abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51847700
gewoon
nee-ik-heb-geen -vriendje-wat-dan

donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:02 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51847757
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't trouwens niet sneu om single te zijn
alleen dat 't speciaal een naam moet hebben is zo overdreven
wat is sneu vind zijn mensen die een relatie hebben omdat ze niet alleen willen zijn...

dat zijn overigens vaak dezelfde mensen die vinden dat je medelijden verdient als je alleen bent...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:37 #203
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51847769
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon
nee-ik-heb-geen -vriendje-wat-dan

wat sneu
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:04:44 #204
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51847853
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is sneu vind zijn mensen die een relatie hebben omdat ze niet alleen willen zijn...

dat zijn overigens vaak dezelfde mensen die vinden dat je medelijden verdient als je alleen bent...
Ik ga geen relatie starten om gewoon een relatie te hebben. Ik ken mensen die het doen en ik vind dat gewoon nep, ik zou dat niet kunnen.

Ik vermaak me net zo goed als m'n vrienden die een vriendin hebben, dus veel medelijden hoeven ze niet te hebben.
pi_51847896
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mwhahaha

nee van mij hoeft t niet
kun je tenminste zoenen met wie je leuk vind haha
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:08:14 #206
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51847964
You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over
Damn all these beautiful girls
They only wanna do your dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

http://youtube.com/watch?v=Lt6o8NlrbHg

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51848705
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
geen zomerliefde gevonden tijdens m'n vakantie dus .
Tap tap tap
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:40:48 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51848910
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
Tegenvaller...en dan heb je nog zo je best gedaan! 't is een schande!
pi_51849060
quote:
Je mag anders gerust wat foto's hier posten hoor..
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:50:21 #210
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51849172
Normaal zijn Italianen mannen, daar toch vrij gevoelig voor
pi_51850471
Ik snap niet wat er zo leuk is aan blond haar Mijn bruine haar is ook leuk
pi_51850790
FREEEEEEEEDOMMMM ftw.
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:07:37 #213
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51851353
quote:
Ook geen gesis gehoord?
pi_51851561
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan blond haar Mijn bruine haar is ook leuk
blond haar komt niet zo heel veel voor in italie .
Tap tap tap
pi_51851569
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ook geen gesis gehoord?
wat betekent dat dan?
Tap tap tap
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:56:23 #216
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51852946
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:

wat betekent dat dan?
Tja, soort van aandacht trekken, flirten. Maar misschien dat ze dat alleen in Napels doen, m''n zus werd er gek van
pi_51853023
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

blond haar komt niet zo heel veel voor in italie .
Mijn bruine haar noemen zij daar trouwens ook blond haha
pi_51853124
gesis als
psssssssssssssssssscht pscccccccccccccccccccht
cioa bella pssssssssssssssssscht ?

was in italie met een witblond meisje van 1.85 en cup E (en slank)
nou.. je raad het al... ik werd niet lastig gevallen
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:08:18 #219
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51853379
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gesis als
psssssssssssssssssscht pscccccccccccccccccccht
cioa bella pssssssssssssssssscht ?
Dat ja
pi_51853565
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat ja
ja, door zwervers .
en vieze mannetjes bij kraampjes die zowat je hele hand aflikken als je ze wilt betalen. het liefst gooide ik het geld gewoon naar ze.
Tap tap tap
pi_51854110
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef Abbadon het volgende:
Wat je wel kan doen is zorgen dat je zeker weet dat je met de consequenties om kan gaan...dat je je alleen ook wel redt...dat je alleen ook gelukkig kan zijn...dat je je bewust bent van het risico dat je neemt, en er bewust voor kiest, inclusief de eventuele consequenties...dan overkomt het je niet, maar neem je er op een bepaalde manier controle over, voor zover dat kan...
De laatste keer ging ik ervan uit dat het toch niet stuk zou gaan. Stond er niet eens bij stil. Maar wat je schrijft over consequenties... vinger op de zere plek. En ik wil idd nu eerst helemaal alleen gelukkig worden (lees: vorige relatie achter me laten).
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
Absoluut een heel eerlijk antwoord.
quote:
Alles staat of valt denk ik bij de mate waarin je tevreden en blij bent met jezelf. Je bent zelf namelijk de enige persoon op aarde waarvan je zeker weet dat die jou nooit zal laten vallen.
True, daarom is het ook zo belangrijk om tevreden te zijn met jezelf. Ik ben tevreden met mezelf
(en ik snap ook heel goed waarom er mannen achter me aanzitten )
quote:
Je moet er ook weer voor oppassen om jezelf niet enorm te gaan tegenhouden in je natuurlijke gedrag rondom andere mensen. Als jij zo hartstochtelijk bent in je verliefdheid als je nu beschrijft, dan is dat zo - dat ben jij. 't Is nog iets om trots op te zijn ook, vind ik. Zonde als je dat probeert in te dammen!
Hahaha. Ik ben dat idd, dat heb je goed tussen de regels door gelezen.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je het idee dat je 'gefaald' hebt omdat je bent zoals je beschrijft, dus zo Headfirst into the Hurricane-verliefd wordt?
Nee en ja. Aan de ene kant vind ik van niet, bedoel, er is niets mis met verrtrouwen en daar naar leven. Aan de andere kant wel.. ik weiger gewoon te geloven dat we niet bij elkaar passen/pasten. Hij had gewoon zijn bek open moeten trekken.
quote:
Nog meer overigens, ben je nog steeds bezig met die relatie en de reden van het uitgaan? Ms ben je nog niet klaar met het verwerken daarvan... hoe dan ook, het lijkt mij gezonder om positief richting toekomst te kijken. Bygones be bygones.
Iedere keer als hij contact met me opzoekt, ben ik bezig met de reden van het uitgaan ja. En van de week nam hij zijn nieuwe 'vriendin' mee naar ons huis (we wonen in hetzelfde studentencomplex) en als ik dan 's avonds op mijn kamer ben, denk ik idd: "okay, hij ligt nu een ander te neuken" en dan ben ik er ook mee bezig. Al helemaal omdat ik dan denk: "jeej, hoe kun je haar nu nemen? Ik ben echt veel bijzonderder, leuker, aantrekkelijker en liever als zij".

Afgezien van die momenten, kan ik het wel loslaten. Maar als hij thuis mèt haar is of contact met me zoekt...
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't trouwens niet sneu om single te zijn
alleen dat 't speciaal een naam moet hebben is zo overdreven
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk vind ik aan het woord Single helemaal niet zo'n negatieve connotatie hangen.
We zijn geen 15 meer
Toen ging dat idd nog zo: "heb jij geen vriendje/vriendinnetje? "

Single mannen juist heel aantrekkelijk
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51854180
hahaha
nou ja.. ik ga er vanuit dat als ik met een jongen aan het zoenen ben dat hij geen vriendin heeft
en dat hij boven de 18 is
maar misschien moet ik dat voortaan wel vragen.

hoi. ben jij single. ?

pi_51854208
o eerst zo een leuke jongen..
aan t praten en zo..
en hij.. hoe oud ben je.. en ik 19..
en hij.. o ik ben 17

en ik.. fuck nou en ?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:54:10 #224
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51854980
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef MNR het volgende:

True, daarom is het ook zo belangrijk om tevreden te zijn met jezelf. Ik ben tevreden met mezelf
Gaan we nou arrogant worden?
quote:
Nee en ja. Aan de ene kant vind ik van niet, bedoel, er is niets mis met verrtrouwen en daar naar leven. Aan de andere kant wel.. ik weiger gewoon te geloven dat we niet bij elkaar passen/pasten. Hij had gewoon zijn bek open moeten trekken.
Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
quote:
Iedere keer als hij contact met me opzoekt, ben ik bezig met de reden van het uitgaan ja. En van de week nam hij zijn nieuwe 'vriendin' mee naar ons huis (we wonen in hetzelfde studentencomplex) en als ik dan 's avonds op mijn kamer ben, denk ik idd: "okay, hij ligt nu een ander te neuken" en dan ben ik er ook mee bezig. Al helemaal omdat ik dan denk: "jeej, hoe kun je haar nu nemen? Ik ben echt veel bijzonderder, leuker, aantrekkelijker en liever als zij".

Afgezien van die momenten, kan ik het wel loslaten. Maar als hij thuis mèt haar is of contact met me zoekt...
Ja als je constantinu met hem wordt geconfronteerd en dientengevolge dus met jullie voorbije relatie, wordt het moeilijk om afstand te nemen. Al zou het dan nog steeds mogelijk moeten zijn om naar een gedachte als 'hij ligt nu met haar te neuken, en ik heb lekker mijn eigen ding.' te gaan. Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
quote:
but of course we are.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:12:38 #225
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51855673
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef MNR het volgende:

De laatste keer ging ik ervan uit dat het toch niet stuk zou gaan. Stond er niet eens bij stil. Maar wat je schrijft over consequenties... vinger op de zere plek. En ik wil idd nu eerst helemaal alleen gelukkig worden (lees: vorige relatie achter me laten).
da's het dubbele aan een relatie...je gaat erin met de gedachte dat het voor altijd is (waarom zou je er anders aan beginnen?) maar de waarheid is anders, en dat komt dan alsnog onverwachts en voelt alsof je faalt...
quote:
(...all that, en ook nog zo bescheiden )

maar tevreden is nog niet hetzelfde als gelukkig kun je nagaan hoeveel mannen er dan achter je aan zullen zitten...
quote:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...
pi_51856025
Heb 1,5 week geen internet gehad dus ben even weg van weggeweest

hoe dan ook ik nog steeds single en helaas nog geen einde in het verschiet maar we kijken rustig verder.
pi_51859222
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh jij had 2 dagen geleden een berichtje geplaatst? of gister? geen mailtje gehad
(dawg)
Que?
pi_51859959
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
pi_51860009
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Zo zeg, wat een verhalen. Ik moest wel een 20mins bijlezen, gekken!
pi_51860399
ja in mn fotoboek
pi_51860453
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
Gaan we nou arrogant worden?
Neuj, dat is gewoon een Response.write(zelfreflectie)
quote:
Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.
quote:
Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
quote:
but of course we are.
LOL!!
Zeer zeker!

En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Abbadon het volgende:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...
MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden )"
pi_51860456
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja in mn fotoboek
Oh dat. Ja, een heul erg diepgaand berichtje.
pi_51868624
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.

Wat lenzen en een nieuw kapsel al niet kunnen doen man!
Complimentjes tot en met.

Feels good being me
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:21 #234
101353 mrbox
Miep miep
pi_51868773
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!
Pas geleden vond ik dat ik eens het een en ander aan mijn uiterlijk moest gaan veranderen.. kzag der echt te ouwewijverig uit vond ik zelf.

Feels good being me
Kijk super
bril had ook wel wat hoor
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51870147
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou nou nou nou nou!

Feels good being me
Ah, vandaar dat je het fobo af aan het struinen bent? Zodat iedereen je nieuwe piccies ziet?
  donderdag 26 juli 2007 @ 23:10:35 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51871229
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:

MNR fires back "(...all that, en ook nog zo bescheiden )"
in alle bescheidenheid; inderdaad!
pi_51872873
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:04:40 #238
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51873099
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef dawg het volgende:
Abba, even offtopic: ben jij dezelfde Abbadon als op t.net?
nope, zegt me niks
pi_51873298
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschap Blijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet )

Als ik weer eens op m'n ziel ben getrapt baal ik er wel van, dan noem ik mezelf naief. Maar ik kan me niet inleven in mensen die aan een stuk door het ene matig interessante projectje met het andere afwisselen, voortdurend afstand houden, voorzichtig en berekenend te werken gaan. LEEF!, denk ik dan. Vind je iemand te gek, ga ervoor! En zo niet, dan niet, dan ben je toch gewoon alleen, lijkt mij beter dan een matig interessante figuur naast je op de bank te hebben....

Ik vind niet snel een man uitsteken boven "leuk om als gewone vrienden mee om te gaan, maar meer ook niet". Die weinige keren dat ik dat wel vind, reken maar dat ik me er headfirst in stort. En af en toe enorme brokken maak, that's part of the game
pi_51873473
Italiaanse vrouwen reageren trouwens ook hevig op twee meter lange, hoogblonde Nederlandse mannen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:19:10 #241
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51873528
word er nog bietje gebatst hiezo?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:32:07 #242
94676 Garisson72
pi_51878442
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef MNR het volgende:

Ja, ik voelde nl. dat er iets was, dat er iets speelde, maar als ik er naar vroeg, kreeg ik geen direct antwoord. En ipv dat ik dan voor mezelf koos, hield ik de situatie in stand. Het is mijn verantwoordelijkheid om mezelf dan op de eerste plek te zetten, maar in plaats daarvan hield ik me bezig met "ik wil hem niet kwijtraken". Dus ik neem het mezelf kwalijk en hem.

Ja, ws wel, maar ben er nog niet achter wat. Heb ook geen idee wat de opties zouden zijn.
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les. Accepteer dat jullie kennelijk niet de juiste persoon voor elkaar waren. En weet dat je het de volgende keer heel anders gaat doen! maar gezien je vorige posts zit je al redelijk op die koers.
't Klinkt triviaal misschien, maar ik heb dit zelf al een paar keer doorgemaakt en ik weet zeker dat je deze 'inzichten' na zo'n ervaring nodig hebt voordat je het achter je kunt laten en weer richting horizon kunt kijken!
quote:
En jij? Je bent de liefde nog niet tegengekomen? Je komt op mij over als een zelfbewuste man die het allemaal wel snapt. Weet zeker dat veel vrouwen dat heel aantrekkelijk vinden.
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense... ). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande. So thanks!
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
nee, dat is in KPD. U bent abuis, monneer.
pi_51887431
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
MNR, ik ben precies zo, headfirst, en vol vertrouwen. Ik vind het een prachtige eigenschap Blijf zoals je bent en twijfel niet aan jezelf (maar dat doe je geloof ik ook niet )

[*cut*]
Hey, een oude bekende! Leuk je weer eens te zien Thaleia
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef Garisson72 het volgende:
Je zou kunnen beginnen bovenstaande te accepteren als een even wijze als harde les.
Ik geloof dat ik hem 'al' ( ) begin te snappen.
quote:
Ik ben De Liefde (gelieve de theatrale hoofdletters niet over het hoofd te zien) tot op heden nog niet tegengekomen, maar ik ben blij te kunnen melden dat ik er ook niet zo mee bezig ben.
Tot een paar jaar geleden was ik overtuigd dat ik geen interessant relatiemateriaal was voor vrouwen, tot grote wanhoop uiteraard... zegmaar een soort RealZeus eigenlijk (no offense... ). Ben erg blij dat ik dat in mijn voordeel heb kunnen draaaien, en zo'n opmerking als de jouwe over mijn zelfbewustheid en 'het allemaal wel snappen' zie ik dan ook wel als een bevestiging dataangaande. So thanks!
Theatraal, haha. Schitterend!
Graag gedaan, ik ventileer slechts mijn mening (so, thank yourself).

Maar jongens, ik ben echt moe (gisteravond weer te lang gezellig zitten kletsen)
(ben blij dat het dadelijk borrel is, daarna weekend en ga nu weer aan de slag)

Mensen nog leuke plannen voor het weekend? Of batsplannen? (of '-kansen' voor de gewillige lezer )
pi_51888109
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
Mensen nog leuke plannen voor het weekend?
Ikea
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18:31 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_51888130
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ikea
Leuk, tussen alle stelletjes.
For great justice!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:23:51 #246
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_51888371
quote:
schande !!
wat?
pi_51888634
quote:
Ikea
Ow leuk! Als ik geld over zou hebben deze maand, zou ik ook naar de Ikea gaan na het lezen van jouw post. Er is toch niets heerlijker dan naar hartelust shoppen! Heer-lijk! Gewoon je halve huis opnieuw inrichten. Lekker hoor!
pi_51888940
quote:

[..]

Ikea
Stapel...bed?
pi_51891248
Ik heb een heerlijk bed, dat wordt zeker niet vervangen Nee, ik moet vooral allemaal van die kleine onzindingen: ladenkastjes, ophangrekjes. En we gaan er lunchen

Verder zondag werken en vanavond koken voor twee vrienden. Dat doet me eraan denken dat ik weleens mag beginnen aan de guacamole
pi_51892628
Internetdate loopt fataal af

Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:53:00 #251
101353 mrbox
Miep miep
pi_51893546
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef OldJeller het volgende:
Internetdate loopt fataal af

Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
Moet wel een beetje een uitdaging blijven natuurlijk
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51894469
tja maar de uitdaging om in leven te blijven is iets te veel van het goede
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:11:44 #253
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51896964
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
Batsen

noem je dat echt zo???? En dat durf je ook hardop zo te noemen.....

kan me niet indenken dat er nog een zelfrespecterend iemand over je heen wil als je sex 'batsen' noemt
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51897043
bumsen?
Tap tap tap
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:18:34 #255
94676 Garisson72
pi_51897138
ik prefereer 'ketsen'.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:33:18 #256
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51897522
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
ik prefereer 'ketsen'.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:37:04 #257
94676 Garisson72
pi_51897610
nee, niet hand-tegen-hand-ketsen...
pi_51897720
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef Garisson72 het volgende:
nee, niet hand-tegen-hand-ketsen...
LOL!!

Als iemand het woord 'batsen' in de woord neemt in een gesprek met mij, begin ik dus gewoon keihard te lachen!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:44:36 #259
94676 Garisson72
pi_51897816
Ik zou het ook niet met droge ogen kunnen zeggen denk ik.
Maar goed, ik ben dan ook geen jumpstylende vmbo'er.
pi_51898270
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"

Pretty please ... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:03:57 #261
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51898314
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"

Pretty please ... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:17:40 #262
94676 Garisson72
pi_51898661
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:

ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
pi_51898674
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?
<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>
pi_51898723
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
Hmmmm... nee
Wel heb ik een zwak voor accenten en leuke stemmen (herken je persoonlijkheid in).

Het is zo leuk om vrijgezel te zijn, je kunt over ieder type man fantaseren wat je maar wilt
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:27:24 #265
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51898884
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:28:05 #266
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51898893
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef MNR het volgende:

[..]

<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>
*noteert*

pi_51899006
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Abbadon het volgende:
hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!
Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaan

LOL!! Echt Gari, nu heb ik flashback aan Jan
(ik luisterde dat vroeger wel eens stiekem voor t slapen gaan. De meeste die een gedicht schreven waren echt *zo* desperate!!)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:38:49 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51899128
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:33 schreef MNR het volgende:

Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaan
I know redelijk kansloos wel...maar ook wel grappig
quote:
LOL!! Echt Gari, nu heb ik flashback aan Jan
(ik luisterde dat vroeger wel eens stiekem voor t slapen gaan. De meeste die een gedicht schreven waren echt *zo* desperate!!)
Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNR

MNR [betekenisvolle stilte] je weet [betekenisvolle stilte] dat ik van je hou
je ogen [betekenisvolle stilte] zijn [betekenisvolle stilte] blauw
ik blijf [betekenisvolle stilte] je altijd [betekenisvolle stilte] trouw
omdat [betekenisvolle stilte] ik zoveel [betekenisvolle stilte] van je hou
dus zeg ik [betekenisvolle stilte] nu [betekenisvolle stilte] tegen jou
dat ik [betekenisvolle stilte] ontzettend [betekenisvolle stilte] van je hou

oprechte emotie
pi_51899228
Een haiku heeft nog meer diepgang
pi_51899351
Het is trouwens wel de eerste keer dat iemand een gedicht voor me schrijft

Hey ToTje!!!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:48:43 #272
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51899379
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef MNR het volgende:
Een haiku heeft nog meer diepgang
hee, 't is candlelight...het gaat om de emotie, en de stem van jan...zonder die dingen blijft er inderdaad niet veel meer over dan wat opgewarmde lucht, verpakt in een ballon van sinterklaasrijm...

maar goed, ik zal nog eens moeite doen

vrijdag 27 juli 2007 @ 21:54:39 #273
94676 Garisson72
pi_51899560
ik luisterde altijd Candlelight als ik moeite had met de stoelgang.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:55:28 #274
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51899578
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat iemand een gedicht voor me schrijft
dat klinkt al beter
pi_51899738
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik luisterde altijd Candlelight als ik moeite had met de stoelgang.
ROTFLOL!!!
Serieus, ik moest echt even hilarisch hard lachen!!!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:03:44 #276
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51899828
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

I know redelijk kansloos wel...maar ook wel grappig
[..]

Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNR

MNR [betekenisvolle stilte] je weet [betekenisvolle stilte] dat ik van je hou
je ogen [betekenisvolle stilte] zijn [betekenisvolle stilte] blauw
ik blijf [betekenisvolle stilte] je altijd [betekenisvolle stilte] trouw
omdat [betekenisvolle stilte] ik zoveel [betekenisvolle stilte] van je hou
dus zeg ik [betekenisvolle stilte] nu [betekenisvolle stilte] tegen jou
dat ik [betekenisvolle stilte] ontzettend [betekenisvolle stilte] van je hou

oprechte emotie
't is maar goed dat ik een sterke blaas heb en niet net een slok van m'n bier nam

Echt
Miauw
pi_51899893
Kheb echt een retedruk weekend.
Vanavond vroegen vrienden of ik mee ging wat drinken, maar ik ben echt kapot van deze werkweek. Maak effetjes 48 uur in 6 dagen tijd dus .. phoephoe valt niet mee.
Morgen met mijn meiden lekker los in een kroeg/danscafe waar ik nooit geweest ben, maar waarvan ik goede verhalen hoor. Eerst lekker daar tutten met zijn allen en dan op pad!
Zondag lekker uitslapen, en daarna naar een markt hier in de buurt met mijn stiefmama om weer eens bij te kletsen.. en daarna nog iets aan school en aan het huishouden hier doen als ik daar de puf nog voor heb.

En maandag om half 8 gaat de wekker weer ....
pi_51900084
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef Lips het volgende:
't is maar goed dat ik een sterke blaas heb en niet net een slok van m'n bier nam
Echt
Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval wel
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:18:04 #279
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51900190
vrouwen *zucht*

wat een stukje slechte poëzie al niet kan doen...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:20:44 #280
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51900260
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval wel
Ik zou dan ook in m'n broek zeiken van het lachen, maar ik zou het absoluut schattig vinden!!
Denk dat ik het zelfs in zou lijsten
Miauw
pi_51904382
Twinkle20 is wel hot zonder bril
pi_51904439
vroeger als ik niet kon slapen luisterde ik altijd candlelight
pi_51908429
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Twinkle20 is wel hot zonder bril
Ooooooooow sweedy .. Dus het klinkt niet arrogant als ik zeg dat ik mezelf nu nog mooier vind?
Ik hou van mij!
pi_51908798
... hoor je nooit zingen
(of de wat serieuzere versie)

[ Bericht 27% gewijzigd door MNR op 28-07-2007 10:46:05 ]
pi_51910121
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 10:14 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ooooooooow sweedy .. Dus het klinkt niet arrogant als ik zeg dat ik mezelf nu nog mooier vind?
Ik hou van mij!
nee want op die 1e 2 fotos vind ik je een leuk meisje en op die andere een nerd met een bril
Je ziet er idd veel leuker uit en dat mag je ook wel vinden
pi_51911102
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik zou een echt gedicht schrijven. En dat haar uiteraard niet laten lezen.
pi_51916205
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik zou een echt gedicht schrijven. En dat haar uiteraard niet laten lezen.
Dat klinkt heel logisch dawg, héél logisch
pi_51916244
Nouja, gedichten die ik schrijf zijn meestal nogal persoonlijk, dus ik zal ze niet snel laten lezen, als zij het onderwerp is.
pi_51916329
Waarom niet?
pi_51916415
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:18 schreef MNR het volgende:
Waarom niet?
Heb daar niet echt een goede reden voor. Ik schrijf ze voor mezelf ook.
pi_51916479
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:21 schreef dawg het volgende:
Heb daar niet echt een goede reden voor. Ik schrijf ze voor mezelf ook.
Ahhh...

Maar dat is jammer dat je er geen goede reden voor hebt. Zou niet inzien waarom je haar zoiets leuks en persoonlijks zou ontnemen.
pi_51916522
Ik zou het wel beetje sad vinden als iemand met zo een simpel gedichtje aan kwam zetten Maar dat ben ik
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:26:21 #293
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51916600
Ik ben al verkocht als ze het met een pen op papier zetten!
Miauw
pi_51916795
Deze vond ik vanmorgen (toen ik voor Twinkle20 dat nummer op ging zoeken). Echt *zo* schattig! Het jochie is misschien 14of zo? (in ieder geval nog jong), maar het is zo lief.

Vroeger op de basisschool gaven we ook altijd van die briefjes door. Je weet wel "wil jij met mij?". Als ik zo'n briefje kreeg, las ik hem niet, keek ik niet welke naam erop stond en gaf ik hem altijd door. Ik was zo verlegen. Al gaf ik hem eerst links door en kreeg ik hem weer terug, gaf ik nog terug door naar rechts. En die jongen maar denken dat ik hem niet leuk vond.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:40:05 #295
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51916997
Dat filmpje is echt TE schattig
Miauw
pi_51917417
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Ahhh...

Maar dat is jammer dat je er geen goede reden voor hebt. Zou niet inzien waarom je haar zoiets leuks en persoonlijks zou ontnemen.
Ik sta uiteraard wel open voor omkoping.
pi_51917427
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou het wel beetje sad vinden als iemand met zo een simpel gedichtje aan kwam zetten Maar dat ben ik
Mijn gedichten zijn niet simpel.
pi_51917510
Dat filmpje. Knap gemaakt, ik zou het niet kunnen.
pi_51923224
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef dawg het volgende:
Ik sta uiteraard wel open voor omkoping.
Zeg... kreeg ik niet nog een bos bloemen van jou?
omkoping - bos bloemen = gedicht
pi_51923310
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Zeg... kreeg ik niet nog een bos bloemen van jou?
omkoping - bos bloemen = gedicht
Had je gelijk dan? Anders krijg ik een date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')