abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51558273
ik krijg vasteklant-korting ondertussen.
Tap tap tap
pi_51559498
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef nicoo het volgende:
ik wil m niet verlengen, k heb m al veel te lang
ik ben ere-lid, al bijna 31 jaar abonnee.
pi_51559871
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen .
aan de fotos in je fotoboek te zien is een singlemeet voor jou toch niet nodig ?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51560211
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:59 schreef RealZeus het volgende:
ik ben ere-lid, al bijna 31 jaar abonnee.
Door jezelf daar aan te herinneren, op die manier schiet je niets mee op. En vrouwen pikken dat natuurlijk ook op.

En ik heb vanavond een afspraakje!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51560684
En correct me if I'm wrong. Maar zie ik, alleen in dit topic al (om over andere nog maar te zwijgen) een vonkje tussen fleurezeur en winterapfel?

fleurezeur: 19-01-1988
winterapfel: 17-12-1977

Vind jij jezelf niet íetjes te oud om je met kleine meisjes op te houden, winterapfel?
pi_51560993
.
Tap tap tap
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:48:42 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_51561201
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg vasteklant-korting ondertussen.
Die airmiles heb je nou wel bij elkaar voor een mooie wereldreis.
For great justice!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:50:01 #283
131278 moemoe
#teampanda
pi_51561260
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
uh-huh. ongeforceerd en ontspannen... totdat de eerste felbegeerde singles toezeggen. Benieuwd hoe lang het dan nog ongeforceerd blijft!
Om dit te staven... check de desperate ondertoon in dit topic.
Iedereen heeft ongeveer 5 minuten en als er geen match is, is die er simpelweg niet op dat moment.
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer .
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
Ik heb ook nagedacht over speeddating in combinatie met een picknick, alleen jammer dat je dan zo afhankelijk bent van het weer. Telkens van kleedje wisselen etc en daarnaast zijn er ook nog eens kosten aan verbonden. Zouden jullie dat ervoor betalen? Bij een picknick hoort tenslotte voedsel .

[ Bericht 1% gewijzigd door moemoe op 17-07-2007 16:02:49 ]
pi_51561628
bij speeddating heb ik waarschijnlijk ook drank nodig, hoor .
Tap tap tap
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:58:51 #285
131278 moemoe
#teampanda
pi_51561672
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:44 schreef Frezer het volgende:
Tav speeddating, In 5/10 minuten heb je alleen wat vooroordelen gevormd over iemand. Bovendien zou ik echt niks te vertellen hebben tegen iemand die echt totaal onbekend voor me is: hoe oud ben je, hoe heet je enz. is ook zo suf. Ik heb liever een wat langer durende date met 50/50 man/vrouw verhouding, maximaal 2 personen en onder het genot van een hapje en een drankje.
In 5 minuten heb je een indruk van de persoon tegenover je, een eerste indruk dat wel. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk de beste is. Bij elke tafel komt sowieso een kaartenbakje te staan met allerlei verschillende vragen, als je dan ff niks weet te zeggen pak je gewoon een kaart . En de date die wat langer duurt zou altijd na afloop kunnen toch? Nu hoef je alleen niet een hele avond met iemand door te brengen die je bijvoorbeeld niet ziet zitten, 5 minuten en op naar de volgende! Efficiënt!
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Als ik nog vrijgezel was, en moemoe ook, dan kwam ik zeer zeker wel naar een Fok! meet, ongeacht de man/vrouw verhouding.
!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:00:20 #286
131278 moemoe
#teampanda
pi_51561732
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef CherryLips het volgende:
bij speeddating heb ik waarschijnlijk ook drank nodig, hoor .
Ik houd je niet tegen.
pi_51561866
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef MNR het volgende:

[..]

Door jezelf daar aan te herinneren, op die manier schiet je niets mee op. En vrouwen pikken dat natuurlijk ook op.
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.
Het is niet iets wat je vergeet of zo.
pi_51562006
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.
Gewoon eens wat doen en durven. Geen een vrouw vind een kerel aantrekkelijk die alleen maar de hele avond somber in een hoekje zit teruggetrokken, al dan niet "Ik zal altijd vrijgezel blijven!" jankend.
pi_51562142
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Gewoon eens wat doen en durven. Geen een vrouw vind een kerel aantrekkelijk die alleen maar de hele avond somber in een hoekje zit teruggetrokken, al dan niet "Ik zal altijd vrijgezel blijven!" jankend.
Nou, als er goede muziek gedraaid word sta ik wel op de dansvloer hoor.

Maar op vrouwen afstappen:

Been there done that. Degene die ik nu leuk vind valt volgens mij ook op hele andere types dan ik , dus het uis wel weer redelijk way out of line.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:12:19 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51562209
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef moemoe het volgende:
Ik zal later ff terug komen op het man-vrouw probleem met betrekking tot speeddating. Er zijn geen problemen alleen uitdagingen .
doe jij dan ook mee? Dan zal ik om de 5 min aan een andere kant van je tafeltje gaan zitten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_51562289
@RealZeus: Ja nou, ik ben ook niet bepaald cum laude geslaagd in de versierkunde, maar ik denk altijd maar zo: "niet geschoten is altijd mis." En wat die meid betreft die je nu leuk vind. Als die echt op zo'n 'ander soort' types valt, is zo'n meid dan überhaubt wel een type voor jou?
pi_51562347
quote:
Waar komt je kwaadheid nu vandaan?
pi_51562442
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Waar komt je kwaadheid nu vandaan?
Huh? Hoe kom je er bij dat ik kwaad ben??? Ik reageer gewoon op zijn post.
pi_51562697
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef Tuvai.net het volgende:
@RealZeus: Ja nou, ik ben ook niet bepaald cum laude geslaagd in de versierkunde, maar ik denk altijd maar zo: "niet geschoten is altijd mis." En wat die meid betreft die je nu leuk vind. Als die echt op zo'n 'ander soort' types valt, is zo'n meid dan überhaubt wel een type voor jou?
Tsja, dan niet, hè. Als ze mij niks vindt houdt het wel op, dat weet ik. Alleen , als ik iemand leuk vind vind ik diegene leuk en de rest kan me gestolen worden en ja, ik WEET dat dat niet goed en gezond is, maar liefde maakt blind , zeker bij mij.

Ik focus me dan echt op die persoon en zie de rest niet meer staan. Misschien is het het onbereikbare of zo, ik weet het niet.

Verstandelijk gezien weet ik ook niet of het wel de juiste is, ze wordt nogal ongeremd als ze drank op heeft en ik ben best een jaloers kreng dus dat is niet echt een goede combi.

Maar ja, als ik haar dan weer een keer zie is het weer helemaal

Tot het moment dat ze weer met een ander staat te bekken en dat voor mijn neus , dan ben ik weer een dag of wat van de leg en voel ik me de meest overbodige man op aarde.

En als ik dan weer iemand helemaal geweldig vindt herhaalt dat zich weer. Daarom ben ik ook liever ziek, dat is na drie dagen wel over.
pi_51562702
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef RealZeus het volgende:
Huh? Hoe kom je er bij dat ik kwaad ben??? Ik reageer gewoon op zijn post.
quote:
pi_51562707
Als het idee van Moemoe slaagt dan is er een grote kans dat er alleen nog maar "happy" singles zijn in dit topic die niet klagen om het single zijn .... voor even dan
pi_51562760
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef MNR het volgende:

[..]

[..]
Nou, als je dat al kwaad vindt mag je hopen dat je me nooit kwaad mee maakt.
pi_51562826

[ Bericht 100% gewijzigd door MNR op 17-07-2007 16:39:19 ]
pi_51563131
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef _Drake_ het volgende:
Als het idee van Moemoe slaagt dan is er een grote kans dat er alleen nog maar "happy" singles zijn in dit topic die niet klagen om het single zijn .... voor even dan
Je denkt toch niet serieus dat dat gaat werken hoop ik?
pi_51563255
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik vind het gefrustreerd overkomen.
Ja, dat dan weer wel. Maar goed, het zijn allemaal dingen die ik wel weet, maar het lukt me niet om mijn gevoel zover te krijgen. En dat duurt al zeker een jaar of 10. Ik weet ook wel dat ik te graag wil, maar is dat raar? Ik ben niet de knapste maar ik ben ook maar een mens. Ik wil ook knuffelen, romantisch klef doen , horen dat er iemand van me houdt en natuurlijk keiharde nueksex hebben.

Dus ja, ik ben een wanhopig gefrustreerd mannetje.

Gelukkig weet ik dat ook en doe ik geen echt wanhopige dingen. (foute openingszinnen, vrouwen lastig vallen, naar de hoeren , want dat soort idioten heb je ook.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')