Omdat die allemaal het Tourjournaal als bron hebben denk ik. Heeft iemand berichten vanuit een andere bron?quote:
Vreemd dat er nog geen Portugezen zijn bijgesleept, die worden toch ook vaak kut gevonden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Cootz het volgende:
Wat niet wegneemt dat die Fransen en Duitsers overigens heel erg sneu bezig zijn.
Huh.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vreemd dat er nog geen Portugezen zijn bijgesleept, die worden toch ook vaak kut gevonden.
Alle Duitsers en Fransen zijnquote:
Dat is alleen met voetbal, Christiano Ronaldoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vreemd dat er nog geen Portugezen zijn bijgesleept, die worden toch ook vaak kut gevonden.
Luis Figoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is alleen met voetbal, Christiano Ronaldo![]()
In 'kwaliteitskrant' (lees: papier om je reet mee af te vegen) Bild wordt er ook over gesproken:quote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef Frutsel het volgende:
'Contador van lijst Spaanse verdachten geschrapt'
LOUDENVIELLE-LE LOURDON (ANP) - Na Michael Rasmussen is nu ook Alberto Contador in opspraak geraakt. De Spanjaard, tweede in de rangschikking van de Tour, zou door zijn rol als kroongetuige in de Spaanse dopingzaak rond arts Eufemiano Fuentes van de lijst verdachte wielrenners zijn geschrapt.
Dit zou blijken uit informatie waarover de Süddeutschen Zeitung zegt te beschikken. Contador zou in de stukken, afkomstig van de Spaanse politie en de internationale wielrenunie UCI, voorkomen als geregelde klant van Fuentes. In één document komt de afkorting A.C. voor. Alles zou stammen uit de tijd dat Contador bij Liberty Seguros fietste.
Contador zou in 2006, toen de hele zaak in Spanje aan het licht kwam, de Spaanse wielerbond in het onderzoek te hulp zijn geschoten. (Trouw)
=====
opvallend dat ook dit NU naar buiten komt
Dat gebeurt in een artikel waarin Rasmussen genadeloos wordt zwart gemaakt...quote:Der Spanier Contador soll Kunde des Doping-Arztes Dr. Fuentes gewesen sein. Er hätte wie Jan Ullrich und Ivan Basso und alle anderen Verdächtigen suspendiert werden müssen. Doch sein Name verschwand wieder von der Blut-Liste.
quote:Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
quote:Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.
quote:Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.
Ow, wegens voetbal natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alle Duitsers en Fransen zijn, een jaar geleden waren alle Portugezen
. Volgens de algemene trend op FOK! althans.
je wil niet weten hoeveel media de telegraaf bijv. als bron nemen, daaronder zelfs andere krantenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Omdat die allemaal het Tourjournaal als bron hebben denk ik. Heeft iemand berichten vanuit een andere bron?
Inderdaad, nog even kotsen op die chauvinistische rioolpersratten. *KOTS*quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Cootz het volgende:
Wat niet wegneemt dat die Fransen en Duitsers overigens heel erg sneu bezig zijn.
Liever een dopingzondaar als winnaar van de tour dan Evansquote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Ericr het volgende:
Pak de top 10 van de Tour er bij en je kan bij iedere renner wel iets vinden lijkt me. Alleen Evans zal ik niks bij weten te bedenken.
Ik las dat Pat McQuaid zelve heeft gezegd dat dit niet klopt. Dat was trouwens Rasmussen die dat beweerde.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef tomttt het volgende:
Er werd toch gezegd dat er meerdere renners met een waarschuwing zijn. Zijn er echter voorbeelden gegeven van andere renners?
heeft die niet bij mapei en telekom gefietst?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Ericr het volgende:
Pak de top 10 van de Tour er bij en je kan bij iedere renner wel iets vinden lijkt me. Alleen Evans zal ik niks bij weten te bedenken.
Heeft bij T-Mobile gereden in 2003 en 2004, dat is al genoeg voor de aasgieren.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Ericr het volgende:
Dat is het ook, net als z'n voorganger.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef Nuongirl het volgende:
Ik vind McQuaid een eng mannetje
idd. contador zijn doel is niet rasmussen laten plooien. Dat is regelrecht willen breken :pquote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef Cootz het volgende:
Over Rasmussen en vrienden gesproken: Ik denk echt dat Contador en hij niet zulke goede vrienden meer zijn na dat akkefietje van gister. Als je zag hoe lomp hard er gestreden werd vandaag, dan zou je bijna denken dat daar iets meer achter zat dan alleen het winnen van de tour.
Ja, dat is inderdaad de voorlopige conclusie. De UCI heeft aangekondigd de aantijgingen van die Richards verder uit te gaan zoeken, maar dat schijnt niet zo'n haast te hebben dat dat nu nog tijdens de Tour moet.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gaande, wat Mart beweerde over die vergadering is dus gewoon onzin, of hoe zit het nu?
Pitti rijdt niet in het geel, that's it.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef flyck het volgende:
nu is het wel vergaand.
dat rasmussen slordig is geweest en extreem lomp dat is waar. Dat hij nipt een overtreding gemist heeft is ook waar. Maar wat de fransen en de duitsers dan weer zeggen is er weer echt een schepje boven, maarjah de fransen weten niet beter en de duitsers zien overal doping. zij zijn immers de übermensh.
zelfde bij contador. die jongen werd onmiddelijk vrijgesproken door het spaanse justitie en door fuentes zelf (zelfde met davis). Als ze het echt wouden verbergen dan dezen ze dat zoals met valv piti hoor. Waarom de 1 schrappen en de ander laten staan?
En Moreau niet te vergeten, ook eentje die bij die klokkenspelers reed.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef jde_kok het volgende:
Wat een klote volk zijn die fransen. Vreselijk. Virenque kan alles goed doen, terwijl hij de grootste dopingzondaar van allemaal is. Festina in het verleden, maar dat is vergeten zeker daar.
Zeker, het blijft een geweldige Sapone dat wielrennen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
topvermaak.
Dat weten nou net niet. Maar als we de feiten bekijken is ergeen enkele reden om Rasmussen een startverbod op te leggen. Het is deste vreemder dat dit soort verhalen nu pas naar buiten worden gebracht, juist nu Rasmussen in het geel rijdt. Het is een suggestiviteit van jewelste en een ware heksenjacht op iemand waarvan men niet gedacht had dat hij zo sterk zou zijn. De Fransen willen graag meedoen omdat dat het falen van de Franse renners zou verklaren. De Duitsers zitten met een eigen schuldgevoel, en hopen dat als ze ook Rasmussen pakken de T-Mobile bekentenissen minder belangrijk worden. Dan is de beer los. Ik hoop dat Rasmussen zich ertegen kan verweren mits hij niet gebruikt. Mocht dat wel het geval zijn (als hij daadwerkelijk betrapt wordt, wat ik overigens ten zeerste betwijfel gezien het aantal controles wat hij moet doen in de ze dagen), dan zou ik hem ook als een baksteen laten vallen. Maar zoals ook in de normale rechtsgang: Je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. In mijn ogen is er tot nu toe helemaal niets bewezen!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef jde_kok het volgende:
En dan die duitsers, die glashard beweren dat Rasmussen doping heeft gepakt, ik geloof het niet.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef twentemeisje het volgende:
Pat McQuaid's woorden zijn na zijn meer dan walgelijke opmerkingen van vandaag ook geen kont meer waard in mijn ogen...
quote:UCI will Dopingvorwürfe gegen Rasmussen prüfen
23.07.2007 - Loudenvielle (dpa) - Der Welt-Radsportverband (UCI) will die Vorwürfe gegen den dänischen Profi Michael Rasmussen über einen Schmuggelversuch von Dopingstoff unter die Lupe nehmen.
Noch am 23. Juli wolle der Verband prüfen, ob der amerikanische Mountainbike-Fahrer Withney Richards dazu gehört werden soll, sagte die UCI-Dopingbeauftragte Anne Gripper. Richards, ein früherer Freund des Trägers des Gelben Trikots der Tour de France, hatte erklärt, dass Rasmussen versucht habe, ihn als Kurier für ein nicht zugelassenes Hämoglobin-Präparat zu missbrauchen.
Rasmussen habe ihn 2002 gebeten, ein Paket, in dem angeblich Sportschuhe gepackt waren, von den USA nach Italien zu bringen. Er habe das Paket geöffnet und dabei Beutel mit einem Hämoglobin-Präparat entdeckt, das für Blutdoping eingesetzt wird. Er habe die Beutel weggeworfen und später Rasmussen zur Rede gestellt.
In einer E-Mail habe Richards nun erklärt, er sei bereit, der UCI weitere Einzelheiten zu liefern, sagte die Australierin Gripper weiter. Mit ihrem Rechtsberater wolle sie analysieren, wie die UCI damit umgehen soll. UCI-Präsident Pat McQuaid hatte eine genaue Prüfung des Verdachts gefordert. «Egal, was wir unternehmen, wir müssen die Rechte der Fahrer sicherstellen, bevor wir Disziplinarmaßnahmen ergreifen», betonte Gripper.
Richards hatte seine Vorwürfe gegen Rasmussen in einem Interview bekannt gegeben. Kurz davor hatte der dänische Radsportverband Rasmussen wegen Doping-Vergehen von der Nationalmannaschaft ausgeschlossen. Trotz der Anschuldigungen hatte die Tour beschlossen, Rasmussen im Rennen zu belassen
Ik kan niet zo goed Duits, Samenvatting?quote:
De UCI gaat de aantijgingen van Whitney Richards omtrent dopingsmokkel waarbij Rasmussen betrokken is uitzoeken. Op 23 juli zullen ze vergaderen om te beslissen of ze Whitney Richards in deze zaak gaan horen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed Duits, Samenvatting?![]()
De UCI gaat de beschuldiging van mountainbiker Withney Richards onderzoeken, die claimt dat hij een schoenendoos met doping voor Rasmussen vanuit de States moest meenemen naar Europa.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed Duits, Samenvatting?![]()
Dat is vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Cootz het volgende:
[..]
De UCI gaat de aantijgingen van Whitney Richards omtrent dopingsmokkel waarbij Rasmussen betrokken is uitzoeken. Op 23 juli zullen ze er over vergaderen (volgens andere bronnen vanmiddag).
Dit is het verhaal dat Smeets verdraaid heeft tot "Het UCI gaat vanavond beraden over de toekomst van Rasmussen in deze tour."quote:UCI bespreekt zaak-Rasmussen
(Novum/AP) - Officials van de Internationale wielerunie UCI zijn maandagmiddag bijeengekomen om de beschuldigingen tegen Michael Rasmussen te bespreken. De Amerikaanse oud-amateurmountainbiker Whitney Richards beweerde vrijdag in 2002 door Rasmussen te zijn ingezet voor het vervoeren van verboden middelen. Richards heeft de UCI telefonisch laten weten bewijsstukken van zijn verhaal te willen overhandigen.
Anne Gripper, directeur van het anti-dopingbureau van de UCI, voert maandag overleg met juristen van de bond om de zaak te bespreken. Gripper zegt een e-mail van Richards te hebben gekregen waarin de Amerikaan stelt in maart 2002 door Rasmussen te zijn gevraagd wielerschoenen naar Italië te vervoeren. Richards beweert in Italië het pakket te hebben geopend en daar bloeddoping in te hebben aangetroffen. Hij zou het materiaal daarop door het toilet hebben gespoeld. "Ik moet met onze juristen bespreken hoe we met deze aangeboden informatie moeten omgaan", zegt Gripper.
Gripper vindt wel dat hij met een lastige zaak te maken heeft. "In alles wat wij doen, moeten we de rechten van de renners beschermen en zorgen dat we de juiste disciplinaire stappen nemen." Rasmussen ligt onder vuur nadat donderdag bekend werd dat hij de UCI meerdere malen te laat informeerde over zijn verblijfplaatsen voor out-of-competition-controles. Een dag later meldde Richards zich met zijn verhaal. "Het probleem is dat we zelf geen disciplinaire maatregelen tegen Rasmussen hebben ondernomen. We hebben hem alleen een waarschuwing gegeven", legt Gripper uit.
Rasmussen geeft zelf dinsdag op de rustdag van de Tour een persconferentie over de gebeurtenissen, liet Rabobank-manager Theo de Rooij maandag weten. De Franse media zijn intussen een ware hetze tegen de Deense geletruidrager gestart. Ploegleider Erik Breukink haalde er maandag de schouders over op. "We proberen het van ons af te zetten. Lance Armstrong werd ook jaar in jaar uit zwart gemaakt in de Franse kranten en won toch zeven keer de Tour. Zolang er geen Fransman in het geel rijdt, blijven ze hier naar problemen zoeken."
Jep, nu heeft ie eindelijk z'n kans op de onsterfelijk geile aandacht van de hele wereldquote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
Die kerel heeft dat 5 jaar in zijn koelkast bewaard?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Jep, nu heeft ie eindelijk z'n kans op de onsterfelijk geile aandacht van de hele wereld![]()
![]()
![]()
en mensen als McQuaid moeten ze ook op "doping" drugs, morfine, pijnstillers en andere verslavende medicijnen controleren![]()
En trouwens, je kan toch alleen maar met een vingerafdruk van Rasmussen erop ofzo bewijzen dat het van hem is? (zelfs dan is het nog niet 100% zeker)quote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Jep, nu heeft ie eindelijk z'n kans op de onsterfelijk geile aandacht van de hele wereld![]()
![]()
![]()
en mensen als McQuaid moeten ze ook op "doping" controleren![]()
En zo is het en niet anders, als we zelf niet kunnen winnen, maken we het voor de winnaar wel onmogelijk om geloofd te worden. Dit is dus het pure ver****** van iemand anders leven zonder zelf ook maar 1 krimp te geven!quote:Rasmussen geeft zelf dinsdag op de rustdag van de Tour een persconferentie over de gebeurtenissen, liet Rabobank-manager Theo de Rooij maandag weten. De Franse media zijn intussen een ware hetze tegen de Deense geletruidrager gestart. Ploegleider Erik Breukink haalde er maandag de schouders over op. "We proberen het van ons af te zetten. Lance Armstrong werd ook jaar in jaar uit zwart gemaakt in de Franse kranten en won toch zeven keer de Tour. Zolang er geen Fransman in het geel rijdt, blijven ze hier naar problemen zoeken."
Lefevere: 'so kann es nicht weiter gehen' (over dat hij een schone tour wilde)quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef kawotski het volgende:
nu Richards op de ZDF
He, dit is niet het doping-topic. Dus dat nieuws mag wel hier verder besproken worden: Alberto Contadorquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef xienix84 het volgende:
Dit er dus weer bij(nu in t nederlands)
866 Teletekst ma 23 jul
***OUR*DE*FRANCE********************
**** Krant:Contador was klant Fuentes
**Na Michael Rasmussen is ook Alberto
Contador in opspraak geraakt.Het Duitse
dagblad de Süddeutsche Zeitung zegt dat
ze over stukken beschikt waaruit blijkt
dat hij door zijn rol als kroongetuige
in de zaak rond dopingarts Fuentes van
de lijst verdachte renners is gehaald.
In de stukken,afkomstig van de Spaanse
politie en de UCI,wordt de Spanjaard
opgevoerd als regelmatige klant van de
arts,de spil in Operacion Puerto.
Zijn initialen duiken op naast die van
J.J.,die voor Jörg Jaksche staan.Die
gaf onlangs toe in dienst van Liberty
Seguros klant van Fuentes geweest te
zijn.Contador verdedigde twee seizoenen
(2005 en 2006) de kleuren van Liberty.
Ze blijven wel lekker bezig zo..... Ik heb er bijna geen zin meer in
Wat is hier in godsnaam eigenlijk "het probleem"? Daar hebben ze bij de UCI toch reglementen voor? En die schrijven voor dat Rasmussen gewoon mocht opstappen in de Tour.quote:"Het probleem is dat we zelf geen disciplinaire maatregelen tegen Rasmussen hebben ondernomen. We hebben hem alleen een waarschuwing gegeven", legt Gripper uit.
Het is dat het geen 1 april is....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lefevere: 'so kann es nicht weiter gehen' (over dat hij een schone tour wilde)![]()
...En daar wordt het ondertussen ook al een uur of anderhalf besproken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Cootz het volgende:
He, dit is niet het doping-topic. Dus dat nieuws mag wel hier verder besproken worden: Alberto Contador
Daar heb ik t ook gezetquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Cootz het volgende:
[..]
He, dit is niet het doping-topic. Dus dat nieuws mag wel hier verder besproken worden: Alberto Contador
Preciesquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Grobbel het volgende:
Het zal me trouwens benieuwen hoe die Richards zijn verhaal zal bewijzen, als hij het spul inderdaad door de plee heeft gespoeld.
De doping tribunalen kennende zal het wel omgedraaide bewijslast worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En trouwens, je kan toch alleen maar met een vingerafdruk van Rasmussen erop ofzo bewijzen dat het van hem is? (zelfs dan is het nog niet 100% zeker)
die verhalen zijn net zoals bij armstrong. gebouwd als laster en om later een boek over te kunnen schrijven. Net zoals bij armstrong vallen die allemaal door de mand uiteindelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Grobbel het volgende:
Het zal me trouwens benieuwen hoe die Richards zijn verhaal zal bewijzen, als hij het spul inderdaad door de plee heeft gespoeld.
Tsja niemand heeft het nu meer over die ene duitser die betrapt was.... toch knap...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Blawh het volgende:
Hoeveel hebben die Duitsers nu betaald om iemand een indianenverhaal te laten vertellen?
dat duurt tot 1-2 maand na de tour en begint 1maand voor de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef klausch het volgende:
maar hoe zit dat. hoelang gaat dat duren
Die fransen toch ook, altijd jaloers (journalisten)
Maanden nog wel.. dus het zal hoe dan ook geen invloed meer hebben op Rasmussen's eventuele tourzege.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef klausch het volgende:
maar hoe zit dat. hoelang gaat dat duren
ik durf er om te wedden dat hij morgen niet start!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:09 schreef klausch het volgende:
Kans dat Rasmussen morgen niet start.. is er zeker wel.
Eindelijk weer een mooie tour met aanval naar aanval, en met natuurlijk NL ploeg.. welliicht voorbij
Ik zag het net ook op TV, tenenkrommend journalisme. Ze moeten gewoon hun beslissing goed praten om uit de tour te gaan, belachelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef twentemeisje het volgende:
ZDF-stukje (niet die met Richards): http://www.zdf.de/ZDFmedi(...)29-6-wm_dsl,00.html.
Voigt zegt wat zinnigs op 2:02 min, hij vraagt zich af waarom dit tijdens de Tour naar buiten wordt gebracht en niet voor aanvang werd uitgezocht en afgehandeld. Weer een uiterst dubieuze opmerking van de verslaggever aan het eind over het weigeren van Rasmussen om commentaar te geven op deze beschuldigingen. Dat zou volgens meneer de verslaggever 'veelzeggend genoeg' zijn...![]()
Zeg Grump, zelfs ik heb de Fransen nog lager staan dan de Duitsers...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef Grumpey het volgende:
ik vind de duitsers erger dan de fransen. de fransen zijn gewoon gefrusteerd, maar de duitsers doen het omdat ze zo'n grote stap hebben genomen met stoppen van uitzenden, dus dat moeten ze goedpraten ook!
Het is gewoon zijn verhaal. Bewijs zal er vermoedelijk niet zijn. En dus is het maar een gerucht wat mij betreft.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Grobbel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als renner erg moe wordt van al die doping vragen en dat je op een gegeven moment iets hebt van bekijk het maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef twentemeisje het volgende:
ZDF-stukje (niet die met Richards): http://www.zdf.de/ZDFmedi(...)29-6-wm_dsl,00.html.
Voigt zegt wat zinnigs op 2:02 min, hij vraagt zich af waarom dit tijdens de Tour naar buiten wordt gebracht en niet voor aanvang werd uitgezocht en afgehandeld. Weer een uiterst dubieuze opmerking van de verslaggever aan het eind over het weigeren van Rasmussen om commentaar te geven op deze beschuldigingen. Dat zou volgens meneer de verslaggever 'veelzeggend genoeg' zijn...![]()
tsjah dat stond allang vast, helaas zijn ze in FR niet zo slim hequote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
Nu je het toch over Boogerd hebt. Wat te denken van die eeuwige grijns van hem als ie de bergen oprijdt. Altijd maar dat gebit in beeld! Dat moet toch wel onder invloed van doping zijn! Niemand rijdt immers lachend die bergen op!
Hij was inderdaad verdacht goed vandaag. En altijd dat schelden na de finish, typische roid-ragequote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
Nu je het toch over Boogerd hebt. Wat te denken van die eeuwige grijns van hem als ie de bergen oprijdt. Altijd maar dat gebit in beeld! Dat moet toch wel onder invloed van doping zijn! Niemand rijdt immers lachend die bergen op!
da's nog niks, ik rij morgenavond vanuit Spanje naar achter het hotel van Rasmussen om een koelbox af te leveren, kan dat nog in je boek?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Lann555 het volgende:
Boogerd vroeg me vorig jaar om hem midden in de nacht op de Cauberg te ontmoeten. Hij gaf me een paar rare zakjes en vroeg of ik ze even in de koelkast wilde bewaren. Mijn boek over deze geschiedenis ligt vanaf morgen in de winkel voor slechts 29.95.
Tuurlijk. We zullen wel de prijs iets moeten verhogen dan. Doping is big business.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef kawotski het volgende:
[..]
da's nog niks, ik rij morgenavond vanuit Spanje naar achter het hotel van Rasmussen om een koelbox af te leveren, kan dat nog in je boek?
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Cootz het volgende:
Even iets anders over Rasmussen: vinden jullie hem ook niet altijd zo eerlijk en realistisch in zijn interviews na de streep? Ik vind het wel een echt interview met een 'winnaar' zoals hij dat doet.
Geniaal gister trouwens ook die interviewer: "Michael, how was your day at the office?"
Intelligent genoeg om slim met doping om te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denkt
Nee, de aandachtshoeren willen sensatie en spectaculaire krantenkoppen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een gezeik, willen die mensen de wielersport soms graag naar de kloten helpen ofzo.
Op Fok heb je de Zondagsrel in de wielersport hebben ze doping.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een gezeik, willen die mensen de wielersport soms graag naar de kloten helpen ofzo.
Rasmussen zingt een bekend Nederlands liedje:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef SuperWeber het volgende:Ik heb vandaag een nieuw middeltje ontwikkeld in het lab. Ondetecteerbaar, aangezien ik een hekel heb aan Fransen en Duitsers, heb ik het exclusief verkocht aan Rasmussen, ik vlieg rijd (anders moet ik door de douane, nu kan ik via Zweden, Denemarken (
) enz. richting de Pyreneeën) er vanavond nog heen... $$$
quote:Ja ik heb bolletjes in m'n hol;
ik zit met bolletjes boordevol!
Met bolletjes in mijn hol
Passeer ik fluitend de douanes
Met m'n afgeladen anus ...
Met die bolletjes in mijn hol
Ik vind zijn Engels ook redelijk goed qua woordenschat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denkt
Ja doei doei daaaaaahaaag, eerst ff die gele trui binnen halenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Nou ik weet hoe jullie er over denken, maar voor mij is de lol eraf.
Laat Rasmussen en de complete Raboploeg maar afstappen, wat ze ook doen, de schade (lees smet) is toch al toegebracht.![]()
En dat GVD alleen maar op geruchten en zwartmakerij door de Franse en Duitse riool pers, BAH ik heb er geen goed woord voor over.![]()
Als ze daadwerkelijke bewijzen hebben mogen ze Rasmussen ( en Contador) opknopen aan de hoogste boom ( niet letterlijk natuurlijk) maar als je geen zaak hebt moet de UCI gewoon zijn mond houden en doen waar ze voor opgericht zijn: Namelijk de renners vertegenwoordigen.
Dit is gewoon een ordinaire machtstrijd over de rug van de renners, nou laat het dan maar gebeuren.![]()
Rabo eruit en ik hoop ook dat Discovery opstapt, laat die grijze muizen als Evans en Kloden maar winnen als ze dat zo graag winnen.![]()
Na al die mooie ritten is dit wel een hele grote teleurstelling.![]()
eigen carriere belang, boeit hun niet om andere kapot te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Net vertelde Pat McQuaid dat hij sowieso zou mogen starten en dat er geen grond is om hem aan te ketting te zettenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Grumpey het volgende:
Het gerucht dat de UCI Rasmussen eruit zou halen was dan ook een gerucht van onze Smeets zelfe
Nog best kans dat omdat de UCI hem niet eruit hoeft te hebben, de ASO dat nu wel wilquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is wel de ASO die hem eventueel uit de Tour zou zetten, die zijn hoegenaamd niet geïnteresseerd in de UCI.
Die kwam vast voor Boogerdquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
die ambulance![]()
sorry....het zag er heel stom uit...
je zit in verkeerde topicquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
die ambulance![]()
sorry....het zag er heel stom uit...
Zou me niet eens verbazen met hun korte lontjes. "Ah, de UCI komt even aan ons vertellen wie er mag starten in onze wedstrijd,dat zullen we nog wel eens zien."quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog best kans dat omdat de UCI hem niet eruit hoeft te hebben, de ASO dat nu wel wil
Idd. Het was heel duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig dat NOS duidelijkheid schept door direct contact op te nemen met Pat.
Ik denk dat Pat zwaar op zijn flikker heeft gekregen van sommige mensen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
Die Pat kerel zei dat ie gewoon mag starten en geen regels overtreden heeft.
Ja ik hoorde het ook, hoe kan dat nou, eerst die persberichten en nu is er niets aan de hand?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Net vertelde Pat McQuaid dat hij sowieso zou mogen starten en dat er geen grond is om hem aan te ketting te zetten
tot nu toe si het allemaal opgeblazen lucht. concreet hebben ze niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
Pas als Contador het geel krijgt als Rasmussen uitgesloten wordt, barst het echt los rond hem...Maar laten we hopen dat dit niet gebeurd.
dat is prioriteit nummer 1 voor hem. Hij weet dat hij juridisch niet sterk staat als hij rasmussen eruit gooit. Hij blijft er dus in en dus zal Pat moeten doen alsof hij erg blij is met rasmussen. Ik denk dat Pat teruggefloten is door bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:12 schreef Bartoli het volgende:
nu zou het mij ook niet verbazen als McQuaid zijn eigen straatje aan het schoonvegen is
Ook hij wordt nog steeds aangevallen...hij wacht net als Rasmussen gewoon af.quote:Lance Armstrong
I raced clean. I won clean. I am the most tested athlete in the history of sports. I have defended myself and my reputation and won every court case to prove I was clean.
Like most fair minded people, I am sick and tired of those who try to profit off the tactics of smear and guilt by innuendo or association.
Lance Armstrong
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef Cootz het volgende:
Ik ben eigenlijk na deze redelijk sympathieke uitlating van Pat McQuaid wel gewoon heel erg benieuwd naar de context van zijn woorden dat hij Rasmussen liever niet ziet winnen. Het was vast geen algemeen persbericht waarin hij dat zwart-op-wit verkondigde aan de wereld. Het zou zo maar een interview kunnen zijn met een journalist die er op uit is om een reactie uit te lokken en dan ook nog een stuk relevante context compleet weglaat.
Jammer dat we altijd alles via de bril van de sensatiepers moeten zien en horen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef Bartoli het volgende:
aan de andere kant zou het mij ook niet verbazen dat de ASO nu een tegenzet doet tegen de UCI onder het motto wij laten ons niet vertellen door jullie wie er wel/niet inblijft.
Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:18 schreef DrDarwin het volgende:
Armstrong komt de rekening nog vereffenen
[afbeelding]
[..]
Ook hij wordt nog steeds aangevallen...hij wacht net als Rasmussen gewoon af.
Ik denk dat Armstrong binnenkort een onverwachte Franse beerput opent.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.![]()
verdacht stil, dan lees je het nieuws niet:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.![]()
Er staat hier een heel recent artikel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
die informatie moet je gewoon kunnen sms'en, er gaan miljoenen om bij het UCI dus een telefoonnummer om sms'jes op te ontvangen moet kunnen. Om iemand anders een brief te laten schrijven is dat geldig, moet er niet een handtekening op van de persoon zelf?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen 22 dagen spoorloos vlak voor de Tour
AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.
Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.
Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen
'Rasmussen behoudt geloofwaardigheid'
AMSTERDAM - Geletruidrager Michael Rasmussen ligt wegens vermeende dopingperikelen flink onder vuur in de huidige Tour de France. Ondanks de verdachtmakingen vindt maar liefst 87 procent van de Telesport.nl-bezoekers dat De Deense Raborenner niet zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
(Telegraaf)
Is er iemand hier die wel even vergeet dat hij 6 minuten cadeau heeft gehad?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die wel twijfelt aan Rasmussen en zijn prestaties?
Of denken we misschien allemaal te positief omdat het 'onze Deen van de RABO ploeg' is en we ons niet kunnen voorstellen dat ie 'foute dingen' gedaan heeft
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er iemand hier die wel even vergeet dat hij 6 minuten cadeau heeft gehad?
Mijn punt? Met die 6 minuten erbij zou hij 6e ofzo gestaan hebben. Zouden we dan ook hier over praten?
die rit die hij won. Was dat 3 minuten? Hmmm oke. Maar dan nog zou hij niet eerste gestaan hebben. Niettemin is het bekend dat een gele trui onverwachte krachten los kan maken. Herinneren we ons Voeckler nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?
Hij eindigde met 3 minuten voorsprong, precies ja. Maar daarvoor kreeg hij een voorsprong van ong 6 minuten, hij is in die rit dus al 3 minuten verloren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?
in de rit naar Tignes eindigde het achtervolgende groepje op iets meer dan 3 minuten. dus in totaal is hij op bijna iedere renner uitgelopen sinds die rit(behalve contador)
quote:
Natuurlijk twijfel ik aan Rasmussen (net als aan alle andere renners in het peloton). Maar mijn walging over de heksenjacht is groter dan mijn twijfel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Of denken we misschien allemaal te positief omdat het 'onze Deen van de RABO ploeg' is en we ons niet kunnen voorstellen dat ie 'foute dingen' gedaan heeft
nee ik twijfel niet aan z'n prestaties. Het is bekend dat het een ontzettend goede klimmer is, dus dat hij nou een bergetappe wint is niet verwonderlijk nee. De rest van de groep zat gewoon teveel naar elkaar te kijken om er fatsoenlijk achterheen te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
ik twijfel er aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
In het interview met Smeets zei die kerel van de UCI dat Rasmussen voor de tour zeker 1x out-of-competition is gecontroleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef flyck het volgende:
[..]
ik twijfel er aan.
maar zolang ze eigenlijk niets bewijs hebben kunnen we er niets over zeggen.
Als de uci dan toch wist dat er iets niet klopte, dan had ik 3-4 keer in de periode proberen een controle te doen hoor. dan had hij zijn schorsing en dan had hij een niet negatief plasje. Maar nu (spijtig genoeg zit hij met 2 waarschuwingen wat ook negatief is) zijn het nog altijd loze beschuldigingen over doping. (zelfs moest hij een sanctie krijgen dan was hij nog niet gepakt op doping). Maar voor de duitsers en de fransen .. tjah. duitsers willen kloden op het podium zeker, en de fransen willen ... voeckler?:p
al zijn concurrenten zijn binne een half uur vertrokken, iik denk niet dat het uitmaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef werkeend het volgende:
[..]
nee ik twijfel niet aan z'n prestaties. Het is bekend dat het een ontzettend goede klimmer is, dus dat hij nou een bergetappe wint is niet verwonderlijk nee. De rest van de groep zat gewoon teveel naar elkaar te kijken om er fatsoenlijk achterheen te gaan.
De enige etappe waar je je twijfels bij KAN hebben is de tijdrit. Maar hij was absoluut niet vlak, dus in het voordeel van rasmussen, het goot voor 99% van het veld maar het was droog tijdens zijn run en het parkours was aan het opdrogen. Allemaal factoren waardoor hij gewoon net eventjes wat meer voordeel had dan de rest
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."
Jérôme Pineau: "Als renner die zijn vak correct beoefent doet het me pijn als ik de speaker enthousiast hoor doen over mensen als Zabel en Rasmussen. Als die Deen een Fransman was geweest, had hij nu al een schorsing aan zijn broek."
Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
Dit lijkt me complete onzin, je moet je telefoonnummer, mobiele nummer, e-mailadres, het nummer van een contactpersoon, nummer van het team/teammanager en weet ik wat allemaal nog meer opgeven. Kans lijkt me klein dat niet te achterhalen was waar hij uithing.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen 22 dagen spoorloos vlak voor de Tour
AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.
Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.
Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen
Ik twijfel aan hem ja, en ga ook niet ineens voor hem supporteren omdat hij bij Rabo rijdt. Voorlopig krijgt hij echter gewoon het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."
was hij zelf niet gepakt op doping
Jérôme Pineau: "Als renner die zijn vak correct beoefent doet het me pijn als ik de speaker enthousiast hoor doen over mensen als Zabel en Rasmussen. Als die Deen een Fransman was geweest, had hij nu al een schorsing aan zijn broek."
meent die dit serieus ? er is geeneen frans busje onderzocht geweest. Virenque is publieksheld...
Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
buiten dat het gaat om meer dan controles. moet er ook gezegd worden dat hij niet over de limiet gaat en dus niet de regels overtreed. Maar vinepo weet er alles van bij telecom en godefroot natuurlijk
Was het die Millar niet die om zijn oren werd gereden door Rasmussen in zijn specialiteit, de tijdrit? Was het Millar niet die zei dat Rasmussen wel even de top 10 uitgeknikkerd zou worden? Die gast is gewoon jaloers man.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
Ik ga er vanuit dat een groot gedeelte van het peleton aan de doping zit, dus ook Rasmussen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het mogelijk is om zonder doping 3 weken lang (bijna) elke dag voluit te gaan op een fiets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Dat heeft hij dan toch aan zichzelf te danken, want alle anderen hebben er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Wint ie straks de Tour en iedereen denkt dat het een soort Riis is![]()
een waarschijnlijk administratieve fout? Hij is nooit betrapt of iets dergelijksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan toch aan zichzelf te danken, want alle anderen hebben er geen problemen mee.
Nee, er zijn geen 40 renners met waarschuwingen.
Ik geloof niet dat David Millar ook maar enig recht van spreken heeft. Millar mag Rasmussen niet, dat was zaterdag wel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
Moeilijk om iemand te betrappen als je hem niet kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
een waarschijnlijk administratieve fout? Hij is nooit betrapt of iets dergelijks![]()
Lekker hypocriet allemaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
pineau vergeet dat hij ook van die gebruikers in zijn eigen ploeg heeft met Brochard en Rous (Festina tijd)quote:
hoe weet jij dat? waarschijnlijk weet je het niet eens, Dat formulier al eens gezien wat ik hier gisteren gepost had? vindt je het gek dat je het danweleens vergeet wat een achterlijk en onoverzichtelijk formulierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, er zijn geen 40 renners met waarschuwingen.
Precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk twijfel ik aan Rasmussen (net als aan alle andere renners in het peloton). Maar mijn walging over de heksenjacht is groter dan mijn twijfel.
Tja, administratieve fout of niet? Het is maar welke naam je er aan geeft. Hij heeft iets fout gedaan in de administratie, namelijk het te laat doorgeven van zijn 'whereabouts'. Dat zou je dan een "administratieve fout" kunnen noemen. Natuurlijk is het wel iets groter dan perongeluk een verkeerd nummertje op een formulier schrijven, maar het blijft een fout die ligt in gebrekkige administratie van zijn kant. En ja, of daar opzet achter zit, daar kan je over discussieren. Uiteindelijk is dat een nutteloze discussie, want dat zal je toch niet kunnen bewijzen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Moeilijk om iemand te betrappen als je hem niet kan vinden.
En als het een administratief foutje is, dan is 't er toch een die alle anderen niet maken.
Nee, het is gewoon heel erg dom van Rasmussen, daarom heeft hij ook een torenhoge boete gekregen van zijn eigen ploeg. Die worden echt niet pisnijdig over een "administratief foutje".
Omdat de UCI het heeft gezegd? Oh ja, de UCI en McQuaid werden niet meer geloofd. Oh ja, na zijn positief statement van gisteren plots weer terug wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? waarschijnlijk weet je het niet eens,
Precies, Contador doet precies hetzelfde, maar niemand die hem beschuldigd van doping gebruik. Die doping beschuldigingen horen gewoon bij de gele trui, denk aan Armstrong en Landis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Cootz het volgende:
Ik twijfel over Rasmussen niet meer of minder dan over elke andere renner in het peloton, maar niet meer of minder om zijn prestaties. Hij kan belachelijk goed die bergen opfietsen, maar hij is niet overmachtig sterk. Contador kan in principe precies hetzelfde. Is dat dan niet verdacht van zo'n jonge renner.
Verder zijn die reacties van die Renners (Millar, Pineau, Vino) echt te jammer voor woorden. Zoals de UCI zelf zegt: hij heeft twee keer tekortgeschoten en heeft daarvoor een waarschuwing gekregen. Die waarschuwing hield in dat er disciplinaire maatregelen getroffen zouden worden zodra het nog een keer voorkwam. Sinds die waarschuwing heeft Rasmussen niks fout gedaan, en dus volgt er ook geen straf. Waarom dan iedereen moet roepen dat hij niet gestart zou mogen zijn??
Wie kent David Millar?quote:David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."
er zijn er misschien geen 40 maar misschien wel 20 en dat is ook nog veel. McQuaid kan wel zeggen dat er geen 40 zijn maar zei er volgens mij niet bij hoeveel wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat de UCI het heeft gezegd? Oh ja, de UCI en McQuaid werden niet meer geloofd. Oh ja, na zijn positief statement van gisteren plots weer terug wel.
Moeilijk om het allemaal bij te houden, aangezien de verontwaardiging, geloofwaardigheid en voorkeuren allemaal nogal selectief zijn.
Bij jou en een paar anderen geloof ik dat best, bij de meerderheid niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Bartoli het volgende:
En het is niet dat Rasmussen in het geel rijdt dat ik zo reageer. op lange na niet zelfs ik kijk niet door een oranje rabo bril.
Ja okeej daar heb ik ook mijn twijfels bijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij jou en een paar anderen geloof ik dat best, bij de meerderheid niet.
ben het opzich wel met je eens. De grootste verassing voor mij was dat Vinokourov de tijdrit won. Met zon overwicht!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Milar voelt zich in z'n zak getrapt omdat hij zonder dope niet meer de beste is in een tijdrit. simpel.
Mischien een zijstap dit maar:
Rasmussen: rijdt heel sterk in de eerste Alpenrit, en de tijdrit, maar rijdt verder behoorlijk verdedigend
Cantador: Kan op sommige dagen iedereen aqan behalve Rasmussen
Evans: doet goed mee, maar meer niert
Vino: sommige dagen super, maar dan vaak de volgende dag geen cent waard
Als we nu eens onze sport positief willen bekijken, is dit niet een aanwijzing dat de maatregelen tegen dope werken? (En dit is geen aanval of beschuldiging op de winnaars vorige jaren)
We zien voor het eerst sinds tijden een tour waar ook de toppers duidelijk af en toe hun zwakke plekken hebben. Zou dit niet gewoon komen omdat de controles zo streng zijn dat ze geen wonder epo, bloedtransfusuies ed kunnen riskeren en daarom ook gewoon soms niet meer kunnen?
(ik ben mischien naief, maar ik wil graag geloven dat doping een beetje uit de sport gejaagd kan worden...)
Afgelopen week stond er nog een interview in de Elsevier met een Vlaamse soigneur die 40 jaar lang in het vak had gezeten en een prominente rol had gespeeld bij het toedienen van doping. Hij stelde dat het tegenwoordig volstrekt onmogelijk is om zoals een aantal jaren geleden als ploeg gestructureerd doping te gebruiken. Individuele gevallen blijven altijd mogelijk, maar het ergste lijkt inmiddels voorbij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
We zien voor het eerst sinds tijden een tour waar ook de toppers duidelijk af en toe hun zwakke plekken hebben. Zou dit niet gewoon komen omdat de controles zo streng zijn dat ze geen wonder epo, bloedtransfusuies ed kunnen riskeren en daarom ook gewoon soms niet meer kunnen?
(ik ben mischien naief, maar ik wil graag geloven dat doping een beetje uit de sport gejaagd kan worden...)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef flyck het volgende:
[..]
ik twijfel er aan.
maar zolang ze eigenlijk niets bewijs hebben kunnen we er niets over zeggen.
Als de uci dan toch wist dat er iets niet klopte, dan had ik 3-4 keer in de periode proberen een controle te doen hoor. dan had hij zijn schorsing en dan had hij een niet negatief plasje. Maar nu (spijtig genoeg zit hij met 2 waarschuwingen wat ook negatief is) zijn het nog altijd loze beschuldigingen over doping. (zelfs moest hij een sanctie krijgen dan was hij nog niet gepakt op doping). Maar voor de duitsers en de fransen .. tjah. duitsers willen kloden op het podium zeker, en de fransen willen ... voeckler?:p
Vino is ook een tijdritwonder, in 2005 zat hij achter Armstrong en Ullrich.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ben het opzich wel met je eens. De grootste verassing voor mij was dat Vinokourov de tijdrit won. Met zon overwicht!
rammen en zo weinig mogelijk sturenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Ericr het volgende:
Vino is alleen niet superconstant in tijdritten. Zou me niks verbazen als Kloden de laatste TT wint, vlakke tijdrit rammen is wel aan hem besteed.
Met een Erik Dekker op de fiets en een Breukink in de auto kan je natuurlijk mindere tijdrit begeleiders hebben. Rasmussen moet ook rust in zijn kop hebben, denk dat hij best een redelijk vlakke TT kan rijden als het moet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:41 schreef flyck het volgende:
[..]
rammen en zo weinig mogelijk sturen
ik heb trouwens juist mijn video van de TT in 2005 bovengehaald (ja verlofdag vandaag wegens omstandighedenliever morgen). En als je daar rasmussen ziet rijden in de TT tegenover nu is er enorm maar dan ook enorm werk gemaakt van zijn posititie. Nu is hij tot de matige bij aerodynamica. toen zat hij bijna hetzelfde als op een gewone koersfietst
.
Dus duidelijk werk van gemaakt en mss had hij stiekem wel als doel om dit jaar voor geel te gaan.
Dat is ook wel erg goedkoop. Lekker zonder enig bewijs verdachtmaking uiten en zoals Rasmussen zelf al terecht opmerkt is het moment ook wel weer opvallend gekozen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef Frutsel het volgende:
In de Deense media gaat Rasmussen kort in op de beschuldigingen van Whitney Richards. De Amerikaan vertelde eerder dat hij in 2002 in opdracht van Rasmussen een bloedproduct moest meebrengen naar Italië. "Er klopt niets van zijn beweringen. Ik snap echt niet waarom hij nu afkomt met zo'n verhaal, misschien omdat ik nu in het geel rij en hij zich interessant kan maken", (Telegraaf)
Plus het verhaal zit zo in elkaar dat er geen enkel bewijs voor of tegen is. Slap gelul als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg goedkoop. Lekker zonder enig bewijs verdachtmaking uiten en zoals Rasmussen zelf al terecht opmerkt is het moment ook wel weer opvallend gekozen.
quote:Jesper Worre, de voorzitter van de
Deense wielerfederatie, laat Michael
Rasmussen niet los. Hij vraagt zich af
waarom Rasmussen in de Tour kan rijden.
"Rasmussen heeft wel degelijk 4 waar-
schuwingen gekregen", zegt Worre. "Twee
van de UCI en twee van het Deense anti-
dopingagentschap ADD. De UCI waarschuw-
de hem eind vorig jaar en op 29 juni,
de ADD op 6 april en 21 juni." Drie
waarschuwingen is een positieve test.
"Ik heb die gegevens aan Theo de Rooij
gegeven en hij had de e-mails. Wat zijn
reactie was? Dat zul je hem moeten vra-
gen." Rasmussen en De Rooij hebben op
de rustdag in Pau met de pers gesproken
quote:Michael Rasmussen en zijn team Rabobank
hebben op de rustdag de pers uitleg ge-
geven over de waarschuwing die de Deen
op 29 juni van de UCI had gekregen.
"Ja, ik heb een fout gemaakt", zei Ras-
mussen. "De UCI heeft me daar een waar-
schuwing voor gegeven en ik heb die ook
aanvaard. Ik vind het jammer, ook voor
de Tour, dat dat nu uitkomt, in volle
Tour en terwijl ik in het geel rijd."
"Ik bén ook een aantal keer buiten com-
petitie gecontroleerd geweest voor de
start van de Tour. En tijdens de Tour
heb ik al 14 controles gehad. Telkens
was het resultaat negatief. Ik steun de
ploeg ook in haar strijd tegen doping."
"April 2006 was snel opgelost" 438
quote:Rasmussen gaf daarna het woord aan de
advocaat van de Rabobank-ploeg. "Op 29
juni gaf de UCI een waarschuwing omdat
hij te laat was met zijn informatie."
"Een 2e situatie dateert van 2006. Voor
1 april moest hij de UCI vertellen waar
hij in het 2e kwart van dat jaar zou
zijn", vertelde de advocaat. "Hij was
daar te laat mee en heeft de UCI op 2
april een fax gestuurd en dezelfde dag
nog gebeld. "Oké, dank u en het is goed
zo", vertelde de UCI aan Rasmussen."
"We waren dan ook verbaasd toen de UCI
op 29 juni 2007 zei dat ze hem ook voor
april '06 een waarschuwing had gegeven.
Want die hebben wij nooit ontvangen."
quote:"Er was geen gemiste test"
De advocaat sprak ook over een controle
van het Deense antidopingagentschap ADD
die Rasmussen op 6 mei gemist zou heb-
ben. "Er was toen helemaal geen test."
"Dat is een administratieve fout", zei
de advocaat. "Ik vraag me ook af of de
ADD Rasmussen wel mag controleren, want
tot dit jaar reed Rasmussen twee jaar
met een Mexicaanse licentie en sinds
dit jaar met één van Monaco." Waarom
hij met een licentie van Monaco rijdt?
"Ik volg gewoon de regels van de UCI en
rij met een licentie van het land waar
ik woon", zei Rasmussen. "En nee, de
Mexicaanse en Monegaskische bond hebben
mij nog nooit gecontroleerd."
quote:De Rooij bevestigt vertrouwen
Ook Rabobank-ploegleider Theo de Rooij
nam het woord. Hij bevestigde nog eens
het vertrouwen in Michael Rasmussen.
"Michael heeft van ons een boete van
10.000 euro gekregen omdat hij de UCI
niet laten weten had waar hij trainde.
Maar onze ploeg is wel intern geïnfor-
meerd over waar onze renners trainen.
De trainers houden immers voortdurend
contact met de renners", zei De Rooij.
"Voorts heb ik het er moeilijk mee dat
vertrouwelijke informatie uitlekt op
het moment dat Rasmussen in het geel
rijdt. Er zijn nog renners met waar-
schuwingen, over hen spreekt niemand.
Onze sponsor staat 100% achter ons."
bron: http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=400&g=0&s=0&r=0&x=1quote:* De Deense wielerbond liet enkele
dagen geleden weten dat hij Michael
Rasmussen niet meer zou selecteren voor
de WK's en de Olympische Spelen. Maar
het Deens Olympisch Comité spreekt dat
tegen. "De Deense bond heeft zich ver-
galoppeerd. Wij beslissen over de deel-
name van Rasmussen aan de Spelen. We
gaan eerst de zaak onderzoeken en dan
zullen we pas een beslissing nemen."
* Michael Rasmussen en Alberto Contador
hebben dinsdag tijdens de rustdag een
onverwachte bloedcontrole gekregen. De
nummer een en twee in de stand werden
net als 38 andere renners gezond ver-
klaard. In totaal zijn er sinds de
start van de Tour al 211 onverwachte
bloedcontroles geweest.
De prestratie van Rasmussen tijdens de tijdrit vond ik niet zo opvallend. Twee jaar geleden reed hij alleen vooruit en verloor hij op het laatste vlakke deel van 30 km op 2 achtervolgende hardrijders (moreau en ik dacht Leipheimer) geen tijd. Een teken dat hij dus wel degelijk kon tijdrijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ben het opzich wel met je eens. De grootste verassing voor mij was dat Vinokourov de tijdrit won. Met zon overwicht!
zou me niks verbazen als controles in het lab gemanipuleerd wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef snellejelle het volgende:
Sterk verweer van Michael
14 controles deze tour, da's zowat elke dag....
40 per uur rijden != 50 he. Enorm verschil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
De prestratie van Rasmussen tijdens de tijdrit vond ik niet zo opvallend. Twee jaar geleden reed hij alleen vooruit en verloor hij op het laatste vlakke deel van 30 km op 2 achtervolgende hardrijders (moreau en ik dacht Leipheimer) geen tijd. Een teken dat hij dus wel degelijk kon tijdrijden.
we weten nu waaromquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij had voor de Tour al gezegd dat hij het klassement niet zou laten lopen zoals voorgaande jaren, daar waren andere ploegen kennelijk niet van op de hoogte, anders hadden ze hem geen voorsprong gegeven, waardoor hij nu voor Contador staat en bijvoorbeeld Evans waarschijnlijk een trapje lager staat op het podium.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:41 schreef flyck het volgende:
[..]
rammen en zo weinig mogelijk sturen
ik heb trouwens juist mijn video van de TT in 2005 bovengehaald (ja verlofdag vandaag wegens omstandighedenliever morgen). En als je daar rasmussen ziet rijden in de TT tegenover nu is er enorm maar dan ook enorm werk gemaakt van zijn posititie. Nu is hij tot de matige bij aerodynamica. toen zat hij bijna hetzelfde als op een gewone koersfietst
.
Dus duidelijk werk van gemaakt en mss had hij stiekem wel als doel om dit jaar voor geel te gaan.
Deze uitspraak is nu toch wel helemaal belachelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
het gaat inderdaad nergens overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Cootz het volgende:
Wat een jammere reportage van Netwerk nu op Ned. 2.
Die EO-kerel probeert het hele gesprek in 1 hoek te drukken, bleh.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Cootz het volgende:
Wat een jammere reportage van Netwerk nu op Ned. 2.
Iemand kreeg een Martaanval.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Grumpey het volgende:
wat gebeurd daar op de achtergrond?!!?
Wat mij betreft nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef petitlapin2 het volgende:
is er hier dan nog steeds een omerta voor diegenen die zich vragen stellen rond het gedrag van Rasmussen![]()
Wilde je het hele spel opnieuw op de wagen brengen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef petitlapin2 het volgende:
is er hier dan nog steeds een omerta voor diegenen die zich vragen stellen rond het gedrag van Rasmussen![]()
3 strikes and you're out, hij heeft er maar 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Armstrong heeft dit gedoe dus jaren achter elkaar over zich heen gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:15 schreef dolfg het volgende:
Wat lijkt me dit een verschrikking als je Rasmussen heet.
Die hele Franse media die als een stel arrogante gefrustreerde chauvinisten over je heen dendert.
Die Franse journaliste ook, die zegt dat Rasmussen zo vaak niet beschikbaar was voor controles.
Nee mevrouw, de agenda had op 1 april beschikbaar moeten zijn en was op 2 april beschikbaar.
Dat betekent niet dat je zo vaak niet beschikbaar bent dat het wel logisch is dat je DUS doping gebruikt moet hebben.
Het is een kakelende kip zonder kop, maar dat schijnt hedendaagsche journalistiek te zijn.
Fransen zijn stuitend in hun chauvinisme, gelukkig heb ik voor dit jaar een ander vakantieland uitgekozen.
Het is een heksenjacht, ingezet door L'Equipe.
Boycot die hele kut tour voor een jaar, geen enkele ploeg meer naar de TdF, dan gaan ze wel anders lullen.
Maar ja, da's wishfull thinking.
boter op z'n hoofdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Deze uitspraak is nu toch wel helemaal belachelijk.![]()
Hahaha nu weet iedereen opeens wie doping gebruikt, maar ze houden het hele jaar hun mond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:25 schreef xienix84 het volgende:
Ik snap deze reactie van Tom Boonen niet helemaal. Als reactie op de dopingzaak van Vino:
,,Vino is een smeerlap. Ik wist al veel langer dat hij tot de ‘men in black’ behoorde. Ik woon in Monaco en heb hem dikwijls zien trainen in een zwarte outfit. Ik hoop dat Rasmussen het verstand heeft zich morgen (vandaag red.) te laten lossen.’’
Quick-Step-renner Tom Boonen
Ik bedoel, dat Vino positief is bevonden zegt toch niks over Rasmussen? Of hij nu wel of niet ooit iets gebruikt heeft is tot daaraantoe, maar dat over Rasmussen slaat in deze context nergens op vind ik.
petitlapin kopieert de hier dagelijks gebruikte TDF- chauvinisme-modus:quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:35 schreef Mr_Memory het volgende:
Hahaha nu weet iedereen opeens wie doping gebruikt, maar ze houden het hele jaar hun mond.
Het wordt tijd dat ze Boonen zelf eens onder de loep nemen, vorig jaar won hij bijna alles met speels gemak, dit jaar wint hij bijna niets, het hele voorjaar was een drama, ik vind het maar verdacht!
helemaal mee eens met de orginele poster, Als Tom Boonen dit zgn. al wist had hij wel eens even zijn mond open mogen doen en niet nu ineens gaan doen alsof hij 'het altijd al wist'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
petitlapin kopieert de hier dagelijks gebruikte TDF- chauvinisme-modus:
Als je geen bewijzen hebt, moet je je rotkop houden, wat heb jij tegen Tom Boonen, hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is Wat hebben al die nederlanders toch tegen Tom Boonen. JALOEZIE is het, pure JALOEZIE
![]()
ik heb als vlaming/fan ook soms mijn twijfels of hij clean is
Boonen gaat trouwens nog verder in het artikel Ik zal het hier zetten, maar don't shoot the messenger héquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:47 schreef kawotski het volgende:
helemaal mee eens met de orginele poster, Als Tom Boonen dit zgn. al wist had hij wel eens even zijn mond open mogen doen en niet nu ineens gaan doen alsof hij 'het altijd al wist'.
Boonen is een toprenner maar dit toont aan dat hij dus eigenlijk niet voor een cleane sport gaat als hij de kans heeft. Van mij mag hij zijn verontschuldigen beter gaan aanbieden dan hoog van de toren gaan blazen over wie zich wel niet moet gaan lossen..![]()
quote:Tom Boonen wil "levenslange schorsing"
wo 25/07/07 - Voor Tom Boonen zet Vinokoerov de hele wielerwereld op de helling. "Vinokoerov is een smeerlap. Hij moet levenslang geschorst worden", vindt hij in Gazet van Antwerpen. Voor Patrick Lefevere en Walter Godefroot wordt het ook allemaal te veel.
"Iedereen weet toch dat Vinokoerov tot de "Men in black" behoorde?", fulmineert Boonen. (PhotoNews) "Ik heb hem zelf een paar keer zien trainen in een anonieme outfit. Steegmans zag het ook. Test die gasten dan verdorie elke dag!"
"Ik kan alleen maar hopen dat de fratsen van Vinokoerov de mensen niet zullen aanzetten om iedereen over dezelfde kam te scheren."
"Het ergste is dat hij niet alleen de regels van de sportiviteit verkracht, maar ook veel jobs op de helling zet. Vind maar een sponsor!"
Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
"Je haalt de sjoemelaars er makkelijk uit. Gasten van wie je weet dat ze zich gaan verstoppen. Kerels die maanden geen poot aan de grond krijgen en dan plots gaan vliegen. Dat kan niet."
quote:Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
Hij verloor wel tijd maar zeer miniem, iets meer dan een minuut op het vlakke gedeelte dat Moreau en Voigt achter Rasmussen aan konden jagen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
De prestratie van Rasmussen tijdens de tijdrit vond ik niet zo opvallend. Twee jaar geleden reed hij alleen vooruit en verloor hij op het laatste vlakke deel van 30 km op 2 achtervolgende hardrijders (moreau en ik dacht Leipheimer) geen tijd. Een teken dat hij dus wel degelijk kon tijdrijden.
quote:15:15 CEST 118km/53km to go
Moreau leads Voigt through the crowds to take second at the top of the climb, 4'20 behind Rasmussen. Voigt is third. The crowds are massive here!
Aan het einde was daar 3:04 van over, Rasmussen verloor vooral in de laatste 10 Km nog tijd. Daarvoor was het rond de 4 minuten stabiel.quote:16:18 CEST 170km/1km to go
Rasmussen is slowly running out of gas, so he might slip to third on GC. Voigt and Moreau are 3'30 behind him with 1 km to go.
quote:
inderdaad waarom zou Evans schoon zijn? Omdat hij toevallig een paar keer lost? Die hypocrisie van de belgen kent toch echt geen grenzen, toch komt op dit soort momenten bij mij de naam VdB weer boven drijvenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:14 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
en hoe weet hij dat Evans clean is
, zeker omdat hij advitamon vertrouwt, nou rabo hefet ook pas 1 dopinggeval in de geschiedenis
ja, om over de hypocrisie van de nederlanders maar te zwijgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:20 schreef danos het volgende:
inderdaad waarom zou Evans schoon zijn? Omdat hij toevallig een paar keer lost? Die hypocrisie van de belgen kent toch echt geen grenzen, toch komt op dit soort momenten bij mij de naam VdB weer boven drijven
tuurlijk, maar waarom is Evans dan wel clean? Wie verdachtte bijvoorbeeld een Vino? etcquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, om over de hypocrisie van de nederlanders maar te zwijgende pot verwijt de kerel en zo...
ik weet ook niet waarom tom boonen dat zegt, maar om dan direct belgen hypocriet te noemen, PLEASEquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:
tuurlijk, maar waarom is Evans dan wel clean? Wie verdachtte bijvoorbeeld een Vino? etc
Je hebt gelijk, je hebt gelijk, maar Ik denk dat generaliseren een van de meer prominente eigenschappen van de mens is.... daar kan geen doping tegenopquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom tom boonen dat zegt, maar om dan direct belgen hypocriet te noemen, PLEASE
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
petitlapin kopieert de hier dagelijks gebruikte TDF- chauvinisme-modus:
Als je geen bewijzen hebt, moet je je rotkop houden, wat heb jij tegen Tom Boonen, hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is Wat hebben al die nederlanders toch tegen Tom Boonen. JALOEZIE is het, pure JALOEZIE
![]()
ik heb als vlaming/fan ook soms mijn twijfels of hij clean is
Hij maakt een grapje toch zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:05 schreef Mr_Memory het volgende:
Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
OMFG... hoe kan hij dit nu zeggen![]()
![]()
Rasmussen vertrouw ik niet, dus... echt het moet niet gekker worden.
Lijkt me leuk als Evans vandaag positief getest wordt, dan staat de heer T Boonen net zo in zijn hemd als Le' Equipe gister met zijn schreeuwende voorpagina.![]()
Ik hoop het natuurlijk niet voor Evans, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.
is Boonen plots niet meer zo leuk omdat hij gewoon eens zijn gedacht zegtquote:
Mijn god, wat een idioot om zulke uitspraken te doen. Sowieso om Evans in bescherming te nemen, die man rijdt voor een andere ploeg Tomquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:05 schreef Mr_Memory het volgende:
Boonenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is Boonen plots niet meer zo leuk omdat hij gewoon eens zijn gedacht zegt- let op, ik vind zijn woorden ook ongelukkig en hij had beter gezwegen, maar goed, ik blijf fan
![]()
Rasmussen![]()
Ehm jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is Boonen plots niet meer zo leuk omdat hij gewoon eens zijn gedacht zegt![]()
oké danquote:
Iets negatiefs zeggen en vals beschuldingen zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
oké dan... jammer dat iemand zijn sympathie verliest omdat hij durft iets negatiefs te zeggen over Rasmussen...
![]()
Kan me niet voorstellen dat Boonen dit zo gezegd heeft, daarnet op Eurosport vlak voor de start zei hij nog dat het beter is om er niks over te zeggen.quote:
Zeker bij een bergrit staan er daar bij de start en langs het parcours minstens evenveel buitenlanders dan Fransen hoor. Bij de finish werd hij nu trouwens ook uitgefloten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof je die Fransen serieus moet nemen.
Dan nog blijft het hypocriet ge'boehoe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zeker bij een bergrit staan er daar bij de start en langs het parcours minstens evenveel buitenlanders dan Fransen hoor. Bij de finish werd hij nu trouwens ook uitgefloten.
Kind, loop toch niet zo te zoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
oké dan... jammer dat iemand zijn sympathie verliest omdat hij durft iets negatiefs te zeggen over Rasmussen...
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef Pek het volgende:
Wat is er met z'n lip aan de hand?![]()
Klap gehad of gestoken?
Botox?![]()
'quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef petitlapin2 het volgende:
wat hebben de kutfransozen eigenlijk met de overwinning van rasmussen te maken![]()
ik loop te zoeken ?quote:
Die geven ook alleen maar hun mening, voor de rest zijn het sympathieke mensen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef petitlapin2 het volgende:
wat hebben de kutfransozen eigenlijk met de overwinning van rasmussen te maken![]()
Mottigste?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:33 schreef petitlapin2 het volgende:
en rasmussen, de mottigste tourwinnaar aller tijden![]()
mottig? zeker een jaloerse Belg? Net als die Wuytsquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik loop te zoeken ?
elk krantebericht, elk interview waar één letter in het nadeel van rasmussen staat wordt hiet uitgebreid veroordeeld en verdoemd, keer op keer, ik wacht eigenlijk al vol spanning op de volgende celebrity die iets negatiefs zegt over Rasmussen, dan kan het weer herbeginnen
![]()
en rasmussen, de mottigste tourwinnaar aller tijden![]()
Meid ga koken voor je kids of laat de hond uit, maar pleas rot op uit deze topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik denk jammer genoeg van welquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
Deze voorsprong moet toch voldoende zijn voor de tijdrit van zaterdag.
rot jij op, dan ben je ook van mij verlostquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meid ga koken voor je kids of laat de hond uit, maar pleas rot op uit deze topic![]()
zo is het maar netquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Die geven ook alleen maar hun mening, voor de rest zijn het sympathieke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |