abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51847700
gewoon
nee-ik-heb-geen -vriendje-wat-dan

donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:02 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51847757
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't trouwens niet sneu om single te zijn
alleen dat 't speciaal een naam moet hebben is zo overdreven
wat is sneu vind zijn mensen die een relatie hebben omdat ze niet alleen willen zijn...

dat zijn overigens vaak dezelfde mensen die vinden dat je medelijden verdient als je alleen bent...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:37 #203
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51847769
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon
nee-ik-heb-geen -vriendje-wat-dan

wat sneu
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:04:44 #204
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51847853
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is sneu vind zijn mensen die een relatie hebben omdat ze niet alleen willen zijn...

dat zijn overigens vaak dezelfde mensen die vinden dat je medelijden verdient als je alleen bent...
Ik ga geen relatie starten om gewoon een relatie te hebben. Ik ken mensen die het doen en ik vind dat gewoon nep, ik zou dat niet kunnen.

Ik vermaak me net zo goed als m'n vrienden die een vriendin hebben, dus veel medelijden hoeven ze niet te hebben.
pi_51847896
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mwhahaha

nee van mij hoeft t niet
kun je tenminste zoenen met wie je leuk vind haha
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:08:14 #206
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51847964
You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over
Damn all these beautiful girls
They only wanna do your dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

http://youtube.com/watch?v=Lt6o8NlrbHg

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51848705
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
geen zomerliefde gevonden tijdens m'n vakantie dus .
Tap tap tap
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:40:48 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51848910
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
sjonge, zelfs als blondine in italie met rokje en topje aan was de aandacht die ik kreeg van de mannen beperkt tot een erg opdringerige bewaker van de sixtijnse kapel, een paar obers en een toerist die me wilde betasten.
Tegenvaller...en dan heb je nog zo je best gedaan! 't is een schande!
pi_51849060
quote:
Je mag anders gerust wat foto's hier posten hoor..
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:50:21 #210
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51849172
Normaal zijn Italianen mannen, daar toch vrij gevoelig voor
pi_51850471
Ik snap niet wat er zo leuk is aan blond haar Mijn bruine haar is ook leuk
pi_51850790
FREEEEEEEEDOMMMM ftw.
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:07:37 #213
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51851353
quote:
Ook geen gesis gehoord?
pi_51851561
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan blond haar Mijn bruine haar is ook leuk
blond haar komt niet zo heel veel voor in italie .
Tap tap tap
pi_51851569
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ook geen gesis gehoord?
wat betekent dat dan?
Tap tap tap
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:56:23 #216
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51852946
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:

wat betekent dat dan?
Tja, soort van aandacht trekken, flirten. Maar misschien dat ze dat alleen in Napels doen, m''n zus werd er gek van
pi_51853023
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

blond haar komt niet zo heel veel voor in italie .
Mijn bruine haar noemen zij daar trouwens ook blond haha
pi_51853124
gesis als
psssssssssssssssssscht pscccccccccccccccccccht
cioa bella pssssssssssssssssscht ?

was in italie met een witblond meisje van 1.85 en cup E (en slank)
nou.. je raad het al... ik werd niet lastig gevallen
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:08:18 #219
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51853379
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gesis als
psssssssssssssssssscht pscccccccccccccccccccht
cioa bella pssssssssssssssssscht ?
Dat ja
pi_51853565
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat ja
ja, door zwervers .
en vieze mannetjes bij kraampjes die zowat je hele hand aflikken als je ze wilt betalen. het liefst gooide ik het geld gewoon naar ze.
Tap tap tap
pi_51854110
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef Abbadon het volgende:
Wat je wel kan doen is zorgen dat je zeker weet dat je met de consequenties om kan gaan...dat je je alleen ook wel redt...dat je alleen ook gelukkig kan zijn...dat je je bewust bent van het risico dat je neemt, en er bewust voor kiest, inclusief de eventuele consequenties...dan overkomt het je niet, maar neem je er op een bepaalde manier controle over, voor zover dat kan...
De laatste keer ging ik ervan uit dat het toch niet stuk zou gaan. Stond er niet eens bij stil. Maar wat je schrijft over consequenties... vinger op de zere plek. En ik wil idd nu eerst helemaal alleen gelukkig worden (lees: vorige relatie achter me laten).
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
Absoluut een heel eerlijk antwoord.
quote:
Alles staat of valt denk ik bij de mate waarin je tevreden en blij bent met jezelf. Je bent zelf namelijk de enige persoon op aarde waarvan je zeker weet dat die jou nooit zal laten vallen.
True, daarom is het ook zo belangrijk om tevreden te zijn met jezelf. Ik ben tevreden met mezelf
(en ik snap ook heel goed waarom er mannen achter me aanzitten )
quote:
Je moet er ook weer voor oppassen om jezelf niet enorm te gaan tegenhouden in je natuurlijke gedrag rondom andere mensen. Als jij zo hartstochtelijk bent in je verliefdheid als je nu beschrijft, dan is dat zo - dat ben jij. 't Is nog iets om trots op te zijn ook, vind ik. Zonde als je dat probeert in te dammen!
Hahaha. Ik ben dat idd, dat heb je goed tussen de regels door gelezen.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je het idee dat je 'gefaald' hebt omdat je bent zoals je beschrijft, dus zo Headfirst into the Hurricane-verliefd wordt?
Nee en ja. Aan de ene kant vind ik van niet, bedoel, er is niets mis met verrtrouwen en daar naar leven. Aan de andere kant wel.. ik weiger gewoon te geloven dat we niet bij elkaar passen/pasten. Hij had gewoon zijn bek open moeten trekken.
quote:
Nog meer overigens, ben je nog steeds bezig met die relatie en de reden van het uitgaan? Ms ben je nog niet klaar met het verwerken daarvan... hoe dan ook, het lijkt mij gezonder om positief richting toekomst te kijken. Bygones be bygones.
Iedere keer als hij contact met me opzoekt, ben ik bezig met de reden van het uitgaan ja. En van de week nam hij zijn nieuwe 'vriendin' mee naar ons huis (we wonen in hetzelfde studentencomplex) en als ik dan 's avonds op mijn kamer ben, denk ik idd: "okay, hij ligt nu een ander te neuken" en dan ben ik er ook mee bezig. Al helemaal omdat ik dan denk: "jeej, hoe kun je haar nu nemen? Ik ben echt veel bijzonderder, leuker, aantrekkelijker en liever als zij".

Afgezien van die momenten, kan ik het wel loslaten. Maar als hij thuis mèt haar is of contact met me zoekt...
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't trouwens niet sneu om single te zijn
alleen dat 't speciaal een naam moet hebben is zo overdreven
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk vind ik aan het woord Single helemaal niet zo'n negatieve connotatie hangen.
We zijn geen 15 meer
Toen ging dat idd nog zo: "heb jij geen vriendje/vriendinnetje? "

Single mannen juist heel aantrekkelijk
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51854180
hahaha
nou ja.. ik ga er vanuit dat als ik met een jongen aan het zoenen ben dat hij geen vriendin heeft
en dat hij boven de 18 is
maar misschien moet ik dat voortaan wel vragen.

hoi. ben jij single. ?

pi_51854208
o eerst zo een leuke jongen..
aan t praten en zo..
en hij.. hoe oud ben je.. en ik 19..
en hij.. o ik ben 17

en ik.. fuck nou en ?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:54:10 #224
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51854980
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef MNR het volgende:

True, daarom is het ook zo belangrijk om tevreden te zijn met jezelf. Ik ben tevreden met mezelf
Gaan we nou arrogant worden?
quote:
Nee en ja. Aan de ene kant vind ik van niet, bedoel, er is niets mis met verrtrouwen en daar naar leven. Aan de andere kant wel.. ik weiger gewoon te geloven dat we niet bij elkaar passen/pasten. Hij had gewoon zijn bek open moeten trekken.
Jij vindt dat je gefaald hebt, omdat hij zijn bek niet open heeft getrokken?
quote:
Iedere keer als hij contact met me opzoekt, ben ik bezig met de reden van het uitgaan ja. En van de week nam hij zijn nieuwe 'vriendin' mee naar ons huis (we wonen in hetzelfde studentencomplex) en als ik dan 's avonds op mijn kamer ben, denk ik idd: "okay, hij ligt nu een ander te neuken" en dan ben ik er ook mee bezig. Al helemaal omdat ik dan denk: "jeej, hoe kun je haar nu nemen? Ik ben echt veel bijzonderder, leuker, aantrekkelijker en liever als zij".

Afgezien van die momenten, kan ik het wel loslaten. Maar als hij thuis mèt haar is of contact met me zoekt...
Ja als je constantinu met hem wordt geconfronteerd en dientengevolge dus met jullie voorbije relatie, wordt het moeilijk om afstand te nemen. Al zou het dan nog steeds mogelijk moeten zijn om naar een gedachte als 'hij ligt nu met haar te neuken, en ik heb lekker mijn eigen ding.' te gaan. Kortom, je bent er kennelijk nog erg mee bezig. Misschien moet je er nog iets mee.
quote:
but of course we are.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:12:38 #225
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51855673
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef MNR het volgende:

De laatste keer ging ik ervan uit dat het toch niet stuk zou gaan. Stond er niet eens bij stil. Maar wat je schrijft over consequenties... vinger op de zere plek. En ik wil idd nu eerst helemaal alleen gelukkig worden (lees: vorige relatie achter me laten).
da's het dubbele aan een relatie...je gaat erin met de gedachte dat het voor altijd is (waarom zou je er anders aan beginnen?) maar de waarheid is anders, en dat komt dan alsnog onverwachts en voelt alsof je faalt...
quote:
(...all that, en ook nog zo bescheiden )

maar tevreden is nog niet hetzelfde als gelukkig kun je nagaan hoeveel mannen er dan achter je aan zullen zitten...
quote:
de één natuurlijk wat meer dan de ander...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')