Referring to?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Abbadon het volgende:
is de sfeer hier altijd zo cynisch en negatief?
(uitzonderingen daargelaten)
de toon proeft over het algemeen wat bitter, zodra het over ontwikkelingen gaat die van het single zijn wegleiden...kan ook aan mij liggenquote:
waarom wacht je eigenlijk tot je verliefd bent? je kan toch op een vrouw afgaan als je haar een beetje leuk vindt, dan ben je tenminste niet zo zenuwachtigquote:Op maandag 23 juli 2007 01:13 schreef RealZeus het volgende:
Waarom zegt ze dat dan niet gewoon?![]()
daar heb ik met mijn eeuwige dagdroomhoofd toch veel meer aan dan aan een antwoord waar je met een beetje fantasie nog wat goeds uit kunt halen.
Ja lekker he?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef QueenR het volgende:
zo zeg dit eens even allemaal doorgelezen, wel een hoop leesvoer zo vroeg
Dat weet je dus nooit. Daarin kun je alleen maar afgaan op je gevoel. Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.quote:Wat ik dus zo vreselijk lastig vind is idd hoe weet je nu of iemand JOU echt leuk vindt. Er zijn er zo veel die je proberen in te palmen, maar toch draait het maar om een ding. (althans dat gevoel bekruipt me bij de meesten nogal)
Die vind je pas, als je jezelf deze vraag niet meer stelt (wat een irritant antwoord he?quote:En waar vind je nu in hemelsnaam een leuke kerel?? Leuke kerels genoeg, maar waar hangen ze uit (klinkt dit logish?)
je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen, tenzij door het 'uitzondering' gedeeltequote:Op maandag 23 juli 2007 11:26 schreef MNR het volgende:
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken hoor
Vraag me alleen af naar welk verhaal je verwijst. Dus graag een concreet voorbeeld.
Maar hoe ga jij daar dan mee om? (dat lijkt me dan ook wel interessant om te lezen voor anderen)
Wat een wijsheid moet diegene bezitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
Enne.. heb me laatst laten vertellen dat je bij mannen alles in de ogen ziet
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.
je zegt: Als jij niet verliefd bent, begin je er niet aan. DUS als jij wel verliefd bent, ga je ervan uit dat de ander er ook zo in zit?!?!quote:...als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
Neu, juist heel duidelijk. Dus als jij een nieuwe situatie tegenkomt, laat je je juist niet leiden door het verleden? Komt dat dan ook nooit bij je op (die angst)? Of als dat wel zo is, hoe pak je dat dan aan?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Abbadon het volgende:
je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen, tenzij door het 'uitzondering' gedeelte
Ik heb vaak het idee dat mensen in een soort self-fulfilling prophecy leven...je creëert datgene waar je bang voor bent...mensen denken in patronen, en als die zich een aantal keren herhalen, verwachten ze die patronen, en scheppen ze die onbewust zelf...en elke herhaling is weer een bevestiging en een versterking van dat patroon, terwijl dat nergens voor nodig is, omdat elke situatie volledig nieuw is, en in principe blanco begint....het is vreemd; ergens zou je moeten leren van het verleden, maar in plaats daarvan zijn mensen geneigd het te herhalen, en zelfs een vreemd soort genoegen te halen uit de bevestiging en de zekerheid die dat geeft...
beetje abstract misschien?![]()
zit wel wat in ja, hoe irritant ook haha. Maar ja, thuis ontmoet ik hem iig nietquote:Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja lekker he?
[..]
Dat weet je dus nooit. Daarin kun je alleen maar afgaan op je gevoel. Zelf denk ik dat hoe jij in een relatie stapt, die ander dat ook doet. Dus als je eigenlijk niet verliefd bent, maar wel behoefte hebt aan knuffelen, intimiteit en zo, die ander dat eigenlijk ook om die reden doet.
Enne.. heb me laatst laten vertellen dat je bij mannen alles in de ogen ziet
Bovendien is ingepalmd worden leuk. Voor mezelf begin ik er steeds meer naar te neigen dat als ik niet verliefd ben, niet head over heels, ik niet meer in een relatie stap. Dus ja, als jij verliefd bent, denk ik dat je er wel vanuit mag gaan dat die ander dat ook is. Alles begint met een goede basis
[..]
Die vind je pas, als je jezelf deze vraag niet meer stelt (wat een irritant antwoord he?)
(en ja, dat klinkt logisch)
Eensch. Hoevelen stappen niet in een relatie omdat ze niet alleen durven/willen/kunnen zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.
Je bent in elk geval een plaatsgenootje. Helmond.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
zit wel wat in ja, hoe irritant ook haha. Maar ja, thuis ontmoet ik hem iig nietdus ik zal er toch op uit moeten. (nu lijkt het alsof ik flink aan het zoeken ben, maar ben ik niet)
Wil zelf ook wel eerst wat "ronddartelen" maar vind alleen sex ook maar zo leeg, dus das dan ook weer niets.
Zijn de meeste hier al lang singles? oude "rotten" in het vak? en hoe liggen de leeftijden?
Ik begrijp je niet helemaal?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik nogal naief. Er zijn mensen genoeg, men and women alike, die de indruk wekken ook zo in een relatie te zitten, vooral in het begin, maar uiteindelijk niet dezelfde mate van seriousness hebben.
Ja hey, ik ben er nog niet helemaal uit he? Of het zo werkt, maar daar ben ik wel geneigd toe om daar steeds meer zo te denken. Bovendien kun je het altijd vragen aan die ander en dan ga ik er ook vanuit dat die ander een eerlijk antwoord geeft. Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien". Ja, zo snel geef ik me nu ook niet meteen in een relatie (dat heb ik nu wel geleerd, zei het via een cliffquote:je zegt: Als jij niet verliefd bent, begin je er niet aan. DUS als jij wel verliefd bent, ga je ervan uit dat de ander er ook zo in zit?!?!![]()
That car is bound to go off a cliff...
Eikelmagneet?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik wou dat ze niet op me af kwamen. Ik vind het zo nep, irritant, de helft heeft al een vriendin of een vrouw en de andere helft zijn gewoon sukkols. Op een enkeling na dus.
natuurlijk komen er angsten of juist hoop en verwachtingen bij kijken, maar het is niet echt eerlijk om die te projecteren op iemand die je nog niet of amper kent. Ik ga ervan uit dat iedereen anders is...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef MNR het volgende:
Neu, juist heel duidelijk. Dus als jij een nieuwe situatie tegenkomt, laat je je juist niet leiden door het verleden? Komt dat dan ook nooit bij je op (die angst)? Of als dat wel zo is, hoe pak je dat dan aan?
Wat krampachtig. Ik verwacht juist wel wat. Namelijk een leuk persoon beter te leren kennen, anders had ik niet met haar afgesproken natuurlijk. Zoals jij het nu stelt, krijg ik het idee, dat je onbewust toch wat verwacht, anders ben je ook niet bang voor teleurstelling.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Abbadon het volgende:
persoonlijk doe ik mijn best om elke nieuwe ontmoeting zo blanco mogelijk in te gaan. Geen verwachtingen, geen angst....zonder verwachtingen raak je ook niet snel teleurgesteld, maar zonder angst is er ook niets dat je tegenhoudt...en dan zie je vanzelf wel of en hoe het zich ontwikkelt...
ja haha idd. En uitgaan hier zuigt nogal hequote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een plaatsgenootje. Helmond.
tja, ik vind het een gevaarlijke gedachte. imo wordt het per definitie gevaarlijk als je iets van anderen gaat verwachten. En als je dan óók nog gaat verwachten dat diegene eerlijk zal zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
Morgen dawg
[..]
Ik begrijp je niet helemaal?
[..]
Ja hey, ik ben er nog niet helemaal uit he? Of het zo werkt, maar daar ben ik wel geneigd toe om daar steeds meer zo te denken. Bovendien kun je het altijd vragen aan die ander en dan ga ik er ook vanuit dat die ander een eerlijk antwoord geeft. Want als die ander niet verliefd is, zegt ie eerder zoiets als: "ik twijfel" of "ik weet het niet" of "misschien". Ja, zo snel geef ik me nu ook niet meteen in een relatie (dat heb ik nu wel geleerd, zei het via een cliff).
Maar ben er wel trots op dat ik t deed, hell yeah![]()
dan interpreteer je het iets anders dan ik het bedoelquote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat krampachtig. Ik verwacht juist wel wat. Namelijk een leuk persoon beter te leren kennen, anders had ik niet met haar afgesproken natuurlijk. Zoals jij het nu stelt, krijg ik het idee, dat je onbewust toch wat verwacht, anders ben je ook niet bang voor teleurstelling.
Ja, nogal. Al moet ik zeggen dat die nieuwe loungetent op zich wel ok is.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja haha idd. En uitgaan hier zuigt nogal hetenzij je tokkie heet.
welke nieuwe loungetent? Toch niet le Baron he? (die is volgens mij nog niet open of wel?)quote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, nogal. Al moet ik zeggen dat die nieuwe loungetent op zich wel ok is.
Maar waar wil je dan heen?
Abstract... ? Het komt op mijn gecontroleerd over. Alsof je de situatie in de hand wilt houden. Klopt dat? Ben je een beetje een iemand die leeft volgens regels en orde?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Abbadon het volgende:
(weer vrij abstract...)
Haha, ja hoor Gariquote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
O overigens, het eerste deel dat je niet begreep, wordt eigenlijk uitgelegd in het tweede deel, en aangezien je dat wel snapte kan ik het daar wel bij laten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |