abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 22:38:59 #251
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_51539341
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer .
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
Komt die er? Das idd wel lachen van een afstandje
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_51539799
Heey mensen, een vraag he: ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke meid op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, ik vind haar echt heel speciaal .

Er is alleen één grote maar , ze wil alleen met met afspreken op haar voorwaarden. Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.

Ik spreek liever ergens rustiger af de eerste keer, zodat er normaal gepraat kan worden

Heeft iemand misschien een tip hoe ik haar over de streep kan trekken? Want ik wil haar toch wel graag ontmoeten!.
  maandag 16 juli 2007 @ 22:50:07 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_51539855
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
Heey mensen, een vraag he: ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke meid op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, ik vind haar echt heel speciaal .

Er is alleen één grote maar , ze wil alleen met met afspreken op haar voorwaarden. Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.

Ik spreek liever ergens rustiger af de eerste keer, zodat er normaal gepraat kan worden

Heeft iemand misschien een tip hoe ik haar over de streep kan trekken? Want ik wil haar toch wel graag ontmoeten!.

Gewoon neuken. Verder niet zeuren. Hoppa!
For great justice!
pi_51539873
quote:

Ik zou het niet doen. Das vragen om problemen.
pi_51539882
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Gewoon neuken. Verder niet zeuren. Hoppa!
slotje .
Tap tap tap
  maandag 16 juli 2007 @ 22:57:39 #256
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_51540194
quote:

blaat...

Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.

blaat...
Dat je er ook al vanuit gaat dat ze wil vluchten...

Kom op gast... Iets meer zelfvertrouwen.. Je kan toch ook lekker met dr tikken, waarom zou een dansje en een zoentje dan niet lukken?
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_51540264
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef tommie_b het volgende:

[..]

Dat je er ook al vanuit gaat dat ze wil vluchten...

Kom op gast... Iets meer zelfvertrouwen.. Je kan toch ook lekker met dr tikken, waarom zou een dansje en een zoentje dan niet lukken?
eey.. goed lezen he! Zij wil kunnen vluchten
Uiteraard is daar geen enkele reden toe
pi_51540272
fleurezeur en winter spreek gewoon wat af om ergens te drinken, rustig genoeg om te praten en druk genoeg om niet te worden aangerand, klaar opgelost slotje
  maandag 16 juli 2007 @ 23:02:50 #259
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51540448
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
fleurezeur en winter spreek gewoon wat af om ergens te drinken, rustig genoeg om te praten en druk genoeg om niet te worden aangerand, klaar opgelost slotje
Frank je hebt nu onze verassing met geplanned fototopic verpest! jij ouwe zuurpruim!

My boobs are ok ! :D
pi_51540569
wie is frank
  maandag 16 juli 2007 @ 23:06:33 #261
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51540612
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
wie is frank
Als ik het zo klein type ziet die c_c het vast niet., maar frank is dus winterappeltje
pi_51540890
aha maar goed spreek gewoon ergens eens af wat te gaan drinken en daar hoeven je ouders niks van te weten toch?(laatst had je daar problemen over/mee toch
  maandag 16 juli 2007 @ 23:16:19 #263
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51541011
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
aha maar goed spreek gewoon ergens eens af wat te gaan drinken en daar hoeven je ouders niks van te weten toch?(laatst had je daar problemen over/mee toch
Nja...kijk weet je wat het is, ik wil gewoon graag wel dat mijn vriendinnen in de buurt zijn , maar niet ,, lastig" zijn. Als we ergens wat gaan drinken waar het wat rustiger is zijn ze zo opvallend aanwezig, terwijl in een discotheek ik hem met me naar een rustiger zaaltje kan loodsen, waar de muziek zachter staat enzo, terwijl de anderen het gewoon naar hun zin hebben in de zaal erboven/ernaast/whatever. Maar dat wilt die ouwe weer niet .
  maandag 16 juli 2007 @ 23:17:51 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_51541076
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

die ouwe
Best verschil ja !
For great justice!
pi_51541184
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Nja...kijk weet je wat het is, ik wil gewoon graag wel dat mijn vriendinnen in de buurt zijn , maar niet ,, lastig" zijn. Als we ergens wat gaan drinken waar het wat rustiger is zijn ze zo opvallend aanwezig, terwijl in een discotheek ik hem met me naar een rustiger zaaltje kan loodsen, waar de muziek zachter staat enzo, terwijl de anderen het gewoon naar hun zin hebben in de zaal erboven/ernaast/whatever. Maar dat wilt die ouwe weer niet .
waarom je vriendinnen per se mee? in een restaurant in jouw omgeving zal ie je echt niet aanranden ofzo
  maandag 16 juli 2007 @ 23:22:49 #266
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51541284
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

waarom je vriendinnen per se mee? in een restaurant in jouw omgeving zal ie je echt niet aanranden ofzo
Och, dat vind ik gewoon een veeeeeeeeel fijnere gedachte, dat er mensen in de buurt zijn waar ik op kan rekenen mocht( ik ga er zeerzeker niet vanuit, maar je weet het nooit) er iets naars gebeuren, is dat zo vreemd dan ?
pi_51541319
Nee!

[Edit] Als jou dat een goed gevoel geeft, vooral niet vanaf stappen.

[ Bericht 91% gewijzigd door MNR op 16-07-2007 23:30:02 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51541363
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Och, dat vind ik gewoon een veeeeeeeeel fijnere gedachte, dat er mensen in de buurt zijn waar ik op kan rekenen mocht( ik ga er zeerzeker niet vanuit, maar je weet het nooit) er iets naars gebeuren, is dat zo vreemd dan ?
ik vind het nogal raar er zal in een restaurant/cafe echt niets gebeuren er zijn altijd mensen in de buurt. Ik zou het juist irritant vinden dat er bekenden/vriendinnen in de buurt zijn die gaan (zeker als ze er vanaf weten) alleen maar irritant lopen doen uit nieuwsgierigheid etc
pi_51542690
Oja, die gaan alles bekijken en later zeggen wat je beter anders had kunnen doen, plus ze gaan hem bekritiseren . Ik zou er echt de zenuwen van krijgen. Kun je net zo goed je moeder meenemen.
Tap tap tap
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:31:02 #270
131278 moemoe
#teampanda
pi_51549129
Ik zal later ff terug komen op het man-vrouw probleem met betrekking tot speeddating. Er zijn geen problemen alleen uitdagingen .
pi_51549781
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik vind het nogal raar er zal in een restaurant/cafe echt niets gebeuren er zijn altijd mensen in de buurt. Ik zou het juist irritant vinden dat er bekenden/vriendinnen in de buurt zijn die gaan (zeker als ze er vanaf weten) alleen maar irritant lopen doen uit nieuwsgierigheid etc
Of nog leuker, een van de vrienden van je gaat aan de haal met je date , nee even serieus ik denk niet dat het nodig is om andere mensen mee te nemen, je weet van te voren van elkaar wel een beetje of je de andere kan vertrouwen. Of anders gewoon duidelijke regels van te voren afspreken.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:44:37 #272
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51552617
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die gaan alles bekijken en later zeggen wat je beter anders had kunnen doen, plus ze gaan hem bekritiseren . Ik zou er echt de zenuwen van krijgen. Kun je net zo goed je moeder meenemen.
, heb je dat voorstellen van de schoonfamilie ook gelijk gehad.

Tav speeddating, In 5/10 minuten heb je alleen wat vooroordelen gevormd over iemand. Bovendien zou ik echt niks te vertellen hebben tegen iemand die echt totaal onbekend voor me is: hoe oud ben je, hoe heet je enz. is ook zo suf. Ik heb liever een wat langer durende date met 50/50 man/vrouw verhouding, maximaal 2 personen en onder het genot van een hapje en een drankje.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frezer op 17-07-2007 11:50:25 ]
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51552752
Als ik nog vrijgezel was, en moemoe ook, dan kwam ik zeer zeker wel naar een Fok! meet, ongeacht de man/vrouw verhouding.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:50:59 #274
173548 nicoo
sg geil
pi_51554742
ik wil m niet verlengen, k heb m al veel te lang
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:21:19 #275
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51555938
quote: