Moet wel een beetje een uitdaging blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef OldJeller het volgende:
Internetdate loopt fataal af
Nog een reden om alleen te daten met mensen die je écht hebt ontmoet.
Batsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef dvunz het volgende:
word er nog bietje gebatst hiezo?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
ik prefereer 'ketsen'.
LOL!!quote:
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"![]()
Pretty please... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef MNR het volgende:
[Willekeurige man/l-o-s-e-r] "Zeg schatje, wil jij met mij 'de liefde bedrijven'?"![]()
Pretty please... een kerel moet je verleiden, niet in woorden, maar met lichaamstaal
<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
...en dan bedoel je zeker niet dat ie van achter tegen je op moet rijden tijdens het dansen?![]()
![]()
Hmmmm... neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ook niet als hij het zegt in zo'n diepe donkerbruine klamwarme Ron Brandsteder-Candlelight-stem?
*noteert*quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
<sarcasme>Ow ja, opdringerige mannen, die je half aanranden, hoe opwindend!</sarcasme>
Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Abbadon het volgende:
hee, niet zo saractisch over mijn stemgeluid, hè!![]()
I knowquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:33 schreef MNR het volgende:
Niet zo alles naar je toetrekken Abba. Er zijn genoeg meiden out there die daar helemaal plat voor gaan
Hier [betekenisvolle stilte] is een gedicht [betekenisvolle stilte] voor MNRquote:LOL!! Echt Gari, nu heb ik flashback aan Jan![]()
(ik luisterde dat vroeger wel eens stiekem voor t slapen gaan. De meeste die een gedicht schreven waren echt *zo* desperate!!)
hee, 't is candlelight...het gaat om de emotie, en de stem van jan...zonder die dingen blijft er inderdaad niet veel meer over dan wat opgewarmde lucht, verpakt in een ballon van sinterklaasrijm...quote:
dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat iemand een gedicht voor me schrijft
ROTFLOL!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik luisterde altijd Candlelight als ik moeite had met de stoelgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |