Kansloze jongens hebben vaak het idee dat het hele 'iniatief nemen' alleen al zoveel credits oplevert, dat ze verder niet meer hoeven te doen aan dingen als 'iets te vertellen hebben', 'niet als een mongool staan zweten' of 'iets te drinken aanbieden'.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn hoofd ook al over gebroken. Als ik chagerijnig doe komen de kansloze allochtonen op me af, als ik vrolijk doe de Hollandse horken. En zo af en toe stap ik op iemand af. Ik moet zeggen, dat zijn wel de leukste mannen tot nu toe.
prima! maar doe iets! afwachten is niks...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan wel. Ik ben niet zo bang om een blauwtje te lopen. En eigenlijk heb ik door dit soort opmerkingen zin om het tegendeel te bewijzen.
OK, ik heb niet echt een vaste tactiek maar mannen die op mij afkomen zijn vaak al exit nog voor ze hoi gelald hebben. En als ik een man leuk vind.. ligt eraan. 3 weken geleden deed ik een bewaker na en drie kwartier later heb ik mijn nummer gegeven. Als ik iemand leuk vind om te zien, maak ik wel veel oogcontact. En als er dan na een uur nog niks gebeurd is, dan sla ik een drankje achterover, spreek mezelf nog even moet in tegen mijn spiegelbeeld en dan stap ik er op af, soms met een drankje voor hem en een drankje voor mezelf. Meestal begin ik gelijk met 'hoi, ik ben Whoopsydaisy' en dan zie ik wel. Dingen als exen vermijd ik altijd, familie praat ik dan wel weer over enzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
En dan nu even iets luchtigs: hoe versier jij een man/vrouw?![]()
(of hoe flirt je, whatever)
ik versier eigenlijk niet, geloof ik...ik praat gewoon graag met mensen, en vaak zijn dat vrouwen, en soms klikt het...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
En dan nu even iets luchtigs: hoe versier jij een man/vrouw?![]()
(of hoe flirt je, whatever)
En wij zijn wel obers of slijmballen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik onthoud trouwens echt niet alle mannen die ik wegbounjour als ze alleen maar hallo hebben gezegd![]()
En een uur naar elkaar gluren en nog geen actie ?? raarr.. en sowieso die gast zorgt maar dat hij iets leuks heeft te melden, naar mij toe komt en hij het drinken verzorgd. Ik ben toch geen ober of een slijmbal die jongens gaat lijmen met drankjes![]()
Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kansloze jongens hebben vaak het idee dat het hele 'iniatief nemen' alleen al zoveel credits oplevert, dat ze verder niet meer hoeven te doen aan dingen als 'iets te vertellen hebben', 'niet als een mongool staan zweten' of 'iets te drinken aanbieden'.
'Leukere' jongens zijn juist door hun uitstraling niet heel erg op zoek, assertieve vrouwen komen toch wel op ze af, waardoor je overblijft met de kanslozen en de players.
Zoiets!
Eerst praten, en als je leuk genoeg bent heb ik daar wel ¤2 voor over.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je fatsoenlijk bent regel je drinken ja
alhoewel ik een jongen die op me af komt lopen met een drankje zonder gepraat te hebben ook niet echt zou vertrouwen
dus samenvattend;quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je fatsoenlijk bent regel je drinken ja
alhoewel ik een jongen die op me af komt lopen met een drankje zonder gepraat te hebben ook niet echt zou vertrouwen
Ik las in die eerste regel "gewoon een babytje maken, zonder bijbedoelingen.."quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Gewoon een babbeltje maken, zonder bijbedoelingen, beetje casual. Dan klikt het, of klikt het niet. Rest gaat vanzelf. Althans, bij mij.
Heel smooth, he Nosh.
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor. Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijfquote:Op zondag 22 juli 2007 20:45 schreef MNR het volgende:
Pfff... WD, ik moet zeggen (en dit is niet afkomstig uit je laatste post) dat het me opvalt dat je ontzettend veel tegenstrijdigheden verkondigt. Het lijkt wel, zo kom je op mij over, dat het er niet omgaat dat je een leuke gast tegenkomt, maar dàt je een man tegenkomt.
En bedoel het allemaal niet l*llig hoor, ik krijg alleen zo'n onrustig gevoel van je. Je bent er *zoveel* mee bezig (lees: je denkt er zoveel over na, je hebt overal al over nagedacht, je analyseert je een breuk).
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik las in die eerste regel "gewoon een babytje maken, zonder bijbedoelingen.."
Haha, dat ga ik nieteens ontkennenquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, dat klopt. Maar de laatste tijd ben ik er niet veel meer mee bezig hoor.
Het lijkt er eerder op dat je in herhaling valt.quote:Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg en de rest mag wat mij betreft doodvallen. Het probleem is, elke keer als ik me dat weer besef, komen er weer mensen voorbij die ik leuk vind. En dan ga ik weer analyseren en noem maar op. Maar er zit dus wel verbetering in, over een jaar hoor je mij niet meer, denk ik. Waarschijnlijk omdat ik me dan besef dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf![]()
wat is 'leuk genoeg'?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb het een beetje gehad eigenlijk, de mannen die ik leuk vind vinden mij nooit leuk genoeg
LOL!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Lips het volgende:
Ik las in die eerste regel "gewoon een babytje maken, zonder bijbedoelingen.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |