Que?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh jij had 2 dagen geleden een berichtje geplaatst? of gister? geen mailtje gehad
(dawg)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
Neuj, dat is gewoon een Response.write(zelfreflectie)quote:
Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.quote:Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.quote:Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
LOL!!quote:but of course we are.![]()
MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheidenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Abbadon het volgende:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...![]()
Oh dat. Ja, een heul erg diepgaand berichtje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja in mn fotoboek
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.![]()
Wat lenzen en een nieuw kapsel al niet kunnen doen man!![]()
Complimentjes tot en met.
Feels good being me![]()
Ah, vandaar dat je het fobo af aan het struinen bent? Zodat iedereen je nieuwe piccies ziet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.![]()
Wat lenzen en een nieuw kapsel al niet kunnen doen man!![]()
Complimentjes tot en met.
Feels good being me![]()
in alle bescheidenheid; inderdaad!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:
MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden)"
nope, zegt me niksquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef dawg het volgende:
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les. Accepteer dat jullie kennelijk niet de juiste persoon voor elkaar waren. En weet dat je het de volgende keer heel anders gaat doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:
Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.
Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.quote:En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
nee, dat is in KPD. U bent abuis, monneer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
word er nog bietje gebatst hiezo?
Hey, een oude bekende! Leuk je weer eens te zien Thaleiaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschapBlijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet
)
[*cut*]
Ik geloof dat ik hem 'al' (quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef Garisson72 het volgende:
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les.
Theatraal, haha. Schitterend!quote:Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense...). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande.
So thanks!
Ikeaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
Mensen nog leuke plannen voor het weekend?
schande !!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
geen zomerliefde gevonden tijdens m'n vakantie dus.
Ow leuk! Als ik geld over zou hebben deze maand, zou ik ook naar de Ikea gaan na het lezen van jouw post. Er is toch niets heerlijker dan naar hartelust shoppen! Heer-lijk! Gewoon je halve huis opnieuw inrichten. Lekker hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |