abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:51:20 #151
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51801014
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MNR het volgende:
Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
zo wazig is het niet klinkt alsof je ontdekt hebt dat een relatie een aanvulling moet zijn op je leven, en geen invulling ervan. Als je teveel met de ander bezig bent, loop je het risico jezelf uit het oog te verliezen, te gaan forceren, en dan kan het beklemmend worden....en dan schep je zelf de situatie waar je het meest bang voor bent...

Sommige mensen vinden dat claimerige heerlijk, maar dat zijn in mijn ervaring vooral mensen die bang zijn om alleen te zijn, en dat is zelden een goede basis voor een relatie...

gewoon jezelf zijn, en dan ook nog eens leuk gevonden worden...kan me voorstellen dat dat erg lekker voelt

nu weet je hoe het moet...nu dit nog vasthouden op het moment dat je zelf ook daadwerkelijk gevoelens hebt voor een ander

zeg het maar als ik verkeerd interpreteer....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51801833
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef Abbadon het volgende:
zeg het maar als ik verkeerd interpreteer....
Nee, klopt helemaal wat je zegt. Maar wil er wel bij zeggen dat ik dit gedrag nog nooit eerder heb vertoond, zei het omdat ik me nog nooit aan iemand gehecht had

Kutte was wel, dan net voordat ik dat gesprek had, mijn ex binnenkwam (zat samen met mijn huisgenoot te eten op de bank), met zijn nieuwe vriendin/scharrel weet ik veel wat. Die hebben elkaar 'bezegeld' 2 weken nadat wij voor het laatst met elkaar naar bed waren geweest.

En dan zit ik daar op de bank, hij durfde me niet eens aan te kijken en liep meteen zijn kamer in met haar. Zij zei gedag, hij niet (ik zei ook geen gedag terug, ben niet gek!). Mijn huisgenoot zei nog: "dat is niets voor hem om geen gedag te zeggen". En ik begon helemaal te trillen (geen idee waar het van was, woede? verdriet?) en had zoiets van " "

Maar ik was niet eens jaloers en dacht zelfs van: "als hij erachter komt dat hij nog steeds van me houdt, komt hij vanzelf naar me toe. Daar vertrouw ik op". En als het niet zo is, dan heb ik me vergist of durft hij niet eerlijk tegen zichzelf te zijn. Maar ondertussen ben ik wel met mezelf in het reine aan het komen.

Was in ieder geval niet leuk om een andere meid te zien, en het raakte me toch wel, ik reageerde er lichamelijk op. Voorheen zou ik me er druk over maken, en nu doe ik dat heel even en richt me weer op mezelf.

Goh... dat single zijn is eigenlijk best goed voor mij

En Whoops, ik snap wat je wilt zeggen. Bewustwording is 'the best'
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:26:03 #153
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51802339
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef MNR het volgende:
Nee, klopt helemaal wat je zegt. Maar wil er wel bij zeggen dat ik dit gedrag nog nooit eerder heb vertoond, zei het omdat ik me nog nooit aan iemand gehecht had
I'm just that good ...maar nog nooit?
quote:
Kutte was wel, dan net voordat ik dat gesprek had, mijn ex binnenkwam (zat samen met mijn huisgenoot te eten op de bank), met zijn nieuwe vriendin/scharrel weet ik veel wat. Die hebben elkaar 'bezegeld' 2 weken nadat wij voor het laatst met elkaar naar bed waren geweest.

En dan zit ik daar op de bank, hij durfde me niet eens aan te kijken en liep meteen zijn kamer in met haar. Zij zei gedag, hij niet (ik zei ook geen gedag terug, ben niet gek!). Mijn huisgenoot zei nog: "dat is niets voor hem om geen gedag te zeggen". En ik begon helemaal te trillen (geen idee waar het van was, woede? verdriet?) en had zoiets van " "

Maar ik was niet eens jaloers en dacht zelfs van: "als hij erachter komt dat hij nog steeds van me houdt, komt hij vanzelf naar me toe. Daar vertrouw ik op". En als het niet zo is, dan heb ik me vergist of durft hij niet eerlijk tegen zichzelf te zijn. Maar ondertussen ben ik wel met mezelf in het reine aan het komen.

Was in ieder geval niet leuk om een andere meid te zien, en het raakte me toch wel, ik reageerde er lichamelijk op. Voorheen zou ik me er druk over maken, en nu doe ik dat heel even en richt me weer op mezelf.
2 weken erna?
ach, sommige mensen kunnen niet zonder een relatie...als je je met iemand anders bezig kan houden, hoef je je tenminste niet met jezelf bezig te houden...straks kom je erachter dat je jezelf niet mag, dat je niet doet wat je gelukkig maakt, dat het leven niet is geworden wat je ervan verwachtte...

mooi dat je je zo goed hebt gehouden in ieder geval...die winst wordt je niet meer afgepakt het is logisch dat het je raakt, en dat hoef je ook niet te negeren...belangrijkste is wat je er vervolgens mee doet...
quote:
Goh... dat single zijn is eigenlijk best goed voor mij
haha natuurlijk...hoe beter je jezelf kent, des te beter weet je wat je gelukkig maakt...en als je je goed voelt, trek je vanzelf andere mensen aan
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51802609
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef Abbadon het volgende:
I'm just that good ...maar nog nooit?
Zelfbescherming
quote:
2 weken erna?
Ja, technisch gezien had hij het begin februari uitgemaakt. Toen nog maanden seks-met-ex (was ik zelf ook bij). Ik wilde hem gewoon niet loslaten, hij mij ook niet. Uiteindelijk heb ik het een halt toegeroepen nadat ik erachter kwam dat de situatie niet veranderde (niemand hoeft me uit te leggen dat .. )
quote:
...als je je met iemand anders bezig kan houden, hoef je je tenminste niet met jezelf bezig te houden...
Dat was ook mijn verdrietige gevoel...

En thx voor je woorden, echt lief van je. Een hart onder de riem kon ik nu wel even gebruiken
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:51:26 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51803173
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef MNR het volgende:

En thx voor je woorden, echt lief van je. Een hart onder de riem kon ik nu wel even gebruiken
graag gedaan...

en er is niks mis met zelfbescherming...ik ben de laatste om op dat vlak ook maar iets te zeggen
pi_51803518
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad

overigens is het nog niet duidelijker en heb ik alleen nog meer informatie...en als PF denkt zoals ze schrijft, is ze heel erg in de war...
En bedankt
Nee ik snapte het niet en nu is mijn conclusie ook: het is te dom voor woorden

mwhaha ik heb helemaal kriebels in mn buik want ik ben nog steeds aan t bedenken wat ik wil sturen
moet eigenlijk weer zo als de vorige x met wat vrienden er bij beetje praten. oja smsje. o ja sturen. oja klaar.
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:09:04 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51803788
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

En bedankt
Nee ik snapte het niet en nu is mijn conclusie ook: het is te dom voor woorden
graag gedaan...eerlijkheid is belangrijk

te dom voor woorden? mooi om te zien dat je m'n laatste PM citeert
pi_51803868
ik zeg
mijn conclusie ook
wat refereert naar iemand anders die het ook heeft gezegd

het uitstellen van een smsjes sturen is best leuk mwhaha
vooral geen idee wat ik er in moet zetten ook
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:13:48 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51803949
'iemand anders'? tuurlijk
pi_51803993
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef QueenR het volgende:

[..]

dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde. Nou niet gaan zeggen niet aantrekken van wat andere van je denken want das onzin. Als je als vrouw dan echt verliefd wordt en die kerel wil je niet omdat je een "afgelikte boterham" bent baal je toch wel heel erg lijkt me! Dus zodra jullie stoppen met twee maatstaven te meten zullen vrouwen ook wel wat makkelijker worden.
Niet alleen de vrouw zou hier het voordeel uit kunnen halen, aangezien er dan meer vrouwen eerder in zijn voor een luchtige, korte relatie, zodat er voor de man ook weer meer aanbod is.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren OJ. Ik romantiseer het ook. Mn deense vakantie vriendinnetje van 3 jaar geleden . 48KG 1.58m. Geweldig romantische seks op een afgelaten strandje, langs het water. En kilometers verderop lichtjes van de huisjes
Het heeft zeker iets speciaals, geen twijfel over. Maar voor vrouwen is dit niet de enige reden waarom ze zo naar vakantieliefdes uitkijken.
Als jij in je omgeving met meer dan twintig vrouwen het bed hebt gedeeld binnen drie maanden tijd en dit deels bekend is in je omgeving, zou dit eerder in je voordeel werken dan in je nadeel.
Bij vrouwen werkt dat over algemeen niet zo; op vakantie zijn ze vrij in hun doen en laten.
What happens on holiday, stays on holiday.
pi_51804083
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:13 schreef Abbadon het volgende:
'iemand anders'? tuurlijk
ik zeg toch ook omdat ik het met je eens ben
doe moeilijk of zo
pi_51804123
Als ik wist dat een gast met 20 meisjes naar bed was geweest in 3 maanden zou ik me echt niet vereerd voelen dat hij met mij gaat praten of zo Eerder van oja heb je die gast... nee bedankt liever niet nummer 21..
pi_51804182
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik wist dat een gast met 20 meisjes naar bed was geweest in 3 maanden zou ik me echt niet vereerd voelen dat hij met mij gaat praten of zo Eerder van oja heb je die gast... nee bedankt liever niet nummer 21..
Precies dat is zo onaantrekkelijk en echt niet stoer
pi_51804280
Zeggen de pubers nu.
De realiteit echter, laat zien dat veel vrouwen nieuwsgierig worden en meer interesse krijgen.
Hetzelfde idee als je een hele mooie vriendin hebt en met haar in het centrum loopt, je allemaal aandacht krijgt van andere vrouwen. Vrouwen kunnen met zo'n enorme afgunst naar andere vrouwen kijken.
pi_51804332
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef OldJeller het volgende:
Zeggen de pubers nu.
De realiteit echter, laat zien dat veel vrouwen nieuwsgierig worden en meer interesse krijgen.
Hetzelfde idee als je een hele mooie vriendin hebt en met haar in het centrum loopt, je allemaal aandacht krijgt van andere vrouwen. Vrouwen kunnen met zo'n enorme afgunst naar andere vrouwen kijken.
Aandacht is wat anders dan seks Iemand die het maar met iedereen doet is gewoon niet aantrekkelijk Iemand die veel aandacht krijgt wel
pi_51804445
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef cikolata het volgende:

[..]

Aandacht is wat anders dan seks Iemand die het maar met iedereen doet is gewoon niet aantrekkelijk Iemand die veel aandacht krijgt wel
Iemand die met meerdere/vele (as you wish) mooie vrouwen een (korte) relatie heeft gehad, heeft dus aandacht gekregen en krijgt dat nog.
Iemand die gewoon met willekeurige personen seks heeft en belabberde maatstaven heeft.. tsja.. irrelevant.
pi_51804461
Ja aandacht is wel leuk
ervaring ook
maar tot op zekere hoogte
iig is mijn ervaring
pi_51804578
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iemand die met meerdere/vele (as you wish) mooie vrouwen een (korte) relatie heeft gehad, heeft dus aandacht gekregen en krijgt dat nog.
Iemand die gewoon met willekeurige personen seks heeft en belabberde maatstaven heeft.. tsja.. irrelevant.
Je had het net over 20 vrouwen in 3 maanden, dat zijn wel hele korte relaties

Met aandacht bedoel ik dat iemand gewild is, dus dat veel mensen het met hem/haar zouden willen doen. Dat maakt iemand aantrekkelijker.
Maar als hij dan met iedereen relaties begint of seks heeft maakt dat hem minder bijzonder => minder aantrekkelijk.
pi_51804727
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef cikolata het volgende:

[..]

Je had het net over 20 vrouwen in 3 maanden, dat zijn wel hele korte relaties

Met aandacht bedoel ik dat iemand gewild is, dus dat veel mensen het met hem/haar zouden willen doen. Dat maakt iemand aantrekkelijker.
Maar als hij dan met iedereen relaties begint of seks heeft maakt dat hem minder bijzonder => minder aantrekkelijk.
Vrouwen noemen dergelijke escapades alsnog liever 'relatie' kan ik je vertellen.
Daar vergeet je te nuanceren. Je gaat er nu vanuit dat die 20 vrouwen in 3 maanden, die we als voorbeeld namen, zijn enige aanbod was en dus ook niet echt mooie, laat staan speciale, vrouwen waren.
Tuurlijk wordt hij niet gewilder als hij op de avances van elke vrouw ingaat, maar als hij dit niet doet en zijn lat hoog heeft liggen en alleen voor de mooie, interessante gaat, werkt dit zeker wel in zijn voordeel m.b.t. de aandacht van vrouwen.
Overigens geldt dit ook voor mannen; hebben wat on / slecht mogelijk is.
pi_51804844
aan de andere kant
ik weet iig zeker dat ik geen vriendje hoef zonder ervaring
dat is ook weer zo een geklungel
ga dan eerst maar even oefenen
pi_51804968
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:45 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vrouwen noemen dergelijke escapades alsnog liever 'relatie' kan ik je vertellen.
Daar vergeet je te nuanceren. Je gaat er nu vanuit dat die 20 vrouwen in 3 maanden, die we als voorbeeld namen, zijn enige aanbod was en dus ook niet echt mooie, laat staan speciale, vrouwen waren.
Tuurlijk wordt hij niet gewilder als hij op de avances van elke vrouw ingaat, maar als hij dit niet doet en zijn lat hoog heeft liggen en alleen voor de mooie, interessante gaat, werkt dit zeker wel in zijn voordeel m.b.t. de aandacht van vrouwen.
Overigens geldt dit ook voor mannen; hebben wat on / slecht mogelijk is.
Ik ga het echt niet met iemand doen omdat hij toevallig veel aandacht krijgt, raar beeld heb jij van vrouwen
En zoals ik al een paar keer gezegd heb : aandacht maakt wel aantrekkelijker, maar exclusiviteit ook. Ook al doe je het met 20 supermooie mensen in 3 maanden, dan ben je voor die mooie mensen minder exclusief, dus minder aantrekkelijk, dus die mooie mensen zullen het minder snel met je doen.
pi_51804998
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
aan de andere kant
ik weet iig zeker dat ik geen vriendje hoef zonder ervaring
dat is ook weer zo een geklungel
ga dan eerst maar even oefenen
dat ook ja ik ben liever de laatste van 20 dan de eerste. maar dan wel verspreid over 10 jaar ofzo
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:49:41 #173
182969 Luftwaffles
Ha Ha Ha ! Internets
pi_51805802
Ik heb geloof ik in deel 21 geklaagd over het feit dat mijn laatste 'verovering' niks van zich liets horen als ik contact zocht. Ze bleek al lange tijd samen te wonen. Normaal gesproken had ik een tirade afgestoken over vrouwen die niet eerlijk kunnen zijn etc. Maar deze keer kreeg ik de slappe lach, tot grote verbazing van mezelf en mijn broertje (die had verwacht dat ik ontzettend boos zou worden hierover.)

Ik ben nog steeds benieuwd of ik ongevoeliger wordt voor blauwtjes lopen op zo'n flauwe manier, of dat ik ontzettend bitter ben geworden
pi_51807161
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Verliefdheid groeit toch?
Dat was precies de vraag die ik een jaar of 10 geleden aan mijn vader stelde in zo'n geweldig vader/zoon gesprek dat we hadden toen pa merkte dat ik niet helemaal in goede doen was. En mijn vader antwoordde als volgt:"Ja, verliefdheid kan groeien. Maar dan moet er wel eerst een vonkje zijn."

Blijkbaar was er bij jullie beiden dan geen vonk.

En als je verliefd bent twijfel je ook niet of je verliefd bent. Dan ben je het, of je nou wil of niet.
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:44:52 #175
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51808907
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MNR het volgende:

En nu verbaasde ik me erover, of was het meer een eye-opener, dat als ik gewoon meer in balans bleef, dus met mezelf bezig was en een klein beetje met die ander, dat dat ook kan en 'goed is'. Ja, het klinkt allemaal heel normaal voor de meesten, maar voor mij is dat niet. Ik ben vroeger in de steek gelaten door mijn ouders, dus als ik me ga hechten aan iemand, dan was ik altijd bang dat hij me zou verlaten.

En juist nu heb ik ervaren dat dat dus helemaal niet waar is. Dus dat vind ik echt gaaf! Ik vind het gaaf (hoe cru het ook klinkt) dat iemand gek op mij kan worden zonder dat ik me er zorgen over heb hoeven maken. Hij vond het juist prettig dat het allemaal zo rustig aan ging. Ookal heb ik deze keer dan ook geen verlangen en verliefde gevoelens, dan komt dat een volgende keer wel en nu snap ik waar ik op kan vertrouwen.

Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
Geen wazig verhaal, je legt het heel goed uit vind ik. Maar begrijp ik nu goed dat je tot dit inzicht komt n.a.v. dit ene voorval? Indien ja: ik vind een steekproef van één niet bijzonder veel om tot zulke conclusies te komen.

Mijn punt is dat je op iedere persoon anders kan reageren. Deze figuur maakte kennelijk niet zoveel emoties en warme gevoelens (en ballen in je buik, als we toch met zompige termen gaan gooien ) bij je los, dus is het gemakkelijker om afstandelijker en objectiever te blijven, zoals je nu doet. Ofwel: in balans, zoals je zegt.
Een volgende persoon kan evenwel een compleet andere uitwerking op je hebben. Die kan weer zoveel teweegbrengen dat je meer uit balans raakt.

Ik denk niet dat je erop kan vertrouwen dat je vanaf nu altijd die balans zult blijven houden, alleen maar omdat het deze keer zo uitpakte.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')