Een jaar is zo voorbij, nog even volhouden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb ook niet zo'n vrede meer met de single-status, momenteel. Ik kom alleen maar engerds tegen en ik wil een lief vriendje die me daarvan redt.
Dat wordt hem niet. Het is al een slecht teken dat hij niet direct reageert. Gaat hem dus vervelen oid. En nooit als eerste iets van je zich laten horen, waarom ga jij er eig. zo mee door?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...bla ba...
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Een jaar is zo voorbij, nog even volhouden.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ik wil een lief vriendje
Ja, want daar leven "de echte don juans", en zijn "de vrouwen tenminste niet zo arrogant om te denken dat een man meteen iets van je wil".quote:Op zondag 22 juli 2007 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
alsof 't in het buitenland zoveel anders is
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:06 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. Het is al een slecht teken dat hij niet direct reageert. Gaat hem dus vervelen oid. En nooit als eerste iets van je zich laten horen, waarom ga jij er eig. zo mee door?
Niet echt want je deed waarschijnlijk onaardig omdat je geen interesse had!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
conclusie: onaardig doen werkt
Het antwoord kun je vaak afleiden uit body language. Probeer reacties uit te lokken door iniatief te nemen met "onschuldige" dingen zoals dicht tegen hem aan te kruipen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Question: hoe kom je erachter wat iemand eigenlijk van je vindt? Ik vind iemand behoorlijk leuk, maar hij is niet echt een open boek of zo. Volgens mij het type stille wateren, diepe gronden alleen het duurt even voor je de diepte ingaat.
Ik laat altijd als eerste wat van me horen en tot voor kort reageerde hij dan direct. Sinds vrijdag duurt het wat langer voor hij reageert, maar daar maak ik me niet druk om. Ik probeer wel rustig aan te doen maar ik krijg echt geen hoogte van hem. Ik heb dus geen flauw benul of hij nou verliefd is of niet (denk van niet dus). Ik ken hem nou 3 weken, we zien elkaar 1 keer per week of zo, maar echt met z'n tweeën afspreken doen we niet vaak. Echt stom want normaal gesproken ben ik echt niet te beroerd om dat even te vragen maar met hem gaan de dingen zo rustig dat het bijna lijkt stil te staan.
Nou stond op zijn hyve een meisje, die dus gewoon een vriendin is en verders niks. Dus ik las dat gisteren en ik ben echt nooit jaloers geweest. Tot gisteren dus, dat was ook wel een vreemde gewaarwording.
Dit hele gebeuren is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil verdomme helemaal niet verliefd worden! Iets rustiger aan doen dan maar..
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In Nederland is nog weinig veranderd dus.
Die vent in kwestie is juist goed bezig;kijk hoe WD hier reageert! Reageerde hij wel enthousiast dan was hij half zo interessant geweest en stond hij ongetwijfeld inmiddels al weer aan de kant. Of niet soms WD?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:06 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. Het is al een slecht teken dat hij niet direct reageert. Gaat hem dus vervelen oid. En nooit als eerste iets van je zich laten horen, waarom ga jij er eig. zo mee door?
Het makkelijke is dat je daar vanzelf achter komt. En in jouw geval krijg ik sterk de indruk dat je please-gedrag aan het vertonen bent. Je bent zo bezig met "wat vindt hij van mij?". Draai het eens om: "wat vind ik van mezelf en wat voor moeite wil ik dat een kerel voor me doet"? En komt de situatie dan overeen met hoe je hem graag zou hebben? Dan heb je daar je antwoord.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Question: hoe kom je erachter wat iemand eigenlijk van je vindt? Ik vind iemand behoorlijk leuk, maar hij is niet echt een open boek of zo. Volgens mij het type stille wateren, diepe gronden alleen het duurt even voor je de diepte ingaat.
Ik deed onaardig omdat ik nu eenmaal zo ben en het wel grappig vindquote:Op zondag 22 juli 2007 19:14 schreef Nexie het volgende:
[..]
Niet echt want je deed waarschijnlijk onaardig omdat je geen interesse had!
Whoopsydaisy's verhaal klinkt bekend in de oren![]()
Sorry hoor, maar als je je als man express zo op gaat stellen, en dus gedrag gaat faken, mag hij van mij het spelletje lekker alleen spelenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef SuperMocio het volgende:
Die vent in kwestie is juist goed bezig;kijk hoe WD hier reageert! Reageerde hij wel enthousiast dan was hij half zo interessant geweest en stond hij ongetwijfeld inmiddels al weer aan de kant. Of niet soms WD?![]()
Playing hard to getquote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef SuperMocio het volgende:
Die vent in kwestie is juist goed bezig;kijk hoe WD hier reageert! Reageerde hij wel enthousiast dan was hij half zo interessant geweest en stond hij ongetwijfeld inmiddels al weer aan de kant. Of niet soms WD?![]()
Dan ben jij wel veel veranderd sinds je je oude nick aan de wilgen hebt gehangen.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik deed onaardig omdat ik nu eenmaal zo ben en het wel grappig vind
Was trouwens wel leuke gast en ga er nog wel eens mee afspreken
Wie heeft het hier over faken? Dat is niet waar ik op doelde.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je je als man express zo op gaat stellen, en dus gedrag gaat faken, mag hij van mij het spelletje lekker alleen spelen![]()
Juist omdat hij een gesloten boek is, twijfel ik dus. Anders had ik mijn conclusie al wel getrokken. Maar ja: veel duidelijker kan ik ook niet echt meer worden zonder desperate over te komen, denk ik. Ik laat regelmatig van me horen maar ik stalk hem niet (tenminste, dat vind ik dan, maar misschien vind hij het wel teveel van het goeie, dat is ook maar relatief). Tijd om rustiger aan te doen, anders word ik straks helemaal hoteldebotel en dan zit ik met liefdesverdriet. En daar heb ik het wel helemaal mee gehad inmiddels.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:14 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Het antwoord kun je vaak afleiden uit body language. Probeer reacties uit te lokken door iniatief te nemen met "onschuldige" dingen zoals dicht tegen hem aan te kruipen.
Ik denk dat ik ongeveer net zo als die kerel ben. Een gesloten boek. Eigenlijk denk ik dat hij niet in de gaten heeft dat jij hem leuk vindt en als hij al een vermoeden heeft dan wil hij wat meer zeker van zijn zaak zijn omdat het volgens hem erg pijnlijk als hij denkt dat jij hem leuk vindt maar niet zo blijkt te zijn.
@SA: Aan de ene kant deel ik je gedachten. Het is enorm fijn om iemand te hebben waar je liefde mee deelt " I just wanne be loved" zoals een nummer van Papa Roach heet. Aan de andere kant heb je ook waar je rekening mee moet houden en andere negatieve zaken van een relatie die het single zijn heerlijk maken.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
In dat geval... Hij moet wel iets meer moeite doen. Het zou fijn zijn als hij me af en toe belt of uitnodigt en het niet steeds van mij af laat hangen. Het zou fijn zijn als hij mijn kleren van mijn lijf rukt en... oh wacht, dat is mijn fantasietjequote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Het makkelijke is dat je daar vanzelf achter komt. En in jouw geval krijg ik sterk de indruk dat je please-gedrag aan het vertonen bent. Je bent zo bezig met "wat vindt hij van mij?". Draai het eens om: "wat vind ik van mezelf en wat voor moeite wil ik dat een kerel voor me doet"? En komt de situatie dan overeen met hoe je hem graag zou hebben? Dan heb je daar je antwoord.
Haha wat dan.. Nou ja als een gast zo een hele tijd naar je staat te staren en daarna aan 't vertellen is hoe leuk ie eigenlijk wel niet is (niet letterlijk) dan ga ik echt niet zwijmelen of zo.. dan kan ie wel een paar kut opmerkingen verwachtenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan ben jij wel veel veranderd sinds je je oude nick aan de wilgen hebt gehangen.
Dat is een verwijzing naar mannen (of liever gezegd personen) die express niets laten horen, express de ander blockeren op MSN, express berichtjes op Hyves naar andere meiden plaatsen om haar maar te 'laten voelen' hoe blij zij met hem moet zijn als ze wel weer contact hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:21 schreef SuperMocio het volgende:
Wie heeft het hier over faken? Dat is niet waar ik op doelde.
Oh daar wil ik niks van missenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:27 schreef dawg het volgende:
Dit waren weer een paar van mijn levenswijsheden.
Niet persoonlijk opgevat hoor, ik heb het ook niet op spelletjes spelen. Wat hier boven staat ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is een verwijzing naar mannen (of liever gezegd personen) die express niets laten horen, express de ander blockeren op MSN, express berichtjes op Hyves naar andere meiden plaatsen om haar maar te 'laten voelen' hoe blij zij met hem moet zijn als ze wel weer contact hebben.
Vind het in het algemeen stom als mensen spelletjes met elkaar spelen. Is gewoon omdat ze bang zijn gekwetst te worden.
En wanneer je gewoon rustig bent, en niet op je eerste impuls reageert, omdat je niet te hard van stapel wilt lopen of haar niet af wilt schrikken, is een ander verhaal.
My bad to act on an impuls, het was niet persoonlijk aan jou gericht![]()
Oh ja, je reply in het vorige topic.quote:
mijn god, dawg...wat een fijn, nikszeggend clichéquote:Op zondag 22 juli 2007 19:30 schreef dawg het volgende:
Oh, en nog een:
You can't chase what's not moving away from you.
Ik was er niet op aan het afgeven! Ik had medelijden met ze!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:39 schreef dawg het volgende:
Oh ja, je reply in het vorige topic.
Uhm, jullie waren een beetje aan het afgeven op gasten die na een paar pilsjes eindelijk al hun moed verzameld hadden en een poging gingen wagen. Het leek even of jullie een beetje jaloers/gefrustreerd waren dat ze jullie niet aanspraken. Maar, zoals al duidelijk was, hebben mannen totaal geen kaas gegeten van de vrouwelijke psyche. En ergens is dat maar goed ook.![]()
Ja, maar vroegah leek je nog zo een lief meisje. En nu... de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha wat dan.. Nou ja als een gast zo een hele tijd naar je staat te staren en daarna aan 't vertellen is hoe leuk ie eigenlijk wel niet is (niet letterlijk) dan ga ik echt niet zwijmelen of zo.. dan kan ie wel een paar kut opmerkingen verwachten
Bah wat heb ik me vergist in jouquote:Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha wat dan.. Nou ja als een gast zo een hele tijd naar je staat te staren en daarna aan 't vertellen is hoe leuk ie eigenlijk wel niet is (niet letterlijk) dan ga ik echt niet zwijmelen of zo.. dan kan ie wel een paar kut opmerkingen verwachten
Nou ja je kan het ook gewoon direct vragen "Hoe vind je het gaan?" (sommige mannen werken gewoon zoquote:Op zondag 22 juli 2007 19:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk niet dat hij een spelletje speelt trouwens, het gaat hier om een eerlijk betrouwbaar type. Zoals dawg zegt, waarschijnlijk is hij niet verliefd.. Ergens goed want ik ga weg uit Nederland, ergens ook ontzettend jammer.
Oh. Nou, dan is het goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik was er niet op aan het afgeven! Ik had medelijden met ze!
Hey abba, toch maar wel deze kant opgekomen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:40 schreef Abbadon het volgende:
mijn god, dawg...wat een fijn, nikszeggend cliché![]()
Hij weet dat ik ga verhuizen. En als het een gevalletje van zelfbescherming is, danzou dat helemaal jammer zijn want een relatie op die afstand is heel goed te doen. Brussel is niet het einde van de wereld en ik kan elk weekend naar NL komen. En de vakanties enzo. Dus ik sluit een nederlands vriendje niet uit, het zou wel wat lastiger zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:37 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opgevat hoor, ik heb het ook niet op spelletjes spelen. Wat hier boven staat ben ik het helemaal mee eens.
EDIT: WD> weet hij ook dat je binnenkort gaat verhuizen/emigreren (). Misschien is het een gevalletje zelfbescherming?
Volgens mij ging dat meer over weten wanneer je verloren hebt en weg moet wezen en gewoon kansloze gevallen (bv. teveel pilsjes op en dus onverstaanbaar/onlogischquote:Op zondag 22 juli 2007 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhm, jullie waren een beetje aan het afgeven op gasten die na een paar pilsjes eindelijk al hun moed verzameld hadden en een poging gingen wagen. Het leek even of jullie een beetje jaloers/gefrustreerd waren dat ze jullie niet aanspraken. Maar, zoals al duidelijk was, hebben mannen totaal geen kaas gegeten van de vrouwelijke psyche. En ergens is dat maar goed ook.![]()
het is ook zo onbeleefd om cadeautjes niet aan te nemen, hèquote:
Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je daar voor het verliefd worden in ieder geval een beetje anders overquote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hij weet dat ik ga verhuizen. En als het een gevalletje van zelfbescherming is, danzou dat helemaal jammer zijn want een relatie op die afstand is heel goed te doen. Brussel is niet het einde van de wereld en ik kan elk weekend naar NL komen. En de vakanties enzo. Dus ik sluit een nederlands vriendje niet uit, het zou wel wat lastiger zijn.
Moet je maar niet zo verleidelijk rondparaderen in de kroeg. Kunnen die knullen ook niets aan doen natuurlijk ze lopen enkel hun pik achterna.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.
het is puur statistiek...als je maar genoeg mensen aanspreekt zit er altijd wel iets tussen...en andersom; als je maar door genoeg mensen aangesproken wordt, zit er altijd wel wat leuks tussen...quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je daar voor het verliefd worden in ieder geval een beetje anders over
Ook wel een beetje begrijpelijk
wat houdt je dan tegen om zelf initiatief te nemen en de knoop door te hakken?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet verliefd. Maar ik kan het niet zo lang meer tegenhouden, dus er moet wel een keer duidelijkheid komen. En de voorkeur gaat nog steeds uit naar geen vriendje momenteel.
Ja daag, ik moet zeggen dat mijn kledingstijl wel uitgesproken vrouwelijk is maar zo ben ik en dat wil niet zeggen dat ik gelijk een bordje 'neukbaar' om mijn nek heb hangen. En die kleren draag ik ook gewoon naar mijn werk en ik werk bij 's lands grootste verzekeraar dus het blijft wel netjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo verleidelijk rondparaderen in de kroeg. Kunnen die knullen ook niets aan doen natuurlijk ze lopen enkel hun pik achterna.![]()
Denk dat we allemaal wel eens momenten hebben dat we er wel of niet last van hebben. De ene keer verlang je gewoon naar iemand naast je in bed om mee te knuffelen, te zoenen en lekker vast te houden. De andere keer vermaak je je prima in je eentje en vind je het eigenlijk prima om te wachten op die ene leuke kerel (in mijn geval) die je het hof komt maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef Abbadon het volgende:
het is ook zo onbeleefd om cadeautjes niet aan te nemen, hè
en ach, ik ben ook single...niet dat ik daar last van heb, maar ja, de mens is toch een kuddedier natuurlijk..
Ligt eraan welke knoop je bedoelt.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat houdt je dan tegen om zelf initiatief te nemen en de knoop door te hakken?![]()
ach, over het algemeen vermaak ik me gewoon uitstekend alleen...maar inderdaad, de mooie momenten zijn vaak wel mooier als je ze kan delen...dat zijn eigenlijk wel de momenten dat ik het onverwacht mis, denk ikquote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef MNR het volgende:
Denk dat we allemaal wel eens momenten hebben dat we er wel of niet last van hebben. De ene keer verlang je gewoon naar iemand naast je in bed om mee te knuffelen, te zoenen en lekker vast te houden. De andere keer vermaak je je prima in je eentje en vind je het eigenlijk prima om te wachten op die ene leuke kerel (in mijn geval) die je het hof komt maken.
klinkt...ehmmm....verwarrendquote:Ik zit op dit moment in de status: verwarring(don't ask, kan t zelf niet eens uitleggen
)
je zegt zelf dat er duidelijkheid moet komen...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ligt eraan welke knoop je bedoelt.
OK, dit is een van de weinige keren dat ik dit zeg..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je zegt zelf dat er duidelijkheid moet komen...
Dat pleit dan weer voor je. Vrouwelijkheid is goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja daag, ik moet zeggen dat mijn kledingstijl wel uitgesproken vrouwelijk is maar zo ben ik en dat wil niet zeggen dat ik gelijk een bordje 'neukbaar' om mijn nek heb hangen. En die kleren draag ik ook gewoon naar mijn werk en ik werk bij 's lands grootste verzekeraar dus het blijft wel netjes.
ok...daar kan ik me iets bij voorstellen...maar als je eigenlijk liever geen vriendje hebt momenteel, is het alternatief ook niet echt heel sympathiek, toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
OK, dit is een van de weinige keren dat ik dit zeg..
Ik durf niet
![]()
Omdat ze niet verliefd wil worden, het wel al bijna is, en knopen doorhakken definitief is, nu is het nog vrijblijvender.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...daar kan ik me iets bij voorstellen...maar als je eigenlijk liever geen vriendje hebt momenteel, is het alternatief ook niet echt heel sympathiek, toch?
maar waarom durf je in dit specifieke geval eigenlijk niet dan?
Die ABBA-style komt weer terug he? Ik heb zo'n broek tot over mijn navel. Hoef ik me eindelijk niet meer druk te maken over een stratenmakersdecolleté!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat pleit dan weer voor je. Vrouwelijkheid is goed.![]()
da's een beetje het verschil tussen het glas halfvol of halfleeg zien?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet hoe je allemaal kansloze gasten kan aantrekkenMisschien zie ik in iedereen wel wat leuks en niet een potentiële partner ?
...in de absolute wetenschap dat het alleen maar fout kan lopenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ze niet verliefd wil worden, het wel al bijna is, en knopen doorhakken definitief is, nu is het nog vrijblijvender.
Daar heb ik mijn hoofd ook al over gebroken. Als ik chagerijnig doe komen de kansloze allochtonen op me af, als ik vrolijk doe de Hollandse horken. En zo af en toe stap ik op iemand af. Ik moet zeggen, dat zijn wel de leukste mannen tot nu toe.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet hoe je allemaal kansloze gasten kan aantrekkenMisschien zie ik in iedereen wel wat leuks en niet een potentiële partner ?
genoeg waarvoor?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet 't niet............ jongens zijn meestal wel leuk... hoeft geen supermodel te zijn maar een leuke uitstraling of humor kunnen ook al genoeg zijn
nou, vertel het eens?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
En dan nu even iets luchtigs: hoe versier jij een man/vrouw?![]()
(of hoe flirt je, whatever)
ehm.. als ik een leuke gast zie dan gaat t meestal vanzelfquote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
Hoeft niet, kan wel. Ik ben niet zo bang om een blauwtje te lopen. En eigenlijk heb ik door dit soort opmerkingen zin om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...in de absolute wetenschap dat het alleen maar fout kan lopen![]()
heerlijk!
Nee, even geen zelfreflectie voor mij vandaagquote:
Dansen is leuk he?! Ooit een keer een kerel geweest die met me wilde Salsa-dansen. Ik kon het niet, maar ik liet me leiden, heer-lijk! Of een keer een hele avond lang met een kerel staan dansen... hij had het echt wel in zich, dat was ook echt zalig.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehm.. als ik een leuke gast zie dan gaat t meestal vanzelf
Ik kijk naar een gast en hij naar mij
- dan gaan we dansen
- of ik zeg iets grappigs of hij zegt iets
- en dan gaan we zoenen of niet
Kansloze jongens hebben vaak het idee dat het hele 'iniatief nemen' alleen al zoveel credits oplevert, dat ze verder niet meer hoeven te doen aan dingen als 'iets te vertellen hebben', 'niet als een mongool staan zweten' of 'iets te drinken aanbieden'.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn hoofd ook al over gebroken. Als ik chagerijnig doe komen de kansloze allochtonen op me af, als ik vrolijk doe de Hollandse horken. En zo af en toe stap ik op iemand af. Ik moet zeggen, dat zijn wel de leukste mannen tot nu toe.
prima! maar doe iets! afwachten is niks...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan wel. Ik ben niet zo bang om een blauwtje te lopen. En eigenlijk heb ik door dit soort opmerkingen zin om het tegendeel te bewijzen.
OK, ik heb niet echt een vaste tactiek maar mannen die op mij afkomen zijn vaak al exit nog voor ze hoi gelald hebben. En als ik een man leuk vind.. ligt eraan. 3 weken geleden deed ik een bewaker na en drie kwartier later heb ik mijn nummer gegeven. Als ik iemand leuk vind om te zien, maak ik wel veel oogcontact. En als er dan na een uur nog niks gebeurd is, dan sla ik een drankje achterover, spreek mezelf nog even moet in tegen mijn spiegelbeeld en dan stap ik er op af, soms met een drankje voor hem en een drankje voor mezelf. Meestal begin ik gelijk met 'hoi, ik ben Whoopsydaisy' en dan zie ik wel. Dingen als exen vermijd ik altijd, familie praat ik dan wel weer over enzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
ik versier eigenlijk niet, geloof ik...ik praat gewoon graag met mensen, en vaak zijn dat vrouwen, en soms klikt het...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
En wij zijn wel obers of slijmballen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik onthoud trouwens echt niet alle mannen die ik wegbounjour als ze alleen maar hallo hebben gezegd![]()
En een uur naar elkaar gluren en nog geen actie ?? raarr.. en sowieso die gast zorgt maar dat hij iets leuks heeft te melden, naar mij toe komt en hij het drinken verzorgd. Ik ben toch geen ober of een slijmbal die jongens gaat lijmen met drankjes![]()
Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kansloze jongens hebben vaak het idee dat het hele 'iniatief nemen' alleen al zoveel credits oplevert, dat ze verder niet meer hoeven te doen aan dingen als 'iets te vertellen hebben', 'niet als een mongool staan zweten' of 'iets te drinken aanbieden'.
'Leukere' jongens zijn juist door hun uitstraling niet heel erg op zoek, assertieve vrouwen komen toch wel op ze af, waardoor je overblijft met de kanslozen en de players.
Zoiets!
Eerst praten, en als je leuk genoeg bent heb ik daar wel ¤2 voor over.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je fatsoenlijk bent regel je drinken ja
alhoewel ik een jongen die op me af komt lopen met een drankje zonder gepraat te hebben ook niet echt zou vertrouwen
dus samenvattend;quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je fatsoenlijk bent regel je drinken ja
alhoewel ik een jongen die op me af komt lopen met een drankje zonder gepraat te hebben ook niet echt zou vertrouwen
Ik las in die eerste regel "gewoon een babytje maken, zonder bijbedoelingen.."quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.
Heel smooth, he Nosh.
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor. Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijfquote:Op zondag 22 juli 2007 20:45 schreef MNR het volgende:
Pfff... WD, ik moet zeggen (en dit is niet afkomstig uit je laatste post) dat het me opvalt dat je ontzettend veel tegenstrijdigheden verkondigt. Het lijkt wel, zo kom je op mij over, dat het er niet omgaat dat je een leuke gast tegenkomt, maar dàt je een man tegenkomt.
En bedoel het allemaal niet l*llig hoor, ik krijg alleen zo'n onrustig gevoel van je. Je bent er *zoveel* mee bezig (lees: je denkt er zoveel over na, je hebt overal al over nagedacht, je analyseert je een breuk).
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik las in die eerste regel "gewoon een babytje maken, zonder bijbedoelingen.."
Haha, dat ga ik nieteens ontkennenquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor.
Het lijkt er eerder op dat je in herhaling valt.quote:Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf![]()
wat is 'leuk genoeg'?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg
LOL!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Lips het volgende:
Ik las in die eerste regel "gewoon een babytje maken, zonder bijbedoelingen.."
As silk, dawg. As silk.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.
Heel smooth, he Nosh.
Dat over-analyserende heb ik ook, tot aan een interne monologen bij iedere stap die ik zet aan toe.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor. Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat ga ik nieteens ontkennen
alhoewel ik toch liever niet meteen begin met heel casual een baby maken
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Het lijkt er eerder op dat je in herhaling valt.
Je zegt 'nee' tegen mannen omdat je eigenlijk een beetje pissed bent dat het weer mislukt is (dus niet omdat je het echt meent, het is eerder een 'lege' verkondiging). Vervolgens zie je weer iemand lopen, laat je al je principes vallen en doe je weer hetzelfde, waardoor de situatie weer hetzelfde afloopt en jij je weer afvraagt waar het mis gaat.
Misschien kun je eens beter kijken naar hoe je je gedraagt, opdat je een teleurstelling kunt voorkomen. Snap je wat ik wil zeggen?
het is moeilijk teleurgesteld te raken als je ervan uitgaat dat toch wel weer fout zal lopen...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef Nosh het volgende:
Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.
Iemand die mij leuk vindt, moet dat zo af en toe laten merken. En verder ben ik helemaal geen lastig portret die zo'n vast beeld heeft over hoe de ideale man zich gedraagt. Als je jezelf bent en het klikt, dan is het goed. Als je me zo af en toe maar laat merken dat je me leuk vindt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is 'leuk genoeg'?
wat verwacht je precies van een man die je leuk vindt?
tijdens een leuk gesprek is dat ook vrij normaal...bijna onbeleefd om het niet aan te bieden...en dat kan van 2 kanten afkomen...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Maar about mannen die je drankjes aanbieden. Ik vind dat dus echt wel leuk he? Als ik een *aangenaam* gesprek heb met een kerel en hij daarna op een onverwacht moment me wat te drinken aanbiedt. Dat is dus echt wel ff leuk! Als ik hem leuk vind, zeg ik ja, als ik hem niet leuk vind, sla ik het ook subtiel af
Nou, dat is een verkeerde conclusie want ik ga er altijd vanuit dat het wel goed komt. En zo niet, dan ben ik er een paar dagen mee bezig en daarna dient de volgende zich wel weer aanquote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is moeilijk teleurgesteld te raken als je ervan uitgaat dat toch wel weer fout zal lopen...
Je hoeft niet bang te zijn voor herhaling.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.
Ben jij teleurgesteld als er geen leuk meisje was dan? Jaren geleden had ik dat trouwens wel altijd. Stappen doe ik om gezellig wat te drinken met de groep en een dansje te wagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
As silk, dawg. As silk..
[..]
Dat over-analyserende heb ik ook, tot aan een interne monologen bij iedere stap die ik zet aan toe.
Helpt alleen heel erg om het even uit te schakelen als je uit gaat, en je prioriteiten te verzetten. Kwestie van de clubs uitzoeken waarbij de muziek ook nog eens heel goed is, zodat je verzekerd bent van een puike avond. Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.
Wat attent, Martini aubquote:
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ben jij teleurgesteld als er geen leuk meisje was dan? Jaren geleden had ik dat trouwens wel altijd. Stappen doe ik om gezellig wat te drinken met de groep en een dansje te wagen.
Heel de post is ook op mij van toepassing! Ik zou haast zeggen dat ik een beter gevoel overhoud aan een avond stappen na het hebben van meerdere goede gesprekken en andere gezelligheid dan het zoenen met een of ander mens die je toch niet meer ziet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.
Met als logisch gevolg dat er óf niks terechtkwam door gestotter en paniekreacties, óf dat ik volledig op tilt sloeg als ik dan eenmaal haar nummer had.
Dat van me af gezet, nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is..
En ik had de indruk dat je nog steeds uitging met het doel om 'iets' aan de haak te slaan, vandaar..
Kijk, dat is ook vooruitgang!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.
Met als logisch gevolg dat er óf niks terechtkwam door gestotter en paniekreacties, óf dat ik volledig op tilt sloeg als ik dan eenmaal haar nummer had.
Dat van me af gezet, nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is..
En ik had de indruk dat je nog steeds uitging met het doel om 'iets' aan de haak te slaan, vandaar..
Om nog terug te komen op je eerste post in dit topic: vragen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Behalve dus die man die ik nu leuk vind.
Nog suggesties hoe ik dat aan moet pakken dan? Briefje, hyven?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om nog terug te komen op je eerste post in dit topic: vragen.
Als hij je toch leuk vindt maakt het toch niet zo vreselijk veel uit als je iets "fouts" zou zeggenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nog suggesties hoe ik dat aan moet pakken dan? Briefje, hyven?![]()
Nee, even serieus.. er zijn vast wel dingen die ik niet in dat gesprek moet zeggen.. 'ons', relatie en noem maar op.
Waarom niet? (ik heb overigens geen idee hoe lang dit gaande is hoor, als je elkaar 2x hebt gezien is dat idd een beetje snel,quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, even serieus.. er zijn vast wel dingen die ik niet in dat gesprek moet zeggen.. 'ons', relatie en noem maar op.
Dat doe ik altijd al en heb altijd wel genoeg aanspraak van wie dan ook. Gewoon lekker uit je dak gaan en absoluut niks forceren en je komt vanzelf leuke mensen tegen om mee te dansen en/of een praatje te maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:
nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is..
Face to face natuurlijk. En gewoon eerlijk zijn. Who cares welke woorden je gebruikt, als je duidelijk bent, moet je wel een heel erge wanhoop zijn om er meer in te (willen) horen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: hij vindt je niet leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, je krijgt toch een reactie die je niet had willen hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Exact,quote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Lips het volgende:
dus het maakt niet uit hoe je het vraagt,
Haha, leuke benadering, maar iets te simpel. Eens, het maakt niet uit hoe je het vraagt, als je het maar vraagt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: hij vindt je niet leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, je krijgt toch een reactie die je niet had willen hebben.
Mogelijkheid 2: Hij vindt je leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, hij vindt je toch wel leuk!
Geen zorgen, ik denk niet in die termen momenteel. Maar ik wil wel duidelijkheid want ik kan nu nog wegwezen voor ik aan die dingen begin te denken. Wil niet zeggen dat ik gelijk verwacht dat er een relatie uit voortkomt. Die vraag komt later pas aan de orde.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Haha, leuke benadering, maar iets te simpel. Eens, het maakt niet uit hoe je het vraagt, als je het maar vraagt.
Alleen de invulling van wat je precies vraagt is wel cruciaal natuurlijk...
Ik hoor WD zeggen dat ze alweer denkt in termen van ons en relatie enzo. Nou, ga dat maar vragen dan, succes!!
De vraag is eig. wat je voor elkaar betekent en evt. nog kunt betekenen. Als je nou eens in die richting vraagt....
Dan lees je niet goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef DumDaDum het volgende:
Ik hoor WD zeggen dat ze alweer denkt in termen van ons en relatie enzo. Nou, ga dat maar vragen dan, succes!!
Nee, ze is al terug. En ik PM niet. Ik ben geen player.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn er nog meer mensen die C_c al ge-pm't hebben dat ik weer meepost?
![]()
Ze is op vakantie!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ze is al terug. En ik PM niet. Ik ben geen player.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verlaat het topic toch niet Whoopsy, je verhalen zijn altijd een bron van inspiratie en lachwekkendheid, laat je toch niet zo op je kop zitten door C_c !quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al?!?!
Kan ik nou nooit een dag ongestoord dit topic volboeren?![]()
Nogmaals, maar nu op een heel ander vlak: neem het eens niet zo serieus.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ze is op vakantie!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
Je verstand heeft gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. Ik durf het niet en ben echt blnd voor signalen.
ik ben nu ook weer verliefd en ik heb het haar maar gewoon verteld. Ik dacht: dat ik op mijn bek ga zal best maar die onzekerheid over waar en wanneer trok ik niet. Dan zelf de boel maar finaal naar de kloten helpen door haar te melden dat ze echt vreselijk veel in mijn kop zit.
En inderdaad: ik ben aardig, maar ze wordt niet snel verliefd en ze somde iets teveel redenen op om dat maar te benadrukken (wat hebben vrouwen toch met ex-relaties), maar ze vind me wel aardig en wil wel met me om blijven gaan.![]()
En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee moet: mijn verstand zegt: dat is mooi maar dan ben je binnen no-time weer haar grote broer. Mijn gevoel zegt: je kunt nooit weten, misschien gaat ze je wel leuker vinden als ze je beter kent.
Helaas heeft mijn verstand het tot nu toe altijd goed gehad.![]()
![]()
die dingen zijn gewoon bedoelt om het allemaal subtieler te maken zodat de boodschap duidelijk is maar zonder glashard te zeggen: ik zie je niet zitten, maar vaak komt het wel daar gewoon op neerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. Ik durf het niet en ben echt blnd voor signalen.
ik ben nu ook weer verliefd en ik heb het haar maar gewoon verteld. Ik dacht: dat ik op mijn bek ga zal best maar die onzekerheid over waar en wanneer trok ik niet. Dan zelf de boel maar finaal naar de kloten helpen door haar te melden dat ze echt vreselijk veel in mijn kop zit.
En inderdaad: ik ben aardig, maar ze wordt niet snel verliefd en ze somde iets teveel redenen op om dat maar te benadrukken (wat hebben vrouwen toch met ex-relaties), maar ze vind me wel aardig en wil wel met me om blijven gaan.![]()
En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee moet: mijn verstand zegt: dat is mooi maar dan ben je binnen no-time weer haar grote broer. Mijn gevoel zegt: je kunt nooit weten, misschien gaat ze je wel leuker vinden als ze je beter kent.
Helaas heeft mijn verstand het tot nu toe altijd goed gehad.![]()
![]()
Ik had haar geen antwoord gegeven waar je nog wat positiefs uit kunt halen.Ik ben graag duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Als de situatie andersom was.... had je hetzelfde als haar gezegd of gewoon keihard vertellen waar het op staat?
ja veel jongens zijn leuk, niet allemaal relatie materiaal en niet dat ik elke leuke jongen gelijk mee ga zoenen nee dat dan weer niet..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dus samenvattend;
- je ziet in elke jongen in principe wel wat leuks
- hij moet eerst wat zeggen, bij voorkeur iets grappigs
- en dan een drankje voor je haalt
- en dan is het dansen of zoenen, of allebei
zo?![]()
en drinken aanbieden is gewoon aardig, gaat niet om t geld dat wil ik zelf ook wel geven, gaat om t gebaarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Eerst praten, en als je leuk genoeg bent heb ik daar wel ¤2 voor over.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ze is op vakantie!![]()
Als je dit soort gedachten nog hebt, heb je kennelijk nog niet echt een muur van gewapend schokbeton om je heen gebouwd. Sta ik eigenlijk best van te kijken, aangezien je 30+ bent en eigenlijk nog geen positieve ervaring hebt gehad op liefdesvlak, zoals je zelf vaak onderstreept.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:32 schreef RealZeus het volgende:
Maar nu heb ik nog een klein stemmetje in mijn kop wat zegt:"Nou, je weet het maar nooit. Je hebt met een aantal dingen wel een goede indruk achtergelaten en ze kent je nog niet zo goed."
ah joh, wij mannen zijn makkelijk. Maakt niet uit wat je stuurt, als je maar wat stuurt. 't Gaat erom dat de indruk gewekt wordt dat hij beet heeft, dat zijn jaag-inspanningen vruchten afwerpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik vin d nu 2 jongens wel leuk en moet ze beide nog terug smsen
maar geeen idee wat ik moet sturenhelp !
Ik vroeg gewoon:"Wat wil je nou? Zijn we een stelletje of mag ik ook met anderen uit gaan?"quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jeej Reuz, de hele situatie komt op mij nog helemaal niet zo slecht over.Het is gewoon goed stom van haar dat ze nog aan haar ex vasthoudt, terwijl ze een optie heeft op een nieuwe liefde. Wat ik dus wil zeggen: betrek het niet op jezelf, zij staat er gewoon niet voor open. That's all. Kijk gewoon verder naar een meid die wel open staat voor je. En als ze zich toch bedenkt, zoekt ze vanzelf contact om je beter te leren kennen (maar ga er niet op zitten wachten!!) It's that simple.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:
Referring to?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Abbadon het volgende:
is de sfeer hier altijd zo cynisch en negatief?
(uitzonderingen daargelaten)
de toon proeft over het algemeen wat bitter, zodra het over ontwikkelingen gaat die van het single zijn wegleiden...kan ook aan mij liggenquote:
waarom wacht je eigenlijk tot je verliefd bent? je kan toch op een vrouw afgaan als je haar een beetje leuk vindt, dan ben je tenminste niet zo zenuwachtigquote:Op maandag 23 juli 2007 01:13 schreef RealZeus het volgende:
Waarom zegt ze dat dan niet gewoon?![]()
daar heb ik met mijn eeuwige dagdroomhoofd toch veel meer aan dan aan een antwoord waar je met een beetje fantasie nog wat goeds uit kunt halen.
Ja lekker he?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef QueenR het volgende:
zo zeg dit eens even allemaal doorgelezen, wel een hoop leesvoer zo vroeg
Dat weet je dus nooit. Daarin kun je alleen maar afgaan op je gevoel. Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.quote:Wat ik dus zo vreselijk lastig vind is idd hoe weet je nu of iemand JOU echt leuk vindt. Er zijn er zo veel die je proberen in te palmen, maar toch draait het maar om een ding. (althans dat gevoel bekruipt me bij de meesten nogal)
Die vind je pas, als je jezelf deze vraag niet meer stelt (wat een irritant antwoord he?quote:En waar vind je nu in hemelsnaam een leuke kerel?? Leuke kerels genoeg, maar waar hangen ze uit (klinkt dit logish?)
je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen, tenzij door het 'uitzondering' gedeeltequote:Op maandag 23 juli 2007 11:26 schreef MNR het volgende:
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken hoor
Vraag me alleen af naar welk verhaal je verwijst. Dus graag een concreet voorbeeld.
Maar hoe ga jij daar dan mee om? (dat lijkt me dan ook wel interessant om te lezen voor anderen)
Wat een wijsheid moet diegene bezitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
Enne.. heb me laatst laten vertellen dat je bij mannen alles in de ogen ziet
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.
je zegt: Als jij niet verliefd bent, begin je er niet aan. DUS als jij wel verliefd bent, ga je ervan uit dat de ander er ook zo in zit?!?!quote:...als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
Neu, juist heel duidelijk. Dus als jij een nieuwe situatie tegenkomt, laat je je juist niet leiden door het verleden? Komt dat dan ook nooit bij je op (die angst)? Of als dat wel zo is, hoe pak je dat dan aan?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Abbadon het volgende:
je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen, tenzij door het 'uitzondering' gedeelte
Ik heb vaak het idee dat mensen in een soort self-fulfilling prophecy leven...je creëert datgene waar je bang voor bent...mensen denken in patronen, en als die zich een aantal keren herhalen, verwachten ze die patronen, en scheppen ze die onbewust zelf...en elke herhaling is weer een bevestiging en een versterking van dat patroon, terwijl dat nergens voor nodig is, omdat elke situatie volledig nieuw is, en in principe blanco begint....het is vreemd; ergens zou je moeten leren van het verleden, maar in plaats daarvan zijn mensen geneigd het te herhalen, en zelfs een vreemd soort genoegen te halen uit de bevestiging en de zekerheid die dat geeft...
beetje abstract misschien?![]()
zit wel wat in ja, hoe irritant ook haha. Maar ja, thuis ontmoet ik hem iig nietquote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja lekker he?
[..]
Dat weet je dus nooit. Daarin kun je alleen maar afgaan op je gevoel. Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.
Enne.. heb me laatst laten vertellen dat je bij mannen alles in de ogen ziet
Bovendien is ingepalmd worden leuk. Voor mezelf begin ik er steeds meer naar te neigen dat als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
[..]
Die vind je pas, als je jezelf deze vraag niet meer stelt (wat een irritant antwoord he?)
(en ja, dat klinkt logisch)
Eensch. Hoevelen stappen niet in een relatie omdat ze niet alleen durven/willen/kunnen zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.
Je bent in elk geval een plaatsgenootje. Helmond.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
zit wel wat in ja, hoe irritant ook haha. Maar ja, thuis ontmoet ik hem iig nietdus ik zal er toch op uit moeten. (nu lijkt het alsof ik flink aan het zoeken ben, maar ben ik niet)
Wil zelf ook wel eerst wat "ronddartelen" maar vind alleen sex ook maar zo leeg, dus das dan ook weer niets.
Zijn de meeste hier al lang singles? oude "rotten" in het vak? en hoe liggen de leeftijden?
Ik begrijp je niet helemaal?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.
Ja hey, ik ben er nog niet helemaal uit he? Of het zo werkt, maar daar ben ik wel geneigd toe om daar steeds meer zo te denken. Bovendien kun je het altijd vragen aan die ander en dan ga ik er ook vanuit dat die ander een eerlijk antwoord geeft. Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien". Ja, zo snel geef ik me nu ook niet meteen in een relatie (dat heb ik nu wel geleerd, zei het via een cliffquote:je zegt: Als jij niet verliefd bent, begin je er niet aan. DUS als jij wel verliefd bent, ga je ervan uit dat de ander er ook zo in zit?!?!![]()
That car is bound to go off a cliff...
Eikelmagneet?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
natuurlijk komen er angsten of juist hoop en verwachtingen bij kijken, maar het is niet echt eerlijk om die te projecteren op iemand die je nog niet of amper kent. Ik ga ervan uit dat iedereen anders is...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef MNR het volgende:
Neu, juist heel duidelijk. Dus als jij een nieuwe situatie tegenkomt, laat je je juist niet leiden door het verleden? Komt dat dan ook nooit bij je op (die angst)? Of als dat wel zo is, hoe pak je dat dan aan?
Wat krampachtig. Ik verwacht juist wel wat. Namelijk een leuk persoon beter te leren kennen, anders had ik niet met haar afgesproken natuurlijk. Zoals jij het nu stelt, krijg ik het idee, dat je onbewust toch wat verwacht, anders ben je ook niet bang voor teleurstelling.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Abbadon het volgende:
persoonlijk doe ik mijn best om elke nieuwe ontmoeting zo blanco mogelijk in te gaan. Geen verwachtingen, geen angst....zonder verwachtingen raak je ook niet snel teleurgesteld, maar zonder angst is er ook niets dat je tegenhoudt...en dan zie je vanzelf wel of en hoe het zich ontwikkelt...
ja haha idd. En uitgaan hier zuigt nogal hequote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een plaatsgenootje. Helmond.
tja, ik vind het een gevaarlijke gedachte. imo wordt het per definitie gevaarlijk als je iets van anderen gaat verwachten. En als je dan óók nog gaat verwachten dat diegene eerlijk zal zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
Morgen dawg
[..]
Ik begrijp je niet helemaal?
[..]
Ja hey, ik ben er nog niet helemaal uit he? Of het zo werkt, maar daar ben ik wel geneigd toe om daar steeds meer zo te denken. Bovendien kun je het altijd vragen aan die ander en dan ga ik er ook vanuit dat die ander een eerlijk antwoord geeft. Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien". Ja, zo snel geef ik me nu ook niet meteen in een relatie (dat heb ik nu wel geleerd, zei het via een cliff).
Maar ben er wel trots op dat ik t deed, hell yeah![]()
dan interpreteer je het iets anders dan ik het bedoelquote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat krampachtig. Ik verwacht juist wel wat. Namelijk een leuk persoon beter te leren kennen, anders had ik niet met haar afgesproken natuurlijk. Zoals jij het nu stelt, krijg ik het idee, dat je onbewust toch wat verwacht, anders ben je ook niet bang voor teleurstelling.
Ja, nogal. Al moet ik zeggen dat die nieuwe loungetent op zich wel ok is.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja haha idd. En uitgaan hier zuigt nogal hetenzij je tokkie heet.
welke nieuwe loungetent? Toch niet le Baron he? (die is volgens mij nog niet open of wel?)quote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, nogal. Al moet ik zeggen dat die nieuwe loungetent op zich wel ok is.
Maar waar wil je dan heen?
Abstract... ? Het komt op mijn gecontroleerd over. Alsof je de situatie in de hand wilt houden. Klopt dat? Ben je een beetje een iemand die leeft volgens regels en orde?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Abbadon het volgende:
(weer vrij abstract...)
Haha, ja hoor Gariquote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
O overigens, het eerste deel dat je niet begreep, wordt eigenlijk uitgelegd in het tweede deel, en aangezien je dat wel snapte kan ik het daar wel bij laten toch?
daar moet je niet te veel over nadenken...da's denk ik de fout die veel vrouwen makenquote:
Ow please, let me in into your mindquote:
tja, ik denk ook niet dat ik het echt serieus bedoel. Ik begrijp ze eigenlijk vaker beter dan vrouwenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daar moet je niet te veel over nadenken...da's denk ik de fout die veel vrouwen maken![]()
ehm, nee, dat valt wel mee...ik denk dat het een illusie is te denken dat je de situatie in de hand zou kunnen houden....het enige waar ik enige controle over heb is m'n eigen gedrag...ik leef zeker niet volgens regels en orde, maar ik ben wel vrij zelfbewust en redelijk in staat om rationeel naar m'n eigen gedrag te kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
Abstract... ? Het komt op mijn gecontroleerd over. Alsof je de situatie in de hand wilt houden. Klopt dat? Ben je een beetje een iemand die leeft volgens regels en orde?
nou ja, zo naief ben je ook weer niet, gegeven je opmerking uit een vorige post van je:quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
Maarre ervan uitgaan dat de ander eerlijk is... dat blijf ik wel doen. Call me stupid, call me naief, I wouldn't have it any other way![]()
die geeft wel aan dat je begrijpt wat ontwijkende antwoorden zijn. En hoe die dan vervolgens geïnterpreteerd mogen worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien".
mannen zijn klootzakken...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef QueenR het volgende:
tja, ik denk ook niet dat ik het echt serieus bedoel. Ik begrijp ze eigenlijk vaker beter dan vrouwen![]()
Ben gewoon niet goed in het daten/verliefd blah blah gedoe.Trek blijkbaar alleen mannen aan die doen alsof ze mijn beste vriend zijn en veel met me voor hebben, met de hoop het bed in te duiken en dan vervolgens weg te gaan.
Dit is overigens nog niet gebeurd, maar kreeg dus heel snel zo de druk gelegd op het ook sex willen hebben, en toen ik dat afwees was de "vriendschap" ook snel weg
Juist, het enige waar je invloed op hebt ben je zelf, hoe anderen daarop reageren is aan hen. Zolang jij zorgt dat jij blij bent met jezelf en je gedrag, is er dus nooit iets aan de hand!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:21 schreef Abbadon het volgende:
ehm, nee, dat valt wel mee...ik denk dat het een illusie is te denken dat je de situatie in de hand zou kunnen houden....het enige waar ik enige controle over heb is m'n eigen gedrag...ik leef zeker niet volgens regels en orde, maar ik ben wel vrij zelfbewust en redelijk in staat om rationeel naar m'n eigen gedrag te kijken...
verder doe ik maar wat![]()
Je kunt er maar beter vanuit gaan dat mannen met je naar bed willen als ze veel interesse tonenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja, ik denk ook niet dat ik het echt serieus bedoel. Ik begrijp ze eigenlijk vaker beter dan vrouwen![]()
Ben gewoon niet goed in het daten/verliefd blah blah gedoe.Trek blijkbaar alleen mannen aan die doen alsof ze mijn beste vriend zijn en veel met me voor hebben, met de hoop het bed in te duiken en dan vervolgens weg te gaan.
Dit is overigens nog niet gebeurd, maar kreeg dus heel snel zo de druk gelegd op het ook sex willen hebben, en toen ik dat afwees was de "vriendschap" ook snel weg
hard to get spelen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Dididi het volgende:
Je kunt er maar beter vanuit gaan dat mannen met je naar bed willen als ze veel interesse tonenmaar dat sluit niet uit dat ze je ook echt leuk gaan vinden.
Aantrekking heb je meteen, maar liefde moet groeien. Daarom kun je beter niet meteen het bed induiken als je wil dat hij van je gaat houdenMaar een beetje teasen kan wel
![]()
Commentaar van een vriendin van mij en mijn ex (toen vriendin):quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Abbadon het volgende:
is de sfeer hier altijd zo cynisch en negatief?
(uitzonderingen daargelaten)
mijn vertrouwen in mannen ligt niet zo hoog blijkbaarquote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mannen zijn klootzakken...![]()
maar niet echt een positieve instelling om ervan uit te gaan dat je blijkbaar alleen dat soort mannen aantrekt, als het je nog niet eens gebeurd is...![]()
da's voor mij de definitie van een goede relatie; twee mensen die leuker zijn als ze samen zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef oddman het volgende:
[..]
Commentaar van een vriendin van mij en mijn ex (toen vriendin):
"Jullie zijn allebei veel fijner als jullie erkaar hebben. Zonder haar ben jij een cynische eikel en zonder jou is zij een beetje jammer en zielig."
LOL!!! Dat is nog eens "elkaar aanvullen"quote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef oddman het volgende:
Commentaar van een vriendin van mij en mijn ex (toen vriendin):
"Jullie zijn allebei veel fijner als jullie erkaar hebben. Zonder haar ben jij een cynische eikel en zonder jou is zij een beetje jammer en zielig."
Het is geen man het is een knulletjequote:Op maandag 23 juli 2007 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah joh, wij mannen zijn makkelijk. Maakt niet uit wat je stuurt, als je maar wat stuurt. 't Gaat erom dat de indruk gewekt wordt dat hij beet heeft, dat zijn jaag-inspanningen vruchten afwerpen.![]()
Dat spreekt wel voor zich, ja. Maar goed, dat soort types heb je helaas overal. Belangrijkste is dat je ze niet toestaat het voor de rest, en voor jou, te verpesten. Maar ik kan me goed voorstellen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Je gaat toch onvermijdelijk twijfelen aan je eigen inzicht om de juiste eruit te halen...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef QueenR het volgende:
mijn vertrouwen in mannen ligt niet zo hoog blijkbaarmaar zoals ik al zei, ze zinspeelde/pushte ernaar en na afwijzing waren ze pleitte. Dus dat spreekt toch wel wat voor zich of niet?
Als je onzekerheid uitstraalt, komen er mannen op je af die door onzekerheid aangetrokken worden...quote:Heb idd wel wat zelfbeeld issues. Voel me niet zo zeker, twee kinderen, geen super schoonheid etc. voel me niet bepaald een catch. Dat zal ik dan ook wel uitstralen gok ikmoeten we maar aan werken, nu nog weten hoe
oh, dan is het goedquote:Op maandag 23 juli 2007 12:50 schreef Dididi het volgende:
[..]
ik bedoel meer, een voorproefje geven, niet meteen alles
Ik zou dat niet te hard zeggen...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een plaatsgenootje. Helmond.
de arme schatquote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is geen man het is een knulletjeheb wat gestuurd en kreeg 3 uur later wat terug.. en hij mist me haha
die andere heb ik nog niet gestuurd......
haha...jij houdt wel van een beetje aandacht, hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha hij is wel heel schattig en leuk alleen ben ik wel oudermaar ja ik zie 't allemaal wel
nou ja als ik iemand leuk vind....................quote:Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...jij houdt wel van een beetje aandacht, hè?![]()
wat zo is is zo. Het is inderdaad een rotstad (vind ik) maar na wat vernieuwingen begint het er wel wat beter uit te zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard zeggen...
Niet iets om trots op te zijn
Even naar PI kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat zo is is zo. Het is inderdaad een rotstad (vind ik) maar na wat vernieuwingen begint het er wel wat beter uit te zien.
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...jij houdt wel van een beetje aandacht, hè?![]()
ik ken alleen de keeper (trainer) hehequote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Even naar PI kijken
Was een grapje, ken de stad alleen van naam en dan alleen door Helmond Sport![]()
soms moet je de ander eerst aandacht geven om het terug te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
spreekt voor zich, moet van 2 kanten komen, al moet je iemand ook weer niet overdonderen met aandacht (komt weer zo desperate over lijkt me)quote:Op maandag 23 juli 2007 13:18 schreef Dididi het volgende:
[..]
soms moet je de ander eerst aandacht geven om het terug te krijgen
nee stalken is niet handigquote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
spreekt voor zich, moet van 2 kanten komen, al moet je iemand ook weer niet overdonderen met aandacht (komt weer zo desperate over lijkt me)
Jij lijkt me iemand die opvalt en vanzelf aandacht trektquote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb op vakantie meer dan genoeg aandacht gekregen
eigenlijk teveel
Het lijkt o zo leuk als alle mannen je geweldig vinden,
totdat het je overkomt dan wil je alleen maar heel hard wegrennen en ze slaan
Maar aandacht van iemand die ik leuk vind is wel okee ja![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou in Nederland valt het wel mee..
maar daar op vakantie was gewoon eng
(Nee ik was niet in Egypte.......)
Waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben en voor de helft uit been besta dat mannen dan denken dat ze van alles tegen je mogen roepen, naast je lopen, aan je zitten, boos worden als je niet wil dansen enz enz
Geef mij Nederland maar waar iedereen gewoon lekker naar elkaar gaat staren![]()
ik bedoelde het ook niet negatief hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
daarom lijkt het me ook moeilijk om superknap of rijk of beroemd te zijn, je weet nooit wat mensen nou echt van je willenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was opeens oprecht blij dat ik niet ontzettend knap ben dat dat altijd zo is
daar is iedereen het wel mee eens denk ikquote:maarrr als je iemand leuk vind en diegene geeft jou aandacht dan is dat toch juist leuk
daar gaat het toch om?
Was bij mij op vakantie ook inderdaad, zag van die enge mannetjes allemaal bij zo'n vrouw door d'r haar gaan zonder ook maar een woord te zeggen. Gelukkig gingen ze wel weg toen ze nee zei maar ze waren eigenlijk al te ver gegaan vind ik..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben en voor de helft uit been besta dat mannen dan denken dat ze van alles tegen je mogen roepen, naast je lopen, aan je zitten, boos worden als je niet wil dansen enz enz
haha maar ik laat je niet winnen hoor!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had nooit vriendjes op de basisschool want jongens waren stom en zoenen was vies
True, maar ik denk dat dat ook deels is omdat we in die levensfase zo druk aan het ontwikkelen zijn dat we afwisseling van omgeving nodig hebben om te komen tot eigen meningen en ideeën enzo (wow, kijk mij even doordacht doen op een doordeweekse maandag!!). Ik wilde ook eigenlijk alleen laten zien dat we toen veel meer durfden te zeggen tegen elkaar. Er waren geen 'wat moeten de buren er wel niet van denken' grenzen of 'past die persoon wel in het plaatje dat ik wil dat anderen van me hebben'. We durfden veel meer te leven naar instincten! En nu moet alles kapot geanalyseerd worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef QueenR het volgende:
je hebt wel echt gelijk, toen ging het toch wel wat makkelijker, maar aan de andere kant werden dat soort vriendschappen toch ook weer heel snel beeindigd.
Vooral dat geil kom je vaak tegenquote:ik zie ook nooit geen bal in mannenogen, ja of ze mooi, vrolijk, verdrietig of geil staan, maar veel meer toch niet. Maar jeweet het toch nooit meteen wat je in de kuip hebt. Dat blijft toch altijd lang een raadsel.
Ik denk dat ik maar voor een leuke vakantieliefde ga ofzo
jeetje diep hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat dat ook deels is omdat we in die levensfase zo druk aan het ontwikkelen zijn dat we afwisseling van omgeving nodig hebben om te komen tot eigen meningen en ideeën enzo (wow, kijk mij even doordacht doen op een doordeweekse maandag!!). Ik wilde ook eigenlijk alleen laten zien dat we toen veel meer durfden te zeggen tegen elkaar. Er waren geen 'wat moeten de buren er wel niet van denken' grenzen of 'past die persoon wel in het plaatje dat ik wil dat anderen van me hebben'. We durfden veel meer te leven naar instincten! En nu moet alles kapot geanalyseerd worden.
ja heel vaakquote:Vooral dat geil kom je vaak tegen![]()
Maar vakantieliefde is een goed idee! Het is er tenslotte de tijd van het jaar voor he![]()
Daar dacht ik ook al aan ja, een half uur later is het een welgemeend "ik vind jou stom! jij moet uit de zandbak!" dat het einde van deze diepe vriendschap inluidt...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef QueenR het volgende:
je hebt wel echt gelijk, toen ging het toch wel wat makkelijker, maar aan de andere kant werden dat soort vriendschappen toch ook weer heel snel beeindigd.
haha, ik zie jullie ook al bij alle mannen in de ogen staren van 30 cm afstand, sinds ze gehoord heeft dat het daar te vinden is...quote:ik zie ook nooit geen bal in mannenogen, ja of ze mooi, vrolijk, verdrietig of geil staan, maar veel meer toch niet.
Juist. Dus hou aub op met het theoretiseren over ogen en de vermeende diepere betekenis van die speciale glans die er al dan niet eventueel in zou kunnen liggen... of de diameter van de pupil...quote:Maar jeweet het toch nooit meteen wat je in de kuip hebt. Dat blijft toch altijd lang een raadsel.
Ik had er 2quote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
Maar vakantieliefde is een goed idee! Het is er tenslotte de tijd van het jaar voor he![]()
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
Juist. Dus hou aub op met het theoretiseren over ogen en de vermeende diepere betekenis van die speciale glans die er al dan niet eventueel in zou kunnen liggen... of de diameter van de pupil...
Doe wat JIJ wilt doen, zeg wat JIJ wilt zeggen, wees voorbereid op iedere mogelijke gevolg daarvan, that's all.![]()
ja, maar niet in de ogen. Dat heb je me nooit horen lezen zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelen![]()
Dus de frase: "Waar denk je aan" , kan per direct uit het vrouwelijk vocabulaire worden geschrapt?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelen![]()
Ho, wacht evenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Dus de frase: "Waar denk je aan" , kan per direct uit het vrouwelijk vocabulaire worden geschrapt?
Prima.
Je weet wat ze zeggen: hoop doet leven. En ondanks die negatieve ervaringen hoop ik ook gewoon dat het een keer leuk uitpakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je dit soort gedachten nog hebt, heb je kennelijk nog niet echt een muur van gewapend schokbeton om je heen gebouwd. Sta ik eigenlijk best van te kijken, aangezien je 30+ bent en eigenlijk nog geen positieve ervaring hebt gehad op liefdesvlak, zoals je zelf vaak onderstreept.
Ergens wel bewonderenswaardig... aan de andere kant ook weer niet.![]()
mompelt iets over het posten van een msn historyquote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja, maar niet in de ogen. Dat heb je me nooit horen lezen zeggen.![]()
Misschien is Garisson een open boek.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Ho, wacht evenIk beweer niet dat ik het kan lezen he! Garisson (een man!) beweerde dat mannen zo'n open boeken zijn!
mannen zijn ook open boeken...absoluut!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Ho, wacht evenIk beweer niet dat ik het kan lezen he! Garisson (een man!) beweerde dat mannen zo'n open boeken zijn!
Definitely! And a proud one too.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:02 schreef nozem het volgende:
Misschien is Garisson een open boek.![]()
Ik ben vaak onpeilbaar voor mijn vriendin.
En dat is wat ik altijd fout doe. Ik ben altijd in de stellige overtuiging geweest dat ik degene ben die actie moet ondernemen. Mijn ondertitel zegt het al: ik ben wat dat aangaat een control-freak. Ik kan er niet tegen dat soort dingen uit handen te moeten geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jeej Reuz, de hele situatie komt op mij nog helemaal niet zo slecht over.Het is gewoon goed stom van haar dat ze nog aan haar ex vasthoudt, terwijl ze een optie heeft op een nieuwe liefde. Wat ik dus wil zeggen: betrek het niet op jezelf, zij staat er gewoon niet voor open. That's all. Kijk gewoon verder naar een meid die wel open staat voor je. En als ze zich toch bedenkt, zoekt ze vanzelf contact om je beter te leren kennen (maar ga er niet op zitten wachten!!) It's that simple.
Maar ze zei erbij dat ze geen gevoelens meer voor hem had. Dat was wel het punt dat ik het spoor bijster raakte en zelf dacht aan de bekende sex met je ex taferelen.quote:En wat vrouwen hebben met ex-relaties....? Tja, klinkt alsof ze hem nog niet los heeft kunnen laten (op zich niet zo heel gek als je echt van hem gehouden hebt) of exie-dear is er zelf nog niet uit en niet consequent in z'n gedrag (waardoor ze gaat twijfelen).
Mwah, dat weet ik niet. Ik werd gewoon gek van die onzekerheid, dat vreet zo aan je. (ook weer dat control-freakerige). Zoals ik al zei: dat ik op mijn ga geloof ik zo wel, maar waar en wanneer en vooral hoe was de vraag. En dan liever zo dan dat ze op eens voor mijn neus met een ander staat te zoenen. Ik weet hoe van slag en verdrietig ik daar van word.quote:Hoe dan ook: staat helemaal los van jou, dit is geen slechte ervaring en jij hebt het helemaal top aangepakt!![]()
Het is alleen wel uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Dat is nog eens "elkaar aanvullen"
Dat was het beroerde. Vanaf het eerste moment dat ik haar zag was ik al totaal in de war. En dat zenuwachtig was ik toch al. Ik vond het al een hele prestatie dat ik gelijk wat met haar gepraat heb, da's voor mij al uniek.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Dididi het volgende:
[..]
waarom wacht je eigenlijk tot je verliefd bent? je kan toch op een vrouw afgaan als je haar een beetje leuk vindt, dan ben je tenminste niet zo zenuwachtig
En dan zul je zien dat ik heb gezegd dat aan zijn reactie heel veel af te leiden is, als hij geen kans heeft om te 'vluchten'.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:02 schreef Lips het volgende:
mompelt iets over het posten van een msn history![]()
Ja je hebt inderdaad niet letterlijk ogen gezegd. Maar is het wel zo dat er hier niet precies enkel ogen wordt bedoeld??quote:Op maandag 23 juli 2007 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat ik heb gezegd dat aan zijn reactie heel veel af te leiden is, als hij geen kans heeft om te 'vluchten'.
Dus niet alleen de ogen en verder nix, zoals hier nu steeds bedoeld wordt, maar dingen als gezichtsuitdrukking, wegkijken, aan neus krabben, maar ook stem en intonatie verraden alles.
Is mijn stellige overtuiging.
nou het kan nog altijd zo zijn dat ik er naast zit, maar ik had wel de indruk dat we het hier over louter de ogen hadden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja je hebt inderdaad niet letterlijk ogen gezegd. Maar is het wel zo dat er hier niet precies enkel ogen wordt bedoeld??
Je gaat het toch niet opgeven? je kan 't toch leren? 't Is een kwestie van oefenen Lips!quote:Ach, zoals ik al zei, ik snap dat toch niet!
kun je teveel jezelf zijn ja?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wees jezelf, maar niet teveel!
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou dan schrik je mensen misschien af
is dat jouw ervaring?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou dan schrik je mensen misschien af
Ik probeer gewoon iedereen er van te overtuigen dat je beter kan zeggen wat je bedoelt!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
Je gaat het toch niet opgeven? je kan 't toch leren? 't Is een kwestie van oefenen Lips!![]()
hahaha.. dat is nog best een hele kunst voor sommigenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon iedereen er van te overtuigen dat je beter kan zeggen wat je bedoelt!![]()
wat bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. dat is nog best een hele kunst voor sommigen![]()
Maar wat voor de één een overduidelijke manier van uitleggen is, kan voor jou nog steeds een enigma zijn. Ben ervan overtuigd dat het daar vaak misgaat, vandaar dat ik pleit voor de universele nonverbale taal.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Lips het volgende:
Ik probeer gewoon iedereen er van te overtuigen dat je beter kan zeggen wat je bedoelt!![]()
Kan je dat dikgedrukte ff gewoon uitleggen!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wat voor de één een overduidelijke manier van uitleggen is, kan voor jou nog steeds een enigma zijn. Ben ervan overtuigd dat het daar vaak misgaat, vandaar dat ik pleit voor de universele nonverbale taal.
Hoewel je er ook uit zou kunnen concluderen dat zo iemand dus gewoon niet bij je past, als hij zich al niet eens duidelijk kan maken aan je...
een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.quote:
Ach, ik was toch al van mening dat geschreven tekst makkelijk verkeerd geinterpreteerd wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.
Zie je, zelfs hier gaat het al mis: ik zei wat ik bedoelde, maar op mijn manier, die dus kennelijk niet strookte met jouw manier!
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat, dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor![]()
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
"En opeens heb je het.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
Gamma.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor![]()
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
well duhquote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
dat zeg ik; er valt niks te snappen!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat val er te snappen aan mannen? ik doorzie ze altijd op 200m afstand
Amen, broquote:Op maandag 23 juli 2007 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Wat denk je van vrouwen dan:
Zeggen dat ze nog met hun ex-relatie zitten maar ondertussen krijg ik toch de indruk dat iemand anders haar probeert te versieren en uiteraard met succes.![]()
![]()
En ja, ik ben een ontzettend jaloers kreng en ik word al misselijk van het idee alleen al.
I knowquote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.
Het is graag of niet. Iemand moet voor mij een moord willen doen (so to speak) of anders lekker gaan wieberen. Daar ga ik mijn tijd niet (meer) aan verdoen in elk geval.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nachtje over het verhaal van gisteren geslapen. Besloten dat ik er geen druk op wil zetten omdat dat heulemaal niet leuk is. Onnodig ook. Wat er volgende week gebeurt, zie ik volgende week dan wel weer. Heerlijk, ik begin een beetje uit de knoop te raken. Een paar maanden geleden zou ik het niet los kunnen laten en nu maakt de onzekerheid en kwetsbaarheid niets meer uit. En dat is dan gelijk het laatste wat ik erover te zeggen heb.
Ja en geen hand vol maar een lan vol.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee realzeus je klinkt nu een beetje sneu
meer visjes in de zee en zo
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ze je niet moet dan moet ze je niet
dat gaat niet veranderen als je haar opeens gaat stalken of zo
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Leuk. Mede singles. Ik ben van de partij. Hoi allemaal
Wat een vriendelijkheid hierzo. Gezelligquote:
Tief op, mafkeesquote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Wat een vriendelijkheid hierzo. Gezellig
Zoenen niet-singels volgens jullie echt anders?
Ik geloof dat het niet gewenst is als ik niet-singles zoenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, daar was ik weer![]()
Jaaa.. mannen.
Ene dag was het bij hem zo, de andere dag was ie 180 graden gedraaid en was het weer totaal anders.
Zaterdagavond belde hij nog: Kunnen we morgen afspreken? Wil je zien! blablabla.. ik zeg is goed.
En zondag komt ie .. 10 minuten binnen geweest. Zei alleen dat ie voorlopig alleen verder wilde.
En toen heb ik hem dus de deur uit gezet en hem uit mijn leven verbannen![]()
Voelde zondag nog even rot, maar nu weet ik dat ik toch niks aan die klootzak had![]()
Goed bezig. Nu nog volhouden, dat is in de praktijk vaak moeilijker gezegd dan gedaan. Mocht je de neiging hebben hem te bellen, post het hier en dan helpen wij je er doorheen. Zo zijn we dan ook wel weer!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, daar was ik weer![]()
Jaaa.. mannen.
Ene dag was het bij hem zo, de andere dag was ie 180 graden gedraaid en was het weer totaal anders.
Zaterdagavond belde hij nog: Kunnen we morgen afspreken? Wil je zien! blablabla.. ik zeg is goed.
En zondag komt ie .. 10 minuten binnen geweest. Zei alleen dat ie voorlopig alleen verder wilde.
En toen heb ik hem dus de deur uit gezet en hem uit mijn leven verbannen![]()
Voelde zondag nog even rot, maar nu weet ik dat ik toch niks aan die klootzak had![]()
Denk t wel, die epileren hun wenkbrauwen nl niet...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet gewenst is als ik niet-singles zoen![]()
iets met boze vriendinnetjes
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
zoenen met een single, dus helemaal aan hetbegin is anders wel spannender, dus ook wel erg lekker![]()
dat is haast nog spannender, je weet nooit wanneer de jaloerse vriendin/vrouw er ineens op vliegtquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijn
ofwel; veel aandacht voor jou, en leuk en gevoelig doen, maar zodra zijn zoontje er is is het alsof je niet bestaat...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef QueenR het volgende:
Wat moet je trouwens hier nu van denken...
Leert iemand kennen, hebt het veel over de kinderen (hij heeft een kind, ik heb twee kinderen) en hij zit best met het gemis van hem elke dag te kunnen zien. Fijne gesprekken, gevoellige leuke vent. Dus spreken nog een keer af, wederom heel gezellig, veel sms samen enzo. en dan krijgt ie 3 weken zoontje, en kan dus niets afspreken. Logish zou ik ook niet willen. Maar ook geen smsjes meer.
Gaat het zoontje een nachtje logeren, staat mijn telefoon weer roodgloeiend met sms. Of ik langs kon komen etc, kon ik niet want mijn kinderen waren hier. Wil ie om half 1 s'nachts ineens nog naar mij toe komen, voor wat te drinken. Nou ja vond ik wat laat, dus heb ik niet gedaan.
Weer een dikke week flinke stilte, vanavond is zijn eerste avond weer alleen, en ik heb alweer 5 smsjes gehad.
in het kort;
-heel aardig gevoellig etc
- maar nooit bellen
-toch weinig interesse tonen, slechts als ie zich (naar mijn gevoel) verveeld
oftewel, leuk maar toch niet. Of doe ik nu weer te moeilijk en moet ik toch meer open staan.
(nogal onsamenhangend als ik het terug lees, en onzeker, maar goed ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen)
zeker ook als het een niet single is, eigenlijk...met een klein beetje schuldgevoel is niks misquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijn
ok, ja das dus hoe ik zelf ook dacht, maar dacht misschien stel ik me aanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ofwel; veel aandacht voor jou, en leuk en gevoelig doen, maar zodra zijn zoontje er is is het alsof je niet bestaat...
mijn inschatting zou zijn; leuk maar toch niet. Als hij je echt zo leuk vindt, denkt hij ook aan je als zijn zoontje er is...
het feit dat ie ineens om half 1 's nachts wil langskomen als z'n zoontje er 1 dag niet is, lijkt me een vrij duidelijk teken...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok, ja das dus hoe ik zelf ook dacht, maar dacht misschien stel ik me aan
Hij wil nu graag dat ik langskom, maar wat ik al in eerdere posts zei, krijg dan toch een beetje het gevoel dat dat maar om een ding gaat. Meneer verveeld zich nu en dan denkt ie ineens aan mij, en ik zou dan als een of ander huppeltrutje aan moeten komen rennen.Denk het dus maar niet dus, jouw antwoord bevestigde mijn gevoel wel.
Je haalt me de woorden van me toetsenbordquote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Lips het volgende:
Ik vind het ook een raar verhaal QueenR. Tuurlijjk wil hij aandacht geven aan z'n kind. Maar hoezo moet jij aandacht aan hem geven als zijn kind er niet is terwijl jou kinderen er dan wel zijn
dat drinken geloofde ik ook niet zoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het feit dat ie ineens om half 1 's nachts wil langskomen als z'n zoontje er 1 dag niet is, lijkt me een vrij duidelijk teken...
voor wat drinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |