abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51727621
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Volgens mij dacht je daar voor het verliefd worden in ieder geval een beetje anders over

Ook wel een beetje begrijpelijk

Ik ben niet verliefd. Maar ik kan het niet zo lang meer tegenhouden, dus er moet wel een keer duidelijkheid komen. En de voorkeur gaat nog steeds uit naar geen vriendje momenteel.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:01:21 #52
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727672
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben niet verliefd. Maar ik kan het niet zo lang meer tegenhouden, dus er moet wel een keer duidelijkheid komen. En de voorkeur gaat nog steeds uit naar geen vriendje momenteel.
wat houdt je dan tegen om zelf initiatief te nemen en de knoop door te hakken?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51727685
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef dawg het volgende:

[..]

Moet je maar niet zo verleidelijk rondparaderen in de kroeg. Kunnen die knullen ook niets aan doen natuurlijk ze lopen enkel hun pik achterna.
Ja daag, ik moet zeggen dat mijn kledingstijl wel uitgesproken vrouwelijk is maar zo ben ik en dat wil niet zeggen dat ik gelijk een bordje 'neukbaar' om mijn nek heb hangen. En die kleren draag ik ook gewoon naar mijn werk en ik werk bij 's lands grootste verzekeraar dus het blijft wel netjes.
pi_51727686
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef Abbadon het volgende:
het is ook zo onbeleefd om cadeautjes niet aan te nemen, hè

en ach, ik ben ook single...niet dat ik daar last van heb, maar ja, de mens is toch een kuddedier natuurlijk..
Denk dat we allemaal wel eens momenten hebben dat we er wel of niet last van hebben. De ene keer verlang je gewoon naar iemand naast je in bed om mee te knuffelen, te zoenen en lekker vast te houden. De andere keer vermaak je je prima in je eentje en vind je het eigenlijk prima om te wachten op die ene leuke kerel (in mijn geval) die je het hof komt maken.

Ik zit op dit moment in de status: verwarring (don't ask, kan t zelf niet eens uitleggen )
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51727712
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat houdt je dan tegen om zelf initiatief te nemen en de knoop door te hakken?
Ligt eraan welke knoop je bedoelt.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:05:03 #56
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727786
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef MNR het volgende:

Denk dat we allemaal wel eens momenten hebben dat we er wel of niet last van hebben. De ene keer verlang je gewoon naar iemand naast je in bed om mee te knuffelen, te zoenen en lekker vast te houden. De andere keer vermaak je je prima in je eentje en vind je het eigenlijk prima om te wachten op die ene leuke kerel (in mijn geval) die je het hof komt maken.
ach, over het algemeen vermaak ik me gewoon uitstekend alleen...maar inderdaad, de mooie momenten zijn vaak wel mooier als je ze kan delen...dat zijn eigenlijk wel de momenten dat ik het onverwacht mis, denk ik
quote:
Ik zit op dit moment in de status: verwarring (don't ask, kan t zelf niet eens uitleggen )
klinkt...ehmmm....verwarrend
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:06:27 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727822
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ligt eraan welke knoop je bedoelt.
je zegt zelf dat er duidelijkheid moet komen...
pi_51727876
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je zegt zelf dat er duidelijkheid moet komen...
OK, dit is een van de weinige keren dat ik dit zeg..

Ik durf niet

pi_51727882
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja daag, ik moet zeggen dat mijn kledingstijl wel uitgesproken vrouwelijk is maar zo ben ik en dat wil niet zeggen dat ik gelijk een bordje 'neukbaar' om mijn nek heb hangen. En die kleren draag ik ook gewoon naar mijn werk en ik werk bij 's lands grootste verzekeraar dus het blijft wel netjes.
Dat pleit dan weer voor je. Vrouwelijkheid is goed.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:10:18 #60
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51727951
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:

OK, dit is een van de weinige keren dat ik dit zeg..

Ik durf niet

ok...daar kan ik me iets bij voorstellen...maar als je eigenlijk liever geen vriendje hebt momenteel, is het alternatief ook niet echt heel sympathiek, toch?

maar waarom durf je in dit specifieke geval eigenlijk niet dan?
pi_51728014
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ok...daar kan ik me iets bij voorstellen...maar als je eigenlijk liever geen vriendje hebt momenteel, is het alternatief ook niet echt heel sympathiek, toch?

maar waarom durf je in dit specifieke geval eigenlijk niet dan?
Omdat ze niet verliefd wil worden, het wel al bijna is, en knopen doorhakken definitief is, nu is het nog vrijblijvender.
pi_51728025
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat pleit dan weer voor je. Vrouwelijkheid is goed.
Die ABBA-style komt weer terug he? Ik heb zo'n broek tot over mijn navel. Hoef ik me eindelijk niet meer druk te maken over een stratenmakersdecolleté!

pi_51728040
Ik snap niet hoe je allemaal kansloze gasten kan aantrekken Misschien zie ik in iedereen wel wat leuks en niet een potentiële partner ?
  zondag 22 juli 2007 @ 20:16:41 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51728095
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap niet hoe je allemaal kansloze gasten kan aantrekken Misschien zie ik in iedereen wel wat leuks en niet een potentiële partner ?
da's een beetje het verschil tussen het glas halfvol of halfleeg zien?
  zondag 22 juli 2007 @ 20:17:14 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51728111
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Omdat ze niet verliefd wil worden, het wel al bijna is, en knopen doorhakken definitief is, nu is het nog vrijblijvender.
...in de absolute wetenschap dat het alleen maar fout kan lopen

heerlijk!
pi_51728119
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Daar heb ik mijn hoofd ook al over gebroken. Als ik chagerijnig doe komen de kansloze allochtonen op me af, als ik vrolijk doe de Hollandse horken. En zo af en toe stap ik op iemand af. Ik moet zeggen, dat zijn wel de leukste mannen tot nu toe.
pi_51728140
Ik weet 't niet............ jongens zijn meestal wel leuk... hoeft geen supermodel te zijn maar een leuke uitstraling of humor kunnen ook al genoeg zijn
pi_51728188
En dan nu even iets luchtigs: hoe versier jij een man/vrouw?
(of hoe flirt je, whatever)
  zondag 22 juli 2007 @ 20:20:12 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51728194
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet 't niet............ jongens zijn meestal wel leuk... hoeft geen supermodel te zijn maar een leuke uitstraling of humor kunnen ook al genoeg zijn
genoeg waarvoor?
pi_51728195
Maar als er een kansloze gast op je afkomt,
dan ga je toch geen gesprek met hem aan of zo?

En als een gast met me zoent ga ik er wel vanuit dat ie geen vriendin heeft.. Vraag dat eigenlijk nooit.. net als de leeftijd denk ik ook nooit aan haha
pi_51728211
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

genoeg waarvoor?
om leuk te zijn
  zondag 22 juli 2007 @ 20:22:12 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51728246
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
nou, vertel het eens?
pi_51728255
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
ehm.. als ik een leuke gast zie dan gaat t meestal vanzelf
Ik kijk naar een gast en hij naar mij
- dan gaan we dansen
- of ik zeg iets grappigs of hij zegt iets
- en dan gaan we zoenen of niet
pi_51728270
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...in de absolute wetenschap dat het alleen maar fout kan lopen

heerlijk!
Hoeft niet, kan wel. Ik ben niet zo bang om een blauwtje te lopen. En eigenlijk heb ik door dit soort opmerkingen zin om het tegendeel te bewijzen.
pi_51728392
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef Abbadon het volgende:
nou, vertel het eens?
Nee, even geen zelfreflectie voor mij vandaag
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehm.. als ik een leuke gast zie dan gaat t meestal vanzelf
Ik kijk naar een gast en hij naar mij
- dan gaan we dansen
- of ik zeg iets grappigs of hij zegt iets
- en dan gaan we zoenen of niet
Dansen is leuk he?! Ooit een keer een kerel geweest die met me wilde Salsa-dansen. Ik kon het niet, maar ik liet me leiden, heer-lijk! Of een keer een hele avond lang met een kerel staan dansen... hij had het echt wel in zich, dat was ook echt zalig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')