een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.quote:
Ach, ik was toch al van mening dat geschreven tekst makkelijk verkeerd geinterpreteerd wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een taal die voor iedereen hetzelfde (universeel) is, omdat gezichtsuitdrukkingen en houdingen (nonverbaal) altijd hetzelfde zijn ongeacht of je M/V bent, ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond.
Zie je, zelfs hier gaat het al mis: ik zei wat ik bedoelde, maar op mijn manier, die dus kennelijk niet strookte met jouw manier!
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
Dat, dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor![]()
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
"En opeens heb je het.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
Gamma.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf leuk te vinden hoor![]()
Ik heb ook geen koekjes nodig, maar die zijn wel lekker..
well duhquote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
Vrouwen denken gewoon te moeilijk. Problem solved.
dat zeg ik; er valt niks te snappen!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat val er te snappen aan mannen? ik doorzie ze altijd op 200m afstand
Amen, broquote:Op maandag 23 juli 2007 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk, en dit vind ik nu een goed voorbeeld van wat ik hier veel lees. Ik vind oprecht dat wanneer je anderen nodig hebt voor je zelfbeeld, om je beter te voelen, zekerder te voelen, er iets niet goed zit.
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Wat denk je van vrouwen dan:
Zeggen dat ze nog met hun ex-relatie zitten maar ondertussen krijg ik toch de indruk dat iemand anders haar probeert te versieren en uiteraard met succes.![]()
![]()
En ja, ik ben een ontzettend jaloers kreng en ik word al misselijk van het idee alleen al.
I knowquote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, smoesjes zijn en blijven smoesjes. Net als "je bent mijn type niet", "ik zie je meer als broer" of "ik vind je leuk maar er mist wat". Gewoon. Niet. Doen.
Het is graag of niet. Iemand moet voor mij een moord willen doen (so to speak) of anders lekker gaan wieberen. Daar ga ik mijn tijd niet (meer) aan verdoen in elk geval.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nachtje over het verhaal van gisteren geslapen. Besloten dat ik er geen druk op wil zetten omdat dat heulemaal niet leuk is. Onnodig ook. Wat er volgende week gebeurt, zie ik volgende week dan wel weer. Heerlijk, ik begin een beetje uit de knoop te raken. Een paar maanden geleden zou ik het niet los kunnen laten en nu maakt de onzekerheid en kwetsbaarheid niets meer uit. En dat is dan gelijk het laatste wat ik erover te zeggen heb.
Ja en geen hand vol maar een lan vol.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee realzeus je klinkt nu een beetje sneu
meer visjes in de zee en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |