Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef MNR het volgende:
Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...
je kan het proberen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef Burdie het volgende:
Hihi, zojuist stond er bovenaan mijn pagina een advertentie voor een datingsite. "Vrouw zoekt mannen". Zou polygamie een oplossing zijn voor het mannenoverschot op internetdatingsites?.
Ook jij bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg, wat heb je vandaag nu van Katerwater geleerd? Als een vrouw de boot afhoudt dan...
En voor mrbox een mooi nummertje
dus je hebt het toch durven vragen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn duidelijkheid.. He's not in love en ik ook niet. Gelukkig nog niet!
je wil te veel zien...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef mrbox het volgende:
Wat als een vrouw zegt, wanneer ze je belt als ze "iets leuks" te melden heeft, je bent de eerste die ik bel ?
Of wil ik nu weer te veel zien ?![]()
Keej, well done Whoops! (dat je duidelijkheid hebt gevraagdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn duidelijkheid.. He's not in love en ik ook niet. Gelukkig nog niet!
Hehe.. keej dan, heb niets gezegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad
ach, je kent me niet, dus hoe kon je weten dat dat soort dingen voor mij niet gelden?quote:
Nope, hij kwam er zelf mee. Het is wel een schatje hoor, zei gewoon dat hij het juiste gevoel er niet bij had. En ik heb gezegd dat ik blij was dat hij het gezegd heeft omdat het er bij mij wel aan zat te komen. No hard feelings en hoera voor de eerlijke mannen. Ze bestaan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus je hebt het toch durven vragen?
Kun je mij dat leren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Keej, well done Whoops! (dat je duidelijkheid hebt gevraagd)
@mrbox: graag gedaan![]()
Ik heb ook zojuist mijn geprek afgerond. Het was wel ff emotioneel. Hij vond mij echt helemaal geweldig. Hij was ook oprecht heel blij dat ik eerlijk was en nu ingreep. Hij vond het echt heel jammer want hij vond me echt zo'n leuke meid, ik was ook helemaal zijn type. En ik geloof dat ik het nu al wat meer en beter begin te snappen. Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt.
Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nope, hij kwam er zelf mee. Het is wel een schatje hoor, zei gewoon dat hij het juiste gevoel er niet bij had. En ik heb gezegd dat ik blij was dat hij het gezegd heeft omdat het er bij mij wel aan zat te komen. No hard feelings en hoera voor de eerlijke mannen. Ze bestaan!
vrouwen...begrijp jij ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Lips het volgende:
Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staat
Beter kan je jezelf afvragen of je ze sowieso wel wil begrijpenquote:
Wil je best wat vertellen over mijn ervaringen hoor, no probs. Kun je dan specifieker zijn wat je precies wilt weten/leren?quote:
Ik zie mezelf als een oprecht persoon, dus handel ik daar ook naarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Abbadon het volgende:
"Balans vinden en behouden als je iemand leuk vindt."...leg eens uit, wat versta je daar precies onder?![]()
Ja, ik zat een beetje op zo'n punt waarvan ik dacht, als het nog langer doorgaat, word ik verliefd, dan kan ik de trein niet meer stoppen. Dat is niet gebeurd, zeker niet nu hij het zelf ter sprake heeft gebracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Ehm, correct me if I'm wrong, maar zei je gisteren (ofzo) niet dat je 'm misschien wel leuk vond? En wilde je dat ook niet ter sprake brengen door te checken hoe hij erin staat
Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik zat een beetje op zo'n punt waarvan ik dacht, als het nog langer doorgaat, word ik verliefd, dan kan ik de trein niet meer stoppen. Dat is niet gebeurd, zeker niet nu hij het zelf ter sprake heeft gebracht.
Ik dacht het.... jij zei (schreef) het...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig,.
Denk dat ze eigenlijk hem wel super leuk vond maar zichzelf niet liet gaan en daar eerst wat meer zekerheid wilde van de andere kant. En als je dan maar optijd opstapt is de klap niet zo hardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik dacht het.... jij zei (schreef) het...
Verliefdheid groeit toch? Bij mij is het gevoel van iemand leuk vinden wel afhankelijk van hoe daarop gereageerd wordt. We vinden elkaar leuk. Meer niet voor hem en ik stond op het punt wel meer te gaan voelen dan iemand leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Komt een beetje over als "ik word alleen verliefd als de ander het is." En dat vind ik niet helemaal geloofwaardig,.
Je verwoordt het ontzettend goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat ze eigenlijk hem wel super leuk vond maar zichzelf niet liet gaan en daar eerst wat meer zekerheid wilde van de andere kant. En als je dan maar optijd opstapt is de klap niet zo hard![]()
Whoops verbeter als ik fout zitTis ook niet zo dat ze zichtzelf niet kan verdedigen maar ik herken het wel een beetje, ik vergeet alleen altijd optijd op te stappen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |