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51790934
haha o van mij mag je wel een knuffel
een beertje of een andere?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:47:57 #121
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51791116
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef Abbadon het volgende:
dan is het duidelijk...aangeven dat je haar wel leuk vind, maar niet zo goed kent, en dat je zeker niets mer haar wil als ze nog een relatie heeft....

als zij het dan uitmaakt: prima..
zo niet: ook prima, het is niet alsof je verliefd bent...

het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt...
Ja het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt alleen mijn ervaringen met liefde zijn nooit simpel en makkelijk
pi_51791142
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:21 schreef mrbox het volgende:
Single zijn is ff niet leuk..
k'heb zo zin in een knuffel nu
Hierbij een virtuele..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:01:08 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51791565
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Ja het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt alleen mijn ervaringen met liefde zijn nooit simpel en makkelijk
I know...en vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten

zeg, PF...waar blijft die PM met uitleg!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:03:10 #124
101353 mrbox
Miep miep
pi_51791641
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o van mij mag je wel een knuffel
een beertje of een andere?
grappig
doet me denken aan de keer dat ik wel iemand letterlijk een knuffel heb gestuurd omdat ze het moeilijk had. Alleen dat was wel lief bedoeld
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hierbij een virtuele..
*zucht* Dankje
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51792061
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Abbadon het volgende:
zeg, PF...waar blijft die PM met uitleg!
Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...

En voor mrbox een mooi nummertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')