abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51792353
lekkere wazige PM sorry
weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken haha

o ik ga vakantieboy terug-terug smsen spannend
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:32:45 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51792629
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef MNR het volgende:

Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...
Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad

overigens is het nog niet duidelijker en heb ik alleen nog meer informatie...en als PF denkt zoals ze schrijft, is ze heel erg in de war...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:59 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51793598
Hihi, zojuist stond er bovenaan mijn pagina een advertentie voor een datingsite. "Vrouw zoekt mannen". Zou polygamie een oplossing zijn voor het mannenoverschot op internetdatingsites? .
KuikenGuppy
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:06:41 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51793935
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef Burdie het volgende:
Hihi, zojuist stond er bovenaan mijn pagina een advertentie voor een datingsite. "Vrouw zoekt mannen". Zou polygamie een oplossing zijn voor het mannenoverschot op internetdatingsites? .
je kan het proberen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:51:09 #130
101353 mrbox
Miep miep
pi_51795729
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...

En voor mrbox een mooi nummertje
Ook jij bedankt

Wat als een vrouw zegt, wanneer ze je belt als ze "iets leuks" te melden heeft, je bent de eerste die ik bel ?
Of wil ik nu weer te veel zien ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51795869
Oh trouwens, ik heb mijn duidelijkheid.. He's not in love en ik ook niet. Gelukkig nog niet!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:58:08 #132
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51796005
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn duidelijkheid.. He's not in love en ik ook niet. Gelukkig nog niet!
dus je hebt het toch durven vragen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51796347
Vorig jaar een leuke (duitse) net wel/niet vriendin. Ze vond de afstand toch iets te groot. Maar toen het juist weer erg goed ging, vertelde ze dat ze daar al een tijd een vriend had en nog erger ze was *per ongeluk* zwanger geraakt van hem.. Lichtelijk gezegd: erg balen....

Over een dikke maand ga ik een Europareis maken van 7 maanden. Samen met een goede vriend van me hebben we een erg gave camper gekocht. Ben benieuwd of er nog vakantie liefdes opduiken hahaha.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:20:42 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51796929
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef mrbox het volgende:

Wat als een vrouw zegt, wanneer ze je belt als ze "iets leuks" te melden heeft, je bent de eerste die ik bel ?
Of wil ik nu weer te veel zien ?
je wil te veel zien...
pi_51797569
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Keej, well done Whoops! (dat je duidelijkheid hebt gevraagd )

@mrbox: graag gedaan

Ik heb ook zojuist mijn geprek afgerond. Het was wel ff emotioneel. Hij vond mij echt helemaal geweldig. Hij was ook oprecht heel blij dat ik eerlijk was en nu ingreep. Hij vond het echt heel jammer want hij vond me echt zo'n leuke meid, ik was ook helemaal zijn type. En ik geloof dat ik het nu al wat meer en beter begin te snappen. Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51797593
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad
Hehe.. keej dan, heb niets gezegd
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:44:15 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51797907
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef MNR het volgende:

[..]

Hehe.. keej dan, heb niets gezegd
ach, je kent me niet, dus hoe kon je weten dat dat soort dingen voor mij niet gelden?

Goed dat je zo eerlijk bent geweest da's voor veel mensen al te moeilijk...kan me goed voorstellen dat hij daar oprecht blij mee was...

maar "Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt."...leg eens uit, wat versta je daar precies onder?
pi_51798365
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dus je hebt het toch durven vragen?
Nope, hij kwam er zelf mee. Het is wel een schatje hoor, zei gewoon dat hij het juiste gevoel er niet bij had. En ik heb gezegd dat ik blij was dat hij het gezegd heeft omdat het er bij mij wel aan zat te komen. No hard feelings en hoera voor de eerlijke mannen. Ze bestaan!
pi_51798404
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Keej, well done Whoops! (dat je duidelijkheid hebt gevraagd )

@mrbox: graag gedaan

Ik heb ook zojuist mijn geprek afgerond. Het was wel ff emotioneel. Hij vond mij echt helemaal geweldig. Hij was ook oprecht heel blij dat ik eerlijk was en nu ingreep. Hij vond het echt heel jammer want hij vond me echt zo'n leuke meid, ik was ook helemaal zijn type. En ik geloof dat ik het nu al wat meer en beter begin te snappen. Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt.
Kun je mij dat leren?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:00:52 #140
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51798597
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nope, hij kwam er zelf mee. Het is wel een schatje hoor, zei gewoon dat hij het juiste gevoel er niet bij had. En ik heb gezegd dat ik blij was dat hij het gezegd heeft omdat het er bij mij wel aan zat te komen. No hard feelings en hoera voor de eerlijke mannen. Ze bestaan!
Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staat
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:07:05 #141
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51798881
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Lips het volgende:

Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staat
vrouwen...begrijp jij ze?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:09:15 #142
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51798978
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

vrouwen...begrijp jij ze?
Beter kan je jezelf afvragen of je ze sowieso wel wil begrijpen

Deze week ook weer, op een datingsite wat interesseberichjtes ontvangen, leek best leuk dus mail/MSN uitgewisseld en daarna niks meer van zich laten horen.
pi_51799284
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kun je mij dat leren?
Wil je best wat vertellen over mijn ervaringen hoor, no probs. Kun je dan specifieker zijn wat je precies wilt weten/leren?
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Abbadon het volgende:
"Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt."...leg eens uit, wat versta je daar precies onder?
Ik zie mezelf als een oprecht persoon, dus handel ik daar ook naar
Wat ik daaronder versta? Nou.. ik ga een poging wagen om het uit te leggen. Kijk, deze jongen vond ik heel aardig, en ik had een paar keer met hem afgesproken. De tijd daartussen ben ik er niet veel mee bezig geweest en heb gewoon genoten van de momenten die ik met hem had. Was ook helemaal niet bang dat hij zich op een andere meid zou richten o.i.d. Voelde me niet bedreigd, was er niet mee bezig. En ik vond het echt frappant dat hij me vertelde dat hij het altijd uitmaakte met een meid omdat hij het gevoel had zijn vrijheid te verliezen (dat was na 4 maanden, of na een maand) en bij mij had hij dat niet. Hij zei ook dat hij het benauwend vond als een meid heel snel dichtbij kwam.

Toen dacht ik: dat is ook helemaal niet gek want ik had helemaal de drang niet om heel snel heel dichtbij te komen, helemaal in hem op te gaan. Ik genoot gewoon van de momenten en stond er niet bij stil dat hij een ander evt. tegen zou komen. Ik maakte me ook helemaal geen zorgen over hem en andere meiden. Dat had ik voorheen wel altijd. Als ik een kerel leuk vond, maakte ik me al heel snel zorgen over andere vrouwen in zijn omgeving.
Maar goed, wat ik dus bij mijn laatste ex deed is ontzettend veel bezig zijn met wat hij dacht, wat er door hem heenging en bijna constant de angst hem te verliezen. Tja, en als je bang bent iemand te verliezen, klamp je je aan hem vast (was overigens pas de eerste keer dat ik dat gevoel heel erg had. 6 Jaar terug ook bij een vriendje, maar die zag ik dan ook alleen in de weekenden, was toch anders).

En nu verbaasde ik me erover, of was het meer een eye-opener, dat als ik gewoon meer in balans bleef, dus met mezelf bezig was en een klein beetje met die ander, dat dat ook kan en 'goed is'. Ja, het klinkt allemaal heel normaal voor de meesten, maar voor mij is dat niet. Ik ben vroeger in de steek gelaten door mijn ouders, dus als ik me ga hechten aan iemand, dan was ik altijd bang dat hij me zou verlaten.

En juist nu heb ik ervaren dat dat dus helemaal niet waar is. Dus dat vind ik echt gaaf! Ik vind het gaaf (hoe cru het ook klinkt) dat iemand gek op mij kan worden zonder dat ik me er zorgen over heb hoeven maken. Hij vond het juist prettig dat het allemaal zo rustig aan ging. Ookal heb ik deze keer dan ook geen verlangen en verliefde gevoelens, dan komt dat een volgende keer wel en nu snap ik waar ik op kan vertrouwen.

Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
pi_51799384
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja, ik zat een beetje op zo'n punt waarvan ik dacht, als het nog langer doorgaat, word ik verliefd, dan kan ik de trein niet meer stoppen. Dat is niet gebeurd, zeker niet nu hij het zelf ter sprake heeft gebracht.
pi_51799706
MNR, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Sommige dingen moet je zelf ondervinden.

Ik merk dat er bij mij al wel meer balans komt. Een tijdje geleden zou ik me kut voelen als iemand zou zeggen dat het juiste gevoel ontbreekt. Ik ben er nog niet maar het gaat wel goedkomen met mij. Ik besefte me onlangs dat ik onbewust desperater was dan ik dacht. Oplossen begint met bewustwording en ik merk nu al dat ik makkelijker wordt en er minder waarde aan hecht. Ik blijf lekker een beetje daten en als ik voor het eerst verliefd word, denk ik wel weer na over een relatie. Eerst maar eens de relatie met mezelf in orde maken want ook onbewust wil ik niet desperate zijn en daardoor settelen voor minder.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:30:42 #146
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51800006
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik zat een beetje op zo'n punt waarvan ik dacht, als het nog langer doorgaat, word ik verliefd, dan kan ik de trein niet meer stoppen. Dat is niet gebeurd, zeker niet nu hij het zelf ter sprake heeft gebracht.
Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:35:51 #147
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51800275
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig, .
Ik dacht het.... jij zei (schreef) het...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:42:05 #148
101353 mrbox
Miep miep
pi_51800575
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef Lips het volgende:
[..]

Ik dacht het.... jij zei (schreef) het...
Denk dat ze eigenlijk hem wel super leuk vond maar zichzelf niet liet gaan en daar eerst wat meer zekerheid wilde van de andere kant. En als je dan maar optijd opstapt is de klap niet zo hard
Whoops verbeter als ik fout zit Tis ook niet zo dat ze zichtzelf niet kan verdedigen maar ik herken het wel een beetje, ik vergeet alleen altijd optijd op te stappen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51800787
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Verliefdheid groeit toch? Bij mij is het gevoel van iemand leuk vinden wel afhankelijk van hoe daarop gereageerd wordt. We vinden elkaar leuk. Meer niet voor hem en ik stond op het punt wel meer te gaan voelen dan iemand leuk vinden.

Ik ben sowieso beïnvloedbaar door anderen, ik neem iemands mindstate snel over. Bij mijn ex was ik altijd chagerijnig en hij ook, bij mijn andere ex was ik meestal vrolijk. En bij deze jongen praatte ik bijvoorbeeld heel veel en hij is niet echt iemand die makkelijk op de praatstoel zit. Dus soms heeft het juist het tegenovergestelde effect. Ik denk dat iedereen in een bepaalde mate wel vatbaar is voor het humeur van een ander.
pi_51800830
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef mrbox het volgende:

[..]

Denk dat ze eigenlijk hem wel super leuk vond maar zichzelf niet liet gaan en daar eerst wat meer zekerheid wilde van de andere kant. En als je dan maar optijd opstapt is de klap niet zo hard
Whoops verbeter als ik fout zit Tis ook niet zo dat ze zichtzelf niet kan verdedigen maar ik herken het wel een beetje, ik vergeet alleen altijd optijd op te stappen
Je verwoordt het ontzettend goed.

Edit: deze tactiek bevalt me ook. Het voelt niet eens als een teleurstelling. Eerder een leermoment want WD heeft geleerd dat eerlijke mannen wel degelijk bestaan en dat je je maar beter niet halsoverkop ergens in kunt storten want dan kun je nog aan de rem trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')