abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 23:42:17 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51768574
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft nog de luxe bij z'n ouders thuis te wonen
die luxe heb ik niet nee...

jaloezie leidt tot sneue reacties...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juli 2007 @ 23:43:29 #52
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51768653
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft nog de luxe bij z'n ouders thuis te wonen
noem je dat luxe dan ?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_51768716
Duidelijkheid alom.
pi_51768746
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

die luxe heb ik niet nee...

jaloezie leidt tot sneue reacties...
Ik ben niet jaloers!

(stomme vakantievierder... )
Ehm... ok
pi_51768765
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef dvunz het volgende:

[..]

noem je dat luxe dan ?
je ouders leven op straat?
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 23:46:44 #56
166669 dvunz
pi_51768803
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Frumzel het volgende:

[..]

je ouders leven op straat?
aan een straat ook goed?
pi_51768964
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef dvunz het volgende:

[..]

aan een straat ook goed?
Mja, je hebt wegen met dubbele straten. Dus

Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 23:51:23 #58
166669 dvunz
pi_51769001
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Mja, je hebt wegen met dubbele straten. Dus

mooi

mag ik dan nu van jou lange poten en de kalverstraat?
pi_51769116
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef dvunz het volgende:

[..]

mooi

mag ik dan nu van jou lange poten en de kalverstraat?
ik ga naar bed. Wordt me teveel hier
Ehm... ok
pi_51769401
Nou ik had 2 "vakantieliefdes" met 1 ga ik sowieso afspreken... und.. noou ja ging eigenlijk wel 't zelfde als in Nederland

Ik heb denk ik eh dit jaar nog maar met 4 gasten gezoend Nou ja` ik vond het niet maar
hoorde alleen van andere vriendinnen.. huh? maar ik soms wel elke avond 1 als ik uitga.. en soms ga ik wel 4x per week uit
wtf

en die 1e was de volgende dag per ongeluk geëmigreerd en zn vrienden ook en die andere zijn nog wel potentieel om mee af te spreken
en nu ben ik vergeten waarom ik dit ook alweer aan het typen was haha
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:08:28 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51769585
per ongeluk geëmigreerd?

wow, die ga ik ook een keer gebruiken denk ik...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51769602
Wat een sletten, die vriendinnen van jou, M. Of uh, P.F.
pi_51769760
Haha ja ik had het ook wtf nooit verwacht
ik zo.. huh je zoent toch met een jongen omdat je hem leuk vindt !

Ja nou.. ik vroeg na een paar dagen zijn nummer aan een gemeenschappelijke kennis.. En hij zo.. uh.. maar hij is gister vetrokken naar Cuba, daar gaat ie wonen.. En nu woont die kennis ook opeens in Zuid-Afrika of zo
pi_51769817
huh jij had 2 dagen geleden een berichtje geplaatst? of gister? geen mailtje gehad
(dwag)
pi_51770688
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Frezer het volgende:

[..]

Vooralsnog ga ik er vanuit dat er grofweg even veel mannen zijn waar dat voor geldt, want: of vrouwen gaan op vakantie massaal met hun lesbische gevoelens experimenteren, of een paar mannen hebben een overvolle agenda.
Mannen romantiseren dit fenomeen niet. Omdat de vrouwen dit wel degelijk doen en dus altijd wel in zijn voor een holidayromance zijn ze ook makkelijker, waar de man met liefde gebruik van maakt.
Daarnaast is het algemeen bekend dat mannen niet vies zijn van mooie vrouwen, ook al zijn dat er drie verschillende in een week. Vrouwen, aan de andere kant, willen zich neerzetten als degelijk, monogaam en kieskeurig.. ondanks ze ook wel graag net zo vrij als de man zouden willen zijn in affaires vinden ze het vaak niet kunnen, aangezien ze snel als 'slet' of iets dergelijks gelabeld worden.
Op vakantie kunnen ze vanalles doen, thuis weet niemand immers wat ze heeft uitgevoerd. Vandaar dat vrouwen altijd erg naar vakantie incluis vakantieliefdes uitkijken.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef QueenR het volgende:

[..]

das ook nogal moeilijk he, anders waren het geen vakantieliefdes als ik het hier deed terwijl ik thuis was
(en gok dat de vakantiegangers binnen nederland het ook gewoon doen hoor)
Jawel, maar zo speciaal is het niet. Je ook luchtige liefdes in Nederland hebben, maar daar doen vele vrouwen niet aan, omdat ze / de omgeving het niet vindt kunnen.
Talking about hypocritical. _!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:21:17 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51774628
Ik moet nog tot 1 september wachten tot ik mijn luchtige vakantieliefdes kan gaan najagen. Maar dan wel meteen een maand lang in de USandA!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:42:34 #67
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51774968
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:

Jawel, maar zo speciaal is het niet. Je ook luchtige liefdes in Nederland hebben, maar daar doen vele vrouwen niet aan, omdat ze / de omgeving het niet vindt kunnen.
Talking about hypocritical. _!
dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde. Nou niet gaan zeggen niet aantrekken van wat andere van je denken want das onzin. Als je als vrouw dan echt verliefd wordt en die kerel wil je niet omdat je een "afgelikte boterham" bent baal je toch wel heel erg lijkt me! Dus zodra jullie stoppen met twee maatstaven te meten zullen vrouwen ook wel wat makkelijker worden.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:13:19 #68
94676 Garisson72
pi_51775665
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef QueenR het volgende:

dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde.
In mijn omgeving heb ik eigenlijk de indruk dat vooral vrouwen deze frase maar blijven aanhalen en zodoende deze overtuiging maar in stand blijven houden. Mannen hoor ik dit eigenlijk nooit zo zeggen...
is dat herkenbaar?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:15:50 #69
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51775719
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Mannen romantiseren dit fenomeen niet. Omdat de vrouwen dit wel degelijk doen en dus altijd wel in zijn voor een holidayromance zijn ze ook makkelijker, waar de man met liefde gebruik van maakt.
Daarnaast is het algemeen bekend dat mannen niet vies zijn van mooie vrouwen, ook al zijn dat er drie verschillende in een week. Vrouwen, aan de andere kant, willen zich neerzetten als degelijk, monogaam en kieskeurig.. ondanks ze ook wel graag net zo vrij als de man zouden willen zijn in affaires vinden ze het vaak niet kunnen, aangezien ze snel als 'slet' of iets dergelijks gelabeld worden.
Op vakantie kunnen ze vanalles doen, thuis weet niemand immers wat ze heeft uitgevoerd. Vandaar dat vrouwen altijd erg naar vakantie incluis vakantieliefdes uitkijken.
[..]
Niet zo generaliseren OJ. Ik romantiseer het ook. Mn deense vakantie vriendinnetje van 3 jaar geleden . 48KG 1.58m. Geweldig romantische seks op een afgelaten strandje, langs het water. En kilometers verderop lichtjes van de huisjes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:41:30 #70
172358 oddman
Introspecteur
pi_51776433
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef MNR het volgende:
Ik ben bang dat als ik hem ga smsen dat ik morgen wil spreken, hij belt en ernaar gaat vragen of dat hij zich de halve nacht zorgen gaat lopen maken. Ik ben meer iemand die het lijden niet uit wil stellen, direct duidelijkheid verschaffen zeg maar. Dus òf meteen vertellen over de telefoon òf morgen face-to-face.
Goede instelling.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:54:27 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51776742
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Garisson72 het volgende:

In mijn omgeving heb ik eigenlijk de indruk dat vooral vrouwen deze frase maar blijven aanhalen en zodoende deze overtuiging maar in stand blijven houden. Mannen hoor ik dit eigenlijk nooit zo zeggen...
is dat herkenbaar?
Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...

ik vermoed wel dat vrouwen zich er veel drukker om maken dan nodig is...vooral onderling
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:04:19 #72
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51777035
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik hoor het vaker van vrouwen, ja. Maar ik denk ook dat mannen het wel denken; Dan willen ze nog best met zo'n meisje naar bed, maar als ze de halve kroeg al afgewerkt heeft, hoeft een relatie niet meer zo nodig...

ik vermoed wel dat vrouwen zich er veel drukker om maken dan nodig is...vooral onderling
Ik vind ook dat een vrouw zich toch een beetje hoort in te houden. Ik zou het zeer onaantrekkelijk vinden als mijn vriendin 30 mannen had geneukt terwijl zij met het omgekeerde totaal geen moeite mee heeft.Denk dat het gewoon komt dat een man er wat voor moet doen om seks te krijgen terwijl een goed uitziende vrouw niet eens een woord hoeft te zeggen. Vrouwen horen zich niet te laten neuken door jan en alleman, maar gelukkig zit dat ook niet in hun aard. Dat maakt t liefdesspel nog een beetje spannend
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:07:45 #73
94676 Garisson72
pi_51777130
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Abbadon het volgende:

ok, ik had me er even een ander beeld bij gevormd. Ik dacht aan een vrouw die, als je haar leert kennen, bekent dat ze een 'wild leven' heeft (gehad), in het algemeen en op verschillende plekken, met mannen die elkaar niet kennen, uitgesmeerd over een behoorlijke periode. Zoiets.

Als het zich idd allemaal in één kroeg afspeelt waar iedereen elkaar kent, en zij heeft er de halve kroeg doorheen gejaagd, dan zou ik ook niet staan te popelen. voor een relatie dan hè...

Intussen overigens wel benieuwd hoe het slecht-nieuws-gesprek van MNR gegaan is...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:11:14 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51777220
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
ok, ik had me er even een ander beeld bij gevormd. Ik dacht aan een vrouw die, als je haar leert kennen, bekent dat ze een 'wild leven' heeft (gehad), in het algemeen en op verschillende plekken, met mannen die elkaar niet kennen, uitgesmeerd over een behoorlijke periode. Zoiets.

Als het zich idd allemaal in één kroeg afspeelt waar iedereen elkaar kent, en zij heeft er de halve kroeg doorheen gejaagd, dan zou ik ook niet staan te popelen. voor een relatie dan hè...
voor de duidelijkheid:
als je, voordat je haar leert kennen, al weet dat ze met het halve dorp op de hooizolder heeft gelegen, hoef je haar niet voor een relatie...
als je daar achterkomt omdat ze je vertelt dat ze een beetje een wild leven gehad heeft, dan doet het een stuk minder ter zake...

dus het verschil zit 'm in; weet je het van te voren? ken je degenen met wie ze heeft liggen rollebollen?

zoiets?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:14:56 #75
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_51777313
Ben al drie jaar vrijgezel en word het eigenlijk wel een beetje beu nu! Net nog een vakantieflirtje gehad, en voor mijn part mag dat wel iets langer duren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')