Morguquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk niet dat je erop kan vertrouwen dat je vanaf nu altijd die balans zult blijven houden, alleen maar omdat het deze keer zo uitpakte.
Hehe..quote:
Daar heb ik geen pasklaar antwoord op, daar moet ik even over nadenken.quote:je lijkt wel bang voor je eigen reacties, voor je eigen persoonlijkheid. vertrouw je jezelf daar zo weinig in?
Als dat laatste klopt, dan was ik zeker niet verliefd. Het vonkje was er trouwens van mijn kant wel hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was precies de vraag die ik een jaar of 10 geleden aan mijn vader stelde in zo'n geweldig vader/zoon gesprek dat we hadden toen pa merkte dat ik niet helemaal in goede doen was. En mijn vader antwoordde als volgt:"Ja, verliefdheid kan groeien. Maar dan moet er wel eerst een vonkje zijn."
Blijkbaar was er bij jullie beiden dan geen vonk.
En als je verliefd bent twijfel je ook niet of je verliefd bent. Dan ben je het, of je nou wil of niet.
WELCOME! Join the singles club.. maak je niet druk.. de meesten hebben hier zoiets van.. bekenden.. i don't carequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef TommyGun het volgende:
-heel verhaal-
Jeuj, dankjequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
WELCOME! Join the singles club.. maak je niet druk.. de meesten hebben hier zoiets van.. bekenden.. i don't care
Kunt in ieder geval lekker vrij kletsen over het single zijn..
Het is niet erg om je af en toe eens k*t te voelen of om ergens negatief over te zijn. Op voorwaarde dat je het je leven niet gaat beïnvloeden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef TommyGun het volgende:
Misschien ben ik wel te negatief, maar wat wil je? Na een lange periode met veel problemen en nog genoeg problemen die in het verschiet liggen is het moeilijk om positief te blijven denken.
Ik neem aan dat jij je lekker happy wilt voelenquote:"maar wat wil je?"
Lastig uit te leggen, maar ik kom heus wel aan lachen toe hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet erg om je af en toe eens k*t te voelen of om ergens negatief over te zijn. Op voorwaarde dat je het je leven niet gaat beïnvloeden.
Enne, tuurlijk ga jij weer positief denken en je lekker positief voelen. Want:
[..]
Ik neem aan dat jij je lekker happy wilt voelen
Sowieso kun je hier af en toe goed hard lachen. Ik noem geen namen, maar d'r zitten hier een paar zotten tussen![]()
Ben net thuis, neem nog ff een waterijsje en dan gaat deze dame idd een keer de volle 8 uur slapen (dat betekent dat ik -3 minuten geleden al in slaap had moeten vallenquote:
WOW, op een paar dingen na is het alsof ik deze post geschreven heb.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef TommyGun het volgende:
verhaal
Maar dat hou je kennelijk voor jezelf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:52 schreef MNR het volgende:
Daar heb ik geen pasklaar antwoord op, daar moet ik even over nadenken.
*proestquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
de meesten hebben hier zoiets van.. bekenden.. i don't care
Nooit een goed teken als iemand aangeeft dat zijn geluk afhangt van iemand anders, imo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef TommyGun het volgende:
Ik mag eigenlijk niet klagen, en heb ook altijd genoeg steun gehad en krijg nog steeds volop steun van vrienden maar een leuke dame mag toch wel in mijn leven treden. Ik heb al ervaren dat zo iemand mij een positiever mens kan maken.
+10 herkenbaar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ben ook wel wat veranderd. Was altijd redelijk verlegen en stil. Heb o.a. door dit een veel positievere houding. Ik geniet van alles en heb schijt aan wat andere mensen daarvan denken.
Het leven is zo heerlijk. Natuurlijk mag je je zo nu en dan klote voelen door een kapotte relatie, of omdat je geen relatie meer hebt gehad. Maar laat je er niet te lang door leiden. Wees positief, dan komt de rest ook allemaal wel. En anders maar niet!!
Je laten gebruiken is niet eens zo erg zolang jij ook krijgt wat je wiltquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef TommyGun het volgende:
blablabla
Nee, dat is het niet. Zat vanmorgen nog even te denken of ik erop zou posten (evenals gisteravond), maar de waarheid is gewoon dat ik het niet weet. Ik heb geen idee.. daarom had ik nog niets gepost.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Maar dat hou je kennelijk voor jezelf?
Okay, er nu nog eens bij stilstaand, ik probeer bij mezelf tegenwerpingen te vinden die bovenstaande bestrijden, maar het lukt me niet om er 1 te verzinnen waar ik achter sta.. ik ben idd bang voor mijn eigen reacties, mijn eigen persoonlijkheid. Ik ben bang dat als ik zwaar verliefd word en me dan gedraag zoals ik me zou willen gedragen, die ander keihard van me wegrent. Is dat een eerlijk antwoord?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
je lijkt wel bang voor je eigen reacties, voor je eigen persoonlijkheid. vertrouw je jezelf daar zo weinig in?Ik heb er zelf ook een tijd zoveel over nagedacht, tot ik merkte dat ik de boel een beetje aan het over-analyseren was en vergat dat je de teugels ook gewoon kunt laten vieren. Een beetje vertrouwen durft te hebben in de goede afloop.
Ik denk dat iedereen die angst op een bepaalde manier wel heeft. Heftige emoties zijn eng...de controle verliezen is eng...en als je verliefd bent, ben je kwetsbaar, en loop je altijd het risico gekwetst te worden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef MNR het volgende:
Okay, er nu nog eens bij stilstaand, ik probeer bij mezelf tegenwerpingen te vinden die bovenstaande bestrijden, maar het lukt me niet om er 1 te verzinnen waar ik achter sta.. ik ben idd bang voor mijn eigen reacties, mijn eigen persoonlijkheid. Ik ben bang dat als ik zwaar verliefd wordt en me dan gedraag zoals ik me zou willen gedragen, die ander keihard van me wegrent. Is dat een eerlijk antwoord?
En ik heb geen idee wat ik daartegen kan doen.
Absoluut een heel eerlijk antwoord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef MNR het volgende:
Okay, er nu nog eens bij stilstaand, ik probeer bij mezelf tegenwerpingen te vinden die bovenstaande bestrijden, maar het lukt me niet om er 1 te verzinnen waar ik achter sta.. ik ben idd bang voor mijn eigen reacties, mijn eigen persoonlijkheid. Ik ben bang dat als ik zwaar verliefd word en me dan gedraag zoals ik me zou willen gedragen, die ander keihard van me wegrent. Is dat een eerlijk antwoord?
En ik heb geen idee wat ik daartegen kan doen.
[Edit:] dit beeld heb ik nooit gehad van mezelf, totdat mijn relatie uitging.. waarvan ik nog steeds het gevoel heb dat ik daarin gefaald heb.
Heb je het idee dat je 'gefaald' hebt omdat je bent zoals je beschrijft, dus zo Headfirst into the Hurricane-verliefd wordt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef MNR het volgende:
[Edit:] dit beeld heb ik nooit gehad van mezelf, totdat mijn relatie uitging.. waarvan ik nog steeds het gevoel heb dat ik daarin gefaald heb.
haha, Hoe zou je het dan willen benoemen? Relatielozen? Alleengaanden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't trouwens niet sneu om single te zijn
alleen dat 't speciaal een naam moet hebben is zo overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |