abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 16:07:56 #251
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51751067
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Lips het volgende:
Kan je dat dikgedrukte ff gewoon uitleggen!
een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.

Zie je, zelfs hier gaat het al mis: ik zei wat ik bedoelde, maar op mijn manier, die dus kennelijk niet strookte met jouw manier!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:13:03 #252
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51751251
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.

Zie je, zelfs hier gaat het al mis: ik zei wat ik bedoelde, maar op mijn manier, die dus kennelijk niet strookte met jouw manier!
Ach, ik was toch al van mening dat geschreven tekst makkelijk verkeerd geinterpreteerd wordt

Daarbij geloof ik niet dat gezichtsuitdrukkingen en houdingen altijd hetzelfde zijn. Kijk alleen al naar lichaamshoudingen van Aziaten, die stellen zich heel anders op dan, neem even, een Amerikaan uit, ehm, Texas

Waar zie jij de overeenkomst in gezichtsuidrukking en houding
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:40:59 #253
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51752178
jaaaa! zo kan ik 't ook, de grootste extremen tegenover elkaar zetten.
tuurlijk, tussen rassen en afkomsten zitten veel verschillen.
Hoewel... als die Aziaat stiekem een wannabe-cowboy-annex-Elvisfan is... en die Texaan aan karate doet... hmmm.

Hey, kijk je wel uit? jij duwt mij offtopic!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 23 juli 2007 @ 17:14:49 #254
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51753455
Ik durf meteen niks meer te zeggen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51753955
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:

[..]

is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.

Ik zie dat als een leuke aanvulling. Niets meer.

En Helmond is geen kutstad.
ik bedoelde overigens die loungetent waar voorheen cafe De Steenweg zat. Mooie tent, en ook leuk sfeertje, normale oudere mensen ook
pi_51754070
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
  maandag 23 juli 2007 @ 17:37:45 #257
172358 oddman
Introspecteur
pi_51754161
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat, dus.
En seks-met-iemand-die-je-leuk-vindt is aanzienlijk lekkerder dan koekjes.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51754168
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
  maandag 23 juli 2007 @ 17:38:30 #259
172358 oddman
Introspecteur
pi_51754180
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
"En opeens heb je het.
Je wordt homo."
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51754183
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gamma.
  maandag 23 juli 2007 @ 17:47:54 #261
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51754389
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
well duh

daarom snappen ze mannen ook niet...ze denken dat we ingewikkelder zijn dan we zijn, en zelfs als we het uitleggen denken ze nog 'nee, zo simpel kan het niet zijn'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51754471
wat val er te snappen aan mannen? ik doorzie ze altijd op 200m afstand
  maandag 23 juli 2007 @ 18:04:07 #263
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51754799
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat val er te snappen aan mannen? ik doorzie ze altijd op 200m afstand
dat zeg ik; er valt niks te snappen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51754803
* spectrumanalyser doneert P.F een lading koekjes
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51754938
Haha.. net zoals

- Zullen we naar de biscoop (zuellen we friemelen en zoenen)
- Kom je bij mij thuis een film kijken (laten we zoenen en...)
- Laten we een strandwandeling maken (strandseks )
- Laten we daar verderop gaan staan, dan kan ik je beter verstaan (zo kunnen we zoenen en ziet mn vriendin het niet)
- Mag ik je nummer (Zullen we afspreken)

pi_51755072
of die zouteloze zinnen dan; "kom je hier vaker", "zal ik je de weg naar mijn kamer wijzen"
pi_51755137
Wat denk je van vrouwen dan:

Zeggen dat ze nog met hun ex-relatie zitten maar ondertussen krijg ik toch de indruk dat iemand anders haar probeert te versieren en uiteraard met succes.

En ja, ik ben een ontzettend jaloers kreng en ik word al misselijk van het idee alleen al.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:22:22 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51755237
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:29 schreef dawg het volgende:

[..]

Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.
Amen, bro .
Beste voorbeeld wat ik daarvan kan bedenken, is mijn exvriendje. We kregen een relatie toen we alletwee iemand nodig hadden. Na vier - achteraf enorm verstikkende - jaren hebben we er met pijn en moeite een punt achter gezet. Ik heb toen tegen mezelf gezegd: "dit nooit weer" en heb de tijd genomen om te ontdekken wie ik zelf nou precies ben. Wat ik leuk vind. Wat ik belangrijk vind. Niet gemakkelijk, wel goed. Eerlijk. Uiteindelijk kan ik intussen prima met mezelf door één deur en zou het me feitelijk een worst wezen of ik een relatie zou hebben of niet. Een toekomst met mezelf alleen, als 'eeuwige vrijgezel', als single vrouw in haar eigen huis, met haar eigen carriere, vrienden, hobbies... het staat me gewoon helemaal niet tegen. Ik kan wel met mezelf overweg hoor!
Mijn ex daarentegen, heeft aan zijn behoefte aan aandacht/gezelschap meteen weer gehoor gegeven middels een nieuw vriendinnetje, en zit nu wéér in een 'wij hadden iemand nodig en kwamen toevallig elkaar tegen'-relatie die niet werkt.
Ik vind dat je tevredenheid met jezelf trouwens niet alleen aan jezelf verplicht bent, maar ook aan de ander. Zeg nou zelf, "I want YOU!" is toch véél leuker om te horen dan "I want someone, ANYONE".
KuikenGuppy
  maandag 23 juli 2007 @ 18:25:45 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51755329
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Wat denk je van vrouwen dan:

Zeggen dat ze nog met hun ex-relatie zitten maar ondertussen krijg ik toch de indruk dat iemand anders haar probeert te versieren en uiteraard met succes.

En ja, ik ben een ontzettend jaloers kreng en ik word al misselijk van het idee alleen al.
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.
Het is graag of niet. Iemand moet voor mij een moord willen doen (so to speak) of anders lekker gaan wieberen. Daar ga ik mijn tijd niet (meer) aan verdoen in elk geval .
KuikenGuppy
pi_51755442
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.
Het is graag of niet. Iemand moet voor mij een moord willen doen (so to speak) of anders lekker gaan wieberen. Daar ga ik mijn tijd niet (meer) aan verdoen in elk geval .
I know maar het voelt weer geweldig kut.

Ik ben zo blij dat ik nog moet werken, kilometers vreten, muziek en aan en mee brullen.

And worst of all: het is een FOK!ster. Mijn forumleven, wat doe je
pi_51755502
Nachtje over het verhaal van gisteren geslapen. Besloten dat ik er geen druk op wil zetten omdat dat heulemaal niet leuk is. Onnodig ook. Wat er volgende week gebeurt, zie ik volgende week dan wel weer. Heerlijk, ik begin een beetje uit de knoop te raken. Een paar maanden geleden zou ik het niet los kunnen laten en nu maakt de onzekerheid en kwetsbaarheid niets meer uit. En dat is dan gelijk het laatste wat ik erover te zeggen heb.
pi_51755598
okee realzeus je klinkt nu een beetje sneu
meer visjes in de zee en zo
  maandag 23 juli 2007 @ 18:34:49 #273
101353 mrbox
Miep miep
pi_51755608
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nachtje over het verhaal van gisteren geslapen. Besloten dat ik er geen druk op wil zetten omdat dat heulemaal niet leuk is. Onnodig ook. Wat er volgende week gebeurt, zie ik volgende week dan wel weer. Heerlijk, ik begin een beetje uit de knoop te raken. Een paar maanden geleden zou ik het niet los kunnen laten en nu maakt de onzekerheid en kwetsbaarheid niets meer uit. En dat is dan gelijk het laatste wat ik erover te zeggen heb.
Goed bezig
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51755665
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee realzeus je klinkt nu een beetje sneu
meer visjes in de zee en zo
Ja en geen hand vol maar een lan vol.

Het zal allemaal best, maar ik ben echt een kneus wat dat aangaat. Als ik iemand leuk vind mag de rest van mij rustig op vakantie. Lang en ver weg, het boeit me niks.
pi_51755735
als ze je niet moet dan moet ze je niet
dat gaat niet veranderen als je haar opeens gaat stalken of zo
pi_51756170
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ze je niet moet dan moet ze je niet
dat gaat niet veranderen als je haar opeens gaat stalken of zo
Ik ga haar niet stalken. Ik ben zo naïeve kneus die hoopt dat ze me, als ze me beter kent, wel leuk gaat vinden en nu zit er dus iemand in mijn vaarwater.

En daarom voelt het niet minder kut.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:02:28 #277
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51756462
self-fulfilling prophecy, RealZeus....
pi_51757334
en wat nou als ze je niet beter wilt leren kennen!
pi_51757433
Leuk. Mede singles. Ik ben van de partij. Hoi allemaal
Work hard, play harder!
Last.fm
  maandag 23 juli 2007 @ 19:34:14 #280
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51757525
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Leuk. Mede singles. Ik ben van de partij. Hoi allemaal

Welcome!!
Miauw
pi_51757770
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef Lips het volgende:

[..]

Welcome!!
Wat een vriendelijkheid hierzo. Gezellig

Zoenen niet-singels volgens jullie echt anders?
Work hard, play harder!
Last.fm
  maandag 23 juli 2007 @ 19:42:57 #282
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_51757869
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:

[..]

Tief op, mafkees

-edit-
Grapje...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 23 juli 2007 @ 19:50:49 #283
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51758143
quote:

[..]

Ik geloof dat het niet gewenst is als ik niet-singles zoen

iets met boze vriendinnetjes
Miauw
pi_51758189
Zo, daar was ik weer
Jaaa.. mannen.
Ene dag was het bij hem zo, de andere dag was ie 180 graden gedraaid en was het weer totaal anders.
Zaterdagavond belde hij nog: Kunnen we morgen afspreken? Wil je zien! blablabla.. ik zeg is goed.

En zondag komt ie .. 10 minuten binnen geweest. Zei alleen dat ie voorlopig alleen verder wilde.

En toen heb ik hem dus de deur uit gezet en hem uit mijn leven verbannen
Voelde zondag nog even rot, maar nu weet ik dat ik toch niks aan die klootzak had
  maandag 23 juli 2007 @ 19:55:30 #285
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51758313
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, daar was ik weer
Jaaa.. mannen.
Ene dag was het bij hem zo, de andere dag was ie 180 graden gedraaid en was het weer totaal anders.
Zaterdagavond belde hij nog: Kunnen we morgen afspreken? Wil je zien! blablabla.. ik zeg is goed.

En zondag komt ie .. 10 minuten binnen geweest. Zei alleen dat ie voorlopig alleen verder wilde.

Voelde zondag nog even rot, maar nu weet ik dat ik toch niks aan die klootzak had
you go girl
Miauw
pi_51758981
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, daar was ik weer
Jaaa.. mannen.

Goed bezig. Nu nog volhouden, dat is in de praktijk vaak moeilijker gezegd dan gedaan. Mocht je de neiging hebben hem te bellen, post het hier en dan helpen wij je er doorheen. Zo zijn we dan ook wel weer!

pi_51760032
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef DumDaDum het volgende:
Grapje...
Weet ik toch
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_51760144
... en vanaf nu zal ik alleen ontopic reageren zoals de bedoeling is
Work hard, play harder!
Last.fm
  maandag 23 juli 2007 @ 21:19:58 #289
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51762043
quote:

[..]

Denk t wel, die epileren hun wenkbrauwen nl niet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 23 juli 2007 @ 21:30:47 #290
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51762558
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik geloof dat het niet gewenst is als ik niet-singles zoen

iets met boze vriendinnetjes

zoenen met een single, dus helemaal aan hetbegin is anders wel spannender, dus ook wel erg lekker
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 23 juli 2007 @ 21:36:46 #291
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51762818
Wat moet je trouwens hier nu van denken...
Leert iemand kennen, hebt het veel over de kinderen (hij heeft een kind, ik heb twee kinderen) en hij zit best met het gemis van hem elke dag te kunnen zien. Fijne gesprekken, gevoellige leuke vent. Dus spreken nog een keer af, wederom heel gezellig, veel sms samen enzo. en dan krijgt ie 3 weken zoontje, en kan dus niets afspreken. Logish zou ik ook niet willen. Maar ook geen smsjes meer.
Gaat het zoontje een nachtje logeren, staat mijn telefoon weer roodgloeiend met sms. Of ik langs kon komen etc, kon ik niet want mijn kinderen waren hier. Wil ie om half 1 s'nachts ineens nog naar mij toe komen, voor wat te drinken. Nou ja vond ik wat laat, dus heb ik niet gedaan.
Weer een dikke week flinke stilte, vanavond is zijn eerste avond weer alleen, en ik heb alweer 5 smsjes gehad.
in het kort;
-heel aardig gevoellig etc
- maar nooit bellen
-toch weinig interesse tonen, slechts als ie zich (naar mijn gevoel) verveeld

oftewel, leuk maar toch niet. Of doe ik nu weer te moeilijk en moet ik toch meer open staan.

(nogal onsamenhangend als ik het terug lees, en onzeker, maar goed ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen)
  maandag 23 juli 2007 @ 21:37:33 #292
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51762854
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef QueenR het volgende:

[..]

zoenen met een single, dus helemaal aan hetbegin is anders wel spannender, dus ook wel erg lekker
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijn
Miauw
  maandag 23 juli 2007 @ 21:41:29 #293
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51763036
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Lips het volgende:

[..]

dat is haast nog spannender, je weet nooit wanneer de jaloerse vriendin/vrouw er ineens op vliegt
  maandag 23 juli 2007 @ 21:43:42 #294
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51763122
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef QueenR het volgende:
Wat moet je trouwens hier nu van denken...
Leert iemand kennen, hebt het veel over de kinderen (hij heeft een kind, ik heb twee kinderen) en hij zit best met het gemis van hem elke dag te kunnen zien. Fijne gesprekken, gevoellige leuke vent. Dus spreken nog een keer af, wederom heel gezellig, veel sms samen enzo. en dan krijgt ie 3 weken zoontje, en kan dus niets afspreken. Logish zou ik ook niet willen. Maar ook geen smsjes meer.
Gaat het zoontje een nachtje logeren, staat mijn telefoon weer roodgloeiend met sms. Of ik langs kon komen etc, kon ik niet want mijn kinderen waren hier. Wil ie om half 1 s'nachts ineens nog naar mij toe komen, voor wat te drinken. Nou ja vond ik wat laat, dus heb ik niet gedaan.
Weer een dikke week flinke stilte, vanavond is zijn eerste avond weer alleen, en ik heb alweer 5 smsjes gehad.
in het kort;
-heel aardig gevoellig etc
- maar nooit bellen
-toch weinig interesse tonen, slechts als ie zich (naar mijn gevoel) verveeld

oftewel, leuk maar toch niet. Of doe ik nu weer te moeilijk en moet ik toch meer open staan.

(nogal onsamenhangend als ik het terug lees, en onzeker, maar goed ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen)
ofwel; veel aandacht voor jou, en leuk en gevoelig doen, maar zodra zijn zoontje er is is het alsof je niet bestaat...

mijn inschatting zou zijn; leuk maar toch niet. Als hij je echt zo leuk vindt, denkt hij ook aan je als zijn zoontje er is...
  maandag 23 juli 2007 @ 21:45:12 #295
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51763179
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Lips het volgende:

[..]

zeker ook als het een niet single is, eigenlijk...met een klein beetje schuldgevoel is niks mis
  maandag 23 juli 2007 @ 21:47:21 #296
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51763268
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ofwel; veel aandacht voor jou, en leuk en gevoelig doen, maar zodra zijn zoontje er is is het alsof je niet bestaat...

mijn inschatting zou zijn; leuk maar toch niet. Als hij je echt zo leuk vindt, denkt hij ook aan je als zijn zoontje er is...
ok, ja das dus hoe ik zelf ook dacht, maar dacht misschien stel ik me aan
Hij wil nu graag dat ik langskom, maar wat ik al in eerdere posts zei, krijg dan toch een beetje het gevoel dat dat maar om een ding gaat. Meneer verveeld zich nu en dan denkt ie ineens aan mij, en ik zou dan als een of ander huppeltrutje aan moeten komen rennen.Denk het dus maar niet dus, jouw antwoord bevestigde mijn gevoel wel.
  maandag 23 juli 2007 @ 21:50:06 #297
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51763378
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef QueenR het volgende:

[..]

ok, ja das dus hoe ik zelf ook dacht, maar dacht misschien stel ik me aan
Hij wil nu graag dat ik langskom, maar wat ik al in eerdere posts zei, krijg dan toch een beetje het gevoel dat dat maar om een ding gaat. Meneer verveeld zich nu en dan denkt ie ineens aan mij, en ik zou dan als een of ander huppeltrutje aan moeten komen rennen.Denk het dus maar niet dus, jouw antwoord bevestigde mijn gevoel wel.
het feit dat ie ineens om half 1 's nachts wil langskomen als z'n zoontje er 1 dag niet is, lijkt me een vrij duidelijk teken...

voor wat drinken
  maandag 23 juli 2007 @ 21:55:36 #298
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51763625
Ik vind het ook een raar verhaal QueenR. Tuurlijjk wil hij aandacht geven aan z'n kind. Maar hoezo moet jij aandacht aan hem geven als zijn kind er niet is terwijl jou kinderen er dan wel zijn
Miauw
pi_51763674
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Lips het volgende:
Ik vind het ook een raar verhaal QueenR. Tuurlijjk wil hij aandacht geven aan z'n kind. Maar hoezo moet jij aandacht aan hem geven als zijn kind er niet is terwijl jou kinderen er dan wel zijn
Je haalt me de woorden van me toetsenbord
  maandag 23 juli 2007 @ 22:01:07 #300
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51763916
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het feit dat ie ineens om half 1 's nachts wil langskomen als z'n zoontje er 1 dag niet is, lijkt me een vrij duidelijk teken...

voor wat drinken
dat drinken geloofde ik ook niet zo ben iets ouder dan 15

wel balen want hij leek me echt een hele leuke kerel. Is ie op zich nog steeds wel, maar meer dan vriendschap waag ik me dan iig maar niet aan.
Een keer een telefoontje of een smsje terwijl ie leuk bezig is zou me misschien wel hebben overwonnen, maar nu idd, wat Lips zegt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')