ik ken alleen de keeper (trainer) hehequote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Even naar PI kijken
Was een grapje, ken de stad alleen van naam en dan alleen door Helmond Sport![]()
soms moet je de ander eerst aandacht geven om het terug te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
spreekt voor zich, moet van 2 kanten komen, al moet je iemand ook weer niet overdonderen met aandacht (komt weer zo desperate over lijkt me)quote:Op maandag 23 juli 2007 13:18 schreef Dididi het volgende:
[..]
soms moet je de ander eerst aandacht geven om het terug te krijgen
nee stalken is niet handigquote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
spreekt voor zich, moet van 2 kanten komen, al moet je iemand ook weer niet overdonderen met aandacht (komt weer zo desperate over lijkt me)
Jij lijkt me iemand die opvalt en vanzelf aandacht trektquote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb op vakantie meer dan genoeg aandacht gekregen
eigenlijk teveel
Het lijkt o zo leuk als alle mannen je geweldig vinden,
totdat het je overkomt dan wil je alleen maar heel hard wegrennen en ze slaan
Maar aandacht van iemand die ik leuk vind is wel okee ja![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou in Nederland valt het wel mee..
maar daar op vakantie was gewoon eng
(Nee ik was niet in Egypte.......)
Waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben en voor de helft uit been besta dat mannen dan denken dat ze van alles tegen je mogen roepen, naast je lopen, aan je zitten, boos worden als je niet wil dansen enz enz
Geef mij Nederland maar waar iedereen gewoon lekker naar elkaar gaat staren![]()
ik bedoelde het ook niet negatief hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
daarom lijkt het me ook moeilijk om superknap of rijk of beroemd te zijn, je weet nooit wat mensen nou echt van je willenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was opeens oprecht blij dat ik niet ontzettend knap ben dat dat altijd zo is
daar is iedereen het wel mee eens denk ikquote:maarrr als je iemand leuk vind en diegene geeft jou aandacht dan is dat toch juist leuk
daar gaat het toch om?
Was bij mij op vakantie ook inderdaad, zag van die enge mannetjes allemaal bij zo'n vrouw door d'r haar gaan zonder ook maar een woord te zeggen. Gelukkig gingen ze wel weg toen ze nee zei maar ze waren eigenlijk al te ver gegaan vind ik..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben en voor de helft uit been besta dat mannen dan denken dat ze van alles tegen je mogen roepen, naast je lopen, aan je zitten, boos worden als je niet wil dansen enz enz
haha maar ik laat je niet winnen hoor!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had nooit vriendjes op de basisschool want jongens waren stom en zoenen was vies
True, maar ik denk dat dat ook deels is omdat we in die levensfase zo druk aan het ontwikkelen zijn dat we afwisseling van omgeving nodig hebben om te komen tot eigen meningen en ideeën enzo (wow, kijk mij even doordacht doen op een doordeweekse maandag!!). Ik wilde ook eigenlijk alleen laten zien dat we toen veel meer durfden te zeggen tegen elkaar. Er waren geen 'wat moeten de buren er wel niet van denken' grenzen of 'past die persoon wel in het plaatje dat ik wil dat anderen van me hebben'. We durfden veel meer te leven naar instincten! En nu moet alles kapot geanalyseerd worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef QueenR het volgende:
je hebt wel echt gelijk, toen ging het toch wel wat makkelijker, maar aan de andere kant werden dat soort vriendschappen toch ook weer heel snel beeindigd.
Vooral dat geil kom je vaak tegenquote:ik zie ook nooit geen bal in mannenogen, ja of ze mooi, vrolijk, verdrietig of geil staan, maar veel meer toch niet. Maar jeweet het toch nooit meteen wat je in de kuip hebt. Dat blijft toch altijd lang een raadsel.
Ik denk dat ik maar voor een leuke vakantieliefde ga ofzo
jeetje diep hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat dat ook deels is omdat we in die levensfase zo druk aan het ontwikkelen zijn dat we afwisseling van omgeving nodig hebben om te komen tot eigen meningen en ideeën enzo (wow, kijk mij even doordacht doen op een doordeweekse maandag!!). Ik wilde ook eigenlijk alleen laten zien dat we toen veel meer durfden te zeggen tegen elkaar. Er waren geen 'wat moeten de buren er wel niet van denken' grenzen of 'past die persoon wel in het plaatje dat ik wil dat anderen van me hebben'. We durfden veel meer te leven naar instincten! En nu moet alles kapot geanalyseerd worden.
ja heel vaakquote:Vooral dat geil kom je vaak tegen![]()
Maar vakantieliefde is een goed idee! Het is er tenslotte de tijd van het jaar voor he![]()
Daar dacht ik ook al aan ja, een half uur later is het een welgemeend "ik vind jou stom! jij moet uit de zandbak!" dat het einde van deze diepe vriendschap inluidt...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef QueenR het volgende:
je hebt wel echt gelijk, toen ging het toch wel wat makkelijker, maar aan de andere kant werden dat soort vriendschappen toch ook weer heel snel beeindigd.
haha, ik zie jullie ook al bij alle mannen in de ogen staren van 30 cm afstand, sinds ze gehoord heeft dat het daar te vinden is...quote:ik zie ook nooit geen bal in mannenogen, ja of ze mooi, vrolijk, verdrietig of geil staan, maar veel meer toch niet.
Juist. Dus hou aub op met het theoretiseren over ogen en de vermeende diepere betekenis van die speciale glans die er al dan niet eventueel in zou kunnen liggen... of de diameter van de pupil...quote:Maar jeweet het toch nooit meteen wat je in de kuip hebt. Dat blijft toch altijd lang een raadsel.
Ik had er 2quote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
Maar vakantieliefde is een goed idee! Het is er tenslotte de tijd van het jaar voor he![]()
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
Juist. Dus hou aub op met het theoretiseren over ogen en de vermeende diepere betekenis van die speciale glans die er al dan niet eventueel in zou kunnen liggen... of de diameter van de pupil...
Doe wat JIJ wilt doen, zeg wat JIJ wilt zeggen, wees voorbereid op iedere mogelijke gevolg daarvan, that's all.![]()
ja, maar niet in de ogen. Dat heb je me nooit horen lezen zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelen![]()
Dus de frase: "Waar denk je aan" , kan per direct uit het vrouwelijk vocabulaire worden geschrapt?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelen![]()
Ho, wacht evenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Dus de frase: "Waar denk je aan" , kan per direct uit het vrouwelijk vocabulaire worden geschrapt?
Prima.
Je weet wat ze zeggen: hoop doet leven. En ondanks die negatieve ervaringen hoop ik ook gewoon dat het een keer leuk uitpakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je dit soort gedachten nog hebt, heb je kennelijk nog niet echt een muur van gewapend schokbeton om je heen gebouwd. Sta ik eigenlijk best van te kijken, aangezien je 30+ bent en eigenlijk nog geen positieve ervaring hebt gehad op liefdesvlak, zoals je zelf vaak onderstreept.
Ergens wel bewonderenswaardig... aan de andere kant ook weer niet.![]()
mompelt iets over het posten van een msn historyquote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja, maar niet in de ogen. Dat heb je me nooit horen lezen zeggen.![]()
Misschien is Garisson een open boek.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Ho, wacht evenIk beweer niet dat ik het kan lezen he! Garisson (een man!) beweerde dat mannen zo'n open boeken zijn!
mannen zijn ook open boeken...absoluut!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Ho, wacht evenIk beweer niet dat ik het kan lezen he! Garisson (een man!) beweerde dat mannen zo'n open boeken zijn!
Definitely! And a proud one too.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:02 schreef nozem het volgende:
Misschien is Garisson een open boek.![]()
Ik ben vaak onpeilbaar voor mijn vriendin.
En dat is wat ik altijd fout doe. Ik ben altijd in de stellige overtuiging geweest dat ik degene ben die actie moet ondernemen. Mijn ondertitel zegt het al: ik ben wat dat aangaat een control-freak. Ik kan er niet tegen dat soort dingen uit handen te moeten geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jeej Reuz, de hele situatie komt op mij nog helemaal niet zo slecht over.Het is gewoon goed stom van haar dat ze nog aan haar ex vasthoudt, terwijl ze een optie heeft op een nieuwe liefde. Wat ik dus wil zeggen: betrek het niet op jezelf, zij staat er gewoon niet voor open. That's all. Kijk gewoon verder naar een meid die wel open staat voor je. En als ze zich toch bedenkt, zoekt ze vanzelf contact om je beter te leren kennen (maar ga er niet op zitten wachten!!) It's that simple.
Maar ze zei erbij dat ze geen gevoelens meer voor hem had. Dat was wel het punt dat ik het spoor bijster raakte en zelf dacht aan de bekende sex met je ex taferelen.quote:En wat vrouwen hebben met ex-relaties....? Tja, klinkt alsof ze hem nog niet los heeft kunnen laten (op zich niet zo heel gek als je echt van hem gehouden hebt) of exie-dear is er zelf nog niet uit en niet consequent in z'n gedrag (waardoor ze gaat twijfelen).
Mwah, dat weet ik niet. Ik werd gewoon gek van die onzekerheid, dat vreet zo aan je. (ook weer dat control-freakerige). Zoals ik al zei: dat ik op mijn ga geloof ik zo wel, maar waar en wanneer en vooral hoe was de vraag. En dan liever zo dan dat ze op eens voor mijn neus met een ander staat te zoenen. Ik weet hoe van slag en verdrietig ik daar van word.quote:Hoe dan ook: staat helemaal los van jou, dit is geen slechte ervaring en jij hebt het helemaal top aangepakt!![]()
Het is alleen wel uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Dat is nog eens "elkaar aanvullen"
Dat was het beroerde. Vanaf het eerste moment dat ik haar zag was ik al totaal in de war. En dat zenuwachtig was ik toch al. Ik vond het al een hele prestatie dat ik gelijk wat met haar gepraat heb, da's voor mij al uniek.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Dididi het volgende:
[..]
waarom wacht je eigenlijk tot je verliefd bent? je kan toch op een vrouw afgaan als je haar een beetje leuk vindt, dan ben je tenminste niet zo zenuwachtig
En dan zul je zien dat ik heb gezegd dat aan zijn reactie heel veel af te leiden is, als hij geen kans heeft om te 'vluchten'.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:02 schreef Lips het volgende:
mompelt iets over het posten van een msn history![]()
Ja je hebt inderdaad niet letterlijk ogen gezegd. Maar is het wel zo dat er hier niet precies enkel ogen wordt bedoeld??quote:Op maandag 23 juli 2007 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat ik heb gezegd dat aan zijn reactie heel veel af te leiden is, als hij geen kans heeft om te 'vluchten'.
Dus niet alleen de ogen en verder nix, zoals hier nu steeds bedoeld wordt, maar dingen als gezichtsuitdrukking, wegkijken, aan neus krabben, maar ook stem en intonatie verraden alles.
Is mijn stellige overtuiging.
nou het kan nog altijd zo zijn dat ik er naast zit, maar ik had wel de indruk dat we het hier over louter de ogen hadden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja je hebt inderdaad niet letterlijk ogen gezegd. Maar is het wel zo dat er hier niet precies enkel ogen wordt bedoeld??
Je gaat het toch niet opgeven? je kan 't toch leren? 't Is een kwestie van oefenen Lips!quote:Ach, zoals ik al zei, ik snap dat toch niet!
kun je teveel jezelf zijn ja?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wees jezelf, maar niet teveel!
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou dan schrik je mensen misschien af
is dat jouw ervaring?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou dan schrik je mensen misschien af
Ik probeer gewoon iedereen er van te overtuigen dat je beter kan zeggen wat je bedoelt!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
Je gaat het toch niet opgeven? je kan 't toch leren? 't Is een kwestie van oefenen Lips!![]()
hahaha.. dat is nog best een hele kunst voor sommigenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon iedereen er van te overtuigen dat je beter kan zeggen wat je bedoelt!![]()
wat bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. dat is nog best een hele kunst voor sommigen![]()
Maar wat voor de één een overduidelijke manier van uitleggen is, kan voor jou nog steeds een enigma zijn. Ben ervan overtuigd dat het daar vaak misgaat, vandaar dat ik pleit voor de universele nonverbale taal.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Lips het volgende:
Ik probeer gewoon iedereen er van te overtuigen dat je beter kan zeggen wat je bedoelt!![]()
Kan je dat dikgedrukte ff gewoon uitleggen!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wat voor de één een overduidelijke manier van uitleggen is, kan voor jou nog steeds een enigma zijn. Ben ervan overtuigd dat het daar vaak misgaat, vandaar dat ik pleit voor de universele nonverbale taal.
Hoewel je er ook uit zou kunnen concluderen dat zo iemand dus gewoon niet bij je past, als hij zich al niet eens duidelijk kan maken aan je...
een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.quote:
Ach, ik was toch al van mening dat geschreven tekst makkelijk verkeerd geinterpreteerd wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.
Zie je, zelfs hier gaat het al mis: ik zei wat ik bedoelde, maar op mijn manier, die dus kennelijk niet strookte met jouw manier!
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat, dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor![]()
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
"En opeens heb je het.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
Gamma.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor![]()
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
well duhquote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
dat zeg ik; er valt niks te snappen!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat val er te snappen aan mannen? ik doorzie ze altijd op 200m afstand
Amen, broquote:Op maandag 23 juli 2007 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Wat denk je van vrouwen dan:
Zeggen dat ze nog met hun ex-relatie zitten maar ondertussen krijg ik toch de indruk dat iemand anders haar probeert te versieren en uiteraard met succes.![]()
![]()
En ja, ik ben een ontzettend jaloers kreng en ik word al misselijk van het idee alleen al.
I knowquote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.
Het is graag of niet. Iemand moet voor mij een moord willen doen (so to speak) of anders lekker gaan wieberen. Daar ga ik mijn tijd niet (meer) aan verdoen in elk geval.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nachtje over het verhaal van gisteren geslapen. Besloten dat ik er geen druk op wil zetten omdat dat heulemaal niet leuk is. Onnodig ook. Wat er volgende week gebeurt, zie ik volgende week dan wel weer. Heerlijk, ik begin een beetje uit de knoop te raken. Een paar maanden geleden zou ik het niet los kunnen laten en nu maakt de onzekerheid en kwetsbaarheid niets meer uit. En dat is dan gelijk het laatste wat ik erover te zeggen heb.
Ja en geen hand vol maar een lan vol.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee realzeus je klinkt nu een beetje sneu
meer visjes in de zee en zo
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ze je niet moet dan moet ze je niet
dat gaat niet veranderen als je haar opeens gaat stalken of zo
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Leuk. Mede singles. Ik ben van de partij. Hoi allemaal
Wat een vriendelijkheid hierzo. Gezelligquote:
Tief op, mafkeesquote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Wat een vriendelijkheid hierzo. Gezellig
Zoenen niet-singels volgens jullie echt anders?
Ik geloof dat het niet gewenst is als ik niet-singles zoenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, daar was ik weer![]()
Jaaa.. mannen.
Ene dag was het bij hem zo, de andere dag was ie 180 graden gedraaid en was het weer totaal anders.
Zaterdagavond belde hij nog: Kunnen we morgen afspreken? Wil je zien! blablabla.. ik zeg is goed.
En zondag komt ie .. 10 minuten binnen geweest. Zei alleen dat ie voorlopig alleen verder wilde.
En toen heb ik hem dus de deur uit gezet en hem uit mijn leven verbannen![]()
Voelde zondag nog even rot, maar nu weet ik dat ik toch niks aan die klootzak had![]()
Goed bezig. Nu nog volhouden, dat is in de praktijk vaak moeilijker gezegd dan gedaan. Mocht je de neiging hebben hem te bellen, post het hier en dan helpen wij je er doorheen. Zo zijn we dan ook wel weer!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, daar was ik weer![]()
Jaaa.. mannen.
Ene dag was het bij hem zo, de andere dag was ie 180 graden gedraaid en was het weer totaal anders.
Zaterdagavond belde hij nog: Kunnen we morgen afspreken? Wil je zien! blablabla.. ik zeg is goed.
En zondag komt ie .. 10 minuten binnen geweest. Zei alleen dat ie voorlopig alleen verder wilde.
En toen heb ik hem dus de deur uit gezet en hem uit mijn leven verbannen![]()
Voelde zondag nog even rot, maar nu weet ik dat ik toch niks aan die klootzak had![]()
Denk t wel, die epileren hun wenkbrauwen nl niet...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet gewenst is als ik niet-singles zoen![]()
iets met boze vriendinnetjes
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
zoenen met een single, dus helemaal aan hetbegin is anders wel spannender, dus ook wel erg lekker![]()
dat is haast nog spannender, je weet nooit wanneer de jaloerse vriendin/vrouw er ineens op vliegtquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijn
ofwel; veel aandacht voor jou, en leuk en gevoelig doen, maar zodra zijn zoontje er is is het alsof je niet bestaat...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef QueenR het volgende:
Wat moet je trouwens hier nu van denken...
Leert iemand kennen, hebt het veel over de kinderen (hij heeft een kind, ik heb twee kinderen) en hij zit best met het gemis van hem elke dag te kunnen zien. Fijne gesprekken, gevoellige leuke vent. Dus spreken nog een keer af, wederom heel gezellig, veel sms samen enzo. en dan krijgt ie 3 weken zoontje, en kan dus niets afspreken. Logish zou ik ook niet willen. Maar ook geen smsjes meer.
Gaat het zoontje een nachtje logeren, staat mijn telefoon weer roodgloeiend met sms. Of ik langs kon komen etc, kon ik niet want mijn kinderen waren hier. Wil ie om half 1 s'nachts ineens nog naar mij toe komen, voor wat te drinken. Nou ja vond ik wat laat, dus heb ik niet gedaan.
Weer een dikke week flinke stilte, vanavond is zijn eerste avond weer alleen, en ik heb alweer 5 smsjes gehad.
in het kort;
-heel aardig gevoellig etc
- maar nooit bellen
-toch weinig interesse tonen, slechts als ie zich (naar mijn gevoel) verveeld
oftewel, leuk maar toch niet. Of doe ik nu weer te moeilijk en moet ik toch meer open staan.
(nogal onsamenhangend als ik het terug lees, en onzeker, maar goed ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen)
zeker ook als het een niet single is, eigenlijk...met een klein beetje schuldgevoel is niks misquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Aan het begin is het altijd spannender! Zelfs als het een niet single zou zijn
ok, ja das dus hoe ik zelf ook dacht, maar dacht misschien stel ik me aanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ofwel; veel aandacht voor jou, en leuk en gevoelig doen, maar zodra zijn zoontje er is is het alsof je niet bestaat...
mijn inschatting zou zijn; leuk maar toch niet. Als hij je echt zo leuk vindt, denkt hij ook aan je als zijn zoontje er is...
het feit dat ie ineens om half 1 's nachts wil langskomen als z'n zoontje er 1 dag niet is, lijkt me een vrij duidelijk teken...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok, ja das dus hoe ik zelf ook dacht, maar dacht misschien stel ik me aan
Hij wil nu graag dat ik langskom, maar wat ik al in eerdere posts zei, krijg dan toch een beetje het gevoel dat dat maar om een ding gaat. Meneer verveeld zich nu en dan denkt ie ineens aan mij, en ik zou dan als een of ander huppeltrutje aan moeten komen rennen.Denk het dus maar niet dus, jouw antwoord bevestigde mijn gevoel wel.
Je haalt me de woorden van me toetsenbordquote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Lips het volgende:
Ik vind het ook een raar verhaal QueenR. Tuurlijjk wil hij aandacht geven aan z'n kind. Maar hoezo moet jij aandacht aan hem geven als zijn kind er niet is terwijl jou kinderen er dan wel zijn
dat drinken geloofde ik ook niet zoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het feit dat ie ineens om half 1 's nachts wil langskomen als z'n zoontje er 1 dag niet is, lijkt me een vrij duidelijk teken...
voor wat drinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |