abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51725818
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 25!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\\\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\\\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \\\'zwelg hier in zelfmedelijden\\\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[SINGLES # 24] Waar Moemoe deze reeks om zeep helpt

[ Bericht 6% gewijzigd door Heldopsokken op 22-07-2007 19:04:39 ]
pi_51725878
Yay!
Ehm... ok
pi_51725900
Single zijn, ach ik heb er vrede mee op t moment en zie wel hoe t gaat lopen
pi_51725937
Question: hoe kom je erachter wat iemand eigenlijk van je vindt? Ik vind iemand behoorlijk leuk, maar hij is niet echt een open boek of zo. Volgens mij het type stille wateren, diepe gronden alleen het duurt even voor je de diepte ingaat.

Ik laat altijd als eerste wat van me horen en tot voor kort reageerde hij dan direct. Sinds vrijdag duurt het wat langer voor hij reageert, maar daar maak ik me niet druk om. Ik probeer wel rustig aan te doen maar ik krijg echt geen hoogte van hem. Ik heb dus geen flauw benul of hij nou verliefd is of niet (denk van niet dus). Ik ken hem nou 3 weken, we zien elkaar 1 keer per week of zo, maar echt met z'n tweeën afspreken doen we niet vaak. Echt stom want normaal gesproken ben ik echt niet te beroerd om dat even te vragen maar met hem gaan de dingen zo rustig dat het bijna lijkt stil te staan.

Nou stond op zijn hyve een meisje, die dus gewoon een vriendin is en verders niks. Dus ik las dat gisteren en ik ben echt nooit jaloers geweest. Tot gisteren dus, dat was ook wel een vreemde gewaarwording.

Dit hele gebeuren is echt

Ik wil verdomme helemaal niet verliefd worden! Iets rustiger aan doen dan maar..
pi_51725951
ben ik echt dan de enige in dit topic die er geen vrede mee heeft single te zijn ? vanwaar 't topic dan
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51725977
Ik heb ook niet zo'n vrede meer met de single-status, momenteel. Ik kom alleen maar engerds tegen en ik wil een lief vriendje die me daarvan redt.
pi_51726069
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb ook niet zo'n vrede meer met de single-status, momenteel. Ik kom alleen maar engerds tegen en ik wil een lief vriendje die me daarvan redt.
Een jaar is zo voorbij, nog even volhouden.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:06:05 #8
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_51726165
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...bla ba...
Dat wordt hem niet. Het is al een slecht teken dat hij niet direct reageert. Gaat hem dus vervelen oid. En nooit als eerste iets van je zich laten horen, waarom ga jij er eig. zo mee door?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_51726184
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:02 schreef dawg het volgende:

[..]

Een jaar is zo voorbij, nog even volhouden.
pi_51726223
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ik wil een lief vriendje

In Nederland is nog weinig veranderd dus.
pi_51726251
alsof 't in het buitenland zoveel anders is
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51726266
Ik ben 10 dagen lang elke dag uit geweest en genoeg leuke gasten ontmoeten,
nog een x aantal geregeld zonder moeite te doen
iig.. ik deed onaardig en gemeen en opeens wilden ze mn nummer
conclusie: onaardig doen werkt
pi_51726283
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
alsof 't in het buitenland zoveel anders is
Ja, want daar leven "de echte don juans", en zijn "de vrouwen tenminste niet zo arrogant om te denken dat een man meteen iets van je wil".
pi_51726328
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:06 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Dat wordt hem niet. Het is al een slecht teken dat hij niet direct reageert. Gaat hem dus vervelen oid. En nooit als eerste iets van je zich laten horen, waarom ga jij er eig. zo mee door?

Omdat ik hem dus vind.. Dit is kut!
pi_51726370
Ja, Noord Amerika is momenteel stuk aangenamer en minder narrow minded.

Genoeg, het is net middag en zonnig en de snerpende buidels wachten.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:14:36 #16
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_51726371
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
conclusie: onaardig doen werkt
Niet echt want je deed waarschijnlijk onaardig omdat je geen interesse had!

Whoopsydaisy's verhaal klinkt bekend in de oren
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_51726381
quote:
Question: hoe kom je erachter wat iemand eigenlijk van je vindt? Ik vind iemand behoorlijk leuk, maar hij is niet echt een open boek of zo. Volgens mij het type stille wateren, diepe gronden alleen het duurt even voor je de diepte ingaat.

Ik laat altijd als eerste wat van me horen en tot voor kort reageerde hij dan direct. Sinds vrijdag duurt het wat langer voor hij reageert, maar daar maak ik me niet druk om. Ik probeer wel rustig aan te doen maar ik krijg echt geen hoogte van hem. Ik heb dus geen flauw benul of hij nou verliefd is of niet (denk van niet dus). Ik ken hem nou 3 weken, we zien elkaar 1 keer per week of zo, maar echt met z'n tweeën afspreken doen we niet vaak. Echt stom want normaal gesproken ben ik echt niet te beroerd om dat even te vragen maar met hem gaan de dingen zo rustig dat het bijna lijkt stil te staan.

Nou stond op zijn hyve een meisje, die dus gewoon een vriendin is en verders niks. Dus ik las dat gisteren en ik ben echt nooit jaloers geweest. Tot gisteren dus, dat was ook wel een vreemde gewaarwording.

Dit hele gebeuren is echt

Ik wil verdomme helemaal niet verliefd worden! Iets rustiger aan doen dan maar..
Het antwoord kun je vaak afleiden uit body language. Probeer reacties uit te lokken door iniatief te nemen met "onschuldige" dingen zoals dicht tegen hem aan te kruipen.

Ik denk dat ik ongeveer net zo als die kerel ben. Een gesloten boek. Eigenlijk denk ik dat hij niet in de gaten heeft dat jij hem leuk vindt en als hij al een vermoeden heeft dan wil hij wat meer zeker van zijn zaak zijn omdat het volgens hem erg pijnlijk als hij denkt dat jij hem leuk vindt maar niet zo blijkt te zijn.

@SA: Aan de ene kant deel ik je gedachten. Het is enorm fijn om iemand te hebben waar je liefde mee deelt " I just wanne be loved" zoals een nummer van Papa Roach heet. Aan de andere kant heb je ook waar je rekening mee moet houden en andere negatieve zaken van een relatie die het single zijn heerlijk maken.
pi_51726385
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

In Nederland is nog weinig veranderd dus.

Dit is de eerste keer dat ik het zo voel sinds een paar maanden.
pi_51726418
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:06 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Die vent in kwestie is juist goed bezig;kijk hoe WD hier reageert! Reageerde hij wel enthousiast dan was hij half zo interessant geweest en stond hij ongetwijfeld inmiddels al weer aan de kant. Of niet soms WD?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_51726424
quote:
Het makkelijke is dat je daar vanzelf achter komt. En in jouw geval krijg ik sterk de indruk dat je please-gedrag aan het vertonen bent. Je bent zo bezig met "wat vindt hij van mij?". Draai het eens om: "wat vind ik van mezelf en wat voor moeite wil ik dat een kerel voor me doet"? En komt de situatie dan overeen met hoe je hem graag zou hebben? Dan heb je daar je antwoord.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51726427
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:14 schreef Nexie het volgende:

[..]

Niet echt want je deed waarschijnlijk onaardig omdat je geen interesse had!

Whoopsydaisy's verhaal klinkt bekend in de oren
Ik deed onaardig omdat ik nu eenmaal zo ben en het wel grappig vind
Was trouwens wel leuke gast en ga er nog wel eens mee afspreken
pi_51726467
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef SuperMocio het volgende:
Die vent in kwestie is juist goed bezig;kijk hoe WD hier reageert! Reageerde hij wel enthousiast dan was hij half zo interessant geweest en stond hij ongetwijfeld inmiddels al weer aan de kant. Of niet soms WD?
Sorry hoor, maar als je je als man express zo op gaat stellen, en dus gedrag gaat faken, mag hij van mij het spelletje lekker alleen spelen
  zondag 22 juli 2007 @ 19:18:12 #23
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51726478
quote:
Playing hard to get
pi_51726554
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik deed onaardig omdat ik nu eenmaal zo ben en het wel grappig vind
Was trouwens wel leuke gast en ga er nog wel eens mee afspreken
Dan ben jij wel veel veranderd sinds je je oude nick aan de wilgen hebt gehangen.
pi_51726588
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:17 schreef MNR het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je je als man express zo op gaat stellen, en dus gedrag gaat faken, mag hij van mij het spelletje lekker alleen spelen
Wie heeft het hier over faken? Dat is niet waar ik op doelde.
pi_51726675
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:14 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Het antwoord kun je vaak afleiden uit body language. Probeer reacties uit te lokken door iniatief te nemen met "onschuldige" dingen zoals dicht tegen hem aan te kruipen.

Ik denk dat ik ongeveer net zo als die kerel ben. Een gesloten boek. Eigenlijk denk ik dat hij niet in de gaten heeft dat jij hem leuk vindt en als hij al een vermoeden heeft dan wil hij wat meer zeker van zijn zaak zijn omdat het volgens hem erg pijnlijk als hij denkt dat jij hem leuk vindt maar niet zo blijkt te zijn.

@SA: Aan de ene kant deel ik je gedachten. Het is enorm fijn om iemand te hebben waar je liefde mee deelt " I just wanne be loved" zoals een nummer van Papa Roach heet. Aan de andere kant heb je ook waar je rekening mee moet houden en andere negatieve zaken van een relatie die het single zijn heerlijk maken.
Juist omdat hij een gesloten boek is, twijfel ik dus. Anders had ik mijn conclusie al wel getrokken. Maar ja: veel duidelijker kan ik ook niet echt meer worden zonder desperate over te komen, denk ik. Ik laat regelmatig van me horen maar ik stalk hem niet (tenminste, dat vind ik dan, maar misschien vind hij het wel teveel van het goeie, dat is ook maar relatief). Tijd om rustiger aan te doen, anders word ik straks helemaal hoteldebotel en dan zit ik met liefdesverdriet. En daar heb ik het wel helemaal mee gehad inmiddels.
pi_51726727
quote:

[..]

Ja, mannen die achter mij aan hobbelen maken geen kans. Wat dat betreft is hij wel slim.
pi_51726751
WD, neem nu maar van mij aan, hij is niet verliefd. En jij bent het niet gewend dat je minder aandacht krijgt van mannen. Zo.

Dit waren weer een paar van mijn levenswijsheden.
pi_51726802
Oh, en nog een:

You can't chase what's not moving away from you.
pi_51726812
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Het makkelijke is dat je daar vanzelf achter komt. En in jouw geval krijg ik sterk de indruk dat je please-gedrag aan het vertonen bent. Je bent zo bezig met "wat vindt hij van mij?". Draai het eens om: "wat vind ik van mezelf en wat voor moeite wil ik dat een kerel voor me doet"? En komt de situatie dan overeen met hoe je hem graag zou hebben? Dan heb je daar je antwoord.
In dat geval... Hij moet wel iets meer moeite doen. Het zou fijn zijn als hij me af en toe belt of uitnodigt en het niet steeds van mij af laat hangen. Het zou fijn zijn als hij mijn kleren van mijn lijf rukt en... oh wacht, dat is mijn fantasietje . Dus vooral niet te needy maar wel laten merken dat hij me leuk/interessant/mooi vindt want ik heb echt geen idee. Als ik moet gokken dan denk ik dat hij me leuk vindt en meer ook niet. Hij heeft nog niet eens gezegd dat ik lekker ruik of zo
pi_51726833
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan ben jij wel veel veranderd sinds je je oude nick aan de wilgen hebt gehangen.
Haha wat dan.. Nou ja als een gast zo een hele tijd naar je staat te staren en daarna aan 't vertellen is hoe leuk ie eigenlijk wel niet is (niet letterlijk) dan ga ik echt niet zwijmelen of zo.. dan kan ie wel een paar kut opmerkingen verwachten
pi_51726848
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:21 schreef SuperMocio het volgende:
Wie heeft het hier over faken? Dat is niet waar ik op doelde.
Dat is een verwijzing naar mannen (of liever gezegd personen) die express niets laten horen, express de ander blockeren op MSN, express berichtjes op Hyves naar andere meiden plaatsen om haar maar te 'laten voelen' hoe blij zij met hem moet zijn als ze wel weer contact hebben.

Vind het in het algemeen stom als mensen spelletjes met elkaar spelen. Is gewoon omdat ze bang zijn gekwetst te worden.

En wanneer je gewoon rustig bent, en niet op je eerste impuls reageert, omdat je niet te hard van stapel wilt lopen of haar niet af wilt schrikken, is een ander verhaal.

My bad to act on an impuls, het was niet persoonlijk aan jou gericht
  zondag 22 juli 2007 @ 19:32:15 #33
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51726864
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:27 schreef dawg het volgende:
Dit waren weer een paar van mijn levenswijsheden.
Oh daar wil ik niks van missen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51726919
Ik denk niet dat hij een spelletje speelt trouwens, het gaat hier om een eerlijk betrouwbaar type. Zoals dawg zegt, waarschijnlijk is hij niet verliefd.. Ergens goed want ik ga weg uit Nederland, ergens ook ontzettend jammer.
pi_51726929
verkeerde quote
pi_51727009
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat is een verwijzing naar mannen (of liever gezegd personen) die express niets laten horen, express de ander blockeren op MSN, express berichtjes op Hyves naar andere meiden plaatsen om haar maar te 'laten voelen' hoe blij zij met hem moet zijn als ze wel weer contact hebben.

Vind het in het algemeen stom als mensen spelletjes met elkaar spelen. Is gewoon omdat ze bang zijn gekwetst te worden.

En wanneer je gewoon rustig bent, en niet op je eerste impuls reageert, omdat je niet te hard van stapel wilt lopen of haar niet af wilt schrikken, is een ander verhaal.

My bad to act on an impuls, het was niet persoonlijk aan jou gericht
Niet persoonlijk opgevat hoor, ik heb het ook niet op spelletjes spelen. Wat hier boven staat ben ik het helemaal mee eens.

EDIT: WD> weet hij ook dat je binnenkort gaat verhuizen/emigreren ( ). Misschien is het een gevalletje zelfbescherming?
pi_51727059
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:32 schreef Lips het volgende:

[..]

Oh daar wil ik niks van missen
Oh ja, je reply in het vorige topic.
Uhm, jullie waren een beetje aan het afgeven op gasten die na een paar pilsjes eindelijk al hun moed verzameld hadden en een poging gingen wagen. Het leek even of jullie een beetje jaloers/gefrustreerd waren dat ze jullie niet aanspraken. Maar, zoals al duidelijk was, hebben mannen totaal geen kaas gegeten van de vrouwelijke psyche. En ergens is dat maar goed ook.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:40:50 #38
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727086
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:30 schreef dawg het volgende:
Oh, en nog een:

You can't chase what's not moving away from you.
mijn god, dawg...wat een fijn, nikszeggend cliché
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:41:05 #39
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51727096
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:39 schreef dawg het volgende:
Uhm, jullie waren een beetje aan het afgeven op gasten die na een paar pilsjes eindelijk al hun moed verzameld hadden en een poging gingen wagen. Het leek even of jullie een beetje jaloers/gefrustreerd waren dat ze jullie niet aanspraken. Maar, zoals al duidelijk was, hebben mannen totaal geen kaas gegeten van de vrouwelijke psyche. En ergens is dat maar goed ook.
Ik was er niet op aan het afgeven! Ik had medelijden met ze!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51727143
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha wat dan.. Nou ja als een gast zo een hele tijd naar je staat te staren en daarna aan 't vertellen is hoe leuk ie eigenlijk wel niet is (niet letterlijk) dan ga ik echt niet zwijmelen of zo.. dan kan ie wel een paar kut opmerkingen verwachten
Ja, maar vroegah leek je nog zo een lief meisje. En nu... de jeugd van tegenwoordig.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:44:38 #41
101353 mrbox
Miep miep
pi_51727189
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bah wat heb ik me vergist in jou
gun jou nu niet eens meer een vriendje
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk niet dat hij een spelletje speelt trouwens, het gaat hier om een eerlijk betrouwbaar type. Zoals dawg zegt, waarschijnlijk is hij niet verliefd.. Ergens goed want ik ga weg uit Nederland, ergens ook ontzettend jammer.
Nou ja je kan het ook gewoon direct vragen "Hoe vind je het gaan?" (sommige mannen werken gewoon zo )
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51727199
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik was er niet op aan het afgeven! Ik had medelijden met ze!
Oh. Nou, dan is het goed.
pi_51727228
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:40 schreef Abbadon het volgende:
mijn god, dawg...wat een fijn, nikszeggend cliché
Hey abba, toch maar wel deze kant opgekomen?
pi_51727289
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:37 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Niet persoonlijk opgevat hoor, ik heb het ook niet op spelletjes spelen. Wat hier boven staat ben ik het helemaal mee eens.

EDIT: WD> weet hij ook dat je binnenkort gaat verhuizen/emigreren ( ). Misschien is het een gevalletje zelfbescherming?
Hij weet dat ik ga verhuizen. En als het een gevalletje van zelfbescherming is, danzou dat helemaal jammer zijn want een relatie op die afstand is heel goed te doen. Brussel is niet het einde van de wereld en ik kan elk weekend naar NL komen. En de vakanties enzo. Dus ik sluit een nederlands vriendje niet uit, het zou wel wat lastiger zijn.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:48:46 #45
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_51727295
quote:

[..]

Volgens mij ging dat meer over weten wanneer je verloren hebt en weg moet wezen en gewoon kansloze gevallen (bv. teveel pilsjes op en dus onverstaanbaar/onlogisch ). Die zijn altijd leuk om te aanschouwen toch? Beetje gemeen van mij wel misschien omdat ik nooit bewezen heb het beter te kunnen, maarja..
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:49:37 #46
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727326
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef MNR het volgende:

Hey abba, toch maar wel deze kant opgekomen?
het is ook zo onbeleefd om cadeautjes niet aan te nemen, hè

en ach, ik ben ook single...niet dat ik daar last van heb, maar ja, de mens is toch een kuddedier natuurlijk...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51727374
quote:

[..]

Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.
pi_51727390
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hij weet dat ik ga verhuizen. En als het een gevalletje van zelfbescherming is, danzou dat helemaal jammer zijn want een relatie op die afstand is heel goed te doen. Brussel is niet het einde van de wereld en ik kan elk weekend naar NL komen. En de vakanties enzo. Dus ik sluit een nederlands vriendje niet uit, het zou wel wat lastiger zijn.
Volgens mij dacht je daar voor het verliefd worden in ieder geval een beetje anders over

Ook wel een beetje begrijpelijk

pi_51727491
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.
Moet je maar niet zo verleidelijk rondparaderen in de kroeg. Kunnen die knullen ook niets aan doen natuurlijk ze lopen enkel hun pik achterna.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:59:02 #50
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727602
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

het is puur statistiek...als je maar genoeg mensen aanspreekt zit er altijd wel iets tussen...en andersom; als je maar door genoeg mensen aangesproken wordt, zit er altijd wel wat leuks tussen...

het is dus het offer dat je moet maken om die ene leuke te spreken te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')