En als je helemaal niet gekozen ben kan je naar huis met het idee dat je uit de markt ligt en dat geen enkel vrouwelijk wezen je wilt hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef moemoe het volgende:
Het kan idd erg gezellig zijn en het lijkt me ook wel leuk om zoiets een keer te organiseren. 5 minuten per date en doorschuiven maar. Af en toe een pauze en aan het eind van de avond krijg je de matches te horen. Weet je gelijk of diegene die jij leuk vond, jou ook wel zag zitten of hoe je momenteel in de markt ligt Geen enkele match? Dan heb je toch een gezellige avond, na afloop van het speeddaten gaan we lekker aan de bar hangen, dansen etc
.
Een leuke en grappige manier om mensen te leren kennen.
Moet je ook geen Jezusnikes met sokken er onder aandoen, duh!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je helemaal niet gekozen ben kan je naar huis met het idee dat je uit de markt ligt en dat geen enkel vrouwelijk wezen je wilt hebben![]()
Ja, zover was ik al. Het staat er inderdaad een beetje raar.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zal voornamelijk zijn omdat Twinkle geen man is.
Omdat in diezelfde broertjestopics de vrouw in kwestie al ontelbaar vaak heeft aangegeven alleen vrienden te willen zijn. "Maar ze doet zus, of zo. Dat doe je toch niet als je gewoon vrienden bent?"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen? Ik zie het verband niet.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Die opmerking waar WD zich laatst aan stoorde, dat ik minder dagboekposts wil zien, was niet alleen voor haar bedoeld. Twinkle en wat anderen maken er een HVJJN voor singles of 'Meld hier dat die ene jongen vandaag in jouw richting heeft gezucht en bespreek wat het zou kunnen betekenen van'. Niet de bedoeling.
Precies! maar net als andere kom ik terug op wat ik eerder zijquote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef moemoe het volgende:
Een leuke en grappige manier om mensen te leren kennen.
Waar ben je bang voor dat in de massa wil kunnen vluchten? Dat wat je niet aanstaat?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmmz een update. Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo
.
Er is alleen één grote maar , hij durft niet met me uit! al verscheidene keren heb ik heel terloops laten ontvallen waar ik zou zijn in het weekend, maar op komen dagen ? Ho maar! Zelfs toen ik later wat minder subtiel was , ik vroeg dus gewoon ,,kom ook" schijnt hij niet te durven!! Erg hé ?
Het probleem ligt volgens mij in het feit dat ik graag in een discotheek o.i.d. wil afspreken en hij ergens waar het rustiger is, waar ik dus geen trek in heb ( ik wil makkelijk in de massa op kunnen gaan als iets me niet aanstaat). En ik plan dus niet van mijn keuze af te wijken.
Heeft iemand misschien een tip hoe ik de jongeman in kwestie over de streep kan trekken? Wat hij is toch stiekem wel errug schattig.
Allebei consessie doen. Zo werken relaties nu eenmaal ookquote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmmz een update. Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo
.
Er is alleen één grote maar , hij durft niet met me uit! al verscheidene keren heb ik heel terloops laten ontvallen waar ik zou zijn in het weekend, maar op komen dagen ? Ho maar! Zelfs toen ik later wat minder subtiel was , ik vroeg dus gewoon ,,kom ook" schijnt hij niet te durven!! Erg hé ?
Het probleem ligt volgens mij in het feit dat ik graag in een discotheek o.i.d. wil afspreken en hij ergens waar het rustiger is, waar ik dus geen trek in heb ( ik wil makkelijk in de massa op kunnen gaan als iets me niet aanstaat). En ik plan dus niet van mijn keuze af te wijken.
Heeft iemand misschien een tip hoe ik de jongeman in kwestie over de streep kan trekken? Wat hij is toch stiekem wel errug schattig.
Je kent hem alleen via internet?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
. [*knip*]
quote:
Hahaha! Ze zit hier idd met een reden ja, ben ook singlequote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef oddman het volgende:
Zeg, hee, zit jij ook in het singles-topic met een reden? Ja, toch? [..]
Heb je wat te doen van het weekend?
EDIT: want we moeten het duidelijk eens hebben over die claims van jou.
"Knowing me is knowing you", dus herken een rasechtequote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Frezer het volgende:, bindingsangst schaar ik anders ook onder de smoesjes zoals "ik ben niet goed genoeg voor je". Uiteindelijk willen de meeste mensen wel een fijne relatie hoor, mensen die echt bindingsangst hebben zijn vrij zeldzaam.
Er is een verschil tussen smoesjes en oprecht aangeven waar je bang voor bent. Ik kan een legio vb's noemenquote:Stel dat meneer wel letterlijk zegt waar het op staat, wat zou je daar mee kunnen? Die (mogelijke) relatie is dan toch al niet meer levensvatbaar. Ik denk dat de meeste mensen dit soort smoesjes zullen gebruiken om aan te geven dat ze je niet zien zitten.
Volgens mij was dat ook het probleem bij de singles-meetings enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe wil je dat in gods naam gaan doen. 2% is vrouw en 98% is man
Probleem, probleem... uitdaging!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook het probleem bij de singles-meetings enzo.
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komenquote:
Wanneer weer?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer.
Wat dan? Tuurlijk ben ik daarbij.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen.
en we zijn ook allemaal heel engquote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Wat dan? Tuurlijk ben ik daarbij.
Trouwens een singles-meet afspraak met een groepje biedt niet echt een mogelijkheid om in de massa opgaan zoals in een discotheek he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |