Nee maar een beetje sarcasme kan primaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat dat gaat werken hoop ik?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:49 schreef moemoe het volgende:
Dank je Jos.
Op vrouwen afstappen is niet verkeerd. Als je zo'n goeie partij bent als je denkt te zijn (en zou moeten zijn), dan doe je ze er toch juist een lol mee? Die foute openingszin, tja, die moeten ze dan maar voor lief nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar goed, het zijn allemaal dingen die ik wel weet, maar het lukt me niet om mijn gevoel zover te krijgen. En dat duurt al zeker een jaar of 10. Ik weet ook wel dat ik te graag wil, maar is dat raar? Ik ben niet de knapste maar ik ben ook maar een mens. Ik wil ook knuffelen, romantisch klef doen , horen dat er iemand van me houdt en natuurlijk keiharde nueksex hebben.
Dus ja, ik ben een wanhopig gefrustreerd mannetje.
Gelukkig weet ik dat ook en doe ik geen echt wanhopige dingen. (foute openingszinnen, vrouwen lastig vallen, naar de hoeren , want dat soort idioten heb je ook.)
Wheh dit is wel DE singles reeks, dus tjahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Face it, schat. Jij wilt alle FOK!kers aan het speeddaten hebben.
Ik heb genoeg goede vriendinnen om te weten dat dat toch wel de grootste afknappers zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:03 schreef oddman het volgende:
[..]
Op vrouwen afstappen is niet verkeerd. Als je zo'n goeie partij bent als je denkt te zijn (en zou moeten zijn), dan doe je ze er toch juist een lol mee? Die foute openingszin, tja, die moeten ze dan maar voor lief nemen.
Of anders zeg je gewoon 'hoi, ik ben Zeus', al dan niet vergezeld met referenties aan zijn veroveringen volgens de Griekse mythologie. Doet het altijd goed, me dunkt.
speeddate / meeting ach lijkt me wel grappig.quote:
Hoe denk je dan het single af te geraken ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb genoeg goede vriendinnen om te weten dat dat toch wel de grootste afknappers zijn.
en ik ben er te schijterig voor
I don't have a single clue.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Hoe denk je dan het single af te geraken ?
goed plan, alleen niet teveelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef CherryLips het volgende:
bij speeddating heb ik waarschijnlijk ook drank nodig, hoor.
quote:Why doesn’t anybody ever fall in love with me
Fall in love
Fall in love
Fall in love
With someone like me
Nu ben ik benieuwd naar dat wetenschappelijk onderzoek, als je een bronnetje hebt, graag! Het is idd wel zo dat men op basis van die vooroordelen een zo goed mogelijke (gezien de korte tijd) en een voor jou veilige indruk krijgt. Dat proces is ontstaan door de noodzaak die er vroeger was snel te kunnen beslissen of er gevaar dreigt of niet. Ook is de eerste indruk vervolgens heel moeilijk te veranderen. Neemt niet weg dat je je heel vaak compleet zult vergissen in je inschatting van een persoon op basis van de eerste indruk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
In 5 minuten heb je een indruk van de persoon tegenover je, een eerste indruk dat wel. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk de beste is. Bij elke tafel komt sowieso een kaartenbakje te staan met allerlei verschillende vragen, als je dan ff niks weet te zeggen pak je gewoon een kaart. En de date die wat langer duurt zou altijd na afloop kunnen toch? Nu hoef je alleen niet een hele avond met iemand door te brengen die je bijvoorbeeld niet ziet zitten, 5 minuten en op naar de volgende! Efficiënt!
Zoveel heb je niet gemist hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Lips het volgende:
Jeetje, 1 avond niet online, iedereen kwijt!
Maar hier zijn jullie
Als jullie mij maar gemist hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |