ik ken alleen de keeper (trainer) hehequote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Even naar PI kijken
Was een grapje, ken de stad alleen van naam en dan alleen door Helmond Sport![]()
soms moet je de ander eerst aandacht geven om het terug te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
spreekt voor zich, moet van 2 kanten komen, al moet je iemand ook weer niet overdonderen met aandacht (komt weer zo desperate over lijkt me)quote:Op maandag 23 juli 2007 13:18 schreef Dididi het volgende:
[..]
soms moet je de ander eerst aandacht geven om het terug te krijgen
nee stalken is niet handigquote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
spreekt voor zich, moet van 2 kanten komen, al moet je iemand ook weer niet overdonderen met aandacht (komt weer zo desperate over lijkt me)
Jij lijkt me iemand die opvalt en vanzelf aandacht trektquote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb op vakantie meer dan genoeg aandacht gekregen
eigenlijk teveel
Het lijkt o zo leuk als alle mannen je geweldig vinden,
totdat het je overkomt dan wil je alleen maar heel hard wegrennen en ze slaan
Maar aandacht van iemand die ik leuk vind is wel okee ja![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou in Nederland valt het wel mee..
maar daar op vakantie was gewoon eng
(Nee ik was niet in Egypte.......)
Waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben en voor de helft uit been besta dat mannen dan denken dat ze van alles tegen je mogen roepen, naast je lopen, aan je zitten, boos worden als je niet wil dansen enz enz
Geef mij Nederland maar waar iedereen gewoon lekker naar elkaar gaat staren![]()
ik bedoelde het ook niet negatief hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef QueenR het volgende:
is dat niet wat iedereen wil? aandacht? Ik zoiu ook niets leuker vinden dan iemand die echt aandacht aan je geeft. Voel je je toch fijner en zekerder bij?
daarom lijkt het me ook moeilijk om superknap of rijk of beroemd te zijn, je weet nooit wat mensen nou echt van je willenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was opeens oprecht blij dat ik niet ontzettend knap ben dat dat altijd zo is
daar is iedereen het wel mee eens denk ikquote:maarrr als je iemand leuk vind en diegene geeft jou aandacht dan is dat toch juist leuk
daar gaat het toch om?
Was bij mij op vakantie ook inderdaad, zag van die enge mannetjes allemaal bij zo'n vrouw door d'r haar gaan zonder ook maar een woord te zeggen. Gelukkig gingen ze wel weg toen ze nee zei maar ze waren eigenlijk al te ver gegaan vind ik..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben en voor de helft uit been besta dat mannen dan denken dat ze van alles tegen je mogen roepen, naast je lopen, aan je zitten, boos worden als je niet wil dansen enz enz
haha maar ik laat je niet winnen hoor!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had nooit vriendjes op de basisschool want jongens waren stom en zoenen was vies
True, maar ik denk dat dat ook deels is omdat we in die levensfase zo druk aan het ontwikkelen zijn dat we afwisseling van omgeving nodig hebben om te komen tot eigen meningen en ideeën enzo (wow, kijk mij even doordacht doen op een doordeweekse maandag!!). Ik wilde ook eigenlijk alleen laten zien dat we toen veel meer durfden te zeggen tegen elkaar. Er waren geen 'wat moeten de buren er wel niet van denken' grenzen of 'past die persoon wel in het plaatje dat ik wil dat anderen van me hebben'. We durfden veel meer te leven naar instincten! En nu moet alles kapot geanalyseerd worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef QueenR het volgende:
je hebt wel echt gelijk, toen ging het toch wel wat makkelijker, maar aan de andere kant werden dat soort vriendschappen toch ook weer heel snel beeindigd.
Vooral dat geil kom je vaak tegenquote:ik zie ook nooit geen bal in mannenogen, ja of ze mooi, vrolijk, verdrietig of geil staan, maar veel meer toch niet. Maar jeweet het toch nooit meteen wat je in de kuip hebt. Dat blijft toch altijd lang een raadsel.
Ik denk dat ik maar voor een leuke vakantieliefde ga ofzo
jeetje diep hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat dat ook deels is omdat we in die levensfase zo druk aan het ontwikkelen zijn dat we afwisseling van omgeving nodig hebben om te komen tot eigen meningen en ideeën enzo (wow, kijk mij even doordacht doen op een doordeweekse maandag!!). Ik wilde ook eigenlijk alleen laten zien dat we toen veel meer durfden te zeggen tegen elkaar. Er waren geen 'wat moeten de buren er wel niet van denken' grenzen of 'past die persoon wel in het plaatje dat ik wil dat anderen van me hebben'. We durfden veel meer te leven naar instincten! En nu moet alles kapot geanalyseerd worden.
ja heel vaakquote:Vooral dat geil kom je vaak tegen![]()
Maar vakantieliefde is een goed idee! Het is er tenslotte de tijd van het jaar voor he![]()
Daar dacht ik ook al aan ja, een half uur later is het een welgemeend "ik vind jou stom! jij moet uit de zandbak!" dat het einde van deze diepe vriendschap inluidt...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef QueenR het volgende:
je hebt wel echt gelijk, toen ging het toch wel wat makkelijker, maar aan de andere kant werden dat soort vriendschappen toch ook weer heel snel beeindigd.
haha, ik zie jullie ook al bij alle mannen in de ogen staren van 30 cm afstand, sinds ze gehoord heeft dat het daar te vinden is...quote:ik zie ook nooit geen bal in mannenogen, ja of ze mooi, vrolijk, verdrietig of geil staan, maar veel meer toch niet.
Juist. Dus hou aub op met het theoretiseren over ogen en de vermeende diepere betekenis van die speciale glans die er al dan niet eventueel in zou kunnen liggen... of de diameter van de pupil...quote:Maar jeweet het toch nooit meteen wat je in de kuip hebt. Dat blijft toch altijd lang een raadsel.
Ik had er 2quote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
Maar vakantieliefde is een goed idee! Het is er tenslotte de tijd van het jaar voor he![]()
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
Juist. Dus hou aub op met het theoretiseren over ogen en de vermeende diepere betekenis van die speciale glans die er al dan niet eventueel in zou kunnen liggen... of de diameter van de pupil...
Doe wat JIJ wilt doen, zeg wat JIJ wilt zeggen, wees voorbereid op iedere mogelijke gevolg daarvan, that's all.![]()
ja, maar niet in de ogen. Dat heb je me nooit horen lezen zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat er bij mannen altijd wel te 'lezen' is wat ze bedoelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |