abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 11:12:52 #151
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51741815
is de sfeer hier altijd zo cynisch en negatief?

(uitzonderingen daargelaten)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51741964
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Abbadon het volgende:

Referring to?
You're never fully dressed until you wear a smile
  maandag 23 juli 2007 @ 11:25:05 #153
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51742079
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:19 schreef MNR het volgende:

Referring to?
de toon proeft over het algemeen wat bitter, zodra het over ontwikkelingen gaat die van het single zijn wegleiden...kan ook aan mij liggen

nogmaals: uitzonderingen daargelaten...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51742137
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken hoor
Vraag me alleen af naar welk verhaal je verwijst. Dus graag een concreet voorbeeld.

Maar hoe ga jij daar dan mee om? (dat lijkt me dan ook wel interessant om te lezen voor anderen)
pi_51742145
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:13 schreef RealZeus het volgende:
Waarom zegt ze dat dan niet gewoon?

daar heb ik met mijn eeuwige dagdroomhoofd toch veel meer aan dan aan een antwoord waar je met een beetje fantasie nog wat goeds uit kunt halen.
waarom wacht je eigenlijk tot je verliefd bent? je kan toch op een vrouw afgaan als je haar een beetje leuk vindt, dan ben je tenminste niet zo zenuwachtig
  maandag 23 juli 2007 @ 11:28:15 #156
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51742178
zo zeg dit eens even allemaal doorgelezen, wel een hoop leesvoer zo vroeg

Ik ben zelf pas recent weer single, en het is niet dat ik sta te trappelen om een nieuwe relatie maar alleen is ook maar zo alleen he.
Wat ik dus zo vreselijk lastig vind is idd hoe weet je nu of iemand JOU echt leuk vindt. Er zijn er zo veel die je proberen in te palmen, maar toch draait het maar om een ding. (althans dat gevoel bekruipt me bij de meesten nogal) En waar vind je nu in hemelsnaam een leuke kerel?? Leuke kerels genoeg, maar waar hangen ze uit (klinkt dit logish?)
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_51742285
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef QueenR het volgende:
zo zeg dit eens even allemaal doorgelezen, wel een hoop leesvoer zo vroeg
Ja lekker he?
quote:
Wat ik dus zo vreselijk lastig vind is idd hoe weet je nu of iemand JOU echt leuk vindt. Er zijn er zo veel die je proberen in te palmen, maar toch draait het maar om een ding. (althans dat gevoel bekruipt me bij de meesten nogal)
Dat weet je dus nooit. Daarin kun je alleen maar afgaan op je gevoel. Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.

Enne.. heb me laatst laten vertellen dat je bij mannen alles in de ogen ziet
Bovendien is ingepalmd worden leuk. Voor mezelf begin ik er steeds meer naar te neigen dat als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
quote:
En waar vind je nu in hemelsnaam een leuke kerel?? Leuke kerels genoeg, maar waar hangen ze uit (klinkt dit logish?)
Die vind je pas, als je jezelf deze vraag niet meer stelt (wat een irritant antwoord he? )
(en ja, dat klinkt logisch)
  maandag 23 juli 2007 @ 11:35:09 #158
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51742376
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:26 schreef MNR het volgende:
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken hoor
Vraag me alleen af naar welk verhaal je verwijst. Dus graag een concreet voorbeeld.

Maar hoe ga jij daar dan mee om? (dat lijkt me dan ook wel interessant om te lezen voor anderen)
je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen, tenzij door het 'uitzondering' gedeelte

Ik heb vaak het idee dat mensen in een soort self-fulfilling prophecy leven...je creëert datgene waar je bang voor bent...mensen denken in patronen, en als die zich een aantal keren herhalen, verwachten ze die patronen, en scheppen ze die onbewust zelf...en elke herhaling is weer een bevestiging en een versterking van dat patroon, terwijl dat nergens voor nodig is, omdat elke situatie volledig nieuw is, en in principe blanco begint....het is vreemd; ergens zou je moeten leren van het verleden, maar in plaats daarvan zijn mensen geneigd het te herhalen, en zelfs een vreemd soort genoegen te halen uit de bevestiging en de zekerheid die dat geeft...

beetje abstract misschien?
pi_51742686
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
Wat een wijsheid moet diegene bezitten.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:48:39 #160
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51742774
quote:

Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.
quote:
...als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
je zegt: Als jij niet verliefd bent, begin je er niet aan. DUS als jij wel verliefd bent, ga je ervan uit dat de ander er ook zo in zit?!?!
That car is bound to go off a cliff...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51742879
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Abbadon het volgende:
je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen, tenzij door het 'uitzondering' gedeelte

Ik heb vaak het idee dat mensen in een soort self-fulfilling prophecy leven...je creëert datgene waar je bang voor bent...mensen denken in patronen, en als die zich een aantal keren herhalen, verwachten ze die patronen, en scheppen ze die onbewust zelf...en elke herhaling is weer een bevestiging en een versterking van dat patroon, terwijl dat nergens voor nodig is, omdat elke situatie volledig nieuw is, en in principe blanco begint....het is vreemd; ergens zou je moeten leren van het verleden, maar in plaats daarvan zijn mensen geneigd het te herhalen, en zelfs een vreemd soort genoegen te halen uit de bevestiging en de zekerheid die dat geeft...

beetje abstract misschien?
Neu, juist heel duidelijk. Dus als jij een nieuwe situatie tegenkomt, laat je je juist niet leiden door het verleden? Komt dat dan ook nooit bij je op (die angst)? Of als dat wel zo is, hoe pak je dat dan aan?
  maandag 23 juli 2007 @ 11:52:30 #162
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51742911
quote:

[..]

Ja lekker he?
[..]

Dat weet je dus nooit. Daarin kun je alleen maar afgaan op je gevoel. Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.

Bovendien is ingepalmd worden leuk. Voor mezelf begin ik er steeds meer naar te neigen dat als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
[..]

Die vind je pas, als je jezelf deze vraag niet meer stelt (wat een irritant antwoord he? )
(en ja, dat klinkt logisch)
zit wel wat in ja, hoe irritant ook haha. Maar ja, thuis ontmoet ik hem iig niet dus ik zal er toch op uit moeten. (nu lijkt het alsof ik flink aan het zoeken ben, maar ben ik niet)
Wil zelf ook wel eerst wat "ronddartelen" maar vind alleen sex ook maar zo leeg, dus das dan ook weer niets.
Zijn de meeste hier al lang singles? oude "rotten" in het vak? en hoe liggen de leeftijden?
pi_51743019
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.
Eensch. Hoevelen stappen niet in een relatie omdat ze niet alleen durven/willen/kunnen zijn?
pi_51743057
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef QueenR het volgende:

[..]

zit wel wat in ja, hoe irritant ook haha. Maar ja, thuis ontmoet ik hem iig niet dus ik zal er toch op uit moeten. (nu lijkt het alsof ik flink aan het zoeken ben, maar ben ik niet)
Wil zelf ook wel eerst wat "ronddartelen" maar vind alleen sex ook maar zo leeg, dus das dan ook weer niets.
Zijn de meeste hier al lang singles? oude "rotten" in het vak? en hoe liggen de leeftijden?
Je bent in elk geval een plaatsgenootje. Helmond.
pi_51743077
Morgen dawg
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
Ik begrijp je niet helemaal?
quote:
je zegt: Als jij niet verliefd bent, begin je er niet aan. DUS als jij wel verliefd bent, ga je ervan uit dat de ander er ook zo in zit?!?!
That car is bound to go off a cliff...
Ja hey, ik ben er nog niet helemaal uit he? Of het zo werkt, maar daar ben ik wel geneigd toe om daar steeds meer zo te denken. Bovendien kun je het altijd vragen aan die ander en dan ga ik er ook vanuit dat die ander een eerlijk antwoord geeft. Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien". Ja, zo snel geef ik me nu ook niet meteen in een relatie (dat heb ik nu wel geleerd, zei het via een cliff ).

Maar ben er wel trots op dat ik t deed, hell yeah
  maandag 23 juli 2007 @ 12:02:09 #166
172358 oddman
Introspecteur
pi_51743268
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.
Eikelmagneet?

Dat gezegd hebbende, ik kijg epileptische aanvallen van je avatar dus ik ga je in de toekomst ontwijken.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 23 juli 2007 @ 12:03:53 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51743326
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef MNR het volgende:

Neu, juist heel duidelijk. Dus als jij een nieuwe situatie tegenkomt, laat je je juist niet leiden door het verleden? Komt dat dan ook nooit bij je op (die angst)? Of als dat wel zo is, hoe pak je dat dan aan?
natuurlijk komen er angsten of juist hoop en verwachtingen bij kijken, maar het is niet echt eerlijk om die te projecteren op iemand die je nog niet of amper kent. Ik ga ervan uit dat iedereen anders is...
Ik denk dat je je vooral heel bewust moet zijn van je eigen angsten/verwachtingen, en jezelf dus ook tot de orde moet roepen als je merkt dat die je gedrag beïnvloeden...het is heel makkelijk om ervan uit te gaan dat iemand iets op een bepaalde manier bedoelt, alleen omdat dat in het verleden een keer zo geweest is, maar dat is dé manier om het fout te laten lopen...

persoonlijk doe ik mijn best om elke nieuwe ontmoeting zo blanco mogelijk in te gaan. Geen verwachtingen, geen angst....zonder verwachtingen raak je ook niet snel teleurgesteld, maar zonder angst is er ook niets dat je tegenhoudt...en dan zie je vanzelf wel of en hoe het zich ontwikkelt...

(weer vrij abstract...)
pi_51743370
Aloha MNR.
pi_51743427
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Abbadon het volgende:

persoonlijk doe ik mijn best om elke nieuwe ontmoeting zo blanco mogelijk in te gaan. Geen verwachtingen, geen angst....zonder verwachtingen raak je ook niet snel teleurgesteld, maar zonder angst is er ook niets dat je tegenhoudt...en dan zie je vanzelf wel of en hoe het zich ontwikkelt...
Wat krampachtig. Ik verwacht juist wel wat. Namelijk een leuk persoon beter te leren kennen, anders had ik niet met haar afgesproken natuurlijk. Zoals jij het nu stelt, krijg ik het idee, dat je onbewust toch wat verwacht, anders ben je ook niet bang voor teleurstelling.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:08:58 #170
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51743473
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef dawg het volgende:

[..]

ja haha idd. En uitgaan hier zuigt nogal he tenzij je tokkie heet.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:10:10 #171
94676 Garisson72
pi_51743515
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
Morgen dawg
[..]

Ik begrijp je niet helemaal?
[..]

Ja hey, ik ben er nog niet helemaal uit he? Of het zo werkt, maar daar ben ik wel geneigd toe om daar steeds meer zo te denken. Bovendien kun je het altijd vragen aan die ander en dan ga ik er ook vanuit dat die ander een eerlijk antwoord geeft. Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien". Ja, zo snel geef ik me nu ook niet meteen in een relatie (dat heb ik nu wel geleerd, zei het via een cliff ).

Maar ben er wel trots op dat ik t deed, hell yeah
tja, ik vind het een gevaarlijke gedachte. imo wordt het per definitie gevaarlijk als je iets van anderen gaat verwachten. En als je dan óók nog gaat verwachten dat diegene eerlijk zal zijn...
Ben er zelf meer voor om gewoon helemaal voor jezelf te kiezen. Jij wil iets met diegene, jij wil weten hoe diegene erin zit. Dus vragen!
Maar goed, dat heb je dus kennelijk ook gedaan! Hulde ende chapeau.

O overigens, het eerste deel dat je niet begreep, wordt eigenlijk uitgelegd in het tweede deel, en aangezien je dat wel snapte kan ik het daar wel bij laten toch?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:12:16 #172
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51743582
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Wat krampachtig. Ik verwacht juist wel wat. Namelijk een leuk persoon beter te leren kennen, anders had ik niet met haar afgesproken natuurlijk. Zoals jij het nu stelt, krijg ik het idee, dat je onbewust toch wat verwacht, anders ben je ook niet bang voor teleurstelling.
dan interpreteer je het iets anders dan ik het bedoel ik heb het over een eerste ontmoeting, en da's dus niet noodzakelijk met iemand met wie je afgesproken hebt, want dan ben je al een stap verder...

als je na die ontmoeting inderdaad met iemand afspraakt, dan doe je dat natuurlijk alleen omdat je het een leuk persoon vindt, en natuurlijk komt daar dan wel iets van verwachting bij kijken. Maar da;s een verwachting die gebaseerd is op de eerste ontmoeting, en niet op het verleden...right?
pi_51743607
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef QueenR het volgende:

[..]

ja haha idd. En uitgaan hier zuigt nogal he tenzij je tokkie heet.
Ja, nogal. Al moet ik zeggen dat die nieuwe loungetent op zich wel ok is.
Maar waar wil je dan heen?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:15:40 #174
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51743691
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, nogal. Al moet ik zeggen dat die nieuwe loungetent op zich wel ok is.
Maar waar wil je dan heen?
welke nieuwe loungetent? Toch niet le Baron he? (die is volgens mij nog niet open of wel?)

ga nu eerst de bloemetjes buiten zetten in marbella en eens nadenken over hoe mannen werken
pi_51743715
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Abbadon het volgende:
(weer vrij abstract...)
Abstract... ? Het komt op mijn gecontroleerd over. Alsof je de situatie in de hand wilt houden. Klopt dat? Ben je een beetje een iemand die leeft volgens regels en orde?
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
O overigens, het eerste deel dat je niet begreep, wordt eigenlijk uitgelegd in het tweede deel, en aangezien je dat wel snapte kan ik het daar wel bij laten toch?
Haha, ja hoor Gari

Maarre ervan uitgaan dat de ander eerlijk is... dat blijf ik wel doen. Call me stupid, call me naief, I wouldn't have it any other way
  maandag 23 juli 2007 @ 12:16:57 #176
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51743740
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef QueenR het volgende:
en eens nadenken over hoe mannen werken
daar moet je niet te veel over nadenken...da's denk ik de fout die veel vrouwen maken
pi_51743775
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef QueenR het volgende:
en eens nadenken over hoe mannen werken
Ow please, let me in into your mind
Let's share
  maandag 23 juli 2007 @ 12:20:04 #178
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51743842
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Abbadon het volgende:

[..]

daar moet je niet te veel over nadenken...da's denk ik de fout die veel vrouwen maken
tja, ik denk ook niet dat ik het echt serieus bedoel. Ik begrijp ze eigenlijk vaker beter dan vrouwen
Ben gewoon niet goed in het daten/verliefd blah blah gedoe. Trek blijkbaar alleen mannen aan die doen alsof ze mijn beste vriend zijn en veel met me voor hebben, met de hoop het bed in te duiken en dan vervolgens weg te gaan. Dit is overigens nog niet gebeurd, maar kreeg dus heel snel zo de druk gelegd op het ook sex willen hebben, en toen ik dat afwees was de "vriendschap" ook snel weg
  maandag 23 juli 2007 @ 12:21:16 #179
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51743888
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
Abstract... ? Het komt op mijn gecontroleerd over. Alsof je de situatie in de hand wilt houden. Klopt dat? Ben je een beetje een iemand die leeft volgens regels en orde?
ehm, nee, dat valt wel mee...ik denk dat het een illusie is te denken dat je de situatie in de hand zou kunnen houden....het enige waar ik enige controle over heb is m'n eigen gedrag...ik leef zeker niet volgens regels en orde, maar ik ben wel vrij zelfbewust en redelijk in staat om rationeel naar m'n eigen gedrag te kijken...

verder doe ik maar wat
  maandag 23 juli 2007 @ 12:22:30 #180
94676 Garisson72
pi_51743923
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
Maarre ervan uitgaan dat de ander eerlijk is... dat blijf ik wel doen. Call me stupid, call me naief, I wouldn't have it any other way
nou ja, zo naief ben je ook weer niet, gegeven je opmerking uit een vorige post van je:
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien".
die geeft wel aan dat je begrijpt wat ontwijkende antwoorden zijn. En hoe die dan vervolgens geïnterpreteerd mogen worden.
Ik denk wel dat je ervan uit mag gaan dat de ander eerlijk is, als je maar weet welke signalen je moet lezen.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:24:13 #181
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51743982
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef QueenR het volgende:

tja, ik denk ook niet dat ik het echt serieus bedoel. Ik begrijp ze eigenlijk vaker beter dan vrouwen
Ben gewoon niet goed in het daten/verliefd blah blah gedoe. Trek blijkbaar alleen mannen aan die doen alsof ze mijn beste vriend zijn en veel met me voor hebben, met de hoop het bed in te duiken en dan vervolgens weg te gaan. Dit is overigens nog niet gebeurd, maar kreeg dus heel snel zo de druk gelegd op het ook sex willen hebben, en toen ik dat afwees was de "vriendschap" ook snel weg
mannen zijn klootzakken...

maar niet echt een positieve instelling om ervan uit te gaan dat je blijkbaar alleen dat soort mannen aantrekt, als het je nog niet eens gebeurd is...
  maandag 23 juli 2007 @ 12:26:34 #182
94676 Garisson72
pi_51744037
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:21 schreef Abbadon het volgende:

ehm, nee, dat valt wel mee...ik denk dat het een illusie is te denken dat je de situatie in de hand zou kunnen houden....het enige waar ik enige controle over heb is m'n eigen gedrag...ik leef zeker niet volgens regels en orde, maar ik ben wel vrij zelfbewust en redelijk in staat om rationeel naar m'n eigen gedrag te kijken...

verder doe ik maar wat
Juist, het enige waar je invloed op hebt ben je zelf, hoe anderen daarop reageren is aan hen. Zolang jij zorgt dat jij blij bent met jezelf en je gedrag, is er dus nooit iets aan de hand!

herkenbaar - ik doe ook maar wat en kijk daar dan vervolgens heel rationeel naar.
pi_51744208
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef QueenR het volgende:

[..]

Je kunt er maar beter vanuit gaan dat mannen met je naar bed willen als ze veel interesse tonen maar dat sluit niet uit dat ze je ook echt leuk gaan vinden.

Aantrekking heb je meteen, maar liefde moet groeien. Daarom kun je beter niet meteen het bed induiken als je wil dat hij van je gaat houden Maar een beetje teasen kan wel
  maandag 23 juli 2007 @ 12:40:49 #184
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51744455
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Dididi het volgende:
Je kunt er maar beter vanuit gaan dat mannen met je naar bed willen als ze veel interesse tonen maar dat sluit niet uit dat ze je ook echt leuk gaan vinden.

Aantrekking heb je meteen, maar liefde moet groeien. Daarom kun je beter niet meteen het bed induiken als je wil dat hij van je gaat houden Maar een beetje teasen kan wel
hard to get spelen?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:40:59 #185
172358 oddman
Introspecteur
pi_51744461
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Abbadon het volgende:

Commentaar van een vriendin van mij en mijn ex (toen vriendin):
"Jullie zijn allebei veel fijner als jullie erkaar hebben. Zonder haar ben jij een cynische eikel en zonder jou is zij een beetje jammer en zielig."
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 23 juli 2007 @ 12:41:57 #186
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51744480
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mannen zijn klootzakken...

maar niet echt een positieve instelling om ervan uit te gaan dat je blijkbaar alleen dat soort mannen aantrekt, als het je nog niet eens gebeurd is...
mijn vertrouwen in mannen ligt niet zo hoog blijkbaar maar zoals ik al zei, ze zinspeelde/pushte ernaar en na afwijzing waren ze pleitte. Dus dat spreekt toch wel wat voor zich of niet?
Heb idd wel wat zelfbeeld issues. Voel me niet zo zeker, twee kinderen, geen super schoonheid etc. voel me niet bepaald een catch. Dat zal ik dan ook wel uitstralen gok ik moeten we maar aan werken, nu nog weten hoe
  maandag 23 juli 2007 @ 12:48:45 #187
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51744651
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef oddman het volgende:

[..]

"Jullie zijn allebei veel fijner als jullie erkaar hebben. Zonder haar ben jij een cynische eikel en zonder jou is zij een beetje jammer en zielig."
da's voor mij de definitie van een goede relatie; twee mensen die leuker zijn als ze samen zijn
pi_51744652
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef oddman het volgende:
LOL!!! Dat is nog eens "elkaar aanvullen"
pi_51744679
quote:
Op maandag 23 juli 2007 09:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ah joh, wij mannen zijn makkelijk. Maakt niet uit wat je stuurt, als je maar wat stuurt. 't Gaat erom dat de indruk gewekt wordt dat hij beet heeft, dat zijn jaag-inspanningen vruchten afwerpen.
Het is geen man het is een knulletje heb wat gestuurd en kreeg 3 uur later wat terug.. en hij mist me haha
die andere heb ik nog niet gestuurd......
pi_51744688
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hard to get spelen?
ik bedoel meer, een voorproefje geven, niet meteen alles
  maandag 23 juli 2007 @ 12:53:53 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51744785
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef QueenR het volgende:
mijn vertrouwen in mannen ligt niet zo hoog blijkbaar maar zoals ik al zei, ze zinspeelde/pushte ernaar en na afwijzing waren ze pleitte. Dus dat spreekt toch wel wat voor zich of niet?
Dat spreekt wel voor zich, ja. Maar goed, dat soort types heb je helaas overal. Belangrijkste is dat je ze niet toestaat het voor de rest, en voor jou, te verpesten. Maar ik kan me goed voorstellen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Je gaat toch onvermijdelijk twijfelen aan je eigen inzicht om de juiste eruit te halen...
quote:
Heb idd wel wat zelfbeeld issues. Voel me niet zo zeker, twee kinderen, geen super schoonheid etc. voel me niet bepaald een catch. Dat zal ik dan ook wel uitstralen gok ik moeten we maar aan werken, nu nog weten hoe
Als je onzekerheid uitstraalt, komen er mannen op je af die door onzekerheid aangetrokken worden...
Ik denk dat het enige wat werkt is tevreden worden met het leven dat je nu hebt, en de persoon die je nu bent, voordat je op zoek gaat naar een eventuele aanvulling daarop...of gewoon dom geluk natuurlijk
  maandag 23 juli 2007 @ 12:54:47 #192
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51744812
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:50 schreef Dididi het volgende:

[..]

ik bedoel meer, een voorproefje geven, niet meteen alles
oh, dan is het goed een voorproefje...dat klinkt een stuk beter inderdaad...
  maandag 23 juli 2007 @ 12:55:03 #193
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51744825
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik zou dat niet te hard zeggen...

Niet iets om trots op te zijn
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 23 juli 2007 @ 12:55:25 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51744832
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Het is geen man het is een knulletje heb wat gestuurd en kreeg 3 uur later wat terug.. en hij mist me haha
die andere heb ik nog niet gestuurd......
de arme schat
pi_51744893
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

de arme schat
Haha hij is wel heel schattig en leuk alleen ben ik wel ouder maar ja ik zie 't allemaal wel
  maandag 23 juli 2007 @ 13:01:30 #196
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51744990
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha hij is wel heel schattig en leuk alleen ben ik wel ouder maar ja ik zie 't allemaal wel
haha...jij houdt wel van een beetje aandacht, hè?
pi_51745025
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nou ja als ik iemand leuk vind....................
  maandag 23 juli 2007 @ 13:13:38 #198
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51745309
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zou dat niet te hard zeggen...

Niet iets om trots op te zijn
wat zo is is zo. Het is inderdaad een rotstad (vind ik) maar na wat vernieuwingen begint het er wel wat beter uit te zien.
  maandag 23 juli 2007 @ 13:15:59 #199
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51745373
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:

[..]

wat zo is is zo. Het is inderdaad een rotstad (vind ik) maar na wat vernieuwingen begint het er wel wat beter uit te zien.
Even naar PI kijken

Was een grapje, ken de stad alleen van naam en dan alleen door Helmond Sport
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 23 juli 2007 @ 13:16:00 #200
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51745374
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')