abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51856025
Heb 1,5 week geen internet gehad dus ben even weg van weggeweest

hoe dan ook ik nog steeds single en helaas nog geen einde in het verschiet maar we kijken rustig verder.
pi_51859222
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh jij had 2 dagen geleden een berichtje geplaatst? of gister? geen mailtje gehad
(dawg)
Que?
pi_51859959
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
pi_51860009
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51860399
ja in mn fotoboek
pi_51860453
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
Gaan we nou arrogant worden?
Neuj, dat is gewoon een Response.write(zelfreflectie)
quote:
Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.
quote:
Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
quote:
but of course we are.
LOL!!
Zeer zeker!

En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Abbadon het volgende:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...
MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden )"
pi_51860456
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja in mn fotoboek
Oh dat. Ja, een heul erg diepgaand berichtje.
pi_51868624
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.

Wat lenzen en een nieuw kapsel al niet kunnen doen man!
Complimentjes tot en met.

Feels good being me
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:21 #234
101353 mrbox
Miep miep
pi_51868773
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.

Feels good being me
Kijk super
bril had ook wel wat hoor
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51870147
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!

Feels good being me
Ah, vandaar dat je het fobo af aan het struinen bent? Zodat iedereen je nieuwe piccies ziet?
  donderdag 26 juli 2007 @ 23:10:35 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51871229
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:

MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden )"
in alle bescheidenheid; inderdaad!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51872873
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:04:40 #238
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51873099
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef dawg het volgende:
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
nope, zegt me niks
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51873298
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschap Blijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet )

Als ik weer eens op m'n ziel ben getrapt baal ik er wel van, dan noem ik mezelf naief. Maar ik kan me niet inleven in mensen die aan een stuk door het ene matig interessante projectje met het andere afwisselen, voortdurend afstand houden, voorzichtig en berekenend te werken gaan. LEEF!, denk ik dan. Vind je iemand te gek, ga ervoor! En zo niet, dan niet, dan ben je toch gewoon alleen, lijkt mij beter dan een matig interessante figuur naast je op de bank te hebben....

Ik vind niet snel een man uitsteken boven "leuk om als gewone vrienden mee om te gaan, maar meer ook niet". Die weinige keren dat ik dat wel vind, reken maar dat ik me er headfirst in stort. En af en toe enorme brokken maak, that's part of the game
pi_51873473
Italiaanse vrouwen reageren trouwens ook hevig op twee meter lange, hoogblonde Nederlandse mannen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:19:10 #241
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51873528
word er nog bietje gebatst hiezo?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:32:07 #242
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51878442
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:

Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.

Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les. Accepteer dat jullie kennelijk niet de juiste persoon voor elkaar waren. En weet dat je het de volgende keer heel anders gaat doen! maar gezien je vorige posts zit je al redelijk op die koers.
't Klinkt triviaal misschien, maar ik heb dit zelf al een paar keer doorgemaakt en ik weet zeker dat je deze 'inzichten' na zo'n ervaring nodig hebt voordat je het achter je kunt laten en weer richting horizon kunt kijken!
quote:
En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense... ). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande. So thanks!
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
word er nog bietje gebatst hiezo?
nee, dat is in KPD. U bent abuis, monneer.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51887431
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschap Blijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet )

[*cut*]
Hey, een oude bekende! Leuk je weer eens te zien Thaleia
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef Garisson72 het volgende:
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les.
Ik geloof dat ik hem 'al' ( ) begin te snappen.
quote:
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense... ). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande. So thanks!
Theatraal, haha. Schitterend!
Graag gedaan, ik ventileer slechts mijn mening (so, thank yourself).

Maar jongens, ik ben echt moe (gisteravond weer te lang gezellig zitten kletsen)
(ben blij dat het dadelijk borrel is, daarna weekend en ga nu weer aan de slag)

Mensen nog leuke plannen voor het weekend? Of batsplannen? (of '-kansen' voor de gewillige lezer )
pi_51888109
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
Mensen nog leuke plannen voor het weekend?
Ikea
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18:31 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_51888130
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ikea
Leuk, tussen alle stelletjes.
For great justice!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:23:51 #246
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_51888371
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
geen zomerliefde gevonden tijdens m'n vakantie dus .
schande !!
wat?
pi_51888634
quote:
Ikea
Ow leuk! Als ik geld over zou hebben deze maand, zou ik ook naar de Ikea gaan na het lezen van jouw post. Er is toch niets heerlijker dan naar hartelust shoppen! Heer-lijk! Gewoon je halve huis opnieuw inrichten. Lekker hoor!
pi_51888940
quote:

[..]

Ikea
Stapel...bed?
pi_51891248
Ik heb een heerlijk bed, dat wordt zeker niet vervangen Nee, ik moet vooral allemaal van die kleine onzindingen: ladenkastjes, ophangrekjes. En we gaan er lunchen

Verder zondag werken en vanavond koken voor twee vrienden. Dat doet me eraan denken dat ik weleens mag beginnen aan de guacamole
pi_51892628
Internetdate loopt fataal af

Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')