abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51729526
Ik gebruik nooit standaard openingszinnen maar probeer (nadat de kans op succes via oogcontact en een glimlach is getest) zo veel mogelijk in te springen op iets actueels. Of anders begin ik gewoon met 'hoi, ik ben.....'
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:06:55 #102
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51729609
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.

Heel smooth, he Nosh.
As silk, dawg. As silk. .
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor. Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf
Dat over-analyserende heb ik ook, tot aan een interne monologen bij iedere stap die ik zet aan toe.

Helpt alleen heel erg om het even uit te schakelen als je uit gaat, en je prioriteiten te verzetten. Kwestie van de clubs uitzoeken waarbij de muziek ook nog eens heel goed is, zodat je verzekerd bent van een puike avond. Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51729629
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Haha, dat ga ik nieteens ontkennen

alhoewel ik toch liever niet meteen begin met heel casual een baby maken
Gelukkig maar.
Wil je wat drinken?
pi_51729638
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:01 schreef MNR het volgende:

[..]

Is dat zo?
[..]

Het lijkt er eerder op dat je in herhaling valt.

Je zegt 'nee' tegen mannen omdat je eigenlijk een beetje pissed bent dat het weer mislukt is (dus niet omdat je het echt meent, het is eerder een 'lege' verkondiging). Vervolgens zie je weer iemand lopen, laat je al je principes vallen en doe je weer hetzelfde, waardoor de situatie weer hetzelfde afloopt en jij je weer afvraagt waar het mis gaat.

Misschien kun je eens beter kijken naar hoe je je gedraagt, opdat je een teleurstelling kunt voorkomen. Snap je wat ik wil zeggen?
Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:09:23 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51729681
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je wil zeggen. Maar relativeren is ook een kunst. Ik relativeer heel veel en ik kan oprecht zeggen dat ik niet vaak teleurgesteld ben in de liefde. Vaak is het voorbij voor er schade is toegebracht en dan heeft iedereen weer mee kunnen genieten in deze reeks. Hier lijkt het altijd alsof ik er zwaar aan til. Eerlijk is eerlijk: er is altijd wel iemand waar de aandacht naar uitgaat. Ben de eerste die dat toegeeft.
het is moeilijk teleurgesteld te raken als je ervan uitgaat dat toch wel weer fout zal lopen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51729695
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef Nosh het volgende:
Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.

(geweldige woordspeling)
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51729716
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is 'leuk genoeg'?

wat verwacht je precies van een man die je leuk vindt?
Iemand die mij leuk vindt, moet dat zo af en toe laten merken. En verder ben ik helemaal geen lastig portret die zo'n vast beeld heeft over hoe de ideale man zich gedraagt. Als je jezelf bent en het klikt, dan is het goed. Als je me zo af en toe maar laat merken dat je me leuk vindt.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:11:04 #108
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51729722
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef MNR het volgende:

[..]

LOL!!!

Maar about mannen die je drankjes aanbieden. Ik vind dat dus echt wel leuk he? Als ik een *aangenaam* gesprek heb met een kerel en hij daarna op een onverwacht moment me wat te drinken aanbiedt. Dat is dus echt wel ff leuk! Als ik hem leuk vind, zeg ik ja, als ik hem niet leuk vind, sla ik het ook subtiel af
tijdens een leuk gesprek is dat ook vrij normaal...bijna onbeleefd om het niet aan te bieden...en dat kan van 2 kanten afkomen...

vanuit het niets een drankje aanbieden...of ervan uitgaan dat je een drankje aangeboden zal worden...da's wat anders
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51729804
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het is moeilijk teleurgesteld te raken als je ervan uitgaat dat toch wel weer fout zal lopen...
Nou, dat is een verkeerde conclusie want ik ga er altijd vanuit dat het wel goed komt. En zo niet, dan ben ik er een paar dagen mee bezig en daarna dient de volgende zich wel weer aan . En op dit moment vind ik echt bijna alle mannen sukkels. Dat maakt niet uit, zo zijn ze nu eenmaal en zo af en toe tref je er 1 die wel leuk is. De laatste 5 maanden een stuk of 2.
pi_51729859
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn voor herhaling.

[Edit:] Weet je ook waarom je altijd 1 iemand nodig hebt om je aandacht naar uit te laten gaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door MNR op 22-07-2007 21:29:14 ]
pi_51729958
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef Nosh het volgende:

[..]

As silk, dawg. As silk. .
[..]

Dat over-analyserende heb ik ook, tot aan een interne monologen bij iedere stap die ik zet aan toe.

Helpt alleen heel erg om het even uit te schakelen als je uit gaat, en je prioriteiten te verzetten. Kwestie van de clubs uitzoeken waarbij de muziek ook nog eens heel goed is, zodat je verzekerd bent van een puike avond. Kan zelfs de grootste neuroot nog weg gaan zonder teleurstelling omdat er niet ter plekke een prins-op-wit-paard het plafond door kwam zetten.
Ben jij teleurgesteld als er geen leuk meisje was dan? Jaren geleden had ik dat trouwens wel altijd. Stappen doe ik om gezellig wat te drinken met de groep en een dansje te wagen.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:22:35 #112
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51730060
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Wil je wat drinken?
Wat attent, Martini aub
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:34:32 #113
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51730482
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ben jij teleurgesteld als er geen leuk meisje was dan? Jaren geleden had ik dat trouwens wel altijd. Stappen doe ik om gezellig wat te drinken met de groep en een dansje te wagen.
Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.
Met als logisch gevolg dat er óf niks terechtkwam door gestotter en paniekreacties, óf dat ik volledig op tilt sloeg als ik dan eenmaal haar nummer had.

Dat van me af gezet, nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is. .

En ik had de indruk dat je nog steeds uitging met het doel om 'iets' aan de haak te slaan, vandaar..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:44:21 #114
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51730795
Ik vind uitgaansgelegenheden sowieso nogal dramatisch om nieuwe mensen te leren kennen, hoe kun je daar in hemelsnaam een gesprek voeren? Ik wil niet beweren dat er meteen heel veel diepgang in moet zitten, maar ik versta in de meeste tenten door de herrie echt niks. Dan krijg je van die op goed geluk ja of nee zeggen situaties. .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51730800
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik heb een tijdlang gehad dat ik uit ging met de gedachte dat er die avond gescoord móest worden. Al was het een meisje dat knock-out van de xtc op de wc lag, zolang ik maar aan de praat raakte.
Met als logisch gevolg dat er óf niks terechtkwam door gestotter en paniekreacties, óf dat ik volledig op tilt sloeg als ik dan eenmaal haar nummer had.

Dat van me af gezet, nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is. .

En ik had de indruk dat je nog steeds uitging met het doel om 'iets' aan de haak te slaan, vandaar..
Heel de post is ook op mij van toepassing! Ik zou haast zeggen dat ik een beter gevoel overhoud aan een avond stappen na het hebben van meerdere goede gesprekken en andere gezelligheid dan het zoenen met een of ander mens die je toch niet meer ziet.
pi_51731100
quote:

[..]

Kijk, dat is ook vooruitgang!

En nee, ik heb al een tijdje tijdens het stappen niks meer aan de haak geslagen. Behalve dus die man die ik nu leuk vind.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:57:08 #117
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51731229
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Behalve dus die man die ik nu leuk vind.
Om nog terug te komen op je eerste post in dit topic: vragen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51731490
en nu is het hoog tijd voor een paar drankjes. alle single meiden krijgen een drankje
bye!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51731548
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Frezer het volgende:

[..]

Om nog terug te komen op je eerste post in dit topic: vragen.
Nog suggesties hoe ik dat aan moet pakken dan? Briefje, hyven?

Nee, even serieus.. er zijn vast wel dingen die ik niet in dat gesprek moet zeggen.. 'ons', relatie en noem maar op.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:10:15 #120
101353 mrbox
Miep miep
pi_51731666
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, even serieus.. er zijn vast wel dingen die ik niet in dat gesprek moet zeggen.. 'ons', relatie en noem maar op.
Als hij je toch leuk vindt maakt het toch niet zo vreselijk veel uit als je iets "fouts" zou zeggen
Gewoon jezelf wezen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:45 #121
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51731855
quote:

[..]

Waarom niet? (ik heb overigens geen idee hoe lang dit gaande is hoor, als je elkaar 2x hebt gezien is dat idd een beetje snel, )
  zondag 22 juli 2007 @ 22:16:04 #122
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51731870
quote:
nu ga ik gewoon uit voor de muziek en sfeer, en voila: nog steeds weinig resultaat, maar wel sjans met bejaarde homo's met een vadercomplex. Wat op een manier ook wel vooruitgang is. .
Dat doe ik altijd al en heb altijd wel genoeg aanspraak van wie dan ook. Gewoon lekker uit je dak gaan en absoluut niks forceren en je komt vanzelf leuke mensen tegen om mee te dansen en/of een praatje te maken.
pi_51732070
quote:

[..]

Face to face natuurlijk. En gewoon eerlijk zijn. Who cares welke woorden je gebruikt, als je duidelijk bent, moet je wel een heel erge wanhoop zijn om er meer in te (willen) horen.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:24:16 #124
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51732130
quote:

[..]

Mogelijkheid 1: hij vindt je niet leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, je krijgt toch een reactie die je niet had willen hebben.
Mogelijkheid 2: Hij vindt je leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, hij vindt je toch wel leuk!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:29:36 #125
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51732305
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Lips het volgende:
dus het maakt niet uit hoe je het vraagt,
Exact, .

Met één beperking: mijd de woorden "trouwen" en "babies", .
  zondag 22 juli 2007 @ 22:30:31 #126
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_51732346
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Mogelijkheid 1: hij vindt je niet leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, je krijgt toch een reactie die je niet had willen hebben.
Mogelijkheid 2: Hij vindt je leuk, dus het maakt niet uit hoe je het vraagt, hij vindt je toch wel leuk!
Haha, leuke benadering, maar iets te simpel. Eens, het maakt niet uit hoe je het vraagt, als je het maar vraagt.

Alleen de invulling van wat je precies vraagt is wel cruciaal natuurlijk...

Ik hoor WD zeggen dat ze alweer denkt in termen van ons en relatie enzo. Nou, ga dat maar vragen dan, succes!!

De vraag is eig. wat je voor elkaar betekent en evt. nog kunt betekenen. Als je nou eens in die richting vraagt....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 22 juli 2007 @ 22:44:42 #127
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51732841
Whoopsert, volgens mij kun je volstaan met een opmerking als:"ik vond het de afgelopen X weken erg leuk," of iets van gelijke strekking. Als je dan zorgt dat je op dat moment zijn onverdeelde aandacht hebt, dus geen afleiding door TV of zo, en het is geen echte 'dit is een gesprek'-sfeer, dan kun je aan zijn reactie volgens mij heel goed peilen hoe hij erin zit.

Als hij dan ontwijkend of flauwtjes reageert, of iets dergelijks, dan hou je het casual. Maar je weet dan genoeg.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51732979
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Haha, leuke benadering, maar iets te simpel. Eens, het maakt niet uit hoe je het vraagt, als je het maar vraagt.

Alleen de invulling van wat je precies vraagt is wel cruciaal natuurlijk...

Ik hoor WD zeggen dat ze alweer denkt in termen van ons en relatie enzo. Nou, ga dat maar vragen dan, succes!!

De vraag is eig. wat je voor elkaar betekent en evt. nog kunt betekenen. Als je nou eens in die richting vraagt....
Geen zorgen, ik denk niet in die termen momenteel. Maar ik wil wel duidelijkheid want ik kan nu nog wegwezen voor ik aan die dingen begin te denken. Wil niet zeggen dat ik gelijk verwacht dat er een relatie uit voortkomt. Die vraag komt later pas aan de orde.
pi_51732994
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef DumDaDum het volgende:

Dan lees je niet goed.
pi_51733173
Zijn er nog meer mensen die C_c al ge-pm't hebben dat ik weer meepost?

Ze is op vakantie!
pi_51733240
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ze is op vakantie!
Nee, ze is al terug. En ik PM niet. Ik ben geen player.
pi_51733285
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, ze is al terug. En ik PM niet. Ik ben geen player.

In dat geval: ik verveelde me vandaag. Morgen hebben jullie geen last meer van me
  zondag 22 juli 2007 @ 23:00:10 #133
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51733359
quote:
, wat dapper toch van je.
pi_51733408
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef Frezer het volgende:

[..]

, wat dapper toch van je.

Jij ook al?!?!

Kan ik nou nooit een dag ongestoord dit topic volboeren?
  zondag 22 juli 2007 @ 23:22:03 #135
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51734109
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jij ook al?!?!

Kan ik nou nooit een dag ongestoord dit topic volboeren?
Verlaat het topic toch niet Whoopsy, je verhalen zijn altijd een bron van inspiratie en lachwekkendheid, laat je toch niet zo op je kop zitten door C_c !
My boobs are ok ! :D
pi_51734325
Fleurtje! Weer wat vrolijker dan gisteren?
En zo nee, hoe kan ik/kunnen wij, je opvrolijken? Glaasje martini? Lips ging net halen, zei ze.
  maandag 23 juli 2007 @ 00:06:08 #137
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51735361
quote:

Ze is op vakantie!
Nogmaals, maar nu op een heel ander vlak: neem het eens niet zo serieus.

Niemand heeft hier een vendetta met je, niemand verbiedt je hier te posten, je posts springen alleen nogal in het oog, zeker in een reeks die telkens neigt naar óf ongeremde slowchat, óf een Tom Waits-achtige lonely hearts club, waar het gebrek aan succes aan iedereen en niemand tegelijk ligt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51736315
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
En dan nu even iets luchtigs: hoe versier jij een man/vrouw?
(of hoe flirt je, whatever)
Niet. Ik durf het niet en ben echt blnd voor signalen.

ik ben nu ook weer verliefd en ik heb het haar maar gewoon verteld. Ik dacht: dat ik op mijn bek ga zal best maar die onzekerheid over waar en wanneer trok ik niet. Dan zelf de boel maar finaal naar de kloten helpen door haar te melden dat ze echt vreselijk veel in mijn kop zit.

En inderdaad: ik ben aardig, maar ze wordt niet snel verliefd en ze somde iets teveel redenen op om dat maar te benadrukken (wat hebben vrouwen toch met ex-relaties), maar ze vind me wel aardig en wil wel met me om blijven gaan.

En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee moet: mijn verstand zegt: dat is mooi maar dan ben je binnen no-time weer haar grote broer. Mijn gevoel zegt: je kunt nooit weten, misschien gaat ze je wel leuker vinden als ze je beter kent.

Helaas heeft mijn verstand het tot nu toe altijd goed gehad.
  maandag 23 juli 2007 @ 00:58:44 #139
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51736331
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik ben nu ook weer verliefd en ik heb het haar maar gewoon verteld. Ik dacht: dat ik op mijn bek ga zal best maar die onzekerheid over waar en wanneer trok ik niet. Dan zelf de boel maar finaal naar de kloten helpen door haar te melden dat ze echt vreselijk veel in mijn kop zit.

En inderdaad: ik ben aardig, maar ze wordt niet snel verliefd en ze somde iets teveel redenen op om dat maar te benadrukken (wat hebben vrouwen toch met ex-relaties), maar ze vind me wel aardig en wil wel met me om blijven gaan.

En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er mee moet: mijn verstand zegt: dat is mooi maar dan ben je binnen no-time weer haar grote broer. Mijn gevoel zegt: je kunt nooit weten, misschien gaat ze je wel leuker vinden als ze je beter kent.

Je verstand heeft gelijk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51736373
quote:

[..]

die dingen zijn gewoon bedoelt om het allemaal subtieler te maken zodat de boodschap duidelijk is maar zonder glashard te zeggen: ik zie je niet zitten, maar vaak komt het wel daar gewoon op neer
pi_51736565
Waarom zegt ze dat dan niet gewoon?

daar heb ik met mijn eeuwige dagdroomhoofd toch veel meer aan dan aan een antwoord waar je met een beetje fantasie nog wat goeds uit kunt halen.
pi_51736682
Als de situatie andersom was.... had je hetzelfde als haar gezegd of gewoon keihard vertellen waar het op staat?
pi_51736839
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Als de situatie andersom was.... had je hetzelfde als haar gezegd of gewoon keihard vertellen waar het op staat?
Ik had haar geen antwoord gegeven waar je nog wat positiefs uit kunt halen.Ik ben graag duidelijk.
Als ze nou gezegd had dat ik haar type niet was was het helemaal duidelijk.Maar nu heb ik nog een klein stemmetje in mijn kop wat zegt:"Nou, je weet het maar nooit. Je hebt met een aantal dingen wel een goede indruk achtergelaten en ze kent je nog niet zo goed."

En ik moet het nou eenmaal niet van eerste indrukken hebben.
pi_51737250
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dus samenvattend;
- je ziet in elke jongen in principe wel wat leuks
- hij moet eerst wat zeggen, bij voorkeur iets grappigs
- en dan een drankje voor je haalt
- en dan is het dansen of zoenen, of allebei

zo?
ja veel jongens zijn leuk, niet allemaal relatie materiaal en niet dat ik elke leuke jongen gelijk mee ga zoenen nee dat dan weer niet..
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Eerst praten, en als je leuk genoeg bent heb ik daar wel ¤2 voor over.
en drinken aanbieden is gewoon aardig, gaat niet om t geld dat wil ik zelf ook wel geven, gaat om t gebaar
pi_51737328
o ik vin d nu 2 jongens wel leuk en moet ze beide nog terug smsen
maar geeen idee wat ik moet sturen help !
pi_51738971
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef dawg het volgende:

[..]

En ik PM niet. Ik ben geen player.
Ik ben geen player, ik houd gewoon van sex.
  maandag 23 juli 2007 @ 09:23:04 #147
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_51739878
quote:

Ze is op vakantie!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 23 juli 2007 @ 09:35:14 #148
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51740046
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:32 schreef RealZeus het volgende:
Maar nu heb ik nog een klein stemmetje in mijn kop wat zegt:"Nou, je weet het maar nooit. Je hebt met een aantal dingen wel een goede indruk achtergelaten en ze kent je nog niet zo goed."
Als je dit soort gedachten nog hebt, heb je kennelijk nog niet echt een muur van gewapend schokbeton om je heen gebouwd. Sta ik eigenlijk best van te kijken, aangezien je 30+ bent en eigenlijk nog geen positieve ervaring hebt gehad op liefdesvlak, zoals je zelf vaak onderstreept.

Ergens wel bewonderenswaardig... aan de andere kant ook weer niet.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik vin d nu 2 jongens wel leuk en moet ze beide nog terug smsen
maar geeen idee wat ik moet sturen help !
ah joh, wij mannen zijn makkelijk. Maakt niet uit wat je stuurt, als je maar wat stuurt. 't Gaat erom dat de indruk gewekt wordt dat hij beet heeft, dat zijn jaag-inspanningen vruchten afwerpen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Garisson72 op 23-07-2007 09:42:41 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 23 juli 2007 @ 10:49:29 #149
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51741315
quote:

[..]

Ik vroeg gewoon:"Wat wil je nou? Zijn we een stelletje of mag ik ook met anderen uit gaan?"
Zij antwoordde: "We zien wel"

De rest is geschiedenis
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51741388
quote:
Jeej Reuz, de hele situatie komt op mij nog helemaal niet zo slecht over.Het is gewoon goed stom van haar dat ze nog aan haar ex vasthoudt, terwijl ze een optie heeft op een nieuwe liefde. Wat ik dus wil zeggen: betrek het niet op jezelf, zij staat er gewoon niet voor open. That's all. Kijk gewoon verder naar een meid die wel open staat voor je. En als ze zich toch bedenkt, zoekt ze vanzelf contact om je beter te leren kennen (maar ga er niet op zitten wachten!!) It's that simple.

En wat vrouwen hebben met ex-relaties....? Tja, klinkt alsof ze hem nog niet los heeft kunnen laten (op zich niet zo heel gek als je echt van hem gehouden hebt) of exie-dear is er zelf nog niet uit en niet consequent in z'n gedrag (waardoor ze gaat twijfelen).

Hoe dan ook: staat helemaal los van jou, dit is geen slechte ervaring en jij hebt het helemaal top aangepakt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')