Moet wel een beetje een uitdaging blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef OldJeller het volgende:
Internetdate loopt fataal af
Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
Batsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
word er nog bietje gebatst hiezo?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
ik prefereer 'ketsen'.
LOL!!quote:
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"![]()
Pretty please... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"![]()
Pretty please... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?![]()
![]()
Hmmmm... neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
*noteert*quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>
Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Abbadon het volgende:
hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!![]()
I knowquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:33 schreef MNR het volgende:
Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaan
Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNRquote:LOL!! Echt Gari, nu heb ik flashback aan Jan![]()
(ik luisterde dat vroeger wel eens stiekem voor t slapen gaan. De meeste die een gedicht schreven waren echt *zo* desperate!!)
hee, 't is candlelight...het gaat om de emotie, en de stem van jan...zonder die dingen blijft er inderdaad niet veel meer over dan wat opgewarmde lucht, verpakt in een ballon van sinterklaasrijm...quote:
dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat iemand een gedicht voor me schrijft
ROTFLOL!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik luisterde altijd Candlelight als ik moeite had met de stoelgang.
't is maar goed dat ik een sterke blaas heb en niet net een slok van m'n bier namquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I knowredelijk kansloos wel...maar ook wel grappig
![]()
[..]
Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNR
MNR [betekenisvolle stilte] je weet [betekenisvolle stilte] dat ik van je hou
je ogen [betekenisvolle stilte] zijn [betekenisvolle stilte] blauw
ik blijf [betekenisvolle stilte] je altijd [betekenisvolle stilte] trouw
omdat [betekenisvolle stilte] ik zoveel [betekenisvolle stilte] van je hou
dus zeg ik [betekenisvolle stilte] nu [betekenisvolle stilte] tegen jou
dat ik [betekenisvolle stilte] ontzettend [betekenisvolle stilte] van je hou
oprechte emotie![]()
Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef Lips het volgende:
't is maar goed dat ik een sterke blaas heb en niet net een slok van m'n bier nam
Echt![]()
![]()
![]()
Ik zou dan ook in m'n broek zeiken van het lachen, maar ik zou het absoluut schattig vinden!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval wel
Ooooooooow sweedyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Twinkle20 is wel hot zonder bril![]()
nee want op die 1e 2 fotos vind ik je een leuk meisje en op die andere een nerd met een brilquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ooooooooow sweedy.. Dus het klinkt niet arrogant als ik zeg dat ik mezelf nu nog mooier vind?
![]()
Ik hou van mij!
Ik zou een echt gedicht schrijven. En dat haar uiteraard niet laten lezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een man op wie jij echt gek bent, dit zou schrijven voor je, zou je het helemaal geweldig vinden. Ik in ieder geval wel
Dat klinkt heel logisch dawg, héél logischquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik zou een echt gedicht schrijven. En dat haar uiteraard niet laten lezen.
Heb daar niet echt een goede reden voor. Ik schrijf ze voor mezelf ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:18 schreef MNR het volgende:
Waarom niet?
Ahhh...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:21 schreef dawg het volgende:
Heb daar niet echt een goede reden voor. Ik schrijf ze voor mezelf ook.
Ik sta uiteraard wel open voor omkoping.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ahhh...
Maar dat is jammer dat je er geen goede reden voor hebt. Zou niet inzien waarom je haar zoiets leuks en persoonlijks zou ontnemen.
Mijn gedichten zijn niet simpel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou het wel beetje sad vinden als iemand met zo een simpel gedichtje aan kwam zettenMaar dat ben ik
Zeg... kreeg ik niet nog een bos bloemen van jou?quote:
Had je gelijk dan? Anders krijg ik een date.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg... kreeg ik niet nog een bos bloemen van jou?![]()
omkoping - bos bloemen = gedicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |