zo wazig is het nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MNR het volgende:
Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
Nee, klopt helemaal wat je zegt. Maar wil er wel bij zeggen dat ik dit gedrag nog nooit eerder heb vertoond, zei het omdat ik me nog nooit aan iemand gehecht hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef Abbadon het volgende:
zeg het maar als ik verkeerd interpreteer....![]()
I'm just that goodquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef MNR het volgende:
Nee, klopt helemaal wat je zegt. Maar wil er wel bij zeggen dat ik dit gedrag nog nooit eerder heb vertoond, zei het omdat ik me nog nooit aan iemand gehecht had
2 weken erna?quote:Kutte was wel, dan net voordat ik dat gesprek had, mijn ex binnenkwam (zat samen met mijn huisgenoot te eten op de bank), met zijn nieuwe vriendin/scharrel weet ik veel wat. Die hebben elkaar 'bezegeld' 2 weken nadat wij voor het laatst met elkaar naar bed waren geweest.
En dan zit ik daar op de bank, hij durfde me niet eens aan te kijken en liep meteen zijn kamer in met haar. Zij zei gedag, hij niet (ik zei ook geen gedag terug, ben niet gek!). Mijn huisgenoot zei nog: "dat is niets voor hem om geen gedag te zeggen". En ik begon helemaal te trillen (geen idee waar het van was, woede? verdriet?) en had zoiets van ""
Maar ik was niet eens jaloers en dacht zelfs van: "als hij erachter komt dat hij nog steeds van me houdt, komt hij vanzelf naar me toe. Daar vertrouw ik op". En als het niet zo is, dan heb ik me vergist of durft hij niet eerlijk tegen zichzelf te zijn. Maar ondertussen ben ik wel met mezelf in het reine aan het komen.
Was in ieder geval niet leuk om een andere meid te zien, en het raakte me toch wel, ik reageerde er lichamelijk op. Voorheen zou ik me er druk over maken, en nu doe ik dat heel even en richt me weer op mezelf.
hahaquote:Goh... dat single zijn is eigenlijk best goed voor mij![]()
Zelfbeschermingquote:
Ja, technisch gezien had hij het begin februari uitgemaakt. Toen nog maanden seks-met-ex (was ik zelf ook bij). Ik wilde hem gewoon niet loslaten, hij mij ook niet. Uiteindelijk heb ik het een halt toegeroepen nadat ik erachter kwam dat de situatie niet veranderde (niemand hoeft me uit te leggen dat .. )quote:2 weken erna?
Dat was ook mijn verdrietige gevoel...quote:...als je je met iemand anders bezig kan houden, hoef je je tenminste niet met jezelf bezig te houden...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef MNR het volgende:
En thx voor je woorden, echt lief van je. Een hart onder de riem kon ik nu wel even gebruiken
En bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb die PM inmiddels wel hoor...dat heet 'vragen om duidelijkheid'...hebben we het geloof ik ook al eerder over gehad
overigens is het nog niet duidelijker en heb ik alleen nog meer informatie...en als PF denkt zoals ze schrijft, is ze heel erg in de war...![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En bedankt
Nee ik snapte het niet en nu is mijn conclusie ook: het is te dom voor woorden
Niet alleen de vrouw zou hier het voordeel uit kunnen halen, aangezien er dan meer vrouwen eerder in zijn voor een luchtige, korte relatie, zodat er voor de man ook weer meer aanbod is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat klopt wel, maar dat komt meer door de samenleving en niet door vrouwen zelf. Het oude bekende; als een man het doet is ie stoer en geweldig, als een vrouw het doet krijgt ze de naam slet. En dat wil je niet als vrouw zijnde. Nou niet gaan zeggen niet aantrekken van wat andere van je denken want das onzin. Als je als vrouw dan echt verliefd wordt en die kerel wil je niet omdat je een "afgelikte boterham" bent baal je toch wel heel erg lijkt me! Dus zodra jullie stoppen met twee maatstaven te meten zullen vrouwen ook wel wat makkelijker worden.
Het heeft zeker iets speciaals, geen twijfel over. Maar voor vrouwen is dit niet de enige reden waarom ze zo naar vakantieliefdes uitkijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren OJ. Ik romantiseer het ook. Mn deense vakantie vriendinnetje van 3 jaar geleden. 48KG 1.58m. Geweldig romantische seks op een afgelaten strandje, langs het water. En kilometers verderop lichtjes van de huisjes
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik wist dat een gast met 20 meisjes naar bed was geweest in 3 maanden zou ik me echt niet vereerd voelen dat hij met mij gaat praten of zoEerder van oja heb je die gast... nee bedankt liever niet nummer 21..
Aandacht is wat anders dan seksquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef OldJeller het volgende:
Zeggen de pubers nu.
De realiteit echter, laat zien dat veel vrouwen nieuwsgierig worden en meer interesse krijgen.
Hetzelfde idee als je een hele mooie vriendin hebt en met haar in het centrum loopt, je allemaal aandacht krijgt van andere vrouwen. Vrouwen kunnen met zo'n enorme afgunst naar andere vrouwen kijken.
Iemand die met meerdere/vele (as you wish) mooie vrouwen een (korte) relatie heeft gehad, heeft dus aandacht gekregen en krijgt dat nog.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef cikolata het volgende:
[..]
Aandacht is wat anders dan seksIemand die het maar met iedereen doet is gewoon niet aantrekkelijk
Iemand die veel aandacht krijgt wel
Je had het net over 20 vrouwen in 3 maanden, dat zijn wel hele korte relatiesquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iemand die met meerdere/vele (as you wish) mooie vrouwen een (korte) relatie heeft gehad, heeft dus aandacht gekregen en krijgt dat nog.
Iemand die gewoon met willekeurige personen seks heeft en belabberde maatstaven heeft.. tsja.. irrelevant.
Vrouwen noemen dergelijke escapades alsnog liever 'relatie' kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef cikolata het volgende:
[..]
Je had het net over 20 vrouwen in 3 maanden, dat zijn wel hele korte relaties
Met aandacht bedoel ik dat iemand gewild is, dus dat veel mensen het met hem/haar zouden willen doen. Dat maakt iemand aantrekkelijker.
Maar als hij dan met iedereen relaties begint of seks heeft maakt dat hem minder bijzonder => minder aantrekkelijk.
Ik ga het echt niet met iemand doen omdat hij toevallig veel aandacht krijgt, raar beeld heb jij van vrouwenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouwen noemen dergelijke escapades alsnog liever 'relatie' kan ik je vertellen.
Daar vergeet je te nuanceren. Je gaat er nu vanuit dat die 20 vrouwen in 3 maanden, die we als voorbeeld namen, zijn enige aanbod was en dus ook niet echt mooie, laat staan speciale, vrouwen waren.
Tuurlijk wordt hij niet gewilder als hij op de avances van elke vrouw ingaat, maar als hij dit niet doet en zijn lat hoog heeft liggen en alleen voor de mooie, interessante gaat, werkt dit zeker wel in zijn voordeel m.b.t. de aandacht van vrouwen.
Overigens geldt dit ook voor mannen; hebben wat on / slecht mogelijk is.
dat ook jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
aan de andere kant
ik weet iig zeker dat ik geen vriendje hoef zonder ervaring
dat is ook weer zo een geklungel
ga dan eerst maar even oefenen
Dat was precies de vraag die ik een jaar of 10 geleden aan mijn vader stelde in zo'n geweldig vader/zoon gesprek dat we hadden toen pa merkte dat ik niet helemaal in goede doen was. En mijn vader antwoordde als volgt:"Ja, verliefdheid kan groeien. Maar dan moet er wel eerst een vonkje zijn."quote:
Geen wazig verhaal, je legt het heel goed uit vind ik. Maar begrijp ik nu goed dat je tot dit inzicht komt n.a.v. dit ene voorval? Indien ja: ik vind een steekproef van één niet bijzonder veel om tot zulke conclusies te komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MNR het volgende:
En nu verbaasde ik me erover, of was het meer een eye-opener, dat als ik gewoon meer in balans bleef, dus met mezelf bezig was en een klein beetje met die ander, dat dat ook kan en 'goed is'. Ja, het klinkt allemaal heel normaal voor de meesten, maar voor mij is dat niet. Ik ben vroeger in de steek gelaten door mijn ouders, dus als ik me ga hechten aan iemand, dan was ik altijd bang dat hij me zou verlaten.
En juist nu heb ik ervaren dat dat dus helemaal niet waar is. Dus dat vind ik echt gaaf! Ik vind het gaaf (hoe cru het ook klinkt) dat iemand gek op mij kan worden zonder dat ik me er zorgen over heb hoeven maken. Hij vond het juist prettig dat het allemaal zo rustig aan ging. Ookal heb ik deze keer dan ook geen verlangen en verliefde gevoelens, dan komt dat een volgende keer wel en nu snap ik waar ik op kan vertrouwen.
Ja, het is allemaal een hartstikke wazig verhaal, ik moet het nog laten bezinken, kan het morgen denk beter onder woorden brengen. Maar dit is alvast een eerste poging om te omschrijven wat er in me omgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |