quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nog de luxe bij z'n ouders thuis te wonen
noem je dat luxe dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nog de luxe bij z'n ouders thuis te wonen
Ik ben niet jaloers!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
die luxe heb ik niet nee...
jaloezie leidt tot sneue reacties...![]()
aan een straat ook goed?quote:
mooiquote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Mja, je hebt wegen met dubbele straten. Dus![]()
ik ga naar bed. Wordt me teveel hierquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef dvunz het volgende:
[..]
mooi
mag ik dan nu van jou lange poten en de kalverstraat?
Mannen romantiseren dit fenomeen niet. Omdat de vrouwen dit wel degelijk doen en dus altijd wel in zijn voor een holidayromance zijn ze ook makkelijker, waar de man met liefde gebruik van maakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik er vanuit dat er grofweg even veel mannen zijn waar dat voor geldt, want: of vrouwen gaan op vakantie massaal met hun lesbische gevoelens experimenteren, of een paar mannen hebben een overvolle agenda.
Jawel, maar zo speciaal is het niet. Je ook luchtige liefdes in Nederland hebben, maar daar doen vele vrouwen niet aan, omdat ze / de omgeving het niet vindt kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
das ook nogal moeilijk he, anders waren het geen vakantieliefdes als ik het hier deed terwijl ik thuis was![]()
(en gok dat de vakantiegangers binnen nederland het ook gewoon doen hoor)
dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde. Nou niet gaan zeggen niet aantrekken van wat andere van je denken want das onzin. Als je als vrouw dan echt verliefd wordt en die kerel wil je niet omdat je een "afgelikte boterham" bent baal je toch wel heel erg lijkt me! Dus zodra jullie stoppen met twee maatstaven te meten zullen vrouwen ook wel wat makkelijker worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
Jawel, maar zo speciaal is het niet. Je ook luchtige liefdes in Nederland hebben, maar daar doen vele vrouwen niet aan, omdat ze / de omgeving het niet vindt kunnen.![]()
Talking about hypocritical._!
In mijn omgeving heb ik eigenlijk de indruk dat vooral vrouwen deze frase maar blijven aanhalen en zodoende deze overtuiging maar in stand blijven houden. Mannen hoor ik dit eigenlijk nooit zo zeggen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef QueenR het volgende:
dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde.
Niet zo generaliseren OJ. Ik romantiseer het ook. Mn deense vakantie vriendinnetje van 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mannen romantiseren dit fenomeen niet. Omdat de vrouwen dit wel degelijk doen en dus altijd wel in zijn voor een holidayromance zijn ze ook makkelijker, waar de man met liefde gebruik van maakt.
Daarnaast is het algemeen bekend dat mannen niet vies zijn van mooie vrouwen, ook al zijn dat er drie verschillende in een week. Vrouwen, aan de andere kant, willen zich neerzetten als degelijk, monogaam en kieskeurig.. ondanks ze ook wel graag net zo vrij als de man zouden willen zijn in affaires vinden ze het vaak niet kunnen, aangezien ze snel als 'slet' of iets dergelijks gelabeld worden.
Op vakantie kunnen ze vanalles doen, thuis weet niemand immers wat ze heeft uitgevoerd. Vandaar dat vrouwen altijd erg naar vakantie incluis vakantieliefdes uitkijken.
[..]
Goede instelling.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef MNR het volgende:
Ik ben bang dat als ik hem ga smsen dat ik morgen wil spreken, hij belt en ernaar gaat vragen of dat hij zich de halve nacht zorgen gaat lopen maken. Ik ben meer iemand die het lijden niet uit wil stellen, direct duidelijkheid verschaffen zeg maar. Dus òf meteen vertellen over de telefoon òf morgen face-to-face.
Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
In mijn omgeving heb ik eigenlijk de indruk dat vooral vrouwen deze frase maar blijven aanhalen en zodoende deze overtuiging maar in stand blijven houden. Mannen hoor ik dit eigenlijk nooit zo zeggen...![]()
is dat herkenbaar?
Ik vind ook dat een vrouw zich toch een beetje hoort in te houden. Ik zou het zeer onaantrekkelijk vinden als mijn vriendin 30 mannen had geneukt terwijl zij met het omgekeerde totaal geen moeite mee heeft.Denk dat het gewoon komt dat een man er wat voor moet doen om seks te krijgen terwijl een goed uitziende vrouw niet eens een woord hoeft te zeggen. Vrouwen horen zich niet te laten neuken door jan en alleman, maar gelukkig zit dat ook niet in hun aard. Dat maakt t liefdesspel nog een beetje spannendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...
ik vermoed wel dat vrouwen zich er veel drukker om maken dan nodig is...vooral onderling
ok, ik had me er even een ander beeld bij gevormd. Ik dacht aan een vrouw die, als je haar leert kennen, bekent dat ze een 'wild leven' heeft (gehad), in het algemeen en op verschillende plekken, met mannen die elkaar niet kennen, uitgesmeerd over een behoorlijke periode. Zoiets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Abbadon het volgende:
Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...
ik vermoed wel dat vrouwen zich er veel drukker om maken dan nodig is...vooral onderling
voor de duidelijkheid:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
ok, ik had me er even een ander beeld bij gevormd. Ik dacht aan een vrouw die, als je haar leert kennen, bekent dat ze een 'wild leven' heeft (gehad), in het algemeen en op verschillende plekken, met mannen die elkaar niet kennen, uitgesmeerd over een behoorlijke periode. Zoiets.
Als het zich idd allemaal in één kroeg afspeelt waar iedereen elkaar kent, en zij heeft er de halve kroeg doorheen gejaagd, dan zou ik ook niet staan te popelen.voor een relatie dan hè...
Ze spiekt ondertussen even mee (tussen het coderen door)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
Intussen overigens wel benieuwd hoe het slecht-nieuws-gesprek van MNR gegaan is...![]()
schuldgevoel is nergens voor nodig in dit geval, neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef MNR het volgende:
Ze spiekt ondertussen even mee (tussen het coderen door)
Heb nog geen gesprek gehad, doe dat aan het einde van de werkdag (of eerder als hij me direct gaat vragen of er wat is). Voel me er gelukkig wel veel minder schuldig over dan gisteren, omdat ik gewoon weet dat ik het juiste doe. En ik denk dat hij het ook wel goed op gaat pakken. So, de uitslag is nog onbekend
nou gevoelsmatig zeg ik: het zit hem in het territorium waarbinnen het zich voltrokken heeft. Als betrokkene lekker om zich heen geleefd heeft in heel het land en over een lange periode, dan zie ik dat als iemand die niet bang is om van het leven te genieten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Abbadon het volgende:
voor de duidelijkheid:
als je, voordat je haar leert kennen, al weet dat ze met het halve dorp op de hooizolder heeft gelegen, hoef je haar niet voor een relatie...
als je daar achterkomt omdat ze je vertelt dat ze een beetje een wild leven gehad heeft, dan doet het een stuk minder ter zake...
dus het verschil zit 'm in; weet je het van te voren? ken je degenen met wie ze heeft liggen rollebollen?
zoiets?
Daar zit 'm de crux idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef Abbadon het volgende:
als je geen valse verwachtingen opgewekt hebt...![]()
Ikke welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Als het zich allemaal binnen één kroeg afspeelt met het mannelijk bestand van één dorp, dan zul je het met me eens zijn dat het een stuk minder 'werelds' is. Nietwaar?
Absoluut! volledig mee eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef MNR het volgende:
Ik snap wat jullie willen zeggen met de gedachte dat iedereen er overheen geweest is, ik zou dan zelf ook zwaar twijfelen of die jongen me wel serieus leuk vindt of me niet slechts ziet als een fling, maar ik vind ook dat je je als persoon (man of vrouw) niet moet laten tegenhouden door wat anderen van je denken als jij nog gewoon behoefte hebt om flink de beest uit te hangen. De bezinning komt vanzelf wel.
quote:
sleutelwoord vetgedrukt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef BettyR het volgende:
Waarom lijkt mijn halve (plattelands)familie toch te willen dat ik een einde maak aan mijn single-bestaan?
rationeel gezien heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef MNR het volgende:
Ow, en over jullie 'neuk-statement'. Als de vrouw in kwestie haar wilde haren nog niet kwijt is, vind ik dat ze gewoon lekker mag flirten/seksen/avondje lekker kroelen met een vent. Van wie heeft ze toestemming nodig om zich netjes te gedragen? Zo'n vrouw wordt vanzelf wel rustiger als ze daar aan toe is. En als je dan als man aan haar motieven twijfelt, haar ziet als een 'slet'... tja ach, dan weet je gewoon niet goed het verschil te maken tussen heden en verleden.
Happy Single...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef BettyR het volgende:
Waarom lijkt mijn halve (plattelands)familie toch te willen dat ik een einde maak aan mijn single-bestaan? Word er moedeloos van steeeeeds weer te moeten vertellen dat ik een happy single ben! Wat niet wegneemt trouwens dat ik best een vriend zou will horen, maar waarom moet dat nu?
mij hou je niet voor de gek...je leest gewoon nog meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Maar nu ga ik weer aan t werk
*zwaait*
Ja, gevoel is weer een heel ander verhaal. Wil er nog wel wat over zeggen, maar dat doe ik later.quote:
Ja, bij daden volgen consequenties als je buitensporig rondneukt. True.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
Absoluut! volledig mee eens.
Mijn credo: positief egoisme. Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij wil, je bent aan niemand verantwoording verschuldigd. Als je dat doet, moet je echter wel voorbereid zijn op eventuele reacties, good or bad, vind ik.
Ik wist het wel!quote:
gevoel maakt alles altijd ingewikkelder...vaak genoeg gemerkt dat als m'n gevoel ja zegt, m'n verstand uiteindelijk altijd wel een manier vind om het daarmee eens te zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef MNR het volgende:
Ja, gevoel is weer een heel ander verhaal. Wil er nog wel wat over zeggen, maar dat doe ik later.
Ik ben het erg eens met Garrison wat dat betreft...iedereen is alleen verantwoordelijk voor het eigen gedrag, en voor de consequenties daarvan...dus doe wat je wil, zolang je de consequenties maar accepteert...en bij dat laatste zit vaak het probleemquote:Ja, bij daden volgen consequenties als je buitensporig rondneukt. True.
Niet eens alle mannenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mannen
mannen die ik wel leuk vind
hhaha
thank you.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mannen
hhaha
wat is het toch heerlijk simpel somsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mannen
hhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |