Komt die er? Das idd wel lachen van een afstandjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer.
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
Heey mensen, een vraag he: ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke meid op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, ik vind haar echt heel speciaal .
Er is alleen één grote maar , ze wil alleen met met afspreken op haar voorwaarden. Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.
Ik spreek liever ergens rustiger af de eerste keer, zodat er normaal gepraat kan worden
Heeft iemand misschien een tip hoe ik haar over de streep kan trekken? Want ik wil haar toch wel graag ontmoeten!.
Ik zou het niet doen. Das vragen om problemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
Heey mensen, een vraag he: ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke meid op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, ik vind haar echt heel speciaal .
Er is alleen één grote maar , ze wil alleen met met afspreken op haar voorwaarden. Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.
Ik spreek liever ergens rustiger af de eerste keer, zodat er normaal gepraat kan worden
Heeft iemand misschien een tip hoe ik haar over de streep kan trekken? Want ik wil haar toch wel graag ontmoeten!.
Dat je er ook al vanuit gaat dat ze wil vluchten...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
blaat...
Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.
blaat...
eey.. goed lezen he! Zij wil kunnen vluchtenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Dat je er ook al vanuit gaat dat ze wil vluchten...![]()
Kom op gast... Iets meer zelfvertrouwen.. Je kan toch ook lekker met dr tikken, waarom zou een dansje en een zoentje dan niet lukken?![]()
Frank je hebt nu onze verassing met geplanned fototopic verpest! jij ouwe zuurpruim!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
fleurezeur en winter spreek gewoon wat af om ergens te drinken, rustig genoeg om te praten en druk genoeg om niet te worden aangerand, klaar opgelost slotje
Als ik het zo klein type ziet die c_c het vast niet., maar frank is dus winterappeltjequote:
Nja...kijk weet je wat het is, ik wil gewoon graag wel dat mijn vriendinnen in de buurt zijn , maar niet ,, lastig" zijn. Als we ergens wat gaan drinken waar het wat rustiger is zijn ze zo opvallend aanwezig, terwijl in een discotheek ik hem met me naar een rustiger zaaltje kan loodsen, waar de muziek zachter staat enzo, terwijl de anderen het gewoon naar hun zin hebben in de zaal erboven/ernaast/whatever.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
aha maar goed spreek gewoon ergens eens af wat te gaan drinken en daar hoeven je ouders niks van te weten toch?(laatst had je daar problemen over/mee toch
waarom je vriendinnen per se mee? in een restaurant in jouw omgeving zal ie je echt niet aanranden ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nja...kijk weet je wat het is, ik wil gewoon graag wel dat mijn vriendinnen in de buurt zijn , maar niet ,, lastig" zijn. Als we ergens wat gaan drinken waar het wat rustiger is zijn ze zo opvallend aanwezig, terwijl in een discotheek ik hem met me naar een rustiger zaaltje kan loodsen, waar de muziek zachter staat enzo, terwijl de anderen het gewoon naar hun zin hebben in de zaal erboven/ernaast/whatever.Maar dat wilt die ouwe weer niet
.
Och, dat vind ik gewoon een veeeeeeeeel fijnere gedachte, dat er mensen in de buurt zijn waar ik op kan rekenen mocht( ik ga er zeerzeker niet vanuit, maar je weet het nooit) er iets naars gebeuren, is dat zo vreemd danquote:Op maandag 16 juli 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom je vriendinnen per se mee? in een restaurant in jouw omgeving zal ie je echt niet aanranden ofzo
ik vind het nogal raar er zal in een restaurant/cafe echt niets gebeuren er zijn altijd mensen in de buurt. Ik zou het juist irritant vinden dat er bekenden/vriendinnen in de buurt zijn die gaan (zeker als ze er vanaf weten) alleen maar irritant lopen doen uit nieuwsgierigheid etcquote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Och, dat vind ik gewoon een veeeeeeeeel fijnere gedachte, dat er mensen in de buurt zijn waar ik op kan rekenen mocht( ik ga er zeerzeker niet vanuit, maar je weet het nooit) er iets naars gebeuren, is dat zo vreemd dan?
Of nog leuker, een van de vrienden van je gaat aan de haal met je datequote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het nogal raar er zal in een restaurant/cafe echt niets gebeuren er zijn altijd mensen in de buurt. Ik zou het juist irritant vinden dat er bekenden/vriendinnen in de buurt zijn die gaan (zeker als ze er vanaf weten) alleen maar irritant lopen doen uit nieuwsgierigheid etc
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die gaan alles bekijken en later zeggen wat je beter anders had kunnen doen, plus ze gaan hem bekritiseren. Ik zou er echt de zenuwen van krijgen. Kun je net zo goed je moeder meenemen.
hoe lang is te lang?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef nicoo het volgende:
ik wil m niet verlengen, k heb m al veel te lang![]()
ik ben ere-lid, al bijna 31 jaar abonnee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef nicoo het volgende:
ik wil m niet verlengen, k heb m al veel te lang![]()
aan de fotos in je fotoboek te zien is een singlemeet voor jou toch niet nodig ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen.
Door jezelf daar aan te herinneren, op die manier schiet je niets mee op. En vrouwen pikken dat natuurlijk ook op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:59 schreef RealZeus het volgende:
ik ben ere-lid, al bijna 31 jaar abonnee.![]()
![]()
![]()
Die airmiles heb je nou wel bij elkaar voor een mooie wereldreis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg vasteklant-korting ondertussen.
Iedereen heeft ongeveer 5 minuten en als er geen match is, is die er simpelweg niet op dat moment.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
uh-huh. ongeforceerd en ontspannen... totdat de eerste felbegeerde singles toezeggen. Benieuwd hoe lang het dan nog ongeforceerd blijft!
Om dit te staven... check de desperate ondertoon in dit topic.
Ik heb ook nagedacht over speeddating in combinatie met een picknick, alleen jammer dat je dan zo afhankelijk bent van het weer. Telkens van kleedje wisselen etc en daarnaast zijn er ook nog eens kosten aan verbonden. Zouden jullie dat ervoor betalen? Bij een picknick hoort tenslotte voedselquote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer.
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
In 5 minuten heb je een indruk van de persoon tegenover je, een eerste indruk dat wel. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk de beste is. Bij elke tafel komt sowieso een kaartenbakje te staan met allerlei verschillende vragen, als je dan ff niks weet te zeggen pak je gewoon een kaartquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:44 schreef Frezer het volgende:
Tav speeddating, In 5/10 minuten heb je alleen wat vooroordelen gevormd over iemand. Bovendien zou ik echt niks te vertellen hebben tegen iemand die echt totaal onbekend voor me is: hoe oud ben je, hoe heet je enz. is ook zo suf. Ik heb liever een wat langer durende date met 50/50 man/vrouw verhouding, maximaal 2 personen en onder het genot van een hapje en een drankje.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Als ik nog vrijgezel was, en moemoe ook, dan kwam ik zeer zeker wel naar een Fok! meet, ongeacht de man/vrouw verhouding.![]()
Ik houd je niet tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef CherryLips het volgende:
bij speeddating heb ik waarschijnlijk ook drank nodig, hoor.
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Door jezelf daar aan te herinneren, op die manier schiet je niets mee op. En vrouwen pikken dat natuurlijk ook op.
Gewoon eens wat doen en durven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.
Het is niet iets wat je vergeet of zo.
Nou, als er goede muziek gedraaid word sta ik wel op de dansvloer hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Gewoon eens wat doen en durven.Geen een vrouw vind een kerel aantrekkelijk die alleen maar de hele avond somber in een hoekje zit teruggetrokken, al dan niet "Ik zal altijd vrijgezel blijven!" jankend.
doe jij dan ook mee? Dan zal ik om de 5 min aan een andere kant van je tafeltje gaan zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef moemoe het volgende:
Ik zal later ff terug komen op het man-vrouw probleem met betrekking tot speeddating. Er zijn geen problemen alleen uitdagingen.
Waar komt je kwaadheid nu vandaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.
Tsja, dan niet, hè. Als ze mij niks vindt houdt het wel op, dat weet ik. Alleen , als ik iemand leuk vind vind ik diegene leuk en de rest kan me gestolen worden en ja, ik WEET dat dat niet goed en gezond is, maar liefde maakt blind , zeker bij mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef Tuvai.net het volgende:
@RealZeus: Ja nou, ik ben ook niet bepaald cum laude geslaagd in de versierkunde, maar ik denk altijd maar zo: "niet geschoten is altijd mis." En wat die meid betreft die je nu leuk vind. Als die echt op zo'n 'ander soort' types valt, is zo'n meid dan überhaubt wel een type voor jou?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef RealZeus het volgende:
Huh? Hoe kom je er bij dat ik kwaad ben??? Ik reageer gewoon op zijn post.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat dat gaat werken hoop ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef _Drake_ het volgende:
Als het idee van Moemoe slaagt dan is er een grote kans dat er alleen nog maar "happy" singles zijn in dit topic die niet klagen om het single zijn.... voor even dan
![]()
Ja, dat dan weer wel. Maar goed, het zijn allemaal dingen die ik wel weet, maar het lukt me niet om mijn gevoel zover te krijgen. En dat duurt al zeker een jaar of 10. Ik weet ook wel dat ik te graag wil, maar is dat raar? Ik ben niet de knapste maar ik ben ook maar een mens. Ik wil ook knuffelen, romantisch klef doen , horen dat er iemand van me houdt en natuurlijk keiharde nueksex hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |