As silk, dawg. As silk.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.
Heel smooth, he Nosh.
Dat over-analyserende heb ik ook, tot aan een interne monologen bij iedere stap die ik zet aan toe.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor. Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat ga ik nieteens ontkennen
alhoewel ik toch liever niet meteen begin met heel casual een baby maken
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Het lijkt er eerder op dat je in herhaling valt.
Je zegt 'nee' tegen mannen omdat je eigenlijk een beetje pissed bent dat het weer mislukt is (dus niet omdat je het echt meent, het is eerder een 'lege' verkondiging). Vervolgens zie je weer iemand lopen, laat je al je principes vallen en doe je weer hetzelfde, waardoor de situatie weer hetzelfde afloopt en jij je weer afvraagt waar het mis gaat.
Misschien kun je eens beter kijken naar hoe je je gedraagt, opdat je een teleurstelling kunt voorkomen. Snap je wat ik wil zeggen?
het is moeilijk teleurgesteld te raken als je ervan uitgaat dat toch wel weer fout zal lopen...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef Nosh het volgende:
Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.
Iemand die mij leuk vindt, moet dat zo af en toe laten merken. En verder ben ik helemaal geen lastig portret die zo'n vast beeld heeft over hoe de ideale man zich gedraagt. Als je jezelf bent en het klikt, dan is het goed. Als je me zo af en toe maar laat merken dat je me leuk vindt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is 'leuk genoeg'?
wat verwacht je precies van een man die je leuk vindt?
tijdens een leuk gesprek is dat ook vrij normaal...bijna onbeleefd om het niet aan te bieden...en dat kan van 2 kanten afkomen...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Maar about mannen die je drankjes aanbieden. Ik vind dat dus echt wel leuk he? Als ik een *aangenaam* gesprek heb met een kerel en hij daarna op een onverwacht moment me wat te drinken aanbiedt. Dat is dus echt wel ff leuk! Als ik hem leuk vind, zeg ik ja, als ik hem niet leuk vind, sla ik het ook subtiel af
Nou, dat is een verkeerde conclusie want ik ga er altijd vanuit dat het wel goed komt. En zo niet, dan ben ik er een paar dagen mee bezig en daarna dient de volgende zich wel weer aanquote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is moeilijk teleurgesteld te raken als je ervan uitgaat dat toch wel weer fout zal lopen...
Je hoeft niet bang te zijn voor herhaling.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.
Ben jij teleurgesteld als er geen leuk meisje was dan? Jaren geleden had ik dat trouwens wel altijd. Stappen doe ik om gezellig wat te drinken met de groep en een dansje te wagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
As silk, dawg. As silk..
[..]
Dat over-analyserende heb ik ook, tot aan een interne monologen bij iedere stap die ik zet aan toe.
Helpt alleen heel erg om het even uit te schakelen als je uit gaat, en je prioriteiten te verzetten. Kwestie van de clubs uitzoeken waarbij de muziek ook nog eens heel goed is, zodat je verzekerd bent van een puike avond. Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.
Wat attent, Martini aubquote:
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ben jij teleurgesteld als er geen leuk meisje was dan? Jaren geleden had ik dat trouwens wel altijd. Stappen doe ik om gezellig wat te drinken met de groep en een dansje te wagen.
Heel de post is ook op mij van toepassing! Ik zou haast zeggen dat ik een beter gevoel overhoud aan een avond stappen na het hebben van meerdere goede gesprekken en andere gezelligheid dan het zoenen met een of ander mens die je toch niet meer ziet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.
Met als logisch gevolg dat er óf niks terechtkwam door gestotter en paniekreacties, óf dat ik volledig op tilt sloeg als ik dan eenmaal haar nummer had.
Dat van me af gezet, nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is..
En ik had de indruk dat je nog steeds uitging met het doel om 'iets' aan de haak te slaan, vandaar..
Kijk, dat is ook vooruitgang!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.
Met als logisch gevolg dat er óf niks terechtkwam door gestotter en paniekreacties, óf dat ik volledig op tilt sloeg als ik dan eenmaal haar nummer had.
Dat van me af gezet, nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is..
En ik had de indruk dat je nog steeds uitging met het doel om 'iets' aan de haak te slaan, vandaar..
Om nog terug te komen op je eerste post in dit topic: vragen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Behalve dus die man die ik nu leuk vind.
Nog suggesties hoe ik dat aan moet pakken dan? Briefje, hyven?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om nog terug te komen op je eerste post in dit topic: vragen.
Als hij je toch leuk vindt maakt het toch niet zo vreselijk veel uit als je iets "fouts" zou zeggenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nog suggesties hoe ik dat aan moet pakken dan? Briefje, hyven?![]()
Nee, even serieus.. er zijn vast wel dingen die ik niet in dat gesprek moet zeggen.. 'ons', relatie en noem maar op.
Waarom niet? (ik heb overigens geen idee hoe lang dit gaande is hoor, als je elkaar 2x hebt gezien is dat idd een beetje snel,quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, even serieus.. er zijn vast wel dingen die ik niet in dat gesprek moet zeggen.. 'ons', relatie en noem maar op.
Dat doe ik altijd al en heb altijd wel genoeg aanspraak van wie dan ook. Gewoon lekker uit je dak gaan en absoluut niks forceren en je komt vanzelf leuke mensen tegen om mee te dansen en/of een praatje te maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:
nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is..
Face to face natuurlijk. En gewoon eerlijk zijn. Who cares welke woorden je gebruikt, als je duidelijk bent, moet je wel een heel erge wanhoop zijn om er meer in te (willen) horen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: hij vindt je niet leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, je krijgt toch een reactie die je niet had willen hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Exact,quote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Lips het volgende:
dus het maakt niet uit hoe je het vraagt,
Haha, leuke benadering, maar iets te simpel. Eens, het maakt niet uit hoe je het vraagt, als je het maar vraagt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: hij vindt je niet leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, je krijgt toch een reactie die je niet had willen hebben.
Mogelijkheid 2: Hij vindt je leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, hij vindt je toch wel leuk!
Geen zorgen, ik denk niet in die termen momenteel. Maar ik wil wel duidelijkheid want ik kan nu nog wegwezen voor ik aan die dingen begin te denken. Wil niet zeggen dat ik gelijk verwacht dat er een relatie uit voortkomt. Die vraag komt later pas aan de orde.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Haha, leuke benadering, maar iets te simpel. Eens, het maakt niet uit hoe je het vraagt, als je het maar vraagt.
Alleen de invulling van wat je precies vraagt is wel cruciaal natuurlijk...
Ik hoor WD zeggen dat ze alweer denkt in termen van ons en relatie enzo. Nou, ga dat maar vragen dan, succes!!
De vraag is eig. wat je voor elkaar betekent en evt. nog kunt betekenen. Als je nou eens in die richting vraagt....
Dan lees je niet goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef DumDaDum het volgende:
Ik hoor WD zeggen dat ze alweer denkt in termen van ons en relatie enzo. Nou, ga dat maar vragen dan, succes!!
Nee, ze is al terug. En ik PM niet. Ik ben geen player.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn er nog meer mensen die C_c al ge-pm't hebben dat ik weer meepost?
![]()
Ze is op vakantie!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ze is al terug. En ik PM niet. Ik ben geen player.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verlaat het topic toch niet Whoopsy, je verhalen zijn altijd een bron van inspiratie en lachwekkendheid, laat je toch niet zo op je kop zitten door C_c !quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al?!?!
Kan ik nou nooit een dag ongestoord dit topic volboeren?![]()
Nogmaals, maar nu op een heel ander vlak: neem het eens niet zo serieus.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ze is op vakantie!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
En dan nu even iets luchtigs: hoe versier jij een man/vrouw?![]()
(of hoe flirt je, whatever)
Je verstand heeft gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. Ik durf het niet en ben echt blnd voor signalen.
ik ben nu ook weer verliefd en ik heb het haar maar gewoon verteld. Ik dacht: dat ik op mijn bek ga zal best maar die onzekerheid over waar en wanneer trok ik niet. Dan zelf de boel maar finaal naar de kloten helpen door haar te melden dat ze echt vreselijk veel in mijn kop zit.
En inderdaad: ik ben aardig, maar ze wordt niet snel verliefd en ze somde iets teveel redenen op om dat maar te benadrukken (wat hebben vrouwen toch met ex-relaties), maar ze vind me wel aardig en wil wel met me om blijven gaan.![]()
En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee moet: mijn verstand zegt: dat is mooi maar dan ben je binnen no-time weer haar grote broer. Mijn gevoel zegt: je kunt nooit weten, misschien gaat ze je wel leuker vinden als ze je beter kent.
Helaas heeft mijn verstand het tot nu toe altijd goed gehad.![]()
![]()
die dingen zijn gewoon bedoelt om het allemaal subtieler te maken zodat de boodschap duidelijk is maar zonder glashard te zeggen: ik zie je niet zitten, maar vaak komt het wel daar gewoon op neerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. Ik durf het niet en ben echt blnd voor signalen.
ik ben nu ook weer verliefd en ik heb het haar maar gewoon verteld. Ik dacht: dat ik op mijn bek ga zal best maar die onzekerheid over waar en wanneer trok ik niet. Dan zelf de boel maar finaal naar de kloten helpen door haar te melden dat ze echt vreselijk veel in mijn kop zit.
En inderdaad: ik ben aardig, maar ze wordt niet snel verliefd en ze somde iets teveel redenen op om dat maar te benadrukken (wat hebben vrouwen toch met ex-relaties), maar ze vind me wel aardig en wil wel met me om blijven gaan.![]()
En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee moet: mijn verstand zegt: dat is mooi maar dan ben je binnen no-time weer haar grote broer. Mijn gevoel zegt: je kunt nooit weten, misschien gaat ze je wel leuker vinden als ze je beter kent.
Helaas heeft mijn verstand het tot nu toe altijd goed gehad.![]()
![]()
Ik had haar geen antwoord gegeven waar je nog wat positiefs uit kunt halen.Ik ben graag duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Als de situatie andersom was.... had je hetzelfde als haar gezegd of gewoon keihard vertellen waar het op staat?
ja veel jongens zijn leuk, niet allemaal relatie materiaal en niet dat ik elke leuke jongen gelijk mee ga zoenen nee dat dan weer niet..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dus samenvattend;
- je ziet in elke jongen in principe wel wat leuks
- hij moet eerst wat zeggen, bij voorkeur iets grappigs
- en dan een drankje voor je haalt
- en dan is het dansen of zoenen, of allebei
zo?![]()
en drinken aanbieden is gewoon aardig, gaat niet om t geld dat wil ik zelf ook wel geven, gaat om t gebaarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Eerst praten, en als je leuk genoeg bent heb ik daar wel ¤2 voor over.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ze is op vakantie!![]()
Als je dit soort gedachten nog hebt, heb je kennelijk nog niet echt een muur van gewapend schokbeton om je heen gebouwd. Sta ik eigenlijk best van te kijken, aangezien je 30+ bent en eigenlijk nog geen positieve ervaring hebt gehad op liefdesvlak, zoals je zelf vaak onderstreept.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:32 schreef RealZeus het volgende:
Maar nu heb ik nog een klein stemmetje in mijn kop wat zegt:"Nou, je weet het maar nooit. Je hebt met een aantal dingen wel een goede indruk achtergelaten en ze kent je nog niet zo goed."
ah joh, wij mannen zijn makkelijk. Maakt niet uit wat je stuurt, als je maar wat stuurt. 't Gaat erom dat de indruk gewekt wordt dat hij beet heeft, dat zijn jaag-inspanningen vruchten afwerpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik vin d nu 2 jongens wel leuk en moet ze beide nog terug smsen
maar geeen idee wat ik moet sturenhelp !
Ik vroeg gewoon:"Wat wil je nou? Zijn we een stelletje of mag ik ook met anderen uit gaan?"quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jeej Reuz, de hele situatie komt op mij nog helemaal niet zo slecht over.Het is gewoon goed stom van haar dat ze nog aan haar ex vasthoudt, terwijl ze een optie heeft op een nieuwe liefde. Wat ik dus wil zeggen: betrek het niet op jezelf, zij staat er gewoon niet voor open. That's all. Kijk gewoon verder naar een meid die wel open staat voor je. En als ze zich toch bedenkt, zoekt ze vanzelf contact om je beter te leren kennen (maar ga er niet op zitten wachten!!) It's that simple.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |