abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51515121
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Tuvai.net het volgende:

Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex. We willen toch niet zomaar 3 jaren weggooien en de afgelopen weken als singles zijn ons allebei niet bepaald bevallen.
good luck
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 16 juli 2007 @ 10:57:58 #202
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51515122
inmiddels alweer bijna 3 maand een abbo hier op... darn... begint te vervelen
pi_51515769
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef MNR het volgende:

[..]

Ow, wat ben jij een l*l!! Wat laag!!! hahaha (was me trouwens niet eens bewust van het SC-gehalte).
*trekt riem aan*

Niet zo hard!
quote:
Maar vertel eens dawg, wat brengt jou in dit topic?
Niet zo nieuwsgierig jij.
pi_51516056
terugvindsingle
pi_51517096
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef dawg het volgende:
Niet zo nieuwsgierig jij.
Voordat ik je hier sprak heb ik ergens anders ooit eens een post van je gelezen (je avatar viel me op, dus vandaar dat ik het onthouden heb). Ging over de ideale vrouw, hoe ze eruit moest zien en wat voor karaktereigenschappen je haar zou geven. En een hele tijd later postte je toen dat je haar gevonden had. Dat was jij toch?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51517242
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef MNR het volgende:

[..]

Voordat ik je hier sprak heb ik ergens anders ooit eens een post van je gelezen (je avatar viel me op, dus vandaar dat ik het onthouden heb). Ging over de ideale vrouw, hoe ze eruit moest zien en wat voor karaktereigenschappen je haar zou geven. En een hele tijd later postte je toen dat je haar gevonden had. Dat was jij toch?

Uhh, nee, ik heb ooit gepost dat mijn ideale vrouw (voor zover je ideaal serieus moet nemen natuurlijk) vrouwelijk moet zijn en ook uitstralen, en de rest zien we dan wel weer. Je kiest toch niet op wie je wel en niet verliefd wordt. En ik ben momenteel niet verliefd, en ik word het ook niet snel.

Ik denk dat je me met iemand anders verwart.
  maandag 16 juli 2007 @ 12:39:04 #207
172358 oddman
Introspecteur
pi_51518141
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
vind ik altijd eng als mannen dat zeggen.. Eng als in: wat gaat er in die kop van je om? Maar goed, is zijn beslissing. Hij zorgt er maar voor dat hij mij waard is. En als ik te goed voor hem ben, dan heb ik altijd het idee dat ze willen zeggen "ik ben te min voor jou want..." (en dat is dan echt niet omdat ze een laag zelfbeeld hebben)
Wat wil je dan horen?

"Je ruikt niet lekker en je bent niet sletterig genoeg voor me."
Of liever:
"Je kan niet zo goed pijpen als je denkt en je moet je edele delen beter wassen."
Of:
"Ik baal er van dat ik niet gewoon mijn vuile kleren kan laten slingeren, dat er altijd gestofzuigd moet worden, gezeemd, geboend... ik voel me als iets dat opgeruimd moet worden en daar heb ik geen trek meer in dus ik gooi jou er uit."
Of:
"Je hebt teveel kapsones. Doe maar gewoon."
Of:
"Ik heb liever iemand met grote tieten."
Of:
"Jij bent te slim voor me, daardoor voel ik me bedreigd in mijn mannelijkheid."
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51518148
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
Dat is wel lastig, dat is niet ook iets wat je op de korte termijn snel kan veranderen het enige wat ik kan zeggen is probeer dan op een of andere manier nieuwe contacten te leggen op die manier kom je vanzelf mensen tegen .
  maandag 16 juli 2007 @ 12:40:19 #209
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51518165
, zoiets ja.

@ de post van oddman dus.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51518849
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef oddman het volgende:
"Je ruikt niet lekker en je bent niet sletterig genoeg voor me."
Maak ik me geen zorgen over, ik krijg vaak complimenten over dat ik lekker ruik en m'n libido is afhankelijk van de kunstjes die de man uit de kast weet te halen.
quote:
Of liever:
"Je kan niet zo goed pijpen als je denkt"
Krijg eerder het tegenovergestelde te horen
quote:
Of:
"Ik baal er van dat ik niet gewoon mijn vuile kleren kan laten slingeren, dat er altijd gestofzuigd moet worden, gezeemd, geboend... ik voel me als iets dat opgeruimd moet worden en daar heb ik geen trek meer in dus ik gooi jou er uit."
Ik zal de laatste zijn die zich als zijn moeder zal gedragen. Zooi ruimt ie lekker zelf maar op.
quote:
Of:
"Je hebt teveel kapsones. Doe maar gewoon."
Nee, maak ik me ook geen zorgen over.
quote:
Of:
"Ik heb liever iemand met grote tieten."
LOL!!! Ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken
quote:
Of:
"Jij bent te slim voor me, daardoor voel ik me bedreigd in mijn mannelijkheid."
Als de man minder slim zou zijn dan ik, zou ik me in eerste instantie ook niet tot hem aangetrokken voelen.

Wat ik wil horen, is gewoon de waarheid. En dat is meestal dat ie bindingsangst heeft. Laat hem maar zeggen dat ie het ontzettend benauwd krijgt van een relatie, laat hem maar zeggen dat hij onwijs gek op me is, maar niet weet wat hij met me aanmoet, laat hem maar zeggen dat hij ruimte nodig heeft, laat hem maar zeggen dat veel met andere vrouwen flirt zodat hij zich nog vrij kan voelen, laat hem maar zeggen wat zijn angsten zijn en wat er werkelijk in hem omgaat.
pi_51519208
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef MNR het volgende:
Wat ik wil horen, is gewoon de waarheid.
Hooo, stop. Dat zeggen vrijwel alle vrouwen. Toch valt dat in de praktijk gigantisch vies tegen. Vrouwen willen vertroeteld, gecomplimenteerd en verwend worden. Mede daardoor zie je des te meer vrouwen zichzelf begeven in het bijzijn van véél te foute/verkeerde kerels.

My 2 cents.
  maandag 16 juli 2007 @ 13:17:17 #212
172358 oddman
Introspecteur
pi_51519362
quote:

[..]

Maak ik me geen zorgen over, ik krijg vaak complimenten over dat ik lekker ruik en m'n libido is afhankelijk van de kunstjes die de man uit de kast weet te halen.
[..]

Krijg eerder het tegenovergestelde te horen
[..]

Ik zal de laatste zijn die zich als zijn moeder zal gedragen. Zooi ruimt ie lekker zelf maar op.
[..]

Nee, maak ik me ook geen zorgen over.
[..]

LOL!!! Ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken
[..]

Als de man minder slim zou zijn dan ik, zou ik me in eerste instantie ook niet tot hem aangetrokken voelen.

Wat ik wil horen, is gewoon de waarheid. En dat is meestal dat ie bindingsangst heeft. Laat hem maar zeggen dat ie het ontzettend benauwd krijgt van een relatie, laat hem maar zeggen dat hij onwijs gek op me is, maar niet weet wat hij met me aanmoet, laat hem maar zeggen dat hij ruimte nodig heeft, laat hem maar zeggen dat veel met andere vrouwen flirt zodat hij zich nog vrij kan voelen, laat hem maar zeggen wat zijn angsten zijn en wat er werkelijk in hem omgaat.
Zeg, hee, zit jij ook in het singles-topic met een reden? Ja, toch?
Jammer van die tieten (ik ben persoonlijk een voorstander van kwaliteit over kwantiteit wat betreft melkklieren), maar een Hele Grote Plus wat betreft het zijn van een voorstander van de waarheid. Ook je gebrek aan taalfouten belooft veel goeds.

Heb je wat te doen van het weekend ?

EDIT: want we moeten het duidelijk eens hebben over die claims van jou.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 16 juli 2007 @ 13:29:38 #213
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51519756
quote:

, bindingsangst schaar ik anders ook onder de smoesjes zoals "ik ben niet goed genoeg voor je". Uiteindelijk willen de meeste mensen wel een fijne relatie hoor, mensen die echt bindingsangst hebben zijn vrij zeldzaam.

Oddman noemt een aantal zaken op die je eigenlijk liever niet zou willen horen, en daar zijn er legio van. Stel dat meneer wel letterlijk zegt waar het op staat, wat zou je daar mee kunnen? Die (mogelijke) relatie is dan toch al niet meer levensvatbaar. Ik denk dat de meeste mensen dit soort smoesjes zullen gebruiken om aan te geven dat ze je niet zien zitten.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51520309

Owkeeeeeeeeeeeee.
Mannen willen de waarheid niet, getuige dit topic. De enige uitzondering is Twinkle.
Maar, waarom denk je dat de welbekende broertjesyndroom-topics altijd van mannen komen? Juist.
pi_51520350
wow.. terug van weggeweest.. was jullie even kwijt!

W-daisy.. hoe ist met jouw ontwikkelingen geweest de laatste tijd ?
  maandag 16 juli 2007 @ 13:59:34 #216
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51520743
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef dawg het volgende:
Mannen willen de waarheid niet, getuige dit topic. De enige uitzondering is Twinkle.
Zal voornamelijk zijn omdat Twinkle geen man is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:11:36 #217
131278 moemoe
#teampanda
pi_51521114
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef moemoe het volgende:
Wat vinden jullie van speeddaten?
Even nog een keer deze vraag overdag, dan zijn er wat meer mensen wakker .

Ik denk erover speeddating voor uitsluitend fokkers te organiseren, zouden jullie daaraan mee doen?
  maandag 16 juli 2007 @ 14:13:46 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51521196
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef moemoe het volgende:

[..]

Even nog een keer deze vraag overdag, dan zijn er wat meer mensen wakker .

Ik denk erover speeddating voor uitsluitend fokkers te organiseren, zouden jullie daaraan mee doen?
hoe wil je dat in gods naam gaan doen. 2% is vrouw en 98% is man
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 16 juli 2007 @ 14:20:51 #219
131278 moemoe
#teampanda
pi_51521433
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Neh, eerst de animo peilen. Daarnaast wordt het geen ''vind-hier-de-ware-dating'', eerder een ongeforceerde en ontspannen sfeer.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:25:33 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51521575
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef moemoe het volgende:

[..]

Neh, eerst de animo peilen. Daarnaast wordt het geen ''vind-hier-de-ware-dating'', eerder een ongeforceerde en ontspannen sfeer.
Mijn buurman heeft een kroeg en heeft zo iets ooit gedaan. Een single etentje. Alleen als je single bent mag je komen eten. En dat gratis Drankjes moest je wel betalen. En het was druk ook

In het begin was het allemaal spannend maar toen de drank er goed in zat kwamen de mensen los. En het is een hele gezellige en lange avond geworden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:27:35 #221
141482 Q.
JurassiQ
pi_51521644
Elke FOK!meeting is toch al een soort speeddating?
For great justice!
  maandag 16 juli 2007 @ 14:37:03 #222
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51521963
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef moemoe het volgende:

uh-huh. ongeforceerd en ontspannen... totdat de eerste felbegeerde singles toezeggen. Benieuwd hoe lang het dan nog ongeforceerd blijft!
Om dit te staven... check de desperate ondertoon in dit topic.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:44:50 #223
131278 moemoe
#teampanda
pi_51522233
Het kan idd erg gezellig zijn en het lijkt me ook wel leuk om zoiets een keer te organiseren. 5 minuten per date en doorschuiven maar . Af en toe een pauze en aan het eind van de avond krijg je de matches te horen. Weet je gelijk of diegene die jij leuk vond, jou ook wel zag zitten of hoe je momenteel in de markt ligt. Geen enkele match? Dan heb je toch een gezellige avond, na afloop van het speeddaten gaan we lekker aan de bar hangen, dansen etc .

Een leuke en grappige manier om mensen te leren kennen .
pi_51522291
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef dawg het volgende:

Owkeeeeeeeeeeeee.
Maar, waarom denk je dat de welbekende broertjesyndroom-topics altijd van mannen komen? Juist.
Doe eens uitleggen? Ik zie het verband niet.
pi_51522572
Die opmerking waar WD zich laatst aan stoorde, dat ik minder dagboekposts wil zien, was niet alleen voor haar bedoeld. Twinkle en wat anderen maken er een HVJJN voor singles of 'Meld hier dat die ene jongen vandaag in jouw richting heeft gezucht en bespreek wat het zou kunnen betekenen van'. Niet de bedoeling.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:46:55 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51524473
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef moemoe het volgende:
Het kan idd erg gezellig zijn en het lijkt me ook wel leuk om zoiets een keer te organiseren. 5 minuten per date en doorschuiven maar . Af en toe een pauze en aan het eind van de avond krijg je de matches te horen. Weet je gelijk of diegene die jij leuk vond, jou ook wel zag zitten of hoe je momenteel in de markt ligt Geen enkele match? Dan heb je toch een gezellige avond, na afloop van het speeddaten gaan we lekker aan de bar hangen, dansen etc .

En als je helemaal niet gekozen ben kan je naar huis met het idee dat je uit de markt ligt en dat geen enkel vrouwelijk wezen je wilt hebben
  maandag 16 juli 2007 @ 16:13:47 #227
172358 oddman
Introspecteur
pi_51525312
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En als je helemaal niet gekozen ben kan je naar huis met het idee dat je uit de markt ligt en dat geen enkel vrouwelijk wezen je wilt hebben
Moet je ook geen Jezusnikes met sokken er onder aandoen, duh!
- Bertrand Russell
pi_51526273
Ach, niet geschoten is altijd mis, toch?
pi_51527292
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zal voornamelijk zijn omdat Twinkle geen man is.
Ja, zover was ik al. Het staat er inderdaad een beetje raar.
pi_51527344
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Doe eens uitleggen? Ik zie het verband niet.
Omdat in diezelfde broertjestopics de vrouw in kwestie al ontelbaar vaak heeft aangegeven alleen vrienden te willen zijn. "Maar ze doet zus, of zo. Dat doe je toch niet als je gewoon vrienden bent?"
En dit geldt dus ook voor Twinkle, met als verschil dat zij dus een vrouw is.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:20:24 #231
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51527439
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Die opmerking waar WD zich laatst aan stoorde, dat ik minder dagboekposts wil zien, was niet alleen voor haar bedoeld. Twinkle en wat anderen maken er een HVJJN voor singles of 'Meld hier dat die ene jongen vandaag in jouw richting heeft gezucht en bespreek wat het zou kunnen betekenen van'. Niet de bedoeling.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51529244
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef moemoe het volgende:
Precies! maar net als andere kom ik terug op wat ik eerder zij

het zal 90% man zijn en 10% vrouw

maar mocht het lukken dan heb je mijn stem alvast
  maandag 16 juli 2007 @ 21:19:29 #233
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51535990
Hmmz een update . Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo .

Er is alleen één grote maar , hij durft niet met me uit! al verscheidene keren heb ik heel terloops laten ontvallen waar ik zou zijn in het weekend, maar op komen dagen ? Ho maar! Zelfs toen ik later wat minder subtiel was , ik vroeg dus gewoon ,,kom ook" schijnt hij niet te durven!! Erg hé ?

Het probleem ligt volgens mij in het feit dat ik graag in een discotheek o.i.d. wil afspreken en hij ergens waar het rustiger is, waar ik dus geen trek in heb ( ik wil makkelijk in de massa op kunnen gaan als iets me niet aanstaat). En ik plan dus niet van mijn keuze af te wijken.

Heeft iemand misschien een tip hoe ik de jongeman in kwestie over de streep kan trekken? Wat hij is toch stiekem wel errug schattig .
My boobs are ok ! :D
pi_51536203
Zeg dat je boobs ok zijn.
pi_51537067
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmmz een update . Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo .

Er is alleen één grote maar , hij durft niet met me uit! al verscheidene keren heb ik heel terloops laten ontvallen waar ik zou zijn in het weekend, maar op komen dagen ? Ho maar! Zelfs toen ik later wat minder subtiel was , ik vroeg dus gewoon ,,kom ook" schijnt hij niet te durven!! Erg hé ?

Het probleem ligt volgens mij in het feit dat ik graag in een discotheek o.i.d. wil afspreken en hij ergens waar het rustiger is, waar ik dus geen trek in heb ( ik wil makkelijk in de massa op kunnen gaan als iets me niet aanstaat). En ik plan dus niet van mijn keuze af te wijken.

Heeft iemand misschien een tip hoe ik de jongeman in kwestie over de streep kan trekken? Wat hij is toch stiekem wel errug schattig .
Waar ben je bang voor dat in de massa wil kunnen vluchten? Dat wat je niet aanstaat?
Hoe je hem kunt overhalen? Hem op tijd laten weten waar je gaat stappen? Of probeer erachter te komen welke disco hij wel erg leuk vind en ga daar heen? hou ons op de hoogte he!
  maandag 16 juli 2007 @ 21:48:40 #236
101353 mrbox
Miep miep
pi_51537088
quote:

Allebei consessie doen. Zo werken relaties nu eenmaal ook
Dus iets vinden dat rustig genoeg voor meneer is en druk zat is voor jou
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51537096
quote:
Hmmz een update . Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo . [*knip*]

Je kent hem alleen via internet?

If so, hate to bring it to you, maar kan best eens zijn dat je hem compleet geidealiseerd hebt en hij in het echte leven wel eens heel anders zou kunnen zijn. Misschien houdt hij wel heel erg van rust en is hij heel erg op zichzelf? Enne... mijn ervaring is, als je ècht moet 'zeuren' om een afspraakje, is hij niet zo heel erg geinteresseerd. Geloof me, als hij je echt de moeite waard vindt, gaat hij op een gegeven moment vanzelf wel moeite voor je doen (bovendien voel je je dan ook veel meer vrouw )
pi_51537547
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef MNR het volgende:

... is hij niet zo heel erg geinteresseerd.
de kans hebben om te stappen met fleurezeur en dan niet geinteresseerd?

Kan me niet voorstellen fleurezeur is onweerstaanbaar
pi_51537761
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef oddman het volgende:
Zeg, hee, zit jij ook in het singles-topic met een reden? Ja, toch? [..]

Heb je wat te doen van het weekend ?

EDIT: want we moeten het duidelijk eens hebben over die claims van jou.
Hahaha! Ze zit hier idd met een reden ja, ben ook single
"we moeten het duidelijk eens hebben over die claims van mij?" Send me a PM dan zal ik eens kijken of er dit weekend iets besproken wordt.
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Frezer het volgende:
, bindingsangst schaar ik anders ook onder de smoesjes zoals "ik ben niet goed genoeg voor je". Uiteindelijk willen de meeste mensen wel een fijne relatie hoor, mensen die echt bindingsangst hebben zijn vrij zeldzaam.
"Knowing me is knowing you", dus herken een rasechte
quote:
Stel dat meneer wel letterlijk zegt waar het op staat, wat zou je daar mee kunnen? Die (mogelijke) relatie is dan toch al niet meer levensvatbaar. Ik denk dat de meeste mensen dit soort smoesjes zullen gebruiken om aan te geven dat ze je niet zien zitten.
Er is een verschil tussen smoesjes en oprecht aangeven waar je bang voor bent. Ik kan een legio vb's noemen En wat zou je ermee kunnen? Praten! Serieus, zo werkt dat: praten, discussieren, geven, nemen en begrip voor elkaar opbrengen. Levensvatbaar is het pas als je niet (meer) met elkaar praat en voor de ander gaat denken.
pi_51538404
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook het probleem bij de singles-meetings enzo .
Tap tap tap
  maandag 16 juli 2007 @ 22:27:22 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_51538835
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook het probleem bij de singles-meetings enzo .
Probleem, probleem... uitdaging!
For great justice!
pi_51538943
Nouja, MNR geeft het goede voorbeeld. Even een PMetje sturen, en dan kijken wat er te regelen valt. Zouden meer mensen moeten doen.
  maandag 16 juli 2007 @ 22:30:52 #243
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51538989
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Probleem, probleem... uitdaging!
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen .
My boobs are ok ! :D
pi_51539051
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer .
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
Tap tap tap
  maandag 16 juli 2007 @ 22:33:44 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_51539102
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer .
Wanneer weer?
For great justice!
pi_51539112
Zullen we PMen CL?
pi_51539191
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen .
Wat dan? Tuurlijk ben ik daarbij.

Trouwens een singles-meet afspraak met een groepje biedt niet echt een mogelijkheid om in de massa opgaan zoals in een discotheek he!
pi_51539287
discotheek .
Tap tap tap
pi_51539302
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef dawg het volgende:
Zullen we PMen CL?
oh lekkah .

lekker offtopic allemaal .
Tap tap tap
pi_51539308
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Wat dan? Tuurlijk ben ik daarbij.

Trouwens een singles-meet afspraak met een groepje biedt niet echt een mogelijkheid om in de massa opgaan zoals in een discotheek he!
en we zijn ook allemaal heel eng
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')